Iskra jest, sprawdziłem na 3 świecach - 4 nie chce się wykręcić (2 klucze złamane
)
Paliwo mam, pompka działa.
Auto kręci do bólu, raz na sto razy zachowuje się tak jakby chciał zapalić (tak zakrztusi się ale nie odpala).
Dioda code z immo się nie pali więc chyba z immo wszystko będzie ok.
Pytanie za 100 pkt. Gdzie dalej byście szukali usterki?
[ Dodano: 30 Kwi 2016, 22:41 ]Mała aktualizacja:
Świece dają iskrę (dość dużą) ale są okopcone czy powinny zostać wymienione mimo, że dość duża iskra jest? (sprawdzone są wszystkie 4 świece)
Myślałem, że cewka zapłonowa jest do wymiany - kupiłem na szrocie inną używkę ale właściwie bez efektu, auto nie odpaliło - tak samo kręciło.
Czy jest możliwość aby cały komputer padł w kropku albo immobilizer się zawiesił ale nie zapala kontrolki code?
Są jeszcze jakieś domowe sposoby na diagnozę kropka?
[ Dodano: 02 Maj 2016, 23:34 ]Pobawiłem się żarówkami podświetlającymi zegary i połowa nie działała...
nawet ta od immobilizera.
Teraz jest tak:
Przekręcam kluczyk i zapala się kontrolka od immo (na 2-3 sekundy i gaśnie),
Kontrolka ciśnienia oleju i ładowania oraz marchewka.
Jeżeli chodzi o marchewkę to jest dodatkowy problem, mianowicie zapala się ona w momencie gdy przekręcam kluczyk w stacyjce. Normalnie to po włączeniu elektroniki ona zapali się na kilka sekund i gaśnie, a teraz jest tak, że zapali się na kilka sekund, gaśnie i po przekręceniu kluczyka na zapłon (na uruchomienie silnika) zapala się i świeci jeszcze przez kilka sekund po skończeniu kręcenia rozrusznikiem.
Sądzicie, że może być to problem ciśnienia w pompie paliwa? Czy może coś innego się zepsuło?