|
Obecny czas: 10 Maj 2025, 05:45
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 22 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
krowka |
#151099 Wysłany:
29 Lip 2008, 17:44; Temat postu: |
|
 |
Ekstremista |
 |
Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 1614 Pomógł: 9
|
kociniak napisał(a): Oczywiscie to juz zadna niedogodnosc kliknac pilotem najpierw drzwi a potem bagaznik, w porownaniu do rzucenia zakupow na glebe, otwarciu drzwi i zanurkowaniu zeby nacisnac przycisk bagaznika. No tu Fiat sie nie popisal.
W moim nie muszę otwierać z pilota drzwi aby otworzyć z pilota bagażnik. Wystarczy, że wcisnę na pilocie otwieranie bagażnika - wyłącza się alarm, po zamknięciu bagażnika alarm automatycznie się uzbraja - po zamknięciu nic nie klikam 
_________________ FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024 FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Chicane |
#151139 Wysłany:
29 Lip 2008, 20:27; Temat postu: Radiowy sterownik centralnego zamka |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Grzegorzew Rejestracja: 24 Lut 2008, Posty: 1248 Pomógł: 2
|
krowka u mnie tak samo 
_________________ LOST YOU SOMEWHERE było: fiat 126p ( razy dwa ) fiat Seicento fiat Grande Punto Fiat Bravo 1,4 T-Jet Dynamic z pakietem Sport jest Fiat Tipo 1,4 T-Jet Lounge
|
|
Góra |
|
 |
slon11 |
#151146 Wysłany:
29 Lip 2008, 20:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Arek
Samochód: Bravo
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: BB Rejestracja: 24 Kwi 2008, Posty: 917
|
u mnie też albo drzwi z pilota albo bagażnik co chce i potrzebuje w danej chwili ,swoja drogą myslałem że wszystkie punta sa wyposażone w kluczyk typu scyzoryk z centralem i otwieraniem bagaznika ,przecież to powinno byc w standarcie kurde
_________________ Bravo 1,9 120 HP Dynamic B&M + Dodatki
Blue Notturno Mica
|
|
Góra |
|
 |
krowka |
#151157 Wysłany:
29 Lip 2008, 21:13; Temat postu: |
|
 |
Ekstremista |
 |
Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 1614 Pomógł: 9
|
slon11, jest jeszcze coś - podświetlenie pod drzwiami przód  Z tego co było powiedziane na forum, lampki są dopiero w Emotion. Kolega ma Dynamic'a i owych lampek nie ma...
_________________ FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024 FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był
|
|
Góra |
|
 |
slon11 |
#151161 Wysłany:
29 Lip 2008, 21:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Arek
Samochód: Bravo
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: BB Rejestracja: 24 Kwi 2008, Posty: 917
|
ja mam dynamica i tez nie mam bo dynamic nie ma podświetlenia drzwi niestety chyba że doposażony w takie coś sa czasami różne kombinacje u mnie akurat nie ma światełek drzwiowych
_________________ Bravo 1,9 120 HP Dynamic B&M + Dodatki
Blue Notturno Mica
|
|
Góra |
|
 |
marcin-ryba |
#151170 Wysłany:
29 Lip 2008, 21:21; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: 360*
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 08 Sty 2008, Posty: 40
|
Witam
kociniak napisał(a): no to pierwsze wrazenia z montazu Bardzo dziekuje za podeslanie rozpiski. Takowa juz posiadalem wczesniej i wlasciwie nic nie wnosi. Po podlaczeniu pod kabelki niebieski i zielony i podaniu na nie + zasilania zamek tylko jeknal, kabelki rozgrzaly sie do czerwonosci az w koncu spalil sie 30A bezpiecznik. Pomyslalem ze nie tedy droga. Urzadzenie choc podobno posiada przekazniki to posiada dosc cienkie kabelki i raczej trudno bedzie mu sterowac takim pradem. Poniewaz centalnym steruje bodykomp wiec gdy wysteruje sie jego wejscia zamek powinien dzialac. Przystapilem wiec do identyfikacji kabelkow ktore steruja body. W Fiatach zamek sterowany jest masami a elementem wykonawczym jest dodatkowy przekaznik. W Grande chyba przekaznik jest w body bo nie zlokalizowalem go nigdzie. Do zamka w drzwiach idzie 5 kabelkow. Wspomniane juz niebieski i zielony, dodatkowo jeszcze zolty i jeszcze jeden niebieski. Poza tym trzy cienkie, ktore powinny uruchamiac silowniki przez styki w zamku. Oczywiscie kolory kabelkow sa inne przy zamku i w wiazce w aucie. Nastapil wiec demontaz poszycia drzwi. Po przedzwonieniu przewodow wlasciwie wszystko bylo jasne, ale....Po podlaczeniu pod jeden z kabelkow zamek, a jakze, rygluje sie bezproblemowo, ale zaden z kabelkow z wiazce nie odblokowuje go. I teraz utknalem. Nie wiem czy styki w zamku powinny sterowac zamkiem tak jak w starszych wersjach Fiatow czy tutaj jest jakis inny patent. Zastanawiam sie jak odryglowuje sie zamek z kluczyka, jakie styki zwieraja sie wtedy? No chyba ze kluczyk przesuwa silownik i on poprzez jakies inne styki podaje sygnal do body o otwarciu drzwi. 
Coś Kolega tę rozpiskę słabo przeczytał.
Ostatnia strona - schemat trzy przewodowy - złącze przy drzwiach kierowcy kabel fioletowo-biały nie rozcinamy tylko podłączamy do niego sygnał zamknij i otwórz z sterownika. Otwórz poprzez rezystor 470 ohm.
Sterowanie oczywiście masą.
_________________ Pozdrawiam
Marcin R.
________________________
Grande Punto Activ 360', 1.4, 8v, 77KM, 5d
|
|
Góra |
|
 |
kociniak |
#151338 Wysłany:
30 Lip 2008, 09:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 03 Sty 2007, Posty: 115
|
bralem pod uwage dwie mozliwosci, albo zamykanie masa a otwieranie plusem, albo wlasnie tak jak piszesz, przez rezystor, oczywiscie wszystko na jednym kabelku. Ale masz racje, ze nie zrozumialem ostatniej strony. Dzieki za pomoc, ide walczyc z tematem.
i juz wszystko hula, lacznie z otwieraniem bagaznika
Manual dla opornych:
To jest urzadzenie ktore instalowalem, koszt zakupu na Allegro 60zl, kupilem ze wzgledu na piloty, mam w planie zabudowanie ich w kluczyku
1.Odkrecamy oslone naroznika w miejscach zaznaczonych strzalkami sa sruby pod wkretak krzyzowy. Jedna z nich jest pod oslana progu. Oslone poprostu sie odrywa. Dzwignie otwierania maski silnika zsuwa sie w kierunku tunelu srodkowego podwazajac plaskim wkretakiem.
2. Po lewej stonie ze slupka wychodzi wiazka drzwi lewych, lokalizujemy tam kabelek bialo-fioletowy, jesli teraz podamy mu mase to zamek zarygluje drzwi, jesli podamy te mase przez rezystor 470om to zamek odrygluje drzwi. Teraz tylko kwestia podlaczenia sterownika tak, aby powyzszy warunek byl spelniony.
3. Sterowanie klapy bagaznika podlaczylem pod wiazke z klawiszy w konsoli srodkowej. Kabelek granatowo-zolty jest odpowiedzialny za uruchomienie silownika klapy poprzez podanie mu masy. Znowu podlaczamy sterownik tak, aby ten warunek byl spelniony.
4. Mase do sterownika mozna znalezdz takze pod oslona naroznika, ktora zdemontowalismy w pkt.1. Przy samym progu jest nakretka i tam tez ida przewody masowe od innych urzadzen. Zasilanie wzialem z wolnego miejsca w bodykomputerze. Dwa bezpieczniki na samej gorze nie sa obsadzone a na nozce jednego z nich jest +12. Przystosowalem bezpiecznik do podlutowania pod niego kabelka zasilania sterownika i wcisnalem w wolne miejsce. Jak na razie body nic nie krzyczy.
Teraz zamek dziala dokladnie tak jakby uruchamiany byl z kluczyka. Po zamknieciu drzwi miga dioda w klawiszu a klape bagaznika mozna otworzyc dopiero po odryglowaniu drzwi. Jedyna niedogodnosc to taka, ze sterownik ma zwloke w otwieraniu klapy bagaznika a do tego dochodzi jeszcze zwloka body i calosc trwa okolo 5 sek.
Ot i cala historyja.
Zycze sukcesow monterom.
_________________ >>>Wielka Ruda Kropa <<<GP 1.4 8V
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 22 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|