witajcie,
zakładam nowy temat, bo nie znalazłem nigdzie potrzebnej inf., jeżeli jednak zdublowałem to proszę o usunięcie tematu.
Zaczynając od początku w aucie uszkodzeniu uległ pasek klinowy od pompy wspomagania, niestety niefortunnie rozwarstwił się on i nie dość, że wkręcił się na koło pasowe od paska alternatora (i uszkodził nowy pasek napędu alternatora) to samochód został unieruchomiony. Wedle mojej wiedzy z użytkowania innych aut brak ładowania nie unieruchamia auta, i w poszukiwaniu usterki znalazłem ucięty kabel przy czujniku położenia wału (jak najbardziej mógł się uszkodzić od uderzeń strzępów paska). Tj. czujnik położenia wału i kabel do niego są dobre ale tak samo poprowadzony jest drugi kabel i jest ucięty zaraz obok owego czujnika, nie widzę, również gdzie on szedł dalej i do czego był podłączony
Jeżeli będzie problem z namierzeniem elementu moge zrobić zdjęcia.