You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 29 Mar 2024, 13:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #811687 Wysłany: 11 Wrz 2016, 22:26; 
 Temat postu: Wymiana regulatora ciśnienia paliwa 1.1 spi
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Oskar
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Okolice Czestochowy
Rejestracja: 16 Cze 2014,
Posty: 18
Witam , czy w punto 1.1 spi można wymienić sam regulator czy trzeba wymieniać cały ten korpus http://www.unto.pl/wtryskiwacz-wtrysk-paliwa-cinquecento-seicento-punto-p-164.html.



Pozdrawiam .

_________________
Punto 1.1 SX '96r. - było i wróciło do domu :D ) .
Mercedes W210 E240 Avantgarde '00r. - jest .


Góra
 Profil  
 

 
 Post #811688 Wysłany: 11 Wrz 2016, 22:50; 
 Temat postu: Re: Wymiana regulatora ciśnienia paliwa 1.1 spi
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Tak jak tam na fotce widać, regulator jest u góry (na fotce ;) ) na 4 śrubkach i uszczelce.
A po co chcesz wymieniać?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #811696 Wysłany: 12 Wrz 2016, 00:52; 
 Temat postu: Re: Wymiana regulatora ciśnienia paliwa 1.1 spi
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Oskar
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Okolice Czestochowy
Rejestracja: 16 Cze 2014,
Posty: 18
Ogólnie rzecz ujmując , tam na korpusie tego regulatora są dwa otworki z których to strasznie tryskała mi benzyna . Samochód palił 13l ! . Ja ten korpus w sobotę zdjąłem i tam na jego odwrocie jest taka uszczelka (w moim przypadku jej szczątki ) więc zalepiłem te dziurki masą o nazwie Metal Bond (wiem że straszna partanina ,ale gdzie o 16 w sobotę znajdę sklep motoryzacyjny i kupię odpowiednią uszczelkę . Nie zająłem się tym wcześniej bo straszne miałem urwanie głowy a samochód musiał być jak się okazało na już ,ale nie ważne ) Po utwardzeniu się masy samochód odpalił i zgasł ,ciężko palił, dymił na czarno jak Turbo Diesel . Śruba na korpusie była bardzo mocno wkręcona i auto było na bardzo bogatej mieszance . Dopiero po wykręceniu tej śruby dosyć znacznie samochód wrócił do normalności ( unormowały się obroty biegu jałowego . Spalanie znacznie spadło do poziomu 8l i prawie normalnie odpala na ciepłym ,wcześniej bardzo ciężko ) . Problem w tym że spod tej śruby (na klucz T 10 ) wycieka troszeczkę benzyny ,a nie chcę już tego lepić i chcę wymienić stąd moje pytanie .


Przepraszam za wypociny ,ale chciałem opowiedzieć dosyć szczegółowo .


P.S : Bo tak wgl . ten na fotce ma jakąś nakładkę żółtą na tej właśnie śrubie a mój miał jakieś zlepki silikonu które odpadały gdy tylko się na nie spojrzało .

_________________
Punto 1.1 SX '96r. - było i wróciło do domu :D ) .
Mercedes W210 E240 Avantgarde '00r. - jest .


Góra
 Profil  
 
 
 Post #811698 Wysłany: 12 Wrz 2016, 09:24; 
 Temat postu: Re: Wymiana regulatora ciśnienia paliwa 1.1 spi
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
U mnie oryginalnie była kropelka żółtej farby na tej śrubie regulacyjnej. Jak uda ci się gdzieś kupić sam regulator to możesz wymienić, ale chyba prościej będzie poszukać całej przepustnicy z wtryskiwaczem, tyle że używanej.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO