You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 20 Kwi 2024, 07:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #12391 Wysłany: 10 Mar 2007, 16:32; 
 Temat postu: Problemy z układem chłodzenia
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 10 Mar 2007,
Posty: 4
Witam wszystkich użytkowników Fiata Punto!
Od ponad pół roku jeżdzę Punto 1.2 8V rok 2001. Od dwóch tygodni dręczy mnie "mały" problem. Chodzi o to, że podczas rzoruchu silnika, a także przy jeździe dochodzą dziwne szumy wody - tak jakby się gdzieś przelewała. Pojechałem do ASO Fiata. Fachowcy od razu przystąpili do roboty. Najpierw próbowali odpowietrzyć układ chlodzenia co nie dało żadnych rezultatów. Drugim krokiem jaki poczynili to wymiana uszczelki pod głowicę. Jako że jestem laikiem w tych sprawach stwierdziłem, że chlopaki wiedzą co robią. Zdziwiłem się gdy w dniu odbioru samochodu woda dalej szumi (serwisanci byli chyba bardziej zdziwieni!). Jeżeli ktoś miał podobny problem proszę o komentarze. Szkoda przecież kasy na serwis skoro może to być jakaś "pierdołka". Pozdrawiam! Marcin.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #13006 Wysłany: 12 Mar 2007, 21:59; 
 Temat postu: Re: Problemy z układem chłodzenia
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 02 Mar 2007,
Posty: 87
Mariano napisał(a):
Witam wszystkich użytkowników Fiata Punto!