You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 24 Kwi 2024, 19:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 607 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #29598 Wysłany: 25 Cze 2007, 07:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: zielona góra
Rejestracja: 30 Maj 2007,
Posty: 326
Punto_WPR napisał(a):
a zegary trzymaja sie tylko na tych dwóch śrubkach? Nie maja zadnycyh zatrzasków ? Wystarczy tylko odkrecic 2 sruby i po sprawie ?


tak... odkrecasz tylko te dwie srubki na imbus... pozniej wystarczy odpiac cztery zlaczki z kablami maja tam taki dzyndzel, trzeba nacisnac i latwiej wtedy schodza


Góra
 Profil  
 

 
 Post #34597 Wysłany: 23 Lip 2007, 00:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kędzierzyn
Rejestracja: 18 Maj 2007,
Posty: 424
u mnie wskasowka trzyma sie miedzy 1/4 a polowa a jak przekroczy polowe to wentylator sie zalacza tak z grubsza zaobserwowalem

_________________
Prawdziwa moc tkwi tylko w TDI :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #34606 Wysłany: 23 Lip 2007, 06:51; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Grzegorz1151 napisał(a):
u mnie wskasowka trzyma sie miedzy 1/4 a polowa a jak przekroczy polowe to wentylator sie zalacza tak z grubsza zaobserwowalem


I tak jest prawidłowo, wentylator włącza się w połowie skali, u mnie w trasie trzyma się zazwyczaj minimalnie poniżej 1/2

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #35568 Wysłany: 28 Lip 2007, 23:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec
Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 415
Pomógł: 2
Witam, to mój pierwszy post na tym forum.

U mnie do momentu wymiany płynu wskazówka trzymała się w okolicy 1/2 skali a wentylator włączał się tuż nad górną grubą kreską od połowy skali, po wymianie płynu normalna temperatura to nieco ponad 1/4 skali a wentylator włącza się poniżej 1/2 skali, niemniej ECU widziało i widzi prawidłową temperaturę 90-94*C, wentylator załącza się około 92-93*C. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest najprawdopodobniej bańka powietrza pozostająca w okolicy czujnika temperatury od wskaźników (ECU korzysta z innego czujnika). Niestety odpowietrzanie układu nic mi nie dało (i przy zalewaniu i później - przez odkręcanie odpowietrzników na zgaszonym ale gorącym silniku, kiedy w układzie jest jeszcze ciśnienie a nawet na pracującym silniku i w pełni otwartym termostacie).

_________________
IAW Scan 2 - oprogramowanie diagnostyczne dla starszych FIATów, Alfa-Romeo i Lancii | Polskie multimetry - parametry, schematy, instrukcje


Góra
 Profil  
 
 
 Post #40869 Wysłany: 23 Sie 2007, 13:52; 
 Temat postu: temperatura silnika
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Piła
Rejestracja: 23 Sie 2007,
Posty: 24
Witam od tyg jestem posiadaczem Punta 1.2 SX i mam problem z temperatura silnika. Wskazówka na liczniku bardzoszybko dochodzido czerwonej skali!!!! Gdy juz dojdzie załącza się dopiero wentylator nie bardzo wiem co robić.......... Pomóżcie


Góra
 Profil  
 
 
 Post #40893 Wysłany: 23 Sie 2007, 14:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
A bucha para z pod maski?? Możliwe że tylko czujnik źle wskazuje. IMHO bez paniki ;)

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #40896 Wysłany: 23 Sie 2007, 14:25; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Piła
Rejestracja: 23 Sie 2007,
Posty: 24
Nie nic nie bUcha :) Ale ten wskaznik jest lekko denerwujacy. Jezeli jade szybciej to wiadomo wskazowka spada a jezeli tylko sie zatrzymam to od razu wzrasta.

Moim zdaniem to wina jakiegoś czujnika tylko nie wiem ktorego???


Góra
 Profil  
 
 
 Post #40963 Wysłany: 23 Sie 2007, 19:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: BobMF
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 01 Kwi 2007,
Posty: 1044
mb_83 napisał(a):
Moim zdaniem to wina jakiegoś czujnika tylko nie wiem ktorego???


to właśnie ten czujnik temp. wody w bloku silnika pokazuje temp. w zegarach

a różne wskazywanie temp. przez wskazówkę jest napewno podyktowane przez ciut różne parametry czujników - ta bańka powietrza też jest bardzo prawdopodobna

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystko do Diesla - wtryski, pompy, akumulatory i inne:
domino.sklep.pl
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Profil  
 
 
 Post #40975 Wysłany: 03 Wrz 2007, 23:18; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Piła
Rejestracja: 23 Sie 2007,
Posty: 24
Narazie odpowietrzylem uklad i jest lepiej wskazowka przekracza polowę i pod kreska (3/4 skali) zalacza sie wentylator.

CZyli pecherzyk powietrza byl chyba tego przyczyna, ale i tak sprawdze to jeszcze u mechanika

[ Dodano: 03 Wrz 2007 23:18 ]
doszedlem co z tą temp. :oops: Po porostu wymienilem termostat który sie zacina i nie otwierał się calkowicie przez co jak sie pozniej okazalo stracilem tez ogrzewanie

dzieki za pomoc


Góra
 Profil  
 
 
 Post #44044 Wysłany: 09 Wrz 2007, 21:17; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kaszuby
Rejestracja: 08 Cze 2007,
Posty: 24
U mnie pokazywał na 3/4 i troszkę mnie to martwiło. Okazało się że od kupienia 3 miesiące temu nie sprawdziłem że nie ma płynu chłodzącego ;-).
Dolałem litr i teraz trzyma mi w okolicach 1/4.

_________________
"Przygarnij Kropka"
Kropek ELX - 98


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45900 Wysłany: 18 Wrz 2007, 13:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4874
Pomógł: 39
tak jak pisałem wcześniej wskazówka własciwie cały czas znajdowała sie na 1/4 teraz po wymianie chłodnicy,płynu chłodniczego i porządnym odpowietrzeniu własciwie w miescie oscyluje w granicach połowy i nie rzadko włącza sie wentylator i troszke mnie to dziwi

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #53068 Wysłany: 11 Paź 2007, 18:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 26 Wrz 2007,
Posty: 1844
Pomógł: 2
Panowie i Panie oczywiście nie wiem czy moge tutaj, ale jak sie ma sprawa w PII, bo u mnie wskazówka zawsze dochodzi do 3/4 skali i tak pozostaje w tych granichach, wówczas zauważyłem ze mam najmniejsze spalanie.

_________________
Było...PUNTO II 1.2 8V 2000 SX 5D ARANCIO CALIPSO VR.
Jest... Hyundai i30FL (2010) 1.4 16V CVVT 109KM
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #53098 Wysłany: 11 Paź 2007, 20:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 917
Prawdopodobnie z każdym silnikiem jest inaczej Twój to zupełnie inna bajka niż to co ja miałem w Mk1 (1.1 55KM) ale z temperaturą też było ciekawie w czasie gdy miałem wszystko nowe - tj. chłodnice, pompę i odpowietrzony układ auto w mieście też się szybko grzało i wiatrak chodził bardzo często, ale też nigdy nie przekroczył 3/4 skali temperatury...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #53099 Wysłany: 11 Paź 2007, 20:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4874
Pomógł: 39
Maciey napisał(a):
tj. chłodnice, pompę i odpowietrzony układ auto w mieście też się szybko grzało i wiatrak chodził bardzo często, ale też nigdy nie przekroczył 3/4 skali temperatury...

no to mnie uspokoiłeś troszke, do kompletu brakuje mi nowej pompy wody ale coś mi wyje i musze wywąchać czy to jakiś napinacz sie zaciera czy pompa wody

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #54976 Wysłany: 17 Paź 2007, 15:13; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Szczecin
Rejestracja: 01 Paź 2007,
Posty: 8
Witam..
Od niecalego miesiaca jestem posiadaczem punciaka mk1 1.2 spi. Dodalbym, ze szczesliwym, niestety ostatnimi czasy coraz bardziej daje mi w kosc.
Problem mam z gotujacym sie silnikiem.
Przez tydzien jezdzilem i bylo ok.
Potem pojawily sie nastepujace objawy - na miescie temperatura dosc szybko wzrastala, przekraczala polowe podzialki na wskazniku, wlaczal sie wentylator, sytuacja sie uspokajala. Po niedlugim czasie, wentylator zaczal sie wlaczac dopiero przy czerwonych kreskach, a temperatura dochodzila do nich dosc szybko... Musialem sie zatrzymywac, odkrecac lekko nakretke na zbiorniczku wyrownawczym, schodzilo cisnienie, uklad przez jakis czas stygl i znow dalo sie jechac. Nieraz taki zabieg pomagal na dosc dlugo, nieraz po chwili musialem powtorzyc operacje. Postanowilem z racji zblizajacej sie zimy wymienic plyn chlodzacy z wody na petrygo. Przy okazji poprosilem o dokladne odpowietrzenie ukladu. Fachowcy zrobili to przy mnie i nie mam zadnych zastrzezen. Przez pare dni jezdzilem i bylo ok. Temperatura gora w polowie, ciut wyzej odpalal sie wentylator, a co najwazniejsze dzialalo ogrzewanie. Niestety pare dni wystarczylo, bo wrocil poprzedni stan rzeczy, tj. silnik sie gotuje, wentylator chodzi, ale nic nie daje, chlodzenie pedem powietrza tez sie nie sprawdza, a co najlepsze, na odkreconym na maksa ogrzewaniu leci kompletnie zimne powietrze....
Nie mam juz sily, nie wiem co robic... Termostat to raczej nie jest, bo wtedy albo byloby caly czas goraco w samochodzie i silnik by sie gotowal (term. zamkniety) albo byloby zimno ale i auto by sie nie grzalo tak (ciagle otwarty).
Ktos mi mowil, ze nagrzewnica moze jest zamulona... ale to tez jakos sie kupy nie trzyma, bo raz grzeje bardzo mocno, a raz nie grzeje wcale, mimo gotujacej sie wody w ukladzie.
Uklad byl odpowietrzony, wiec to tez nie moze byc to...
Ma ktos jakies pomysly?
Dodam jeszcze, ze gdy jest zimny, to przy wchodzeniu na obrotu schylac pisk (wyoki ton), ktory przy wysokich obrotach milknie. Dzieje sie tak, az auto sie rozgrzeje. Prawdopodobnie pisk ten emituje pompa wodna, albo ktorys z napinaczy...

Prosze o pomoc, dotychczas bylem zadowolony z auta i chcialbym ten stan rzeczy przywrocic.

Z gory dziekuje.

_________________
Punto Mk1 1.2 60 KM 'Red Eagle'
S Z C Z E C I N


Góra
 Profil  
 
 
 Post #57486 Wysłany: 24 Paź 2007, 19:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Beskid Wyspowy
Rejestracja: 24 Paź 2007,
Posty: 992
Ja zawsze, czyli od trzech lat kiedy jestem właścicielem tego zwierza mam wskazówkę około 3/4 skali, a wentylator włącza się nieco wyżej. Nie zauważyłem jakichś szczególnych problemów z chłodzeniem. Wentylator załącza się przeważnie na postoju, lub przy ostrych podjazdach w górach (bo jestem ich mieszkancem). Wskazówka do czerwonego pola nigdy się nie zbliżyła.
Myslę, że sytuacja opisywana przez kolegów jest związana z rozrzutem parametrów czujników jak i też wskaźników. Najważniejsze jest zauważyć zmianę od stanu normalnego jaki pamiętamy.

_________________
Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04


Góra
 Profil  
 
 
 Post #57656 Wysłany: 25 Paź 2007, 00:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: BobMF
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 01 Kwi 2007,
Posty: 1044
Tezet1956 napisał(a):
Myslę, że sytuacja opisywana przez kolegów jest związana z rozrzutem parametrów czujników jak i też wskaźników. Najważniejsze jest zauważyć zmianę od stanu normalnego jaki pamiętamy.


święte słowa :lol:

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystko do Diesla - wtryski, pompy, akumulatory i inne:
domino.sklep.pl
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Profil  
 
 
 Post #62509 Wysłany: 10 Lis 2007, 18:41; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 20 Paź 2007,
Posty: 9
posiadam takiego samego kropka, i tak samo zastanawiałem sie czy takie wskazania są prawidłowe. Sprawdzałem u mechanika płyn, termostat itd., i okazało się ze jest wszystko wporządku. 1/4 normalnie, 1/2 przy jeżdzie miejskich korkach.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #62520 Wysłany: 10 Lis 2007, 19:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: okolice Gliwic :)
Rejestracja: 23 Kwi 2007,
Posty: 131
u mnie wskazówka przy normalnej jezdzie jest pod połową, przy jezdzie mocniejszej wchodzi na połowę i włancza wentylator.

_________________
Punto I , silnik 1,1 - 55 koni , produkcja 1995 ,
141 999 tyś, prawie bezawaryjnie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #63373 Wysłany: 13 Lis 2007, 03:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: BobMF
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 01 Kwi 2007,
Posty: 1044
BobMF napisał(a):
Tezet1956 napisał(a):
Myslę, że sytuacja opisywana przez kolegów jest związana z rozrzutem parametrów czujników jak i też wskaźników. Najważniejsze jest zauważyć zmianę od stanu normalnego jaki pamiętamy.


święte słowa :lol:


Do tego jeszcze dodam, iż na temperaturę mierzoną ma duży wpływ ciecz jaką zastosujemy, tzn. jej właściwości oraz zdolność odbierania ciepła.
Moje wnioski moge poprzeć zaobserwowanymi temperturami w moim komputerze domowym. Mam założone chłodzenie wodne, pół roku cieczą roboczą była woda destylowana, lecz gdy przyszedł czas na uzupełnienie zdecydowałem się na dolanie płynu do chłodnic samochodowych. Na pojemność 5L [łącznie z podmianką] wyszło 1L płynu letniego [oraz 4L] destylatu.
Temperatura [na procesorze] spadła nawet o 5'C [bez obciążenia]

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystko do Diesla - wtryski, pompy, akumulatory i inne:
domino.sklep.pl
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Profil  
 
 
 Post #63909 Wysłany: 14 Lis 2007, 19:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Bochnia
Rejestracja: 16 Sie 2007,
Posty: 393
a w jakim czasie osiagacie ta norme czyli w moim przypadku 1/4 skali?
w te chlodne dni jak dzis zauwazylam ze temp. podnosi sie do 1/4 dopiero po przejechaniu okolo 10 km w cyklu mieszanym tzn, okolo 5 km jade powiedzmy 90 na godzine a pozostale 5 km to juz miasto :)
poza tym ze to wszystko jest ok, przy 1/2 wlacza sie wentylator uklad odpowietrzony, czujnik temp. nowy itp.
jak jest z tym u Was?

_________________
Punto 1,2 ELX 75 KM, 1996 benzyna +Lpg
----------------------------------------------------
Im mniej wiesz, tym lepiej śpisz.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #63910 Wysłany: 14 Lis 2007, 19:57; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
heh u mnie jest podobnie teraz jak zalozylem nowy licznik ze wskaznikiem temp tp widze jak wskazowka sie ma czyli troszke ponad 1/4 i wiecej nie chce w miescie dochodzi prawie pod poloze a jak sie zblizy do pierwszej kreski tej grubszej przy polowie to sie zalacza wentylator... mierzylem temperature w zbiorniczku jak sie nagrzal i zalaczal wentylator wlozylem taki dlugi termometr do 360 stponi skala byla i temp cieczy w czasie kiedy wentylator sie wlacza wynosila zaledwie 80 stopni zaznaczam ze byla to temp plynu w zbiorniczku... nie wiem byc moze i tak lub nie tak cos jest jakos chyba termostat za szybko sie otwiera bo dosyc dlugo sie ogolnie silnik nagrzewa..

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #64014 Wysłany: 15 Lis 2007, 00:22; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 15 Wrz 2007,
Posty: 5
Widzę liczne problemy z układem chłodzenia w Punto
Opiszę swój problem, mianowicie gdy jechałam w trasie wskaźnik nie doszedł nigdy do 1/4 leciało letnie powietrze (ogrzewanie ustawione na maxa), po jakimś czasie nagle wskazówka spadła poniżej zera a z ogrzewania powiało chłodem!
Popatrzyłam do zbiorniczka, miałam płynu poniżej minimum więc dolałam (aha zapaliła mi się kontrolka engine). Na drugi dzień, wracając do domu znowu wskazówka poszła w górę dochodząc poniżej 1/4 by po jakimś czasie spaść poniżej zera. Stanęłam, odpowietrzyłam układ, powietrze poleciało, silnik się ochłodził i wskazówka mozolnie ruszyła do góry (1/4) by po kilkunastu km nagle momentalnie spaść a z kratek ogrzewających zaczęło "rzucać lodem" I tu narasta pytanie:
Co to może być - termostat, czujnik temperatury wody czy jeszcze coś innego?
Pozdrawiam

_________________
Punto II 1,2 8V ELX

www.ccrpg.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #65067 Wysłany: 18 Lis 2007, 13:25; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 18 Lis 2007,
Posty: 1
witam ja w moim kropku mialem ten sam przypadek slabo dogrzany silnik i wskazowka tez nie podnosila sie do zalecanych 90 stopni wiec postanowilem wymienic termostat i to byl strzal w dziesiatke teraz silnik jest dogrzany temperatura jest optymalna no i nawet jest cieplo w srodku


Góra
 Profil  
 
 
 Post #65071 Wysłany: 18 Lis 2007, 13:37; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
mnie tez czeka wymiana termostatu ;)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 607 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 25  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO