You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 27 Kwi 2024, 01:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #14909 Wysłany: 24 Mar 2007, 08:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 517
Właśnie... 1.2 8V ma sprężanie 9,6:1 a 16V 10,6:1 i oba jeżdżą na 95

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #14918 Wysłany: 24 Mar 2007, 12:08; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13053
Pomógł: 54
misieq79 napisał(a):
Właśnie... 1.2 8V ma sprężanie 9,6:1 a 16V 10,6:1 i oba jeżdżą na 95

no ale jak sobie zrobił np. 13:1 ? :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #14921 Wysłany: 24 Mar 2007, 12:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 517
Przy 13:1 to chyba zawory tłuką o tłoki :F

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #14923 Wysłany: 24 Mar 2007, 12:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Za granica...
Rejestracja: 14 Lut 2007,
Posty: 372
Ja mam mocniejszy silnik...i co :?: :?: :?: I nic rzeżbi że aż uszy pękaja :lol: 3000/obr i 115km/h punto to auto miejskie i tyle taka prawda :lol:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #15586 Wysłany: 27 Mar 2007, 22:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: CK
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 214
w trasie zal nim jechać ponad 100 bo wyje

_________________
www.korpusgaleria.go.pl/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #15807 Wysłany: 28 Mar 2007, 22:32; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 25 Mar 2007,
Posty: 34
Proponuje montaż
http://moto.allegro.pl/item180403971_sp ... _2_8v.html
dosyć drogo ale podnosi moc silnika


Góra
 Profil  
 
 
 Post #15912 Wysłany: 29 Mar 2007, 15:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 517
Nie wierze w kolektor który ma rzekomo pasowac zarówno do silnika 1100 i 1200.

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #16380 Wysłany: 01 Kwi 2007, 00:55; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
wydaje mi sie ze takie przerobki nie maja sensu gdyz to troche kosztuje a porownujac to do ceny samochodu to jednak troche jest szczegolnie jezeli jest to punto 1

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #17746 Wysłany: 07 Kwi 2007, 22:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Lublin
Rejestracja: 03 Kwi 2007,
Posty: 72
korpus napisał(a):
w trasie zal nim jechać ponad 100 bo wyje


Ehhh ;) , ja jak jade 100 km/h i silnik za bardzo wyje to wrzucam 3 bieg :twisted:

A tak poważnie. Jak widać w opisie (a niedlugo juz na temacie prezentacji auta) - moje Punto to s55 '96. Predkosci jakie cisne na poszczegolnych biegach jak chce przycisnac to:
1 (na polsprzegle do utraty przyczepnosci) ~45 km/h
2 (przy zmianie oponki piszcza) ~80 - 85 km/h
3 (czasem pisna oponki przy zmianie) ~110 km/h
4 do 140 km/h
5 vmax na płaskiej drodze ~165 km/h (licznikowo)

felgi 13" opony 155/70/13.

_________________
Punto 1.1 55 kucyków (miał) '96...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #17875 Wysłany: 08 Kwi 2007, 22:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Za granica...
Rejestracja: 14 Lut 2007,
Posty: 372
A powiedz czym sie rózni blok silnika 1,1 od 1,2 ????
Powiem wam że 1,1 to sie da dłubnąć ,ale 1,2 to już naprawde można pogrzebać wiem i to dobrze że 100 koników to nie jest problem....
1.Wydech początek od kolektora który(4w1) daje moc u góry ale nie ma elastyczności, (4w2w1) daje mocy i moment polepsza i to dobrze :lol: , reszta to rura 45 lub 50 mm np. od żuka (60 zł) i końcowy wydech od dużego fiata...
2.Dolot jeśli ktoś zakłada stożka to radze...dobrej firmy!! i żeby czysty był :!: , dalej musi mieć zimne powitrze :!: :!: sam stożek nic nie da :!: :!:
z długością rury dolotowej to nie grzebać bo to już trzeba liczyć( ma spory wpływ na przebieg momentu obrotowego)
3.Sportowy wałek rozrządu(dla tych co kase mają) to już naprawde czuć 8) napewno gorszy dół i o wiele lepsza góra jak i paliwko...które ubywa szybciej :shock:
4.Zabawa z głowicą...jak już ją sciągasz to pamietaj że pare rzeczy można poprawić :lol: polerka kanałow wylot i dolot(ale to głownie na wtrysku) na gaźniku ponoć sie mieszanaka jeszcze miesza na tych zadrapaniach...no i zaworki większe ,ale samemu to już ciężko :roll:

Dobra napisałem pare rzeczy które bym sam zminiał w 1,1 lub 1,2 wiem ze nie każdy się zgodzi...,ale to moje wywody :oops:

Ja mam 1.4 turbo więc nie narzekam 8)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #17877 Wysłany: 08 Kwi 2007, 22:18; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13053
Pomógł: 54
Cytuj:
Ja mam 1.4 turbo więc nie narzekam Cool

Ale na spalanie chyba tak? ;D

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #17879 Wysłany: 08 Kwi 2007, 22:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Za granica...
Rejestracja: 14 Lut 2007,
Posty: 372
Widziały gały co brały 10l w miescie min. na trasie przy 80 nawet i 6l ale jak mu depne to 15 min :lol: ....ale ten świst ten ryk(wydech przelot) :lol:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #17888 Wysłany: 09 Kwi 2007, 08:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Lublin
Rejestracja: 03 Kwi 2007,
Posty: 72
A probowales robic 1.1? Powiem szczerze ze w takich chwilach czasem zaluje ze jestem informatykiem a nie mechanikiem... ;). Moglbys dac jakies przyklady co mozna zrobic w takim malym silniczku zeby toto troszke lepiej hulalo. Spalanie benzyny mnie nie interesuje. :) Wiem ze sportowy tlumik (dedykowany ???? czy niekoniecznie ? ). Wiem ze jakis dobry filtr stozkowy (nie allegro za 20 zl). I mniej wiecej na tym sie moja wiedza konczy :) .

_________________
Punto 1.1 55 kucyków (miał) '96...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #17903 Wysłany: 09 Kwi 2007, 13:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Za granica...
Rejestracja: 14 Lut 2007,
Posty: 372
Nom napisałem wyżej w co ja bym zainwestował :lol: i jaki wydech :wink:
Nie robiłęm nigdy 1.1 moja wiedza jest czysto teoretyczna...robiłem ale malucha 650cm i jakieś 30 pare koników i powiem że maluch może zapierdzielać 8)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #18066 Wysłany: 09 Kwi 2007, 21:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Lublin
Rejestracja: 03 Kwi 2007,
Posty: 72
a co powiecie na to?
http://autos-silnik.otomoto.pl/index.ph ... d=C1597534
Mechanicy wypowiedzcie się czy taki silnik da radę zamontowac do mkI '96 1.1 tak zeby wszystko dzialalo?

_________________
Punto 1.1 55 kucyków (miał) '96...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #18073 Wysłany: 09 Kwi 2007, 22:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 517
Międzypokoleniówki mogą sprawiać kłopoty. Na puntopower.com gość opisuje próbę swapa 1.6 16v z Bravo...
The engine ECU of the 1.242cc engine sends some checks into the trip computer of the car and then car ECU gives order to the engine ECU to work. Now, the 1.6 ECU from bravo doesn't work with Punto's trip computer.
Because of that, some serious functions of the car don't work at all and the car didn't start, rpm doesn't work, water temperature is off,and even other probes.

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #18992 Wysłany: 13 Kwi 2007, 22:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Za granica...
Rejestracja: 14 Lut 2007,
Posty: 372
Heh mój brat zrobił pare lat temu taki myk....
Golf mk I 1,6 D taki kupił muł straszny wiec nadszedł czas na...
1,9 tdi z Audi B4 i pompa wtryskowa od Fiata Croma jak dobrze pamiętam..
Ciekawostka że blok silnika był prawie identyko wszystkie otwory itp. jedyny problem był z łapą silnika i intercooler upchać....Auto zapierdzielało strasznie...pośmigał tym 2 lata i sprzedał handlarzą którzy ciągali lawete z autami tym golfem i mówili że półosie nie wytrzymuja :lol:
Moc miał ze hohoho skrzynia tylko została stara i ona ograniczała osiągi...krótka bardzo..
Taki watek ale FIATA kawałek był :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #19002 Wysłany: 13 Kwi 2007, 23:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 517
Wszystko kul... tylko w czasach gaźników wszystko było łatwiejsze. Linka gazu do przepustnicy i szafa gra.
Teraz trzeba się martwic czy komputer wersji 1.2 8V dogada się z silnikiem 1.8 HGT...

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #22011 Wysłany: 02 Maj 2007, 15:06; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Żarów
Rejestracja: 01 Maj 2007,
Posty: 2
korpus napisał(a):
normalnie pomykam w trasie do 110 max bo silnik strasznie wyje od wysokich obrotow jest szansa żeby zmienić coś aby punciak pomykał te 110 bez wycia?

Szanasa jest.Wystarczy wygłuszyć przednią ściankę.Z samym silnikiem nie zrobisz nic.

_________________
Punto GT-to jest kult.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #22030 Wysłany: 02 Maj 2007, 16:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 205
mnie tez denerwuje to wycie i ma ktos zdjecia odnosnie wygluszenia komory silnika gdzie widzialme manulala wygluszenia calosci ale nie pamietam gdzie i tam bylo tylko wspomniane o komorze.

_________________
Punto 1 1,2(jedno punktowy wtrysk 60Km) 93rocznik 140000km. 3 dzwi.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #24692 Wysłany: 19 Maj 2007, 13:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kędzierzyn
Rejestracja: 18 Maj 2007,
Posty: 424
zamontuj sportowy wydech na pewno nie bedzie slychac juz silnika :lol: ewentualnie dobre AUDIO i wtedy BASS 4 EVER he he pozdro

[ Dodano: 19 Maj 2007 13:48 ]
a co do tego by jechalo szybciej moze maly chip tuning czyli kilka koni extra :twisted:

_________________
Prawdziwa moc tkwi tylko w TDI :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #24788 Wysłany: 20 Maj 2007, 06:11; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cork (Irlandia)
Rejestracja: 20 Maj 2007,
Posty: 5
skadubek napisał(a):
A powiedz czym sie rózni blok silnika 1,1 od 1,2 ????
Powiem wam że 1,1 to sie da dłubnąć ,ale 1,2 to już naprawde można pogrzebać wiem i to dobrze że 100 koników to nie jest problem....
1.Wydech początek od kolektora który(4w1) daje moc u góry ale nie ma elastyczności, (4w2w1) daje mocy i moment polepsza i to dobrze :lol: , reszta to rura 45 lub 50 mm np. od żuka (60 zł) i końcowy wydech od dużego fiata...
2.Dolot jeśli ktoś zakłada stożka to radze...dobrej firmy!! i żeby czysty był :!: , dalej musi mieć zimne powitrze :!: :!: sam stożek nic nie da :!: :!:
z długością rury dolotowej to nie grzebać bo to już trzeba liczyć( ma spory wpływ na przebieg momentu obrotowego)
3.Sportowy wałek rozrządu(dla tych co kase mają) to już naprawde czuć 8) napewno gorszy dół i o wiele lepsza góra jak i paliwko...które ubywa szybciej :shock:
4.Zabawa z głowicą...jak już ją sciągasz to pamietaj że pare rzeczy można poprawić :lol: polerka kanałow wylot i dolot(ale to głownie na wtrysku) na gaźniku ponoć sie mieszanaka jeszcze miesza na tych zadrapaniach...no i zaworki większe ,ale samemu to już ciężko :roll:

Dobra napisałem pare rzeczy które bym sam zminiał w 1,1 lub 1,2 wiem ze nie każdy się zgodzi...,ale to moje wywody :oops:

Ja mam 1.4 turbo więc nie narzekam 8)


Do tego dolozyc jeszcze sportowa skrzynie biegów i bedzie git...

Dzis zamowiłem sobie u Lexmaul'a kolektor wydechowy i jeszcze tylko musze zamowic reszte wydechu razem z koncowym...tylko tu w irlandii ciezko cos znalesc...nawet na zamowienie...pozdrawiam

_________________
Punto Mk1 1.2 8v (60s) 3d
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #24799 Wysłany: 20 Maj 2007, 10:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kędzierzyn
Rejestracja: 18 Maj 2007,
Posty: 424
wałek dobrej firmy np Chojnacki to ok 1500zl , zmiana chipa ok 1000zl, kompletny wydech Remus 1200zl i wiecej tak że drogo to wychodzi niestety Ja polecam cześci tylko firmowe

_________________
Prawdziwa moc tkwi tylko w TDI :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #28693 Wysłany: 16 Cze 2007, 22:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: CK
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 214
gdzieś czytałem że zmienia się głowice że niby głowica od 1.2 pasuje do 1.1
dodatkowo zwiększa się kompresje w komorze i daje to rezultaty!

może to ktoś zkomentować?

_________________
www.korpusgaleria.go.pl/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #28709 Wysłany: 16 Cze 2007, 23:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: okolice Gliwic :)
Rejestracja: 23 Kwi 2007,
Posty: 131
Jeżeli nawet uda Ci się zamienić głowice i zwiekszyć ciśnienie to powiedz czy warto? Ile tysiecy na tym zrobisz? Ile wytrzyma?

_________________
Punto I , silnik 1,1 - 55 koni , produkcja 1995 ,
141 999 tyś, prawie bezawaryjnie :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO