You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 25 Kwi 2024, 15:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #817336 Wysłany: 06 Sty 2017, 15:06; 
 Temat postu: Nie styka prawy kierunkowskaz tył
Offline
Forumowicz

Imię: Krzysztof
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 06 Sty 2017,
Posty: 1
Witam,

Na początku powiem, że jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o poruszane tutaj zagadnienia czyli ogólnie rzecz biorąc - motoryzację, proszę o wyrozumiałość.

Ale do rzeczy - od kilkunastu dni pojawił się problem z elektryką w moim Grande Punto, przy skręcaniu w prawo dioda (na stacyjce) kierunkowskazu miga szybciej niż standardowo/prawidłowo. W celu zdiagnozowania problemu zatrzymałem samochód, wcisnąłem awaryjne i zauważyłem że 1 z 6 świateł kierunkowskazowych nie działa (tak jak w tytule - prawy tył).
Podjąłem działania naprawcze - śrubokręt, Orlen, żarówka wymieniona. Efekt - prawy tył dalej nie działa. Podczas wymiany zauważyłem, że dociskając palcem kostkę połączeniową (taka biała) do góry, kierunkowskaz działa prawidłowo. Jak zabrałem palec - nie działa.
Dla zweryfikowania czy to wina lampy czy kostki połączeniowej lub czegoś wcześniej podłączyłem prawą lampę do lewej strony i odwrotnie (nie wiem czy to miało sens) wynik jest taki, że prawa lampa działa prawidłowo na lewej stronie, lewa lampa nie działa na stronie prawej. No i teraz zadaję pytanie - gdzie jest problem ? Czy jestem sam w stanie to rozwiązać czy czeka mnie kosztowny elektromechanik. Z góry dziękuję!


Góra
 Profil  
 

 
 Post #817339 Wysłany: 06 Sty 2017, 15:26; 
 Temat postu: Re: Nie styka prawy kierunkowskaz tył
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: MyLive
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Paź 2014,
Posty: 834
Pomógł: 27
Cytuj: