You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 23 Lis 2017, 09:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 515 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #613227 Wysłany: 18 Wrz 2012, 19:42; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5180
Pomógł: 1
kazaa napisał(a):
lol tam nie ma miejsca na porządne sprzęgło, klekotowe wytrzyma 400nm, ale użytkować trzeba z głową

a to klekot ma inną skrzynie? czy tylko sprzęgło?
Noo 400nm, życzę Ci takich wyników :)
Ja słyszałem że na seryjnym setupie maks bezpieczeństwa to 200km/300nm, i to jest maks ile można wyciągnąć bez wymiany turbo na większe (ss). Zobaczymy.
Choociaż za granicą robią z ss'a grubo powyżej 200 koni i sprzęgła nie wymieniają, a tam chyba to samo co seryjnie w agp :roll:


Góra
 Profil  
 

 
 Post #613242 Wysłany: 18 Wrz 2012, 20:09; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Lounge
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 15 Lip 2012,
Posty: 901
Nie no nie będę na pewno z kosiarki robił Enterprise'a. Powtarzam jeszcze raz. Takie rzeczy usłyszałem w salonie fiata...Oprócz turbo trzeba by było intercooler pewnie wymienić. Nie mam zdania co do 200 KM z tego wypierdaska 1.4 :D

_________________
Punto 1,4 2012
Multiair Turbo 135 KM Lounge


Mój szrot

topic41590.html
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #613418 Wysłany: 19 Wrz 2012, 12:49; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
lakikwap napisał(a):
Noo 400nm, życzę Ci takich wyników :)
Ja słyszałem że na seryjnym setupie maks bezpieczeństwa to 200km/300nm, i to jest maks ile można wyciągnąć bez wymiany turbo na większe (ss). Zobaczymy.
Choociaż za granicą robią z ss'a grubo powyżej 200 koni i sprzęgła nie wymieniają, a tam chyba to samo co seryjnie w agp :roll:


NO musi się różnić skoro ja mam 355nm od 3 lat :D, ba nawet skrzynia musi się różnić, wiadomo przełożenia , nawet wsteczny inaczej jest z tego co pamiętam, 400nm daleko nie trzeba szukać , jeździł kolega Johny jak dobrze pamiętam, białe gps po zmianie ic i T, ponad 190PS i 400nm :)

[ Dodano: 19 Wrz 2012 12:49 ]

BartekP napisał(a):
Nie no nie będę na pewno z kosiarki robił Enterprise'a. Powtarzam jeszcze raz. Takie rzeczy usłyszałem w salonie fiata...Oprócz turbo trzeba by było intercooler pewnie wymienić. Nie mam zdania co do 200 KM z tego wypierdaska 1.4 :D


w salonie fiata to.... oni nigdy nic nie wiedzą :)

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #613445 Wysłany: 19 Wrz 2012, 15:02; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Lounge
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 15 Lip 2012,
Posty: 901
I kolejny news z salonu fiata. "zagadałem z mechanikiem i na 99 % jest dwumasa " więc już po prostu nie wiem już nie wiem. Chcę się dowiedzieć z czystej ciekawości a tu jak po grudzie. Chyba zadzwonie do Turynu hehe... :E

_________________
Punto 1,4 2012
Multiair Turbo 135 KM Lounge


Mój szrot

topic41590.html
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #613446 Wysłany: 19 Wrz 2012, 15:08; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
BartekP napisał(a):
I kolejny news z salonu fiata. "zagadałem z mechanikiem i na 99 % jest dwumasa " więc już po prostu nie wiem już nie wiem. Chcę się dowiedzieć z czystej ciekawości a tu jak po grudzie. Chyba zadzwonie do Turynu hehe... :E
Napisz bezpośrednio do FAP to Ci powiedzą prawdę (oddzwaniają).

Mi w ASO też wciskali, że nie mam dwumasy. Po kontakcie z FAP okazało się, że to nie do końca prawda, bo dwumasy nie ma jeśli masz skrzynię 5-biegową. Przy 6-biegowej już jest... (dot. silnika 1.3 Multijet 1.3 90 KM)

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #613482 Wysłany: 19 Wrz 2012, 17:33; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
BartekP napisał(a):
I kolejny news z salonu fiata. "zagadałem z mechanikiem i na 99 % jest dwumasa " więc już po prostu nie wiem już nie wiem. Chcę się dowiedzieć z czystej ciekawości a tu jak po grudzie. Chyba zadzwonie do Turynu hehe... :E


Przecież pisałem, że jest 2 mas ...

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #613630 Wysłany: 20 Wrz 2012, 00:02; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5180
Pomógł: 1
No tak jak pisze Łukasz 2masa jest..
Tylko na h.., z tego co wiem ma zmniejszać drgania itp.. w ON rozumiem, ale w benzynie? Lepiej w 1.4 nie ma, w 1.4t już jest.. Lepiej jak kolega pisze powyżej w skrzyni 5 nima w 6 jest..


Góra
 Profil  
 
 
 Post #613678 Wysłany: 20 Wrz 2012, 11:26; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
lakikwap napisał(a):
z tego co wiem ma zmniejszać drgania itp.. w ON rozumiem, ale w benzynie?
Głównym zadaniem dwumasu jest łagodniejsze przeniesienie dużego momentu obrotowego na skrzynię biegów, szczególnie przy niskiej prędkości obrotowej. Stąd zaczęły się pojawiać nawet w mocniejszych wersjach nawet dość małych silników.

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #614748 Wysłany: 25 Wrz 2012, 14:47; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
lakikwap napisał(a):
No tak jak pisze Łukasz 2masa jest..
Tylko na h.., z tego co wiem ma zmniejszać drgania itp.. w ON rozumiem, ale w benzynie? Lepiej w 1.4 nie ma, w 1.4t już jest.. Lepiej jak kolega pisze powyżej w skrzyni 5 nima w 6 jest..


w prawie każdym nowym aucie masz 2 mas, obojętnie czy on czy pb, także nic nowego...

btw VW 1.8T np w golfie 4 też ma 2 mas , także w uturbionych to częsty zabieg

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #614766 Wysłany: 25 Wrz 2012, 17:19; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia
Rejestracja: 15 Paź 2010,
Posty: 509
Pomógł: 1
lakikwap napisał(a):
Ja słyszałem że na seryjnym setupie maks bezpieczeństwa to 200km/300nm, i to jest maks ile można wyciągnąć bez wymiany turbo na większe (ss). Zobaczymy.
Choociaż za granicą robią z ss'a grubo powyżej 200 koni i sprzęgła nie wymieniają, a tam chyba to samo co seryjnie w agp :roll:


Sprzęgło sprzęgłem - skrzynia nie wytrzyma :E
ZTCW Skrzynia w AGP to konstrukcja GM, bliźniacza z tą z Corsy OPC i jej kres wytrzymałości to ~320Nm. Wytrzyma i 400Nm, ale jak długo ;) Z drugiej strony, dobór takiej sprężarki która utrzyma 300Nm do 7000rpm da ~300KM na wale. Chociaż nie wiem czy by się lag mierzył w sekundach czy minutach :lol:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #614859 Wysłany: 25 Wrz 2012, 21:17; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5180
Pomógł: 1
srbenda napisał(a):
Sprzęgło sprzęgłem - skrzynia nie wytrzyma ZTCW Skrzynia w AGP to konstrukcja GM, bliźniacza z tą z Corsy OPC i jej kres wytrzymałości to ~320Nm. Wytrzyma i 400Nm, ale jak długo Z drugiej strony, dobór takiej sprężarki która utrzyma 300Nm do 7000rpm da ~300KM na wale. Chociaż nie wiem czy by się lag mierzył w sekundach czy minutach


Ojj myślałem że skrzynia to wytrzyma sporo więcej niż 320nm, no wiadomo że żeby było cały czas 300nm to locha niezła musiała by siedzieć a i lag by był w godzinach liczony ;) Waaażny jest wykres i pik :) gdziee po programie samym jest w agp 285nm także kurde program w ss i skrzynia rozsypana w mak! Bo pewno wyszło by powyżej 320nm spokojnie.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #614946 Wysłany: 26 Wrz 2012, 00:24; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
srbenda napisał(a):
Z drugiej strony, dobór takiej sprężarki która utrzyma 300Nm do 7000rpm da ~300KM na wale. Chociaż nie wiem czy by się lag mierzył w sekundach czy minutach :lol:


true :D do tego już widzę jak pięknie wywiewa upg takie duże T :)

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #621882 Wysłany: 25 Paź 2012, 13:58; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk
Rejestracja: 26 Kwi 2010,
Posty: 368
Pomógł: 5
ja troszke z innym tematem ale wczoraj postanowilem sprawdzic swoje 1.3 90 6 biegow po programie i egr off i zaskoczyl mnie in plus mierzone stoperem w telefonie na prostej drodze z katowic do bierunia przez imielin 80-120 5 bieg dwa pomiary tylko bo ruch duzy 9,7 i 9,9 sek czyli extra a fabryka podaje dla tego silnika i mocy 90 km 13,1 albo 14,1 czyli elastycznosc po chipie znacznie lepsza nawet niektóre benzynki 2.0 150 km nie schodzą do 10 sek na 5 biegu a spalanie takie samo ale przy oszczędzaniu nawet lepsze o 0,2 0,3 litra ,mam prośbe do hubika azeby sprawdzil swojego po programie albo jakiegoś forumowicza co ma serię bo pomiar napwno jest lekko przekłamany bo stoper w ręce a licznik zawyza predkosc :cry:

_________________
Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #622803 Wysłany: 29 Paź 2012, 14:54; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
fullxda napisał(a):
ja troszke z innym tematem ale wczoraj postanowilem sprawdzic swoje 1.3 90 6 biegow po programie i egr off i zaskoczyl mnie in plus mierzone stoperem w telefonie na prostej drodze z katowic do bierunia przez imielin 80-120 5 bieg dwa pomiary tylko bo ruch duzy 9,7 i 9,9 sek czyli extra a fabryka podaje dla tego silnika i mocy 90 km 13,1 albo 14,1 czyli elastycznosc po chipie znacznie lepsza nawet niektóre benzynki 2.0 150 km nie schodzą do 10 sek na 5 biegu a spalanie takie samo ale przy oszczędzaniu nawet lepsze o 0,2 0,3 litra ,mam prośbe do hubika azeby sprawdzil swojego po programie albo jakiegoś forumowicza co ma serię bo pomiar napwno jest lekko przekłamany bo stoper w ręce a licznik zawyza predkosc :cry:
Sprawdzę w wolnym czasie bo wyniki ciekawe. Chociaż i bez tego czuję różnicę właśnie w tym zakresie ;)

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #622953 Wysłany: 29 Paź 2012, 23:54; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk
Rejestracja: 26 Kwi 2010,
Posty: 368
Pomógł: 5
teraz hubik slisko sprawdzaj jak pogoda sie poprawi ,a tak propo jezdzi teraz lepiej niz latem bo pewnie intercooler nie wyrabial teraz ma fajne chłodne powietrze i dość fajnie pomyka

_________________
Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #622968 Wysłany: 30 Paź 2012, 01:07; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
fullxda napisał(a):
teraz hubik slisko sprawdzaj jak pogoda sie poprawi ,a tak propo jezdzi teraz lepiej niz latem bo pewnie intercooler nie wyrabial teraz ma fajne chłodne powietrze i dość fajnie pomyka


Dokładnie, tttm w każdym doładowanym :)

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #623423 Wysłany: 01 Lis 2012, 02:22; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
fullxda napisał(a):
80-120 5 bieg dwa pomiary tylko bo ruch duzy 9,7 i 9,9 sek
Mi wyszło 10,0 i 9,8 no ale to tylko pomiary stoperem ;)

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #623431 Wysłany: 01 Lis 2012, 09:42; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk
Rejestracja: 26 Kwi 2010,
Posty: 368
Pomógł: 5
dzieki! czyli osiagi porównywalne po chipsie ,fakt rakieta to nie jest ale tira teraz blyskawicznie sie polyka nawet na 6 biegu od 1800 obrotow dosc szybko sie wkreca ,do 160 szybko a potem z pół minuty ażeby pokazalo sie 185 najwięcej mialem 187 wg licznika ale mi drogi brakło,podejrzewam iż do 190 by poszedl ale chyba 3800-3900 obrotow i na szóstce ani trochę więcej nie chce sie rozkrecic ;pojemnosc mala,opory powietrza duże,szkoda bo do 4500 obr/min daleko :D a najlepsze w tym wszystkim jest to że teraz cięzko go zdławic,zgasic podczas ruszania i normalnie sie rozpędza po włączeniu klimy a wcześniej trzeba było troszkę więcej gazu;ale i tak niekiedy zgasł taka była turbodziura :> dziwię się w fabryce iz w sofcie nie poprawili ruszania choć mam stary autoświat i tam jest test długodystansowy takiego grandziaka w którym pisze iz fiat opracowal dwie aktualizacje softu poprawiajace charakterystykę ruszania i wgrywa na prośbe klienta,to taki mały chiptuning fabryczny hehe;i pomyslec iz jak ludzie dopiero się skarżyli na muła przy ruszaniu to dopiero poszli po rozum do glowy a nieszlo tego zrobic juz na etapie projektowania silnika? :( chyba że normy euro 4 są tak juz wysokie że małe zmiany parametrów i homologacji na silnik fiat by nie dostal?


Załączniki:





_________________
Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS
Góra
 Profil  
 
 
 Post #624073 Wysłany: 04 Lis 2012, 02:11; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
Przetestuj go na porządnej, długiej prostej - mojego ostatnio wg licznika udało rozpędzić się na niemieckiej autostradzie do 205 km/h (przed remapem max 180km/h) ale trochę to potrwało :mrgreen:

Ta poprawka o której pisze AŚ rzeczywiście poprawiała coś tam przy ruszaniu ale jednocześnie powodowała wzrost spalania o ok. litr na 100km, więc wielu klientów wracało na wgranie starego softu (info od kumpla z ASO).

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624092 Wysłany: 04 Lis 2012, 10:33; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Seba
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 03 Sty 2010,
Posty: 2570
Pomógł: 12
205, wow... Szalejesz swoim GP szalejesz :jupi:
Jak tam, znalazłeś to o co pytałem :?:

_________________
Zacząłem od...
Fiat Bravo I limited

Następnie był...
Fiat Grande Punto Active
Fiat Grande Punto Sport
Abarth Grande Punto

Obecnie jest...
Abarth Punto Evo
1.4 16v 207KM 327Nm !

:twisted:... :twisted:... :twisted:... :twisted:...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624103 Wysłany: 04 Lis 2012, 11:57; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk
Rejestracja: 26 Kwi 2010,
Posty: 368
Pomógł: 5
HUBIK ciekawe ile obrotów miałeś przy 205 km/h :>

_________________
Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #624485 Wysłany: 06 Lis 2012, 10:57; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
fullxda napisał(a):
HUBIK ciekawe ile obrotów miałeś przy 205 km/h :>
Nie zarejestrowałem tego faktu bo skupiałem się na drodze - wiało trochę wtedy z boku i nosiło mnie już po pasie ;) Prędkość max to narzeczona zapamiętała :mrgreen:

[ Dodano: 06 Lis 2012 09:57 ]

Sebooo napisał(a):
Jak tam, znalazłeś to o co pytałem :?:
Tak, mam - dam Ci znać na PW :)

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #650053 Wysłany: 06 Mar 2013, 22:39; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Robert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Mielec
Rejestracja: 26 Sie 2009,
Posty: 246
Pomógł: 3
i kolejny kropek po wizycie u Cinka- 1.3 110 KM- 230Nm- EGR OFF

_________________
GP 1.3 MultiJet 110 KM ; 230 Nm EGR OFF
P II 1.2 8V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #650080 Wysłany: 07 Mar 2013, 00:06; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
nissanek_3 napisał(a):
i kolejny kropek po wizycie u Cinka- 1.3 110 KM- 230Nm- EGR OFF
Wyszło niemal identycznie jak w moim - wrzucisz wykresy?

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #650104 Wysłany: 07 Mar 2013, 09:16; 
 Temat postu: Re: Chiptuning silnika
Offline
Puntoświr

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 31 Gru 2011,
Posty: 285
nissanek_3, ile taka przyjemnośc kosztuje? :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 515 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO