You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 25 Kwi 2024, 17:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #853932 Wysłany: 09 Wrz 2020, 12:53; 
 Temat postu: Błędy P0171 oraz P0130
Offline
Forumowicz

Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Wrz 2020,
Posty: 1
Cześć. Mam problem ze swoim Grande Punto 1.2 benz + gaz z 2006r. Mianowicie, ostatnio zatankowałem gaz do oporu. Od razu po zatankowaniu i odpaleniu wyskoczył check. Postanowiłem kupić wtyczkę OBDi sprawdzić o co mu chodzi. Tak jak w tytule tematu, wyskoczyły mi 2 błędy oraz spala około 2l gazu/100km więcej. Co mogę sprawdzić by je wyeliminować? Dodam, że ciężko ma odpalać na zimnym, wczoraj wymieniłem MAP sensor(zamiennik z Boscha) oraz czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Proszę o pomoc bo jestem w tym zielony. Pozdrawiam.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #853933 Wysłany: 09 Wrz 2020, 14:32; 
 Temat postu: Re: Błędy P0171 oraz P0130
Offline
Puntoświr

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 13 Cze 2016,
Posty: 733
Pomógł: 36
P0130 to awaria sondy lambda lub jej obwodu
P0171 uboga mieszanka
resztę się dowiesz używając szukajki (na górze strony pod pomarańczowym 2 gen)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #853935 Wysłany: 09 Wrz 2020, 16:07; 
 Temat postu: Re: Błędy P0171 oraz P0130
Kolejny bezsensowny temat. Jak połowa zawartości tego forum (niekompetentna i leniwa ekipa "zarządzająca", nie sprzątają).

Skoro są kody błędów wydobyte, to pierwszą logiczną rzeczą jest wpisanie ich do wyszukiwarki (Google), a nie rejestracja na forum (tak się robiło 15-20 lat temu, bo treści w sieci było mało i wyszukiwarki słabsze)!
G: https://www.google.com/search?q=P0171+P0130 / https://www.google.com/search?q=P0171+P0130+FIAT