Kolumna to nie wszystko. Wersje ze wspomaganiem mają inne przełożenie przekładni kierowniczej.
Bez wspomagania od pozycji środkowej (prosto) do oporu mają ponad 2 obroty kierownicą, przez co łatwiej się kręci, ale układ jest mało precyzyjny. Wersje ze wspomaganiem mają nieco ponad 1 obrót kierownicą, dlatego przy wyłączonym zapłonie naprawdę ciężko jest kręcić kierownicą a układ kierowniczy jest bardziej precyzyjny
Odpuściłbym temat wspomagania a zrobił inspekcję podłogi, progów, tylnych nadkoli
od wewnątrz - tak na dobry początek
Do tematu wspomagania wróciłbym jeżeli faktycznie auto jest w db stanie, wtedy można odpuścić rozważania czy wato ratować ten egzemplarz.... ale uprzedzam, że to robienie doktoratu z instalacji elektrycznej PII - da radę, ale trzeba przestudiować schematy i uzbroić się w MES-a temat na kilka miesięcy
Jak podłoga i progi od wewnątrz są OK to jest dobry stan, jak tylne nadkola nie są nigdzie z przeżarte (strona wlewu paliwa, inspekcja przez zdemontowane poszycie tapicerki - 3d, w 5d się da podejść endoskopem przez bagażnik) - no to już perełka
[ Dodano: 14 Cze 2021 02:40 ]Przydałby się jakiś temat w dziale Twój garaż
Na bieżąco będzie się gadać o konkretnym przypadku