You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 29 Mar 2024, 02:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #841681 Wysłany: 15 Wrz 2018, 19:23; 
 Temat postu: klapa bagażnika nie otwiera się
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 28 Mar 2011,
Posty: 18
Mam problem z otwieraniem klapy bagażnika. Nie otwiera się :E , zarówno z pilota, jak i przycisku obok radia. Do tej pory zrobiłem:
- otworzyłem klapę awaryjnie :D ,
- wymieniłem bezpiecznik F73 w body - był spalony,
- wyjąłem zamek, rozłożyłem - wszystko tam wygląda w porządku, silniczek po podłączeniu 5V pięknie chodzi,
- zmierzyłem napięcie jakie dochodzi do zamka (po jego odłączeniu) w czasie prób otwarcia - to tylko ok. 3,5V,
- rzuciłem okiem na przewody między klapą, a nadwoziem - wyglądają w porządku.
Przy próbie otwierania coś "pstryka" przy body, migają kierunkowskazy (2 razy, czyli normalnie).
Gdzie szukać dalej ? Czy ktoś wie skąd dokładnie wychodzi przewód, który biegnie do zamka ? Chciałbym tam zmierzyć napięcie.

_________________
GP 5-D Estiva Blue&Me 1,4 8v 77KM


Góra
 Profil  
 

 
 Post #841695 Wysłany: 16 Wrz 2018, 11:01; 
 Temat postu: Re: klapa bagażnika nie otwiera się
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Radek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 19 Sie 2017,
Posty: 695
Pomógł: 2
A słyszysz siłownik w klapie przy próbie otwierania z pilota/przycisku w kabinie? Tu masz pełny opis sprawdź wszystkie elementy
OPIS FUNKCJONALNY
Funkcja otwierania pokrywy bagażnika sterowana jest przez Body Computer M1.

Body Computer M1 otrzymuje na wejściu:

- sygnały zablokowania/odblokowania drzwi z anteny-odbiornika pilota P93, które łączą się na stykach 1 i 2 konektora K w M1.;

- sygnał ujemny z przycisku odblokowania bagażnika umieszczonego w zespole sterowań H90, na styku 25 konektora D w M1; do styku 5 w H90 przesyłana jest ze styku 49 konektora D w M1 masa odniesienia.

Body Computer M1 - konektora G - zasilany jest bezpośrednio z akumulatora w linii zabezpieczonej bezpiecznikiem maxifuse F2 w skrzynce bezpieczników w komorze silnika B1; zasilany jest natomiast poprzez kluczyk (INT) na styku 32 konektora D; styk 10 konektora H w M1 dostarcza do Body Computer masy odniesienia.

Zgodnie z przedstawioną logiką funkcjonowania Body Computer M1 aktywuje funkcję odblokowania bagażnika sterowaniem dodatnim ze styku 30 konektora E - poprzez linię zasilania z bezpiecznikiem ]F73 w Body Computer M1 - sterując aktywacją motoreduktora zamka bagażnika N57.

Poprzez linię CAN Body Computer M1 łączy się z zestawem wskaźników E50 do ktrórego przesyła sygnał zapalenia, gdy to konieczne, lampki sygnalizacyjnej "otwartego bagażnika i włączenia buzzera dla sygnalizacji akustycznej.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO