Zakładałem kiedyś do astry
większego problemu z tym nie ma, przyda Ci się wkrętarka i wkręty samowiercące
Na początek rozłóż wiązkę i pogrupuj przewody na każde drzwi z osobna i wiązkę zasilającą.
Teraz montujesz sobie siłowniki w dogodnym miejscu i poprostu przykręcasz je do cięgien od ryglowania
sprawdzasz kilka razy czy siłownik pracuje razem z cięgnem, oczywiście ręcznie, jak wszystko gra to czeka Cię najtrudniejsza czynność-przepychanie przewodów.
do każdych drzwi z osobna musisz przeciągnąć odpowiednią ilość tak jak prowadzi wiązka, lokalizujesz przelotkę między drzwiami a karoserią i od strony samochodu zaczynasz przeciągać, zapewne jest tam mało miejsca więc będziesz potrzebował troszkę cierpliwości
jak już poprzeciągasz to lokalizujesz w kostce puste piny, najprościej je będzie poprzewiercać wiertełkiem delikatnie grubszym niż przewody i znowu przeciągasz, mając przewody w drzwiach lutujesz je do siłowników zgodnie z kolorami.
Teraz zasilanie, ale to już patrzysz zgodnie z instrukcją. centralkę najlepiej umieścić nad skrzynką bezpieczników w kabinie, zasilanie wziąć ze skrzynki, ,musisz tylko znaleść który wolny pin ma +12v prosto z aku. masę podkradnij ze śrubki mocującej wajchę do otwierania maski, teraz w zależności od rodzaju centralki, albo możesz używać odrazu albo musisz zaprogramować piloty, ale obstawiam że zadziała odrazu.
Teraz słowem zakończenia, wszystkie połączenia oczywiście musisz zaizolować czy to taśmą czy termokurczkami, wiązki najlepiej pościskać do blach drzwi trytytkami żeby się nie poprzecierały.
Jeśli na przewodzie zasilającym nie ma bezpiecznika to KONIECZNIE go domontuj we własnym zakresie, tu chodzi o bezpieczeństwo a samochód spala się bardzo szybko
Oczywiście robisz na swoją odpowiedzialność, tak więc jeśli nie czujesz się na siłach lepiej oddać to do elektryka lub kogoś z forum kto ogarnia co i jak