You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 20:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #852870 Wysłany: 18 Maj 2020, 22:24; 
 Temat postu: Porady dotyczące tuingu dla nowego właściciela
Offline
Forumowicz

Imię: Krzysztof
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 18 Maj 2020,
Posty: 1
Cześć wszystkim.
Od nie dawna jestem właścicielem Fiata Punto II EXL 1.2 8v 2002r. Zdecydowałem się aby poświęcić kropce trochę czasu i pieniędzy. Chciałbym przede wszystkim wymienić hamulce bębnowe na tarczowe oraz założyć większe tarczę na przód, zamontować jakieś zawieszenie gwintowane a na koniec może wyremontować silnik i może dołożyć nową skrzynię (6 biegów) oraz turbo tak żeby było ok 120KM. Nie znam się za bardzo, nie wiem na jakie rzeczy/części zwrócić uwagę dlatego, zdecydowałem się napisać tu na forum i poprosić was o porady i łopatologiczne wytłumaczenie co po kolei zrobić i jakie części konkretnie wybrać.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #853354 Wysłany: 06 Lip 2020, 13:48; 
 Temat postu: Re: Porady dotyczące tuingu dla nowego właściciela
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 01 Wrz 2017,
Posty: 575
Pomógł: 9
....... łopatologiczne ? hm ............ sprzedaj to 1.2 8v a poszukaj czegoś minimalnie X 2 , czyli np 2.4 16v :) ... :E no co chciałeś łopatologicznie .
A tak na serio :) TANIEJ , LEPIEJ i o kilka lat szybciej będzie kupno innego auta z mocą np 120 KM , niż przerabianie II EXL 1.2 8v 2002r do Twoich wymagań .


Góra
 Profil  
 
 
 Post #853367 Wysłany: 07 Lip 2020, 19:06; 
 Temat postu: Re: Porady dotyczące tuingu dla nowego właściciela