|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 18:09
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
kox |
#437866 Wysłany:
06 Lut 2011, 16:51; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4874 Pomógł: 39
|
idealnie sie dobraliście do tej dyskusji czekam dalej jak sie rozwinie
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
|
|
|
STax |
#437868 Wysłany:
06 Lut 2011, 16:55; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
Borat |
#437873 Wysłany:
06 Lut 2011, 17:11; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KrakóW Rejestracja: 12 Gru 2009, Posty: 430
|
|
Góra |
|
|
STax |
#437874 Wysłany:
06 Lut 2011, 17:15; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Borat napisał(a): po prostu dup*
Dup* nie dup*, po prostu trzeba bardziej mechaniką pokombinować. Tylko że to zawsze wyjdzie drożej niż zmiana auta na mocniejsze.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#437954 Wysłany:
06 Lut 2011, 20:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
Borat napisał(a): czyli z wszystkich mądrych zawiłości i kłótni wystarczyło napisać po prostu dup*
auto i tak sprzedajesz , to kup następne z doładowaniem , np. t-jet
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
Borat |
#438206 Wysłany:
09 Lut 2011, 10:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KrakóW Rejestracja: 12 Gru 2009, Posty: 430
|
kazaa napisał(a): to kup następne z doładowaniem , np. t-jet
niestety kupiłem multiair-a SS więc jest tam więcej niż w T-jecie problem w tym że nie zawsze opłaca mi sie jechać bravo i jak sie przesiadam do punta to mnie szlag trafia [ Dodano: 09 Lut 2011 09:10 ]dostałem teraz wiadomość od gościa z V-techu który pisze że zmiana oprogramowania w ECU przyrost mocy +7%. tyle powiedział gość. zadałęm pytanie przyjacielowi który tam pracował i czekam na odpowiedz ile to bedzie warte jak sie dowiem poinformuje was
_________________
Fiat Bravo TourDe Pologne 2010 T-Jet seria 139.8 Km 237,4 Nm Maranello Rosso Szport post319724.html#319724 Grande Punto 2009 1.4 16v StarJet 95 KM Dynamic Szary Revival od 9.12.2009 ----SPRZEDANE! Prostuj Wydech REGULARNIE!
FIAT Brava 1.6 16V HSX Limited od 2000r do 2009
|
|
Góra |
|
|
STax |
#438810 Wysłany:
09 Lut 2011, 11:30; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
kruger |
#438848 Wysłany:
09 Lut 2011, 13:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: 100lyca Rejestracja: 08 Sty 2009, Posty: 351
|
|
Góra |
|
|
olos47 |
#438865 Wysłany:
09 Lut 2011, 13:49; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK Rejestracja: 09 Lut 2009, Posty: 568
|
STax napisał(a):
...daruj sobie tą firme. Jedyne co potrafia robic to dobre wrazenie. Mialem przez nich mase problemow. Zdecydowanie odradzam chipowanie auta u nich.
_________________ FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM
|
|
Góra |
|
|
STax |
#438898 Wysłany:
09 Lut 2011, 15:31; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
olos47 napisał(a): ...daruj sobie tą firme. Jedyne co potrafia robic to dobre wrazenie. Mialem przez nich mase problemow
Chodzą o nich skrajne opinie, od takich jak Twoja po całkiem pozytywne, więc chyba zależy jak wyjdzie
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
olos47 |
#438967 Wysłany:
09 Lut 2011, 18:34; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK Rejestracja: 09 Lut 2009, Posty: 568
|
u mnie wyszlo bardzo zle. wszystko bylo fajnie jak placilem. Przy problemach nie odbierali telefonow.
_________________ FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM
|
|
Góra |
|
|
Wicher |
#438984 Wysłany:
09 Lut 2011, 19:13; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Jerzy
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Hajnówka Rejestracja: 27 Mar 2008, Posty: 2216 Pomógł: 5
|
Ja robiłem u nich swoje Bravo i jestem zadowolony .Robiłem pod Warszawa.
|
|
Góra |
|
|
olos47 |
#439041 Wysłany:
09 Lut 2011, 20:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK Rejestracja: 09 Lut 2009, Posty: 568
|
ja robiłem w opolu na robotniczej.
_________________ FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM
|
|
Góra |
|
|
Borat |
#439326 Wysłany:
10 Lut 2011, 19:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KrakóW Rejestracja: 12 Gru 2009, Posty: 430
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#439328 Wysłany:
10 Lut 2011, 19:53; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
Trzeba było nas słuchać
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#439392 Wysłany:
10 Lut 2011, 22:08; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
Wracając do tematu modowania 1.3 MultiJet 90 PS. Dostałem info od Cinka, że uporał się z wywaleniem EGR Przyrost mocy i momentu na poziomie prawie 30%, oczywiście wszystko wyjdzie po testach
W przyszłym tygodniu ma sprawdzić soft na aucie znajomego i jak wszystko będzie ok, to jadę zawirusować swojego Punciaka.
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#439453 Wysłany:
11 Lut 2011, 00:40; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
Hubik napisał(a): Wracając do tematu modowania 1.3 MultiJet 90 PS. Dostałem info od Cinka, że uporał się z wywaleniem EGR Przyrost mocy i momentu na poziomie prawie 30%, oczywiście wszystko wyjdzie po testach W przyszłym tygodniu ma sprawdzić soft na aucie znajomego i jak wszystko będzie ok, to jadę zawirusować swojego Punciaka.
da radę , jestem ciekaw ile maha pokaże , u nas na lipnej inercji 1.3 90 wypluł nie całe 115
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
sadoo |
#439471 Wysłany:
11 Lut 2011, 01:11; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Jelenia G. Rejestracja: 08 Mar 2007, Posty: 3154
|
kazaa napisał(a): maha kazaa napisał(a): inercji
Odwieczny spór, która to hamownia bardziej wiarygodna...
W konsekwencji wychodzi na to że to nie ma większego znaczenia.
Jak był mieżony na Maha przed modem w danej temp, ciśnienia i wilgotności powietrza, to po modzie w takich samych warunkach powinno być przeprowadzone badanie w innym razie nie da Ci to wiarygodnych wyników.
Szkoda tylko, że żadna firma w Polsce nie jest w stanie stworzyć idealnych warunków do badania, bodajże tylko kilka firm w europie jest w stanie się tym profesjonalnie zając.
Dlatego wyśmiewanie inercji a wychwalanie Maha jest jak dla mnie mało profesjonalne.
Ważne aby badanie przed i po robić na dokładnie tej samej hamowni w bardzo zbliżonych warunkach.
Takie jest moje zdanie, jak ktoś ma inne bądź się mylę to poprawiać
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#439474 Wysłany:
11 Lut 2011, 01:34; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
sadoo napisał(a): Odwieczny spór, która to hamownia bardziej wiarygodna... W konsekwencji wychodzi na to że to nie ma większego znaczenia.
Pierwsze słyszę , radzę poczytać trochę o tym. Od dawna wiadomo , że obciążeniówka ( Maha ) jest dokładniejsza , inercja często zawyża... Co to warunków testu tzn temp zew. lub wilgotność to nie odnosi się do samej hamowni.
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
maly.glod |
#439526 Wysłany:
11 Lut 2011, 12:34; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 10 Lut 2011, Posty: 15
|
Koledzy jak o tuningu to o tuningu
Od zeszłego wtorku mam Grande Punto 1.3 multijet 75 km. W środę zamontowałem Redboxa z V-techu. Auto zmieniło się nie do poznania . Puki co mam 1500 przebiegu w tydzień więc jeszcze do końca go nie cisnąłem. Gaz tak na 50-75%.
Jutro prawdopodobnie pojadę go shamować i zobaczymy ile wypluje. Myślę, że około 95 km i 235 Nm. Jeżdżę głownie w trasie i tu chodzi bardziej o wyprzedzanie niż o katowanie spod świateł.
Z resztą box jest w wersji USB, jest w pełni programowalny. Z tym, że jest taki program wgrany, że przy 5 stopniu z 9 już wywala check engine i odcina moc. Skasowałem błąd i na 4 programie idzie dobrze, nie wycina go.
Błąd nie wiem z jakiego powodu :
- czy za duże ciśnienie wtrysku paliwa ?
- czy może zbyt bogata mieszanka ( za mało powietrza ) i nie chce smolić aby nie obciążało DPFa ?
W każdym bądź razie większe ciśnienie na turbinie ( tak boxy zwiększają tylko ciśnienie wtrysku, nawet nie tyle co dawkę, czasem minimalnie o 0.1 ciśnienie na turbo ) mogło by zrobić lepszą mieszankę paliwo/powietrze co by pozwoliło podnieść program o 1 lub 2 progi w górę i samo z siebie jeszcze ciśnieniem podniosło moc.
Jak wiadomo chyba każdemu z Was 90 konna wersja ma zmienną geometrię turbiny zaś 75 stałą. Jest to na plus ponieważ przy 90 konnej mamy czujnik przeładowania, którego nie obejdziemy bez ingerencji w program ( chiptuning odpada z racji na gwarancje ).
75ka nie ma czujnika ciśnienia. Jest prosty zawór upustowy tzw. gruszka a ciśnienie reguluje się tzw. sztangą.
I pytanie/prośba czy ktoś coś kiedyś przy tym kombinował? Bo z mojej strony w tym zakresie to bardziej teoria jeśli chodzi o fiata. Mogę się mylić. Może ktoś pomoże jak dokładnie to wygląda i jak to zlokalizować? W która stronę kręcić cięgno sztangi i o ile obrotów aby zwiększyć w bezpiecznym zakresie ciśnienie?
Auto jest w leasingu i ma gwarancję 3 lata / 150 tyś km, więc dlatego chip typowy odpada. Ze względu, że to firmowy to nie ja wybierałem auto, chciałem 90 no ale ... nie moje decyzje.
I kluczowe pytanie. Czy ktoś się orientuje czy na sztandze przy regulacji jest plomba np w postacie farby ? Bo w jakimś aucie kiedyś z czymś takim się spotkałem.
I proszę o rzeczowe odpowiedzi bez głupich kłótni i bezsensownego gdybania...
Pozdrawiam
_________________ Jest:
- Grande Punto 1.3 multijet 2011
- Palio Weekend 1.4 1998
Było:
- Yaris 1.33 2009
- Panda 1.3 multijet 2008
- Panda 1.3 multijet 2007
- Maruti 800 1992
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#439539 Wysłany:
11 Lut 2011, 13:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
Może skontaktuj się z Cinkiem - on robił takie GP jak Twoje więc na pewno wie co i jak
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
maly.glod |
#439543 Wysłany:
11 Lut 2011, 13:47; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 10 Lut 2011, Posty: 15
|
A jakiś namiar na Cinka ?Bo jak widzisz mam aż 4 posty tzn gdzieś jego posty w tym temacie czytałem można by kolegę zawołać tutaj do pomocy ?
_________________ Jest:
- Grande Punto 1.3 multijet 2011
- Palio Weekend 1.4 1998
Było:
- Yaris 1.33 2009
- Panda 1.3 multijet 2008
- Panda 1.3 multijet 2007
- Maruti 800 1992
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#439544 Wysłany:
11 Lut 2011, 14:09; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
maly.glod napisał(a): A jakiś namiar na Cinka ?Bo jak widzisz mam aż 4 posty tzn gdzieś jego posty w tym temacie czytałem można by kolegę zawołać tutaj do pomocy ?
http://cinsoft.pl/
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
sadoo |
#439572 Wysłany:
11 Lut 2011, 16:34; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Jelenia G. Rejestracja: 08 Mar 2007, Posty: 3154
|
kazaa napisał(a): Pierwsze słyszę , radzę poczytać trochę o tym. Od dawna wiadomo , że obciążeniówka ( Maha ) jest dokładniejsza , inercja często zawyża... Co to warunków testu tzn temp zew. lub wilgotność to nie odnosi się do samej hamowni.
właśnie poczytałem posprawdzałem i wychodzi na to, że nie ma większej różnicy.
Faktycznie obiegowa opinia jest taka że Maha jest dokładniejsza, jednakże jak na racingforum zaczęli dogrzebywać sie i wychodzi ze tak na prawdę to jeden wuj, bo hamownia poda ci jedynie jakaś wartość przybliżoną a to co się przekłada na drogę to całkiem inna sprawa.
Może inercja zawyża, ale jak zawyża to drobny odsetek od rzeczywistej wartości.
Żeby nie rzucać suchych słów na wiatr, kolega pojechał na hamownie swoim utrzymanym w kapitalnym stanie A3 1,8T i na inercji wypluwa 151,5KM i 210Nm a później na Maha i ona wypluwa 150,5 208Nm a seria podana przez producenta to 150KM i 206Nm.
Więc ja myślę, ze 1 czy tam 2KM nie zrobi większej różnicy.
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#439577 Wysłany:
11 Lut 2011, 17:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
sadoo napisał(a): Żeby nie rzucać suchych słów na wiatr, kolega pojechał na hamownie swoim utrzymanym w kapitalnym stanie A3 1,8T i na inercji wypluwa 151,5KM i 210Nm a później na Maha i ona wypluwa 150,5 208Nm a seria podana przez producenta to 150KM i 206Nm. Więc ja myślę, ze 1 czy tam 2KM nie zrobi większej różnicy. Przy tej mocy nie robi , ale jak ktoś zmienia sam dolot i się onanizuje nad mocą to może mu się respect podwyższyć. Reasumują tym przykładem potwierdziłeś , że Maha jest ciut dokładniejsza. [ Dodano: 11 Lut 2011 17:10 ]maly.glod napisał(a): W środę zamontowałem Redboxa z V-techu. Auto zmieniło się nie do poznania . To zrobić nie problem , kwestia jak długo wytrzyma silnik. maly.glod napisał(a): Auto jest w leasingu i ma gwarancję 3 lata / 150 tyś km, więc dlatego chip typowy odpada. Ze względu, że to firmowy to nie ja wybierałem auto, chciałem 90 no ale ... nie moje decyzje.
Bzdura , Cinek tak wgra nowy soft ,że ASO nie będzie wiedzieć.
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|