You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 14:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #845427 Wysłany: 20 Sty 2019, 02:16; 
 Temat postu: Punto Evo - Pomoc dla laika przed zakupem :)
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Kuba
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 20 Sty 2019,
Posty: 5
[b]Witam wszystkich ! Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem laikiem samochodowym - w związku z tym prosiłbym o wyrozumiałość i zrozumienie. Od jakiegoś czasu rozglądam się za nowym autem. Do tej pory jeździłem głownie punto II (2002) 1.2 w gazie i 500l 1.4 w gazie. Ten pierwszy jest moim głównym samochodem, ma za sobą spore przejścia i szczerze mówiąc muszę się go jak najszybciej pozbyć. Wybór padł na Evo, przede wszystkim ze względu na bardzo fajny, niestarzejący się design i tanie utrzymanie (podobno). Sentyment do kropka też pewnie swoje zrobił :lol: . Samochodu potrzebuje głównie na dojazdy do pracy ( 14 km w jedna strone) , rocznie robie ok. 10 tyś km. Interesuje mnie przede wszystkim silnik 1.4. 77 KM. Z tego co się dowiedziałem najpewniejsza jednostka w tym modelu. Planuje również założyć instalacje LPG. Chciałbym się od Was dowiedzieć na co powinienem zwrócić uwagę w pierwszej kolejności podczas ewentualnych oględzin ? O co się zapytać i w jaki sposób żeby Mirek mnie nie oszukał ?
Chętnie dowiem się również jakie są wasze opinie o silniku 1.4. 77KM ? Wystarczające do miasta ? Rzeczywiście bezawaryjny ?
Jak w Evo z wydajnością klimatyzacji / ogrzewania ?
Szukam w wersji z blue&me - ale nie mogę znaleźć odp czy bezproblemowo podłącze się moim telefonem ? jak to jest z nowymi smartfonami ? Osobiście posiadam Huawei P20 pro. Zależy mi jedynie na rozmowach i ew. odtwarzaniu muzyki przez tel.

Budżet całego przedsięwzięcia to 20 tyś - zakup, instalacja, pakiet startowy