|
Obecny czas: 24 Kwi 2024, 10:36
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Zbysiuu |
#109616 Wysłany:
30 Mar 2008, 04:17; Temat postu: Zablkokowane tylne lewe koło. |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 30 Mar 2008, Posty: 5
|
Witam,
Mam taki problem z Fiatem Punto MK2 r. 2001: zaparkowalem samochod, zacisnalem hamulec reczny, po powrocie z pracy zwolnilem reczny (nie bylo oznak ze cos z nim jest nie w porzadku), odpalam auto i nie moge ani cofnac ani ruszyc do przodu, tylne lewe kolo calkowice zablokowane - nawet nie drgnie. Auto zostawilem w pracy musialem wrocic taxi.
Prosze o pomoc!
|
|
Góra |
|
|
|
|
adi.degora |
#109617 Wysłany:
30 Mar 2008, 06:32; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Twierdza Poznań Rejestracja: 30 Maj 2007, Posty: 2885
|
|
Góra |
|
|
iNTER |
#109669 Wysłany:
30 Mar 2008, 11:30; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
Zbysiuu jak blokuje sie ręczny to można odblokować na wstecznym, trzeba na chama i puści, jak mrozu nie było to syf przyblokował szczęki
|
|
Góra |
|
|
Zbysiuu |
#109687 Wysłany:
30 Mar 2008, 12:33; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 30 Mar 2008, Posty: 5
|
Hej,
Probowalem na chama, podnosi sie tyl, kolo ani drgnie, trze o asfalt. Mrozow nie ma, ale mokro i deszczowo. Reczny bez problemow chodzi, tak mi sie wydaje.
Co to moze byc??
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#109692 Wysłany:
30 Mar 2008, 12:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#109704 Wysłany:
30 Mar 2008, 13:02; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Witaj
też mam kropa z 2001
Proste.. Gdy takie coś nas Spotka, robimy Tak:
Młotek itp coś czym można postukać... schylamy sie pod tylne koło:D, i musimy stukać w bęben do okoła jak sie da, dość mocno, ale tak by go nie pogiąć(słaby to on nie jest:D), i po iluś tam uderzaniach puści, odskoczy...
Gdy już puści, musimy pojechać do swojego garażyku, odkręcić koło, zdjać bęben, i wyczyścić wszystko co znajduje się w środku, okąłdziny z deka papierem ściernym, a bebny, kamyczki obrotowe na wiertarke i równany ten Próg, na bębnie z przodu. Na spreżynki leciutko smaru, ale nie dużo, i na mechanizm też, ale mało by nie spadło nic, na szczęke i bęben. Najelpeij to wyjąć szczęki i ten mechanizm rozruszać, spryskać WD40, wyczyścici ponownie wd40. Ja to robie w samochodach, co roku. I nigdy nie ma problemu, ręczny zawsze działą idealnie, no i wiem, widzę, kiedy mam już słabe Okładziny:)))
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
|
Zbysiuu |
#110071 Wysłany:
01 Kwi 2008, 18:27; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 30 Mar 2008, Posty: 5
|
Witam
Dzieki za pomoc, kolo odblokowane. Pomogla metoda "na chama", a przyczyna byl zasyfiony beben.
Dzisiaj jade do mechanika, usunie caly syf i zakonserwuje
Pozdrawiam. [ Dodano: 01 Kwi 2008 17:27 ]Hej,
Jestem po wizycie u mechanika, wymienil bebny, szczeki, ale cos niedobreog sie dziej ,mianowice - tylne felgi bardzo mocna sie rozgrzewaja, az parza, smierdzi z nich niesamowice,po dluzszej zaparkowalem w garazu i myslem ze cos sie pali. Co to moze byc???? Dodatkowo zajrzalem pod maske, odkrecilem korek od chlodnicy i wyrzucilo mi bardzo duzo plynu, a w trakcie jazdy zamigotala mi zolta kontrolka silnika. Czy to cos powaznego?? Prosze o pomoc!
|
|
Góra |
|
|
iNTER |
#110617 Wysłany:
01 Kwi 2008, 20:29; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
Zbysiuu założył nie oryginały i są za duże szczęki, albo się pomęczyć albo zdjąć bębny i lekko papierem zetrzeć okładzinę. Co do wody/płynu to zawsze na ciepłym silniku wyleci trochę bo temperatura zwiększa objętość.
|
|
Góra |
|
|
Zbysiuu |
#110623 Wysłany:
01 Kwi 2008, 20:52; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 30 Mar 2008, Posty: 5
|
Po jezdzie testowej rozgrzewa sie prawe kolo, slyszalne jest takze tarcie, trzeba wytezyc sluch i slychac.
Co do plynu - to nie bylo troche, dobre 2-3 filizanki. Zaloze nowy temat, bo w sumie musze zapytac jeszcze o bulgotanie i wymiane glowicu.
Dzieki za odp.
|
|
Góra |
|
|
mwas |
#110675 Wysłany:
01 Kwi 2008, 22:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Maciek
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 03 Kwi 2007, Posty: 359
|
Nie chcę podważać kompetencji twojego mechanika, ale może po założeniu nowych bębnów i szczęk, nie wyregulował wszystkiego, i teraz po prostu w jednym z bębnów szczęki trą ci o bęben podczas jazdy ? Co do "wystrzeliwującego" płynu z układu chłodzenia, to może być efekt uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
_________________ Aktualnie:
Fiat Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Poprzednio:
Punto II S 1.2 8V '2000
W niektórych kręgach zwany TEODOREM
|
|
Góra |
|
|
jak |
#110783 Wysłany:
02 Kwi 2008, 10:34; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Jacek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Wieruszów Rejestracja: 11 Lip 2007, Posty: 210 Pomógł: 1
|
mwas napisał(a): Nie chcę podważać kompetencji twojego mechanika, ale może po założeniu nowych bębnów i szczęk, nie wyregulował wszystkiego, i teraz po prostu w jednym z bębnów szczęki trą ci o bęben podczas jazdy ? Co do "wystrzeliwującego" płynu z układu chłodzenia, to może być efekt uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
W związku z wypowiedzią kolegi mam pytanie, gdzie takowa regulacja w PUNTO II westępuje bo ja takowej nie zauważyłem. Spotkałem się kiedyś z regulacją hamulców odbywało się to poprzez wykręcanie lub wkręcanie końcówek cylinderków ale to było w Żuku.
_________________ PUNTO II 1,2 8V 60 KM 2002
|
|
Góra |
|
|
abel |
#110798 Wysłany:
02 Kwi 2008, 11:59; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: ełk Rejestracja: 12 Cze 2007, Posty: 574 Pomógł: 18
|
może mechanik nie poluzował linek od hamulca ręcznego dlatego tak grzeją bębny w aucie .
|
|
Góra |
|
|
BrahMan |
#114923 Wysłany:
13 Kwi 2008, 22:44; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 05 Kwi 2008, Posty: 11
|
Ja bym stawiał bardziej na regulacje szczęk. Najwidoczniej twój mechanik po założeniu bębnów musiał nadmiernie poluzować regulacje i teraz szczęki trą Ci o bębny. Miałem ten sam problem tyle że w jednym kole, po poprawnym wyregulowaniu było wszystko ok.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|