You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 18 Kwi 2024, 13:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #810299 Wysłany: 19 Sie 2016, 18:10; 
 Temat postu: Uszczelnienie walka rozrządu i pokrywy zaworów w V8
Offline
Puntoświr

Imię: Mirek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 23 Kwi 2015,
Posty: 114
Witam kolegów.
Szukam szukam i nie znalazłem odpowiedzi na swój problem.
Pierwsze pytanie jak jest uszczelniony wałek rozrządu z prawej strony?z lewej wiem że jest jeden simering a prawa strona?
A drugie pytanie jak porządnie uszczelnic pokrywę
zaworów bo już drugi raz wymieniam i jest mokro po lewej i prawej stronie pokrywy. Czy trzeba te śruby kluczem dynamometrycznym przykrecac czy co bo już nie mam sił na te wycieki

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 

 
 Post #810301 Wysłany: 19 Sie 2016, 18:35; 
 Temat postu: Re: Uszczelnienie walka rozrządu i pokrywy zaworów w V8
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Lounge
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kalwaria Z.
Rejestracja: 19 Cze 2014,
Posty: 1298
Pomógł: 44
Z prawej strony jest oring w obudowie cewki zapłonowej jeśli mówimy o silniku 1.2 8v a nie V8 8)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #810303 Wysłany: 19 Sie 2016, 18:48; 
 Temat postu: Re: Uszczelnienie walka rozrządu i pokrywy zaworów w V8
Offline
Puntoświr

Imię: Mirek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 23 Kwi 2015,
Posty: 114
Sorry. Tak tak silnik 1.2 8V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #810326 Wysłany: 19 Sie 2016, 21:56; 
 Temat postu: Re: Uszczelnienie walka rozrządu i pokrywy zaworów w V8
Offline
Puntoświr

Imię: Bart
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 25 Gru 2015,
Posty: 251
wiec jest tak jak pisze steyr - oring, ważne by był gruby, wtedy olej nei będzie przeciekał, jeśli chodzi o pokrywe zaworów kup porządną uszczelkę za około 20-30zł jakiś naprawdę dobry zamiennik, dokreć normalnie ile się da - nie zgnieciesz uszczelki bo zapobiegają temu takie małe stopki, a i daj jeszcze odrobinę silikonu odpornego na wysokie temperatury w miejscach załamań - 4 kropki

_________________
Image - PIIFL z LPG - jako II wł i km lecą :)
Image - Suzuki Swift *2012 +2016 - od nowości, przejechane 64tys
Image - Nissan Almera N16 *2010 +2012 - jako II wł , przejechane 30tys


Góra
 Profil  
 
 
 Post #810342 Wysłany: 20 Sie 2016, 01:54; 
 Temat postu: Re: Uszczelnienie walka rozrządu i pokrywy zaworów w V8
Offline
Puntoświr

Imię: Mirek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 23 Kwi 2015,
Posty: 114
Gruby oring? a jest jakiś wybór przy zakupie tego elementu?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #810395 Wysłany: 20 Sie 2016, 22:23; 
 Temat postu: Re: Uszczelnienie walka rozrządu i pokrywy zaworów w V8
Offline
Puntoświr

Imię: Bart
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 25 Gru 2015,
Posty: 251
tak, sa takie o przekroju w okolicy 2mm i takie 3,5mm i ten grubszy to ten właściwy ;)

_________________
Image - PIIFL z LPG - jako II wł i km lecą :)
Image - Suzuki Swift *2012 +2016 - od nowości, przejechane 64tys
Image - Nissan Almera N16 *2010 +2012 - jako II wł , przejechane 30tys


Góra
 Profil  
 
 
 Post #810816 Wysłany: 28 Sie 2016, 18:21; 
 Temat postu: Re: Uszczelnienie walka rozrządu i pokrywy zaworów w V8
Offline
Puntoświr

Imię: Mirek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 23 Kwi 2015,
Posty: 114
Dzięki
Mam już oring późno bo późno ale nie było wcześniej czasu na zakup.
Mam jeszcze pytanie odnośnie momentu dokręcania tych dwóch nakredek i jednej śrubki wspornika cewek. Wiem że wiele osób dokręcania z wyczuciem ale ja nie mam takiego daru w rękach i często przekrecam śruby. korzystam zatem z klucza dynamo. :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO