You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 21 Maj 2024, 18:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 514 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #437866 Wysłany: 06 Lut 2011, 16:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4874
Pomógł: 39
idealnie sie dobraliście do tej dyskusji ;) czekam dalej jak sie rozwinie

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 

 
 Post #437868 Wysłany: 06 Lut 2011, 16:55; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
kox napisał(a):
czekam dalej jak sie rozwinie

Chyba się nie rozwinie, bo już wszystko wyjaśnione.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #437873 Wysłany: 06 Lut 2011, 17:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KrakóW
Rejestracja: 12 Gru 2009,
Posty: 430
czyli z wszystkich mądrych zawiłości i kłótni wystarczyło napisać po prostu dup*

_________________
Image
ImageImage


Fiat Bravo TourDe Pologne 2010 T-Jet seria 139.8 Km 237,4 Nm Maranello Rosso Szport
post319724.html#319724
Grande Punto 2009 1.4 16v StarJet 95 KM Dynamic Szary Revival od 9.12.2009 ----SPRZEDANE!
Prostuj Wydech REGULARNIE!

FIAT Brava 1.6 16V HSX Limited od 2000r do 2009


Góra
 Profil  
 
 
 Post #437874 Wysłany: 06 Lut 2011, 17:15; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Borat napisał(a):
po prostu dup*

Dup* nie dup*, po prostu trzeba bardziej mechaniką pokombinować. Tylko że to zawsze wyjdzie drożej niż zmiana auta na mocniejsze.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #437954 Wysłany: 06 Lut 2011, 20:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
Borat napisał(a):
czyli z wszystkich mądrych zawiłości i kłótni wystarczyło napisać po prostu dup*


auto i tak sprzedajesz , to kup następne z doładowaniem , np. t-jet

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #438206 Wysłany: 09 Lut 2011, 10:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KrakóW
Rejestracja: 12 Gru 2009,
Posty: 430
kazaa napisał(a):
to kup następne z doładowaniem , np. t-jet

niestety kupiłem multiair-a SS więc jest tam więcej niż w T-jecie problem w tym że nie zawsze opłaca mi sie jechać bravo i jak sie przesiadam do punta to mnie szlag trafia

[ Dodano: 09 Lut 2011 09:10 ]
dostałem teraz wiadomość od gościa z V-techu który pisze że zmiana oprogramowania w ECU przyrost mocy +7%. tyle powiedział gość. zadałęm pytanie przyjacielowi który tam pracował i czekam na odpowiedz ile to bedzie warte jak sie dowiem poinformuje was

_________________
Image
ImageImage


Fiat Bravo TourDe Pologne 2010 T-Jet seria 139.8 Km 237,4 Nm Maranello Rosso Szport
post319724.html#319724
Grande Punto 2009 1.4 16v StarJet 95 KM Dynamic Szary Revival od 9.12.2009 ----SPRZEDANE!
Prostuj Wydech REGULARNIE!

FIAT Brava 1.6 16V HSX Limited od 2000r do 2009


Góra
 Profil  
 
 
 Post #438810 Wysłany: 09 Lut 2011, 11:30; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
W 44tuning obiecują nawet więcej (7km i 10nm) http://www.44tuning.pl/fiat/chip-tuning ... 77-km.html

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #438848 Wysłany: 09 Lut 2011, 13:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: 100lyca
Rejestracja: 08 Sty 2009,
Posty: 351
Skąd oni tam wzięli dane odnośnie momentów i mocy? 1.4 16V 90KM i 200Nm?

_________________
GP 1,4 16V 95KM Dynamic (grudzień 2008)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #438865 Wysłany: 09 Lut 2011, 13:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 568
STax napisał(a):
W 44tuning obiecują nawet więcej (7km i 10nm) http://www.44tuning.pl/fiat/chip-tuning ... 77-km.html

...daruj sobie tą firme. Jedyne co potrafia robic to dobre wrazenie. Mialem przez nich mase problemow. Zdecydowanie odradzam chipowanie auta u nich.

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #438898 Wysłany: 09 Lut 2011, 15:31; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
olos47 napisał(a):
...daruj sobie tą firme. Jedyne co potrafia robic to dobre wrazenie. Mialem przez nich mase problemow

Chodzą o nich skrajne opinie, od takich jak Twoja po całkiem pozytywne, więc chyba zależy jak wyjdzie ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #438967 Wysłany: 09 Lut 2011, 18:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 568
u mnie wyszlo bardzo zle. wszystko bylo fajnie jak placilem. Przy problemach nie odbierali telefonow.

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #438984 Wysłany: 09 Lut 2011, 19:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Jerzy
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Hajnówka
Rejestracja: 27 Mar 2008,
Posty: 2216
Pomógł: 5
Ja robiłem u nich swoje Bravo i jestem zadowolony :).Robiłem pod Warszawa.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439041 Wysłany: 09 Lut 2011, 20:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 568
ja robiłem w opolu na robotniczej.

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439326 Wysłany: 10 Lut 2011, 19:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KrakóW
Rejestracja: 12 Gru 2009,
Posty: 430
Dobra dzwonił kumpel, uzgodnił z mini że to faktycznie gów*o warte i na papierze może coś tam przybędzie, jednak nie będzie realnego odczucia że coś jest więcej mocy

_________________
Image
ImageImage


Fiat Bravo TourDe Pologne 2010 T-Jet seria 139.8 Km 237,4 Nm Maranello Rosso Szport
post319724.html#319724
Grande Punto 2009 1.4 16v StarJet 95 KM Dynamic Szary Revival od 9.12.2009 ----SPRZEDANE!
Prostuj Wydech REGULARNIE!

FIAT Brava 1.6 16V HSX Limited od 2000r do 2009


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439328 Wysłany: 10 Lut 2011, 19:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
Trzeba było nas słuchać

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439392 Wysłany: 10 Lut 2011, 22:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
Wracając do tematu modowania 1.3 MultiJet 90 PS. Dostałem info od Cinka, że uporał się z wywaleniem EGR :jupi: Przyrost mocy i momentu na poziomie prawie 30%, oczywiście wszystko wyjdzie po testach :E

W przyszłym tygodniu ma sprawdzić soft na aucie znajomego i jak wszystko będzie ok, to jadę zawirusować swojego Punciaka.

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439453 Wysłany: 11 Lut 2011, 00:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
Hubik napisał(a):
Wracając do tematu modowania 1.3 MultiJet 90 PS. Dostałem info od Cinka, że uporał się z wywaleniem EGR :jupi: Przyrost mocy i momentu na poziomie prawie 30%, oczywiście wszystko wyjdzie po testach :E

W przyszłym tygodniu ma sprawdzić soft na aucie znajomego i jak wszystko będzie ok, to jadę zawirusować swojego Punciaka.


da radę , jestem ciekaw ile maha pokaże , u nas na lipnej inercji 1.3 90 wypluł nie całe 115

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439471 Wysłany: 11 Lut 2011, 01:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3154
kazaa napisał(a):
maha


kazaa napisał(a):
inercji


Odwieczny spór, która to hamownia bardziej wiarygodna...
W konsekwencji wychodzi na to że to nie ma większego znaczenia.

Jak był mieżony na Maha przed modem w danej temp, ciśnienia i wilgotności powietrza, to po modzie w takich samych warunkach powinno być przeprowadzone badanie w innym razie nie da Ci to wiarygodnych wyników.
Szkoda tylko, że żadna firma w Polsce nie jest w stanie stworzyć idealnych warunków do badania, bodajże tylko kilka firm w europie jest w stanie się tym profesjonalnie zając.
Dlatego wyśmiewanie inercji a wychwalanie Maha jest jak dla mnie mało profesjonalne.

Ważne aby badanie przed i po robić na dokładnie tej samej hamowni w bardzo zbliżonych warunkach.
Takie jest moje zdanie, jak ktoś ma inne bądź się mylę to poprawiać :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439474 Wysłany: 11 Lut 2011, 01:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
sadoo napisał(a):
Odwieczny spór, która to hamownia bardziej wiarygodna...
W konsekwencji wychodzi na to że to nie ma większego znaczenia.


Pierwsze słyszę , radzę poczytać trochę o tym. Od dawna wiadomo , że obciążeniówka ( Maha ) jest dokładniejsza , inercja często zawyża... Co to warunków testu tzn temp zew. lub wilgotność to nie odnosi się do samej hamowni.

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439526 Wysłany: 11 Lut 2011, 12:34; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 10 Lut 2011,
Posty: 15
Koledzy jak o tuningu to o tuningu ;)

Od zeszłego wtorku mam Grande Punto 1.3 multijet 75 km. W środę zamontowałem Redboxa z V-techu. Auto zmieniło się nie do poznania :). Puki co mam 1500 przebiegu w tydzień więc jeszcze do końca go nie cisnąłem. Gaz tak na 50-75%.
Jutro prawdopodobnie pojadę go shamować i zobaczymy ile wypluje. Myślę, że około 95 km i 235 Nm. Jeżdżę głownie w trasie i tu chodzi bardziej o wyprzedzanie niż o katowanie spod świateł.

Z resztą box jest w wersji USB, jest w pełni programowalny. Z tym, że jest taki program wgrany, że przy 5 stopniu z 9 już wywala check engine i odcina moc. Skasowałem błąd i na 4 programie idzie dobrze, nie wycina go.
Błąd nie wiem z jakiego powodu :
- czy za duże ciśnienie wtrysku paliwa ?
- czy może zbyt bogata mieszanka ( za mało powietrza ) i nie chce smolić aby nie obciążało DPFa ?

W każdym bądź razie większe ciśnienie na turbinie ( tak boxy zwiększają tylko ciśnienie wtrysku, nawet nie tyle co dawkę, czasem minimalnie o 0.1 ciśnienie na turbo ) mogło by zrobić lepszą mieszankę paliwo/powietrze co by pozwoliło podnieść program o 1 lub 2 progi w górę i samo z siebie jeszcze ciśnieniem podniosło moc.

Jak wiadomo chyba każdemu z Was 90 konna wersja ma zmienną geometrię turbiny zaś 75 stałą. Jest to na plus ponieważ przy 90 konnej mamy czujnik przeładowania, którego nie obejdziemy bez ingerencji w program ( chiptuning odpada z racji na gwarancje :D ).

75ka nie ma czujnika ciśnienia. Jest prosty zawór upustowy tzw. gruszka a ciśnienie reguluje się tzw. sztangą.

I pytanie/prośba czy ktoś coś kiedyś przy tym kombinował? Bo z mojej strony w tym zakresie to bardziej teoria jeśli chodzi o fiata. Mogę się mylić. Może ktoś pomoże jak dokładnie to wygląda i jak to zlokalizować? W która stronę kręcić cięgno sztangi i o ile obrotów aby zwiększyć w bezpiecznym zakresie ciśnienie?

Auto jest w leasingu i ma gwarancję 3 lata / 150 tyś km, więc dlatego chip typowy odpada. Ze względu, że to firmowy to nie ja wybierałem auto, chciałem 90 no ale ... nie moje decyzje.

I kluczowe pytanie. Czy ktoś się orientuje czy na sztandze przy regulacji jest plomba np w postacie farby ? Bo w jakimś aucie kiedyś z czymś takim się spotkałem.

I proszę o rzeczowe odpowiedzi bez głupich kłótni i bezsensownego gdybania...


Pozdrawiam

_________________
Jest:
- Grande Punto 1.3 multijet 2011
- Palio Weekend 1.4 1998

Było:
- Yaris 1.33 2009
- Panda 1.3 multijet 2008
- Panda 1.3 multijet 2007
- Maruti 800 1992


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439539 Wysłany: 11 Lut 2011, 13:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
Może skontaktuj się z Cinkiem - on robił takie GP jak Twoje więc na pewno wie co i jak ;)

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439543 Wysłany: 11 Lut 2011, 13:47; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 10 Lut 2011,
Posty: 15
A jakiś namiar na Cinka ?Bo jak widzisz mam aż 4 posty :D tzn gdzieś jego posty w tym temacie czytałem ;) można by kolegę zawołać tutaj do pomocy ? :D

_________________
Jest:
- Grande Punto 1.3 multijet 2011
- Palio Weekend 1.4 1998

Było:
- Yaris 1.33 2009
- Panda 1.3 multijet 2008
- Panda 1.3 multijet 2007
- Maruti 800 1992


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439544 Wysłany: 11 Lut 2011, 14:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
maly.glod napisał(a):
A jakiś namiar na Cinka ?Bo jak widzisz mam aż 4 posty :D tzn gdzieś jego posty w tym temacie czytałem ;) można by kolegę zawołać tutaj do pomocy ? :D

http://cinsoft.pl/

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439572 Wysłany: 11 Lut 2011, 16:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3154
kazaa napisał(a):
Pierwsze słyszę , radzę poczytać trochę o tym. Od dawna wiadomo , że obciążeniówka ( Maha ) jest dokładniejsza , inercja często zawyża... Co to warunków testu tzn temp zew. lub wilgotność to nie odnosi się do samej hamowni.

właśnie poczytałem posprawdzałem i wychodzi na to, że nie ma większej różnicy.
Faktycznie obiegowa opinia jest taka że Maha jest dokładniejsza, jednakże jak na racingforum zaczęli dogrzebywać sie i wychodzi ze tak na prawdę to jeden wuj, bo hamownia poda ci jedynie jakaś wartość przybliżoną a to co się przekłada na drogę to całkiem inna sprawa.

Może inercja zawyża, ale jak zawyża to drobny odsetek od rzeczywistej wartości.
Żeby nie rzucać suchych słów na wiatr, kolega pojechał na hamownie swoim utrzymanym w kapitalnym stanie A3 1,8T i na inercji wypluwa 151,5KM i 210Nm a później na Maha i ona wypluwa 150,5 208Nm a seria podana przez producenta to 150KM i 206Nm.
Więc ja myślę, ze 1 czy tam 2KM nie zrobi większej różnicy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439577 Wysłany: 11 Lut 2011, 17:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
sadoo napisał(a):
Żeby nie rzucać suchych słów na wiatr, kolega pojechał na hamownie swoim utrzymanym w kapitalnym stanie A3 1,8T i na inercji wypluwa 151,5KM i 210Nm a później na Maha i ona wypluwa 150,5 208Nm a seria podana przez producenta to 150KM i 206Nm.
Więc ja myślę, ze 1 czy tam 2KM nie zrobi większej różnicy.


Przy tej mocy nie robi , ale jak ktoś zmienia sam dolot i się onanizuje nad mocą to może mu się respect podwyższyć. Reasumują tym przykładem potwierdziłeś , że Maha jest ciut dokładniejsza.

[ Dodano: 11 Lut 2011 17:10 ]
maly.glod napisał(a):
W środę zamontowałem Redboxa z V-techu. Auto zmieniło się nie do poznania :).


To zrobić nie problem , kwestia jak długo wytrzyma silnik.

maly.glod napisał(a):
Auto jest w leasingu i ma gwarancję 3 lata / 150 tyś km, więc dlatego chip typowy odpada. Ze względu, że to firmowy to nie ja wybierałem auto, chciałem 90 no ale ... nie moje decyzje.



Bzdura , Cinek tak wgra nowy soft ,że ASO nie będzie wiedzieć.

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 514 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO