You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 23 Kwi 2024, 11:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #106677 Wysłany: 23 Mar 2008, 15:43; 
 Temat postu: TURBO KIT DO PUNTO II
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Trojmiasto
Rejestracja: 31 Paź 2007,
Posty: 231
Witam spotkaliscie sie kiedys z takim zestawem do Punto II...?A moze ktos z Was zrobil juz turbo w swoim kropku...Jezeli tak to prosze o jakies info...;]


Góra
 Profil  
 

 
 Post #106701 Wysłany: 23 Mar 2008, 17:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: ON
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007,
Posty: 297
Marson22 napisał(a):
Witam spotkaliscie sie kiedys z takim zestawem do Punto II...?A moze ktos z Was zrobil juz turbo w swoim kropku...Jezeli tak to prosze o jakies info...;]


O jaki zestaw ci chodzi dokładnie ?

_________________
Największe dyskusyjne forum dla górników : www.forumgornicze.pl
http://madmobil.pl/nowy-nissan-x-trail-partner-rodzinnych-wyzwan/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #107055 Wysłany: 24 Mar 2008, 12:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Trojmiasto
Rejestracja: 31 Paź 2007,
Posty: 231
zyga670 chodzi mi o taki gotowy zestaw do zalozenia....

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic9345.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #107056 Wysłany: 24 Mar 2008, 12:44; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Skierniewice
Rejestracja: 26 Mar 2007,
Posty: 1176
Pomógł: 1
jest juz temat o turbo w kropku - opcja szukaj nie boli

_________________
witam i zapraszam na topic922.html http://hubimar.wrzuta.pl/

- pierwszy był Fiat 126p około roku używany,
- następnie przez ponad 5 lat Fiat Uno 1,0 Clip 118000km,
- Punto II 2002/2003 1,2 8V :( wersja Activ po delikatnym tuningu ;) - SPRZEDANE I-2014 po 10 latach jazdy i 161000km Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl
- następnie nowe BRAVO topic34381.html aktualnie przebieg 268000km, z LPG
- ostatnie kupione GP 1,4 z przebiegiem 131000km post707897.html#p707897 i sprzedane
- aktualnie Skoda Superb 2,0 170 KM DSG kombi 337000km no i oczywiście Bravo


Góra
 Profil  
 
 
 Post #107184 Wysłany: 24 Mar 2008, 20:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 24 Maj 2007,
Posty: 358
Takie gotowe zestawy, pomimo, że raczej nie ma takich do Punto 1.2 8v, można o d**e potrzaskać. Płacisz dajmy na to 4 tysiaki za zestaw i w zamian dostajesz podróbki same. Nie polecam tego w żadnym aucie.
Jak chcesz robić trbo to poskładaj wszystko samemu a na pewno będzie 100 razy lepiej niż jakbyswydał kase na jakiś zestaw (no chyba, że mówimy o zestawach takich firm jak Greddy. Ale wteedy cena zestawu przekraczałaby wartość Punto jesli takowy zestaw by istniał.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #107625 Wysłany: 25 Mar 2008, 17:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Trojmiasto
Rejestracja: 31 Paź 2007,
Posty: 231
Des Dzieki za jakas podpowiedz..;]widzialem kilka takich zestawow do roznych aut i bylem ciekawy jak to wszystko wyglada jezeli chodzi o jakosc tych elementow...Orientujesz sie moze jakie elementy skladaja sie na zalozenie takiego turbo...?Pozdrawiam

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic9345.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #107685 Wysłany: 25 Mar 2008, 19:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 24 Maj 2007,
Posty: 358
turbo, kolektor wydechowy, intercooler, orurowanie, dodatkowe wtryskiwacze, jakiś komputer żeby to wystroić, filtr stożkowy, złączki do połączenia orurowania. Jakieś przewody olejowe do podłączenia smarowania turbiny i jeszcze kilka innych bibelotów. Plus silnik należałoby odprężyć.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #107686 Wysłany: 25 Mar 2008, 19:43; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13051
Pomógł: 54
Des napisał(a):
Plus silnik należałoby odprężyć

Jakaś konkretna metoda? Ściąć tłoki? dystans pod głowicę? krótsze korbowody?

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #107709 Wysłany: 25 Mar 2008, 20:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Trojmiasto
Rejestracja: 31 Paź 2007,
Posty: 231
Des masz w planach zrobienie takiego turbo u siebie bo widze ze troche sie na tym znasz... 8) brakuje mi troche mocy w tym silniku 1.2 8V i tak myslalem zeby zrobic kilka zabiegow majacych na celu polepszenie osiagow auta...Przerabiales cos u siebie zeby poprawic osiagi...???

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic9345.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #107883 Wysłany: 26 Mar 2008, 00:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 24 Maj 2007,
Posty: 358
Odprężenie na uszczelce. Inne korbowody i inne tego typu zabiegi byłyby za drogie.

Marson22: Wszystko, co przerabiałem w aucie jest opisane w tym temacie: topic2504.html

Co do turbo, to owszem planuje taką przeróbkę w moim aucie.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #107921 Wysłany: 26 Mar 2008, 07:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cracovia
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 495
Marson22 - zacznij od wałka z P1 75KM ;)
To dużo prostsze jest :)

_________________
Fiat Punto 1.2 ELX @ 60KM - napędzany Shell VPower Racing


Góra
 Profil  
 
 
 Post #108272 Wysłany: 26 Mar 2008, 23:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Trojmiasto
Rejestracja: 31 Paź 2007,
Posty: 231
Des tylko pogratulowac zapalu do pracy...;]Widze ze juz sporo zrobiles przy swoim kropku...jak zrobi sie troche cieplej bo jak narazie to mamy zime wiosna..:) tez zabieram sie za modyfikacje silnika...W pierwszej kolejnosci zaloze stozek wlasnie ten firmy K&N tylko fajnie gdybys zrobil fotke jak masz doprowadzone te doloty powietrza aktualnie... to bylbym wdzieczny... :)

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic9345.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #108274 Wysłany: 27 Mar 2008, 00:01; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13051
Pomógł: 54
Marson22 napisał(a):
tylko fajnie gdybys zrobil fotke jak masz doprowadzone te doloty powietrza aktualnie... to bylbym wdzieczny...

Te pr0 :lol: doloty są w zestawie do tego stożka... i jest instrukcja ich montażu ;)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #108323 Wysłany: 27 Mar 2008, 08:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cracovia
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 495
Tylko, że jak naprawdę masz zamiar ładować turbo to nie ładuj teraz stożka od K&N - bo później będziesz się musiał go pozbyć (zrobi sie nieco ciasno pod maską)

Des - ileś dał za głowice?

_________________
Fiat Punto 1.2 ELX @ 60KM - napędzany Shell VPower Racing


Góra
 Profil  
 
 
 Post #108470 Wysłany: 27 Mar 2008, 16:01; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13051
Pomógł: 54
DaRoN napisał(a):
Des - ileś dał za głowice?

Za dużo o koszt głowicy - koszt wałka :]

Ta głowica nie pasuje.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #108483 Wysłany: 27 Mar 2008, 17:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cracovia
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 495
No wiem, ale z tego co widziałem kupował komplet :)
A cena by sie nam przydała nie ipIV? :)

No i pojawia się pytanie - jak silnik pracuje po wymianie wałka?
Trzeba mu poprawić firmware?

_________________
Fiat Punto 1.2 ELX @ 60KM - napędzany Shell VPower Racing


Góra
 Profil  
 
 
 Post #108499 Wysłany: 27 Mar 2008, 18:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Bielsko-Biala
Rejestracja: 29 Wrz 2007,
Posty: 144
Doceniam starania aby mieć więcej "kucy". Jednak nasuwa mi się myśl: Przecież to wszystko można zrobić - tylko czy warto? Nie taniej i wygodniej, sprzedać 1,2 8v i kupić za podobne pieniądze 1,2 16 V? A jak to nie wystarcza - 1,8?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #108501 Wysłany: 27 Mar 2008, 18:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cracovia
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 495
Tak, ale nie zastanawiał Cię kiedyś fakt, że poza mocą liczy się tez własny wkład w tę moc? To satysfakcja, to miłość, to poezja tworzenia mocy :)

_________________
Fiat Punto 1.2 ELX @ 60KM - napędzany Shell VPower Racing


Góra
 Profil  
 
 
 Post #108512 Wysłany: 27 Mar 2008, 19:36; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13051
Pomógł: 54
DaRoN napisał(a):
No wiem, ale z tego co widziałem kupował komplet Smile

Bo chciał przełożyć całą głowicę, ale sie przejechał ;)


DaRoN napisał(a):
No i pojawia się pytanie - jak silnik pracuje po wymianie wałka?

Jak silnik :lol: ;)


Cytuj:
Trzeba mu poprawić firmware?

Nie.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #108526 Wysłany: 27 Mar 2008, 20:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cracovia
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 495
Bardziej chodziło mi o to czy pracuje równo, czy nie trzeba nic grzebać :P

Po prostu jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, że zmiana wałka daje taki łatwy przyrost mocy :)

_________________
Fiat Punto 1.2 ELX @ 60KM - napędzany Shell VPower Racing


Góra
 Profil  
 
 
 Post #108538 Wysłany: 27 Mar 2008, 20:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 19 Maj 2007,
Posty: 141
przyrost o max +5KM :) wiec to nie jest aż taki duży przyrost :) ale zawsze coś na dobry początek grzebania w silniku :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #108550 Wysłany: 27 Mar 2008, 21:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cracovia
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 495
Tylko +5? Badane na hamowni?

_________________
Fiat Punto 1.2 ELX @ 60KM - napędzany Shell VPower Racing


Góra
 Profil  
 
 
 Post #108751 Wysłany: 28 Mar 2008, 10:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 24 Maj 2007,
Posty: 358
Ja tego na hamowni nie badałem, ale ostatnio prawie objechałem moim lekko ponad 70 konnym autem civica 1.5 e-vtec (prawie czyt.: wyjechał przede mnie jakieś 5-10 metrów przed metą dopiero i wygrał tak o niecałą długość maski.).
Silnik chodzi bardzo ładnie, nic z nim nie trzeba robić jesli chodzi o firmware. Oczywiście jakbym zmienił program, do czego się powoli przymierzam to przyrost byłby wiekszy, ale na razie czekam i czekam na nowy dolot. Jedyne, co trzeba w razie czego zrobić po wymianie wałka to wyregulowac zawory. Co do głowicy to owszem przejechałem sie na niej. Tak to jest jak się wierzy na słowo a samemu nie sprawdza. No ale cóż. wyrwałem ten komplet za marne pieniądze, więc i nawet może zarobie na nim. Póki co lezy w garażu.

@wlodwoz: Nie jest lepiej sprzedać 1.2 8v i kupić 1.2 16v, albo 1.8, bo jakbym sprzedał moje Punto (czego bym nie chciał robić, bo nie po to kupowałem bezwypadkowe i znane mi auto, żeby je po roku niecałym sprzedawać) to bym już drugiego Punto nie kupił.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #109739 Wysłany: 30 Mar 2008, 15:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Trojmiasto
Rejestracja: 31 Paź 2007,
Posty: 231
Chlopaki chodzi wam o takie walki rozrzadu...http://moto.allegro.pl/item332170963_sp ... 4_16v.html

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic9345.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #109751 Wysłany: 30 Mar 2008, 15:15; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13051
Pomógł: 54
Chodzi o wałek nr 866 z punto I 1.2 75 150zl kosztuje.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO