You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 14:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #837285 Wysłany: 04 Maj 2018, 15:10; 
 Temat postu: Po kalibracji wspomagania - cały czas siłą skrętu 8 Nm
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 01 Lis 2017,
Posty: 16
Problem jak w temacie
Po wymianie czujnika skrętu na fabrycznie nowy (z zawleczką) i przeprowadzonych kalibracjach czujnika, siła skrętu non stop wynosi 8 Nm i kierownica lekko znosi na lewo przy powolnej jeździe.Przy większych prędkościach znoszenie na lewo nie występuje (około powyżej 70 km/h). Wyraźnie da się odczuć, że kręcenie kierownicą w lewo jest nieco lżejsze.
Przy wymianie czujnika zachowałem wszelką ostrożność i zawleczkę wyciągnąłem dopiero po poprawnym osadzeniu czujnika. Po zamontowaniu czujnika i złożeniu kolumny kierownicy odpaliłem auto i kierownica sama skręcała maksymalnie w lewo XD (ciekawy widok ;) Po kalibracji zarówno kąta skrętu jak i siły skrętu kierownica przestała sama skręcać, jednak non stop mam wskazanie tych nieszczęsnych 8 Nm. Kąt skrętu jest właściwy.
Kalibracji dokonywałem Multiecuscanem


Czy możliwe, że wina leży po stronie nowego czujnika? Czy może oszukano mnie dostarczając czujnik używany? Może coś źle zrobiłem w trakcie montażu? A może jest to wina samego modułu wspomagania?

Jakieś sugestie? Miał ktoś podobny problem?
z góry dziękuje za wszelkie sugestie


Góra
 Profil  
 

 
 Post #837292 Wysłany: 04 Maj 2018, 17:18; 
 Temat postu: Re: Po kalibracji wspomagania - cały czas siłą skrętu 8 Nm
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14373
Pomógł: 128
Ustaw kierownicę na 0* i spróbuj wykonać kalibrację samego momentu. Próbowałeś tylko to, czy robiłeś całość?

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 117 327 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #837586 Wysłany: 12 Maj 2018, 09:21; 
 Temat postu: Re: Po kalibracji wspomagania - cały czas siłą skrętu 8 Nm
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 01 Lis 2017,
Posty: 16
Próbowałem obie kalibracje. Zarówno kąt skrętu jak i momentu. Dosyć często podczas kalibracji momentu pojawia mi się komunikat o złych warunkach do przeprowadzenia kalibracji momentu. Hmmm ciekawe. Próbowałem też przeprowadzać kalibracje samego momentu lecz problem pozostaje. Próbowałem też robić kalibracje przy lekkim podtrzymuywaniu kierownicy kiedy tak kontrowalem żeby siła była najblizsza zeru ale efekt ten sam.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO