You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 19 Kwi 2024, 23:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 110 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 
 Post #223354 Wysłany: 27 Lut 2009, 11:26; 
 Temat postu:
Offline
Nigdzie nie jadę
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 08 Lip 2007,
Posty: 11758
Pomógł: 13
póki co w ofercie mają jeszcze 147 5D, więc zobaczymy :)

_________________
Image


Góra
 Profil  
 

 
 Post #223376 Wysłany: 27 Lut 2009, 12:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
uzziah napisał(a):
pan z salonu twierdzil ze jeszcze przed wakacjami pojawi sie wersja 5d

Pan miał pewnie na myśli następcę 147.
Wątpię, żeby wyszło MiTo 5 drzwiowe.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #223380 Wysłany: 27 Lut 2009, 12:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3154
uzziah napisał(a):
pan z salonu twierdzil ze jeszcze przed wakacjami pojawi sie wersja 5d


miejmy nadzieje ze nie...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #223398 Wysłany: 27 Lut 2009, 14:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Bydgoszcz
Rejestracja: 11 Wrz 2007,
Posty: 508
daras napisał(a):
uzziah napisał(a):
pan z salonu twierdzil ze jeszcze przed wakacjami pojawi sie wersja 5d

Pan miał pewnie na myśli następcę 147.
Wątpię, żeby wyszło MiTo 5 drzwiowe.


Auto i tak bedzie na plycie podlogowej Grande Punto. Podobno nazwa MiTo zostala przyjeta przez klientow na tyle dobrze, ze najprawdopodobniej zostana przy niej. Zeby nie polala sie fala krytyki w moja strone, pozwoloe sobie zauwazyc, ze przytaczam tylko informacje jakie uzykalem od pracownika salonu alfa romeo.

Od siebie moge dodac ze MiTo w wersji 5d moze nieco stracic na wygladzie i zapewne w drzwiach pojawia sie ramki ... niestety
Choc z drygiej strony nalezy wierzyc w umiejetnosci wloskich stylistow, poniewaz co jak co ale braku dobrego smaku czy gustu zarzucic wloskiej motoryzacji nie mozna.

_________________
GP 5d 2007 czarny crossover
In theory there is no difference between theory and practice. But in practice there is. - Jan L. A. van de Snepscheut


Góra
 Profil  
 
 
 Post #223409 Wysłany: 27 Lut 2009, 15:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
uzziah nadal podtrzymuję, że facet z salonu widział zdjęcia następcy 147 i wziął je za MiTo ;)
http://www.progetto940.it/

Image

Zresztą - zobaczymy jak będzie. To już niedługo :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #223450 Wysłany: 27 Lut 2009, 17:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Maj 2008,
Posty: 120
uzziah zapomniałes o poduszce kolanowej dla kierowcy :)

_________________
Mój temat i moje autka :) --> topic40977.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #265161 Wysłany: 16 Cze 2009, 17:07; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 23 Cze 2006,
Posty: 1324
Alfa Romeo wprowadza do swojego najmniejszego modelu - mito - nowe silniki benzynowe.

Wykonane w technologii multiair (wynaleziona i opatentowana przez grupę Fiata) jednostki w porównaniu do tradycyjnych silników dysponują większą mocą (do 10 procent) i momentem obrotowym (do 15 procent) przy jednoczesnym spadku zużycia paliwa (do 10 procent), a co za tym idzie, spadku emisji szkodliwych substancji (CO2 do 10 proc, NOx do 60 procent)

Kluczowym parametrem kontrolującym spalanie mieszanki w silnikach wysokoprężnych a tym samym określającym jego wydajność, emisję spalin oraz zużycie paliwa jest optymalne sterowanie paliwem wtryskiwanym do cylindrów. więcej »

Silniki multiair wyposażone są w mechanizm elektrohydraulicznego sterowania zmiennymi fazami rozwarcia zaworów.

Do mito trafią trzy wersje silników multiair: wolnossąca o mocy 105 KM oraz dwie doładowane o mocach 135 i 170 KM. Będą one współpracować z manualnymi 5- lub 6-biegowymi skrzyniami biegów.

Silniki 105 i 135-konne trafią do całej gamy mito, natomiast jednostka 170-konna, która stanowi pomost między obecnie oferowanym silnikiem 155-konnym a mito GTA o mocy 240 KM, będzie stosowana w mito QV (Quadrifoglio Verde, czyli czterolistna koniczynka). To tradycyjne oznaczenie stosowane przez Alfę Romeo w modelach o najlepszych osiągach i wyposażeniu (z kolei GTA oznacza wersje "lżejsze", kosztem komfortu nastawione ewidentnie na sport).

Po wprowadzeniu nowych silników klient kupujący mito będzie miał do wyboru jednego diesla (1.6 JTDM 120 KM) i aż sześć silników benzynowych o mocach 78, 105, 135, 155, 170 i 240 KM.

_________________
Anonima Lombarda Fabricca Automobili

Fan włoszczyzny :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #266025 Wysłany: 19 Cze 2009, 08:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 13 Kwi 2009,
Posty: 378
Kurde... Miec takie 170, czy 240 KM w swoim autku... Ech... :roll:

_________________
pozdrawiam
Piotr Paszkowski aka patefoniQ
Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie
http://www.syslink.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #266036 Wysłany: 19 Cze 2009, 09:37; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1583
Pomógł: 2
"...O tym jak bardzo rewolucyjny jest ten system w praktyce, mają pokazać nowe wartości spalania w Alfie Romeo Mito, w której silniki MultiAir pojawią się w pierwszej kolejności. Wersja z turbodoładowanym silnikiem o pojemności 1.4 l. i mocy 120 KM tego modelu do tej pory konsumowała średnio 6,1 l. benzyny na 100 kilometrów. Dzięki MultiAir apetyt samochodu ma wynosić zaledwie 5 l. Pamiętać należy, iż konstruktorzy tego systemu zapewniają jednoczesny wzrost osiągów..."

Pomijając 'nieścisłości' w tym tekście, to szykuje się skok techniczy. Kariera dotychczasowych silników T-Jet chyba się kończy 8)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #266038 Wysłany: 19 Cze 2009, 09:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 13 Kwi 2009,
Posty: 378
Konkurencja silnikow FSI/TFSI/TSI 8)

_________________
pozdrawiam
Piotr Paszkowski aka patefoniQ
Obsługa informatyczna, Outsourcing IT - Łódź / łódzkie
http://www.syslink.pl


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 110 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO