|
Obecny czas: 27 Kwi 2024, 18:38
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
PatrykS |
#302120 Wysłany:
26 Paź 2009, 14:27; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 18 Cze 2008, Posty: 21
|
gracjan napisał(a): Chcę Was uczulić na nagrzewnice w granicach 50-60zł.
Moja kosztowała prawie 80 w InterCarsie. Po rozgrzaniu coś nieprzyjemnie "sztucznie" czuć, zupełnie co innego niż przedtem płyn chłodniczy. Niestety po paru miesiącach używania wciąż to samo, nie wywietrzyło się. Na szczęście po minucie węch się przyzwyczaja i nie przeszkadza.
_________________ Punto I 75 ELX 95r. zielony metalic, 125 kkm/czerwiec 2008
|
|
Góra |
|
|
|
|
czaxa |
#302401 Wysłany:
27 Paź 2009, 13:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: przemek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: rybnik Rejestracja: 24 Kwi 2009, Posty: 187 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
PatrykS |
#302417 Wysłany:
27 Paź 2009, 14:43; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 18 Cze 2008, Posty: 21
|
Raczej należy je uznać za jednorazowe. Mi się co prawda udało po długiej walce i podginaniu kombinerkami, ale nie ma to sensu, lepiej założyć nowe.
_________________ Punto I 75 ELX 95r. zielony metalic, 125 kkm/czerwiec 2008
|
|
Góra |
|
|
czaxa |
#302488 Wysłany:
02 Lis 2009, 12:57; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: przemek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: rybnik Rejestracja: 24 Kwi 2009, Posty: 187 Pomógł: 1
|
no i też tak zrobiłem kupiłem 2 po 1,50 w motoryzacyjnym taki na śrubkę i spokój już wszystko gra chyba no jak się do końca dobrze przejadę może jutro to zobaczę dam znać po wycieczce [ Dodano: 02 Lis 2009 12:54 ]wszystko fajnie pięknie nic nie paruje grzeje tylko jest taki dziwny zapach nie żeby tak śmierdziało jak w czasie kiedy była stara i ciekła ale tak jakoś dziwnie, może to przez to że jest nowa nie wiem czy to normalne po wymianie ? [ Dodano: 02 Lis 2009 12:57 ]właśnie mam tak samo jak Patryk i jednak widzę że to nie przechodzi
i co teraz kostkę po wc wrzucić do nawiewu
_________________ Było - Fiat 126p 94' elegance
Jest - Punto I 1.2KAT SX60 94'
|
|
Góra |
|
|
PatrykS |
#324242 Wysłany:
07 Sty 2010, 16:06; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 18 Cze 2008, Posty: 21
|
Odkąd się zaczęły mrozy (3 tygodnie temu?) to śmierdzenie ustało, w odwilży nie wróciło. Albo się w końcu wywietrzyło, albo się już uodporniłem
_________________ Punto I 75 ELX 95r. zielony metalic, 125 kkm/czerwiec 2008
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#326467 Wysłany:
15 Sty 2010, 20:11; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
Rumburak828 |
#326600 Wysłany:
16 Sty 2010, 11:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Podkarpacie Rejestracja: 07 Wrz 2009, Posty: 146
|
Co do ogrzewania to u mnie problem wynikał z tego, że gazownik przy wymianie reduktora wylał mi płyn chłodzący a żona nie świadomi śmigała bez płynu, po wlaniu i odpowietrzeniu ciepełko aż miło. Jeżeli chodzi o nagrzewnicę to u mnie gdy ciekłą to waliło słodyczą w samochodzie i szybki bardzo parowały, koszt wymiany to 250 zł a nagrzewnica z tego co pamiętam drugie tyle.
[ Dodano: 16 Sty 2010 11:10 ] Co do ogrzewania to u mnie problem wynikał z tego, że gazownik przy wymianie reduktora wylał mi płyn chłodzący a żona nie świadoma śmigała bez płynu, po wlaniu i odpowietrzeniu ciepełko aż miło. Jeżeli chodzi o nagrzewnicę to u mnie gdy ciekłą to waliło słodyczą w samochodzie i szybki bardzo parowały, koszt wymiany to 250 zł a nagrzewnica z tego co pamiętam drugie tyle.
_________________ Fiat Punto 5d Mk1 1.2 75KM Zielony Metalik
|
|
Góra |
|
|
Matty013 |
#326703 Wysłany:
16 Sty 2010, 19:45; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Środa Śląska Rejestracja: 09 Cze 2009, Posty: 40
|
A ja dzisiaj wymieniałem nagrzewniczke... czas 5h z przerwami.
|
|
Góra |
|
|
BobMF |
#327649 Wysłany:
20 Sty 2010, 00:43; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: BobMF
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 01 Kwi 2007, Posty: 1044
|
Ostatnio dorwałem bardzo mądry program, który twierdzi iż w Punciakach były montowane przynajmniej 4 rodzaje nagrzewnic
Ale tylko 2 wymiary je różnicują i co za tym idzie dwóch producentów Magnetti Marelli oraz Valeo.
I nie ma innej zasady dzięki której można rozpoznać który jest zamontowany niż ta w wizualnej różnicy obudowy wentylatora nawiewów.
_________________ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wszystko do Diesla - wtryski, pompy, akumulatory i inne: domino.sklep.pl --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
Góra |
|
|
fugiel |
#400209 Wysłany:
29 Wrz 2010, 18:39; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Oświęcim Rejestracja: 14 Cze 2010, Posty: 28
|
witam.Mam pytanko posiadam punto 1,2 60 z 1998 r z klimą czy wymiana nagrzewnicy bardzo sie róźni od tej opisanej w 1 poście?, chodzi mi o ro że u ciebie były odpinane tylko przewody od nagrzewnicy a w moim przypadku bedą jeszcze pewnie przewody od klimy??? a jak by przyszło je rozpinać to znowu czynnik ucieknie?
|
|
Góra |
|
|
misiaczek88on |
#400259 Wysłany:
29 Wrz 2010, 20:06; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Michał
Samochód: Doblo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 25 Paź 2009, Posty: 598 Pomógł: 1
|
to chyba logiczne że czynnik ucieknie po rozszczelnieniu układu. Klima nie ma nic wspólnego z nagrzewnicą bo nagrzewnica jest w centralnej obudowie a wyparka od klimy jest w tym rękawie między centralną obudową a wentylatorem ogrzewania w kabinie
|
|
Góra |
|
|
fugiel |
#400368 Wysłany:
30 Wrz 2010, 11:27; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Oświęcim Rejestracja: 14 Cze 2010, Posty: 28
|
czyli przy wymianie nagrzewnicy w moim kropku nie musze ruszać nic od klimy?
|
|
Góra |
|
|
misiaczek88on |
#400417 Wysłany:
30 Wrz 2010, 17:32; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Michał
Samochód: Doblo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 25 Paź 2009, Posty: 598 Pomógł: 1
|
nie tylko musisz odkręcić wszystkie mocowania obudowy wyparki tej co jest przykręcona do obudowy nagrzewnicy. Odkręć tylko śrubkę która trzyma obejmę od przewodów klimy znajdziesz ją w komorze silnika za tą zaślepką przez którą przechodzą też przewody od nagrzewnicy i klimy
|
|
Góra |
|
|
fugiel |
#406093 Wysłany:
22 Paź 2010, 13:31; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Oświęcim Rejestracja: 14 Cze 2010, Posty: 28
|
witam ja własnie jestem świerzo po wymianie nagrzewnicy w swoim kropku 1.2 z 98 r. Niestety nie udało mi sie jej wyciągnąc bez odkręcenia przewodów od klimy a co zatym idzie roszczelnieniu układu.
U mnie musiałem odkręcić 5 śrubek w komorze silnika i dwie od przewodów od klimy.
Związene to było z tym ze chciałem wyrwać cały zespół wetylatora a nie dzielic tego na poszczególne elementy i po wszystkim patrząc od środka , okazało się że bez rozłączenia przewodów klimy nie obeszło by się !. No trudno idzie zima trzeba grzac anie chłodzić.
dzięki wielkie dla kolegi z 1 postu za poradnik - bardzo pomógł.
Ja niestety nie miałem tyle miejsca co on bo niestety u mnie w schowku mam centralkę od alarmu i mase kabelków których nijak nie idzie powypinać, a które ida w kierunku dzwi pasażera. Całe szczęście było ich na tyle że z odrobiną kombinacji ii obracaniem nagrzwewnica wyszła.
Teraz jest sucho i ciepło.
|
|
Góra |
|
|
czaxa |
#409851 Wysłany:
05 Lis 2010, 19:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: przemek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: rybnik Rejestracja: 24 Kwi 2009, Posty: 187 Pomógł: 1
|
Witam a ja mam pytanie z innej beczki trochę. Mianowicie chodzi o to że rok temu jakoś wymieniałem nagrzewnice i teraz jak puszczam ogrzewanie to coś tak czuje jak by sie coś paliło czy jakoś tak. Mam tak od początku ale myślałem że może przejdzie z czasem.
Czy to może być spowodowane tym że jak wymieniałem to zostawiłem taką gąbkę klejącą na nagrzewnicy
_________________ Było - Fiat 126p 94' elegance
Jest - Punto I 1.2KAT SX60 94'
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#409894 Wysłany:
06 Lis 2010, 00:09; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
Maarkiz |
#409901 Wysłany:
06 Lis 2010, 00:31; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Włodek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Kanzas :) Rejestracja: 14 Cze 2010, Posty: 29
|
Ja jestem 2 miesiące po wymianie i też strasznie śmierdzi
Żałuję, że jej nie popsikałem jakimś dezodorantem
Też się zastanawiam jak długo jeszcze będzie tak śmierdzieć...
_________________
Fiat PUNTO 1.9 JTD ELX 3d 2001 ON < był>Renault Clio 1.2 8V 2001 r. PB < był>Fiat PUNTO 55 SX 1.2 1998r. PB+LPG <był>Fiat Cinquecento 903 PB <były>2 Fiaty 126p PB
|
|
Góra |
|
|
czaxa |
#409920 Wysłany:
06 Lis 2010, 08:30; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: przemek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: rybnik Rejestracja: 24 Kwi 2009, Posty: 187 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#409921 Wysłany:
06 Lis 2010, 09:23; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
czaxa |
#409922 Wysłany:
06 Lis 2010, 09:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: przemek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: rybnik Rejestracja: 24 Kwi 2009, Posty: 187 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#409923 Wysłany:
06 Lis 2010, 09:47; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
wroclove |
#509972 Wysłany:
07 Paź 2011, 16:34; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Darek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wroclove Rejestracja: 01 Paź 2008, Posty: 70
|
Odgrzebuję temat, bo nagrzewnicę mam do wymiany, a mechanik chce 400 za samą robotę, więc przymierzę się do tego sam.
Pytanie: da się wymienić nagrzewnicę bez kanału, jest dojście do wszystkich śrub i opasek itd?
_________________ one good cigar can chcange your day!
http://forum.cigaraficionado.com.pl/ima ... 4d2283.gif
|
|
Góra |
|
|
BobMF |
#509989 Wysłany:
07 Paź 2011, 18:29; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: BobMF
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 01 Kwi 2007, Posty: 1044
|
kanał jest tylko ułatwieniem do spuszczenia płynu chłodzącego, do reszty jest Ci zbędny
_________________ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wszystko do Diesla - wtryski, pompy, akumulatory i inne: domino.sklep.pl --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
Góra |
|
|
wroclove |
#511355 Wysłany:
15 Paź 2011, 15:02; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Darek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wroclove Rejestracja: 01 Paź 2008, Posty: 70
|
No to nadszedł dziś dzień próby
edit:
kużwa, zawsze coś się musi wydarzyć, kręci mi się nakretka razem ze sruba, ta z prawej na zdjęciu Boba, ma ktos pomysł, jak to rozwiązać? Połamie plastiki, jeśli to wyrwę? W ogóle wyjdzie bez odkręcenia nakretki? Duże mogą być szkody?
I druga sprawa: chcę ściągnąć najpierw obudowę wentylatora, wykreciłem górną śrubę i 3 wkręty na krzyżaka, czy teraz, jak na fotce powinna dać się odłączyć od obudowy nagrzewnicy? Czy to już wszystkie śruby, bo coś nie chce wyskoczyć?
_________________ one good cigar can chcange your day!
http://forum.cigaraficionado.com.pl/ima ... 4d2283.gif
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#511417 Wysłany:
15 Paź 2011, 19:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|