|
Obecny czas: 23 Kwi 2024, 23:16
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
STax |
#143527 Wysłany:
10 Lip 2008, 10:27; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Myślę, że to ślepa uliczka... Ogólnie jest to wykonalne (w taki sposób jak piszesz albo w inny), ale turbo nijak ma się do gazu.
No i sory, albo ładujesz kasę w auto i stać cię na jego utrzymanie, albo cię nie stać to oszczędzasz i tylko gaz wkładasz, jedno z dwóch...
Ale to tylko moje zdanie, pewnie za chwilę kilkanaście osób mnie zjedzie, że nieprawda, że można i to i to założyć i bedzie super...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
|
|
ipIV |
#143531 Wysłany:
10 Lip 2008, 10:39; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
Czy ja wiem... Bo przy smtku mogą być jajca w stylu karnet w ASO na kasowanie błędów z centralki.... Nie jestem za gazem, ale znacznie ułatwiło by to sprawę... i koszty utrzymania byłyby podobne jak teraz... należy liczyć się z tym, że przy T... będzie żłopać z 10-12l w mieście... a ceny benzyny ciągle w górę...
Jak benzyna będzie po 6zl, to zacznę odkładać na gaz czy z T czy bez T....
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
STax |
#143534 Wysłany:
10 Lip 2008, 10:45; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Czy ja wiem czy aż tyle by w mieście pił? Jakby miał soft T, do tego świnkę z ekonomiczną mapą... myślę, że w 10 by się dało zmieścić. Tym niemniej racja, że jak benzyna jeszcze podrożeje to gaz tak czy siak coraz bardziej będzie mieć sens...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#143537 Wysłany:
10 Lip 2008, 11:08; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
Cytuj: Czy ja wiem czy aż tyle by w mieście pił? Jakby miał soft T, do tego świnkę z ekonomiczną mapą... myślę, że w 10 by się dało zmieścić. Tym niemniej racja, że jak benzyna jeszcze podrożeje to gaz tak czy siak coraz bardziej będzie mieć sens...
Jak ma być tylko bena to SMT6 + 2 mapki ekonomiczna na 0,3 bara 80-90KM i hard 0,8-1bar 130-150KM [ Dodano: 10 Lip 2008 11:08 ]ipIV napisał(a): Jak ma być tylko bena to SMT6 + 2 mapki ekonomiczna na 0,3 bara 80-90KM i hard 0,8-1bar 130-150KM Very Happy
I tak najprawdopodobniej zostanie, bez kombinacji z gazownią
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
STax |
#143559 Wysłany:
10 Lip 2008, 11:19; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#143561 Wysłany:
10 Lip 2008, 11:22; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
STax napisał(a): 130 to ma GT przy większej pojemności...
I przy mniejszym doładowaniu [ Dodano: 10 Lip 2008 11:22 ]Sensowna mapka + 0,8 bara da około 130KM.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
STax |
#143567 Wysłany:
10 Lip 2008, 11:28; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#143575 Wysłany:
10 Lip 2008, 11:46; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
STax napisał(a): ipIV: myślałem, że GT ma właśnie coś koło 0,8b
Ale to jest fiatowska mapka. Samym chipem można pewnie wyciagnać więcej z GT. Z resztą zobacz na wyniki w uturbianiu ludzi, którzy to robili.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
STax |
#143592 Wysłany:
10 Lip 2008, 12:51; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
No wiadomo, że chipem jeszcze więcej zrobisz, ale bez większej liczby modyfikacji oprócz samego T i wałka + chip to 130km nie przekroczysz na 1.2. Zresztą nawet to 130 jakoś odległe mi się wydaje, w końcu to by było podniesienie o ponad 100% mocy wyjściowej.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#143605 Wysłany:
10 Lip 2008, 13:14; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
Siłą rzeczy przy T musi być chip... Jakim będzie optymalnie wystrojony smt6
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#143630 Wysłany:
10 Lip 2008, 14:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1681
|
ipIV napisał(a): STax napisał(a): 130 to ma GT przy większej pojemności... I przy mniejszym doładowaniu [ Dodano: 10 Lip 2008 11:22 ]Sensowna mapka + 0,8 bara da około 130KM.
No tak nie do końca. Zależy to od wielkości turbiny jaką się zastosuje. Jak to mówią: bar barowi nierówny
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#143668 Wysłany:
10 Lip 2008, 16:07; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
GT 15-20 będzie OK Myślę
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
neiroth |
#168680 Wysłany:
13 Wrz 2008, 19:38; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 09 Paź 2007, Posty: 111
|
Panowie za duzo zachodu.. juz lepiejsprzedac kropka odlozyc troche kasy i kupic cos mocniejszego a nie bawic sie za wszelka cene na wyzylowanie malego silniczka uzyskujac pare koni wiecej. Na zdrowy rozsadek, punciak nigdy nie bedzie rakieta wiec poco szukac miodu w dupie ryzykujac niepotrzebna awaria?
_________________ 1.9JTD
|
|
Góra |
|
|
henias75 |
#168697 Wysłany:
13 Wrz 2008, 21:00; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: torun Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 642
|
A ja tak mysle zeby sie nie bawic i silnik nie pszerabiac.Znalezc puntoI z Anglli 1.4 turbo i przelozyc wszystko tak mysle ze bylo szybciej i bez szukania części na szrotach i wogole
_________________ DEMON PRĘDKOŚCI
http://www.drivetosail.nl/80/production-huzar-21/ mazda 323f 2.0 tdci Nowy członek rodziny
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#168699 Wysłany:
13 Wrz 2008, 21:11; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
neiroth |
#168710 Wysłany:
13 Wrz 2008, 22:33; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 09 Paź 2007, Posty: 111
|
albo kupic t.diesla i miec i to i to:D
_________________ 1.9JTD
|
|
Góra |
|
|
STax |
#168716 Wysłany:
13 Wrz 2008, 22:50; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
neiroth, Adas, henias75: skończcie z takim pierdu pierdu...
Turbo się wkłada jak się chce duuużo więcej mocy. A że ktoś jest przywiązany do auta to woli coś zmienić pod maską niż kupowac nowe auto...
neiroth napisał(a): punciak nigdy nie bedzie rakieta
Tak? No sorki, ale GT czy HGT to są rakiety, a różnica tylko w silniku i zawieszeniu...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
maxx_krk |
#296344 Wysłany:
08 Paź 2009, 11:11; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 11 Sty 2008, Posty: 503
|
powiedzcie mi czy dobrze mi sie w glowie ulozylo i czy ma sens to co napisze:
Montaz soft-turbo w 1.2 16v
1. Czy da sie mechanicznie ustawic turbine zeby wlaczala sie przy np 3000 obrotow ?
2. Czy skutkowaloby to wtedy tym, ze jezdzac w miescie typu praca-dom mialbym opcje jezdzenia ponizej 3000 obrotow i zachowujac spalanie na poziomie zblizonym do obecnego a mozliwosci turbo wykorzystywac wtedy kiedy beda potrzebne (rzecz jasna przekraczac obroty zeby turbina miala okazje sie wlaczac zeby miala smarowanie)?
Jesli tak to montaz soft T dalby nam poprawe osiagow przy zachowaniu w miare oszczednego auta do miasta czyli pojazd wielofunkcyjny
No ale zdaje sobie sprawe, ze moge sie mylic, wiec prosze o opinie.
_________________ -------
Moje Punto Mk2 : http://fiatpunto.com.pl/post176091.html#176091
&
-->Grawerstwo ręczne i maszynowe/Pieczątki www.sieprawski.pl
-->GSM Telefony, Akcesoria, Sim-locki i naprawy
ZAPRASZAM !
|
|
Góra |
|
|
STax |
#296348 Wysłany:
08 Paź 2009, 11:41; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
maxx_krk napisał(a): 1. Czy da sie mechanicznie ustawic turbine zeby wlaczala sie przy np 3000 obrotow ? Nie. Można wysterować silnik elektronicznie, żeby najwekszy moment obrotowy osiągał przy danych obrotach (mniej więcej), ale jak ktoś już słusznie zauważył, turbo pracuje cały czas (w końcu napędzają je spaliny), tyle, że przy różnych obrotach daje różne ciśnienie. Wyłączanie to tylko przy kompresorze mechanicznym (podobno w niektórych mercedesach seryjnie mają jakieś elektromagnetyczne sprzęgło, które włącza je tylko w pewnym zakresie obrotów). maxx_krk napisał(a): 2. Czy skutkowaloby to wtedy tym, ze jezdzac w miescie typu praca-dom mialbym opcje jezdzenia ponizej 3000 obrotow i zachowujac spalanie na poziomie zblizonym do obecnego a mozliwosci turbo wykorzystywac wtedy kiedy beda potrzebne (rzecz jasna przekraczac obroty zeby turbina miala okazje sie wlaczac zeby miala smarowanie)?
Jak wspomniałem, turbo wyłączyć się nie da, ale można postarać się o dodatkowy komputer z dwoma programami (sport i eco na przykład) i możliwością ich zmiany w dowolnym momencie
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
maxx_krk |
#296534 Wysłany:
08 Paź 2009, 22:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 11 Sty 2008, Posty: 503
|
|
Góra |
|
|
greg505 |
#296536 Wysłany:
08 Paź 2009, 22:49; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4525 Pomógł: 42
|
STax napisał(a): Tak? No sorki, ale GT czy HGT to są rakiety, a różnica tylko w silniku i zawieszeniu...
w serii? rakiety? nie
po prostu troszke szybsze autka
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
STax |
#296537 Wysłany:
08 Paź 2009, 22:51; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Cytuj: w serii? rakiety? nie po prostu troszke szybsze autka
HGT może i tak ale GT? Nie wiem, ale ja bym go na pewno po prostu "troszke szybszym" nie nazwał... Jednak nie ma aż tak wielu aut, które seryjnie 0-100 w ok. 7s robią
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
neiroth |
#324364 Wysłany:
07 Sty 2010, 23:04; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 09 Paź 2007, Posty: 111
|
STax napisał(a): Tak? No sorki, ale GT czy HGT to są rakiety, a różnica tylko w silniku i zawieszeniu...
Spoko jak dla Ciebie GT i HGT to torpedy to nie mam pytan;)
Jak dla mnie skorka za wyprawke
_________________ 1.9JTD
|
|
Góra |
|
|
hadrian22 |
#324392 Wysłany:
08 Sty 2010, 00:14; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Łochów Rejestracja: 01 Sty 2010, Posty: 66
|
Teraz tak troche z innej beczki. Kojarzycie jakies firmy ktore zajmuja sie tym od A do Z zeby same kombinowaly czasci mapy skladanie. Przyblizony koszt wedlug pierwszego postu to 3.000zł. Jak dla mnei to wydajo sie malo i duzo....
_________________
__________________________________CRASHED_
|
|
Góra |
|
|
STax |
#324443 Wysłany:
08 Sty 2010, 11:08; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
neiroth napisał(a): Spoko jak dla Ciebie GT i HGT to torpedy to nie mam pytan
Nigdzie nie pisałem że torpedy
Ale jeśli dla Ciebie to są auta o przeciętnych osiągach to też nie mam pytań...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|