You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 15 Cze 2025, 21:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 607 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 25  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #304819 Wysłany: 04 Lis 2009, 00:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 28 Sie 2009,
Posty: 131
Ej ludzie zerknijcie na schematy i powiedzcie co ma wspolnego czujnik teperatury z włącznikiem wiatraka, tym na chlodnicy? :P Przecież to tak samo jak w tipo jest, czujnik ten w bloku daje wskazania do kompa a wentylator wlacza czujnik na chlodnicy. Na czujniku w chlodnicy sa wybite dwie wartosci, temperatura wlaczenia i temperatura wylaczenia. Jaki czujnik sie kupi to tak wlacza wiatrak, ja mialem chyba z bravo i wlaczal wiatraka wczesniej niz fabryczny.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #304830 Wysłany: 04 Lis 2009, 04:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 17 Sty 2008,
Posty: 361
dzikidaniel napisał(a):
czujnik Ci oszukuję skoro poniżej połowy włącza się wentylator.



ale ja tak mam odkąd go kupiłem czyli już dwa i pół roku tak z tym latam,czy to zima czy lato :shock:

[ Dodano: 04 Lis 2009 03:35 ]
voodzia napisał(a):
Jaki czujnik sie kupi to tak wlacza wiatrak, ja mialem chyba z bravo i wlaczal wiatraka wczesniej niz fabryczny.



czyli wniosek jest taki że wsio zależy od czujnika,dobrze rozumiem?? :>

_________________
Punto 97r 1.2 75 KM SX


Góra
 Profil  
 
 
 Post #304831 Wysłany: 04 Lis 2009, 07:31; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
dzikidaniel napisał(a):
Przy wymianie uszkodzonego np. Chyba potrafisz kilka możliwości wymienić w jaki sposób czujnik może ulec uszkodzeniu??

głownie to przez uszkodzenia mechaniczne ...

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #304864 Wysłany: 04 Lis 2009, 10:17; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Ale w sumie co to za różnica gdzie jest wskazówka?
Nieważne czy jest w 1/4 czy w 3/8 czy w 1/2, jeśli nieco powyżej tego wskazania które jest w czasie jazdy włącza się wentylator to imo jest wszystko ok.
Gdyby wentylator włączał się wcześniej to wiadomo, że pokazuje za dużo, a gdyby dużo później to za mało.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #304997 Wysłany: 04 Lis 2009, 16:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3107
Pomógł: 50
U mnie wskazówka ustawi sie nieco wyzej 1/4 skali i tak się utrzymuje mimo bardzo długiej i niekiedy szybkiej jazdy. Rosnie wtedy, jak silnik jest bardzo obciążony tylko jazdą np. pod górę na 2 biegu ewentualnie 3. Nie ma zadnego znaczenia długa jazda. Uważam, że jest wszystko w porządku , ponieważ przed wymianą termostatu sprawdzałem jego temp.otwarcia i zamkniecia. Wyszło'' książkowo.''


Góra
 Profil  
 
 
 Post #307157 Wysłany: 11 Lis 2009, 17:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Bydgoszcz
Rejestracja: 02 Lip 2009,
Posty: 94
Umnie wskazówka dochodzi maksymalnie troszkę ponad połowę i wtedy włącza się wentylator,a czasem jak jest zimno i jade to trzyma się trochę poniżej połowy ;)

_________________
Fiat Punto Sx 1,6; 95 r :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #317753 Wysłany: 16 Gru 2009, 20:08; 
 Temat postu: Położenie wskazówki temperatury silnika
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Legnica
Rejestracja: 14 Gru 2009,
Posty: 2
Witajcie!
W moim autku (Punto sole z 1999r) nie ma skali tylko czerwona lampka, która zapala się gdy stoję w korku. Elektryk wymienił mi już dwa czujniki i nic, dalej się zapala. Wentylator włącza się przy temperaturze 90 stopni. Może macie jakieś pomysły na to cholerstwo.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #317756 Wysłany: 16 Gru 2009, 20:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Może niech mechanik kupi ori czujnik z ASO? Skąd pewność że wentylator włącza się przy 90 stopniach?

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #317757 Wysłany: 16 Gru 2009, 20:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3107
Pomógł: 50
To bardzo żle, że zapala sie kontrolka przegrzania. Temp. właczania wentylatora prawidłowa, choć temp. silnika wskazuje za wysoką. Winny może być termostat, który się nie otwiera całkowicie. Sprawdziłaś poziom płynu :?: Może być również z jakiegoś powodu zapowietrzony.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #317763 Wysłany: 16 Gru 2009, 20:33; 
 Temat postu: położenie wskazówki temperatury silnika
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Legnica
Rejestracja: 14 Gru 2009,
Posty: 2
Okropnie to brzmi "kontrolka przegrzania".Elektryk powiedział, że on nic nie widzi,wentylator się włącza tak jak napisałam. Proszę Was o radę ponieważ wydałam już dwie stówki i stoję w miejscu. Zapisuję sobie Wasze rady na kartce i poszukam jeszcze raz dobrego elektryka.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #317768 Wysłany: 16 Gru 2009, 20:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3107
Pomógł: 50
Proponuje jechać do dobrego mechanika, nie elektryka. U Ciebie problem może być błachy lub co gorsza bardzo kosztowny. Proponuje mechanika, bo raczej awaria wskazuje na sprawę mechaniczną. Nie zwlekaj, bo jazda z przegrzanym silnikiem prowadzi do wymiany uszczelki pod glowicą, a to duzy wydatek.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #322756 Wysłany: 02 Sty 2010, 23:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Czeladź
Rejestracja: 29 Sie 2009,
Posty: 67
Witajcie

Nie chciałem zaśmiecać forum i robić nowego tematu więc pisze tutaj bo jest to związane z temp.
A mianowicie chodzi mi o to że ja wszyscy wiemy jest zima i autko się nie nagrzewa. A konkretnie mam taki problem, bo praktycznie cały czas jeżdżę trasą i chciałbym mieć troszkę ciepło w mroźne dni, a temp. według wskazówki nie dochodzi nawet do pierwszej kreski ( 1/4 ). Ojciec mi radzi żeby to zmienić po prostu wsadzić karton przed chłodnicę.
I tu moje pytanie czy to w jakiś sposób nie zaszkodzi kropkowi i jak to tam wsadzić bez przesadnego rozbierania całego przodu (mam 1.2 16v i jak tak patrzyłem dostęp jest ciut utrudniony). A jak już tam pakować kartonik to jakiej wielkości? tak na pół chłodnicy?

Pozdrawiam

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic18768.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #322769 Wysłany: 02 Sty 2010, 23:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3107
Pomógł: 50
W taki mrożnawy dzień jaki obecnie jest, w samochodzie powinno być bardzo ciepło. Proponuje wymienić termostat i mam nadzieję, że problem zniknie. Nie wiem jak jest w 16v, więc nie doradzę jak wymienić.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #322788 Wysłany: 03 Sty 2010, 00:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
panmroz, po pierwsze używaj wyszukiwarki, po dwa wymień termostat.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #322955 Wysłany: 03 Sty 2010, 15:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Czeladź
Rejestracja: 29 Sie 2009,
Posty: 67
Dziękuje za życzliwą, i jakże wyrozumiałą odpowiedz ale zmartwię was chłopcy bo termostat jest sprawny :E Sprawdzał mi mechanik gdy wymieniał pompę i płyn.
Problem jest w tym że jeżdżę z prędkością 90-110 praktycznie cały czas, co chłodzi silnik i nie dochodzi nawet do temp. otwarcia termostatu. natomiast jak postoje w korku jest cacy. Tyle że nie uśmiecha mi się stać cały czas w korku. Ojciec mi mówił że jak miał poldka, i cienkiego to wkładał kartonik przed chłodnice, i było fajnie. I mam pytanie jak zrobić to w kropku :)

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic18768.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #322957 Wysłany: 03 Sty 2010, 15:02; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
panmroz napisał(a):
Ojciec mi mówił że jak miał poldka, i cienkiego to wkładał kartonik przed chłodnice, i było fajnie. I mam pytanie jak zrobić to w kropku

ja powiem,że tak się w nowych samochodach robić nie powinno ,ale robię tak też :) jak te mrozy ostatnio były to też mi nie osiągał temp. zakryłem część chłodnicy i temp. od razu wzrosła do prawidłowej :)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #322972 Wysłany: 03 Sty 2010, 16:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Czeladź
Rejestracja: 29 Sie 2009,
Posty: 67
Thomas A możesz mi powiedzieć w jaki sposób zakryłeś chłodnice i czym? Zależy mi na jak najmniejszej rozbiórce kropka, i rada by mi się bardzo przydała :)

Pozdrawiam :wink:

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic18768.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #322975 Wysłany: 03 Sty 2010, 16:09; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
od góry chłodnicy włożyłem tekturę, masz tam taki plastikowy daszek , podniosłem trochę i włożyłem, przykryłem tylko część tak jak mówiłem,ale to wystarczy,żeby silnik się normalnie nagrzewał :)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #323006 Wysłany: 03 Sty 2010, 17:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Czeladź
Rejestracja: 29 Sie 2009,
Posty: 67
Dzięki Thomas za rade, jakoś założyłem właśnie i troszkę się przestraszyłem. Po 1. tym że moja chłodnica jest ogromna w porównaniu do tego co jest w 1.1 ( jak patrzyłem na intercars to od 1.1 ma szerokość 435 a moja ma 630, jak w GT :E ) a po 2. jest cała poobijana od kamieni i to nawet tak poważnie więc chyba będzie wymiana na wiosnę :(
Jak na razie zobaczę co będzie się działo jutro w drodze do szkoły z temperaturą

Pozdro :wink:

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic18768.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #323018 Wysłany: 03 Sty 2010, 18:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3107
Pomógł: 50
panmroz zgodzę się, że termostat jest sprawny, ale może otwierać się zbyt wcześnie i nie uzyskasz w żaden sposób temp. jaka powinna być. W zupełności zgodzę się również z Twoim ojcem. Sam miałem poloneza i tak robiłem. Jednak, tak jak pisałem mało prawdopodobne, aby silnik osiągał odpowiednią temp. jak masz zimno w środku. Powinien być nawiew dość ciepłego powietrza[chyba,że jest inny powód]. Poza tym twierdzisz, że nawet termostat się nie otwiera. Wtedy chłodnica powinna być zimna, sprawdż.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #323025 Wysłany: 03 Sty 2010, 18:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Zmień mechanika. Typowy objaw niesprawnego termostatu. Weź dla pewności sprawdź chwile po odpaleniu czy górny wąż wchodzący do chłodnicy robi się ciepły.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #323029 Wysłany: 03 Sty 2010, 18:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Czeladź
Rejestracja: 29 Sie 2009,
Posty: 67
Mój problem z ogrzewaniem wygląda tak że jak wyjeżdżam, pokonam jakieś 2km to już leci z nawiewu letnie (cieplejsze niż to co jest na zewnątrz ale ciężko mówić jeszcze o ciepłym). I przez całą trasę jaką pokonuje 45km wskazówka temp. nie dojdzie do pierwszej kreski, a powietrze z nawiewu leci takie sobie. Dopiero jak zjadę z trasy i postoje troszkę na światłach, leci ciepłe. Ale jak dla mnie to trochę za późno.
Z tego co zauważyłem termostat otwiera się przy pierwszej kresce bo widać jak minimalnie opada. Ale taki cuda widzę tylko jak stoję i to dość długo. Więc myślę że jest sprawny, choć nie wykluczam tego że może otwierać się zbyt wcześnie. Ale jak na razie wole spróbować bardziej banalnych rozwiązań i co ważniejsze tańszych, i mniej czasochłonnych. Jeśli jutro będą działy się jakieś dziwne rzeczy to nie pozostanie mi nic innego jak kupienie termostatu i wtedy się okaże czy to był on czy też po prostu włoska konstrukcja układu chłodzenia :E

PS. Mechanika proszę się nie czepiać bo uważam że jest b. dobry. A co do węża, tak jest ciepły bo się nawet poparzyłem jak nagrzewnice podłączałem.

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic18768.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #323035 Wysłany: 03 Sty 2010, 19:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
panmroz napisał(a):
Mój problem z ogrzewaniem wygląda tak że jak wyjeżdżam, pokonam jakieś 2km to już leci z nawiewu letnie (cieplejsze niż to co jest na zewnątrz ale ciężko mówić jeszcze o ciepłym). I przez całą trasę jaką pokonuje 45km wskazówka temp. nie dojdzie do pierwszej kreski, a powietrze z nawiewu leci takie sobie. Dopiero jak zjadę z trasy i postoje troszkę na światłach, leci ciepłe. Ale jak dla mnie to trochę za późno.
Z tego co zauważyłem termostat otwiera się przy pierwszej kresce bo widać jak minimalnie opada. Ale taki cuda widzę tylko jak stoję i to dość długo. Więc myślę że jest sprawny, choć nie wykluczam tego że może otwierać się zbyt wcześnie. Ale jak na razie wole spróbować bardziej banalnych rozwiązań i co ważniejsze tańszych, i mniej czasochłonnych. Jeśli jutro będą działy się jakieś dziwne rzeczy to nie pozostanie mi nic innego jak kupienie termostatu i wtedy się okaże czy to był on czy też po prostu włoska konstrukcja układu chłodzenia :E

PS. Mechanika proszę się nie czepiać bo uważam że jest b. dobry. A co do węża, tak jest ciepły bo się nawet poparzyłem jak nagrzewnice podłączałem.

masz niesprawny termostat i tyle, nie ma co wiecej gdybac

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #323050 Wysłany: 03 Sty 2010, 19:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
panmroz napisał(a):
PS. Mechanika proszę się nie czepiać bo uważam że jest b. dobry. A co do węża, tak jest ciepły bo się nawet poparzyłem jak nagrzewnice podłączałem.

Jak jest wąż ciepły chwile po odpaleniu to mechanik wcale nie jest taki dobry...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #323362 Wysłany: 04 Sty 2010, 18:52; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 04 Sty 2010,
Posty: 6
Witam
czytałem różne tematy i już zupełnie nie wiem co i jak, mój problem polega na tym, że wskazówka od temperatury ledwo się podnosi na trasie około 10km, z ogrzewania leci ciepłe powietrze ale trochę trzeba na nie poczekać, jakiś czas temu był wymieniany termostat i płyn chłodniczy, poprzedni termostat się nie zamykał i podobnie jak teraz wskazówka słabo się podnosiła, ale nie było to tak dawno, czy to możliwe że znowu termostat? jak mam to konkretnie sprawdzić bez wykręcania go? po kilku minutach pracy na wolnych obrotach górny wąż chłodnicy robi się ciepły, chłodnica też się grzeje, dolny wąż jest zimny, wiatrak załącza się w połowie skali, temperatura otoczenia tak jak teraz, w okolicach -5'C, płyn chłodniczy to chyba K2 do -35'C, z wężami i chłodnicą sprawdzałem gdy wskazówka podniosła się mniej więcej tak jak jest podczas jazdy czyli ledwo do góry.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 607 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 25  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO