You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 27 Kwi 2024, 08:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 254 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #454145 Wysłany: 19 Mar 2011, 14:40; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Swarzędz
Rejestracja: 10 Paź 2010,
Posty: 19
W moim jak się płyn nagrzeje podczas jazdy,to utrzymuje się jakiś 1,2mm powyżej połowy,myślę że jest dobrze,bo wentylator się nie włącza? :) Nie wiem ile mi pokaże w korkach,bo dopiero co zegary zmieniłem? :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #454241 Wysłany: 19 Mar 2011, 19:23; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Imię: Adam
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Rejestracja: 11 Mar 2011,
Posty: 3
W moim Punciaku po wymianie licznika i czujnika był ten sam problem u mnie gdy była żarówka odchylenia wskazówki były tak znikome ze tego nawet nie zauważyłem. Wyjecie żarówki pomogło. Teraz gdy jadę i wkręcam silnik maks do 3 tys obrotów (silnik na dotarciu po wymianie pierścieni) to wskazówka maksymalnie wychyla mi się powyżej pierwszej białej kreski (1/4 skali) wentylator już na tym poziomie działa. I nie wiem do końca czy to już normalne wskazania bo jak pusze się po dotarciu silnika w trasę po autostradzie to nie wiem jakie wskazania wskaźnika są już groźne dla uszczelki pod głowicą. Może ktoś mi doradzi??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #454819 Wysłany: 21 Mar 2011, 14:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Radek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Krotoszyn
Rejestracja: 13 Lis 2010,
Posty: 520
Dzisiaj zrobiłem tak jak pisał nickoo wskaźnik działa wyśmienicie,teraz to się podnosi momentalnie,i do prawidłowych wskazań.
Dzięki kolego :wink:

_________________
topic27118.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #455236 Wysłany: 22 Mar 2011, 17:49; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Swarzędz
Rejestracja: 10 Paź 2010,
Posty: 19
Witam koledzy.Mam nietypowy problem i czy jest może ktoś w stanie mi pomóc? Jak już wcześniej wspomniałem,temp.w moim kropku podczas jazdy trzyma się na 1,2mm za połową,ale dziś jak stałem w korku,to po chwili wskazówka podskoczyła bardzo blisko czerwonego pola,a wentylator ani drgnął! :( Czy może być to przyczyną tego,że jak jeszcze były wysokie mrozy w nocy dochodzące do -20stopni,to koledzy musieli mnie zapchnąć,a potem podczas jazdy właczył mi się wentylator nie wiem dlaczego i nie chciał się wyłączyć nawet po 30minutach stania pod domem? (PS.Miałem wtedy jeszcze zegary z wersji S) Jak rozłączyłem klemę i po chwili podł,to zaczął znowu chodzić,dopiero jak zaniosłem aku do domu podładować i ponownie podł,to już było ok,nie chodził.Czy mógł się spalić silniczek od tego,bo nie mam pojęcia? :( Pierwszy raz takie coś mi się przydarzyło.Czy jest ktoś w stanie powiedzieć mi co może być? Zajrzeć może do elektryka jakby co? Z góry dzięki i pozdrawiam! :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #455438 Wysłany: 23 Mar 2011, 00:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
odepnij kostke od czujnika wiatraka i kawałkiem drucika zepnij na ostro jeśli się włączy to czujnik do wymiany , jeśli się nie włączy to raczej spalony silnik wiatraka.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #455607 Wysłany: 23 Mar 2011, 20:15; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Swarzędz
Rejestracja: 10 Paź 2010,
Posty: 19
Dzięki,sprawdze i dam znać :)

[ Dodano: 23 Mar 2011 20:15 ]
nickoo, Powiedz mi,czujnik to jest ten do góry,co jest przy zbiorniczku z płynem,czy bezpośrednio z tyłu w silniczku wiatraka? Jeszcze jedno pytanie.Żeby sprawdzic czy działa,to musze odpalić silnik i wtedy drucikiem zetknąć styki,bo wiesz nie chciałbym czegoś zjarać? :?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #455748 Wysłany: 23 Mar 2011, 23:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
czujnik jest w zbiorniczku wyrównawczym niżej korka wlewu płynu, a wiatrak sprawdzisz na zgaszonym aucie.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #456548 Wysłany: 26 Mar 2011, 22:52; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Swarzędz
Rejestracja: 10 Paź 2010,
Posty: 19
Sprawdziłem i rzeczywiście czujnik sie skończył,bo wiatrak kręcił się po zetknięciu kabelkiem dwóch styków i w poniedziałek jadę wymienić :D PS.Czujnik znajduje się przy zbiorniczku wyrównawczym,ale z tyłu w chłodnicy,tak do poprawki żeby wszystko było jasne dla innych :wink: Dzięki za pomoc!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #462800 Wysłany: 14 Kwi 2011, 00:43; 
 Temat postu:
Offline
Kukurydza
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 22 Sty 2008,
Posty: 2911
Pomógł: 5
Pytanie: kupilem dziś czujnik rezystancyjny EPS bodaj, made in italia :D

Ale... po jego zmianie i podpięciu, przy nagrzanym silniku wskazówka jest na dole, miedzy tymi dwoma kreskami... i nic wiecej.

Kabel ok, bo po jego zetknieciu z masą szybuje w góre, wiec i tym samym zegar ok...

Jakieś rady? :E

_________________
2010-12 = FIAT PUNTO Mk1 1.1 55KM "S"
topic24306.html
2012-obecnie = FIAT PUNTO Mk2 1.2 60KM "SX"
topic37122.html


Czy masz już darmowe FFP Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #462814 Wysłany: 14 Kwi 2011, 07:22; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
Courage napisał(a):
Jakieś rady? Szczerbol

zobacz czy masz żarówkę wkręconą z tyłu do wskaźnika temp. , jeżeli tak to ją wyjmij ;)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #462826 Wysłany: 14 Kwi 2011, 08:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Radek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Krotoszyn
Rejestracja: 13 Lis 2010,
Posty: 520
Courage napisał(a):
Pytanie: kupilem dziś czujnik rezystancyjny EPS bodaj, made in italia :D

Ale... po jego zmianie i podpięciu, przy nagrzanym silniku wskazówka jest na dole, miedzy tymi dwoma kreskami... i nic wiecej.

Kabel ok, bo po jego zetknieciu z masą szybuje w góre, wiec i tym samym zegar ok...

Jakieś rady? :E

Wyciągnięcie żarówki rozwiąże problem,miałem identycznie :wink:

_________________
topic27118.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #462845 Wysłany: 14 Kwi 2011, 10:28; 
 Temat postu:
Offline
Kukurydza
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 22 Sty 2008,
Posty: 2911
Pomógł: 5
Thomas napisał(a):
Courage napisał(a):
Jakieś rady? Szczerbol

zobacz czy masz żarówkę wkręconą z tyłu do wskaźnika temp. , jeżeli tak to ją wyjmij ;)


Kurcze, Thomas, Ryder wiecie co? Chyba zapomniałem tego zrobić :E

_________________
2010-12 = FIAT PUNTO Mk1 1.1 55KM "S"
topic24306.html
2012-obecnie = FIAT PUNTO Mk2 1.2 60KM "SX"
topic37122.html


Czy masz już darmowe FFP Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #500978 Wysłany: 27 Sie 2011, 18:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łapy
Rejestracja: 01 Lip 2010,
Posty: 116
no już wszystko masz do zmiany zegarów:
zegary z SX
kabel 0,75 2/ 2 metry
czujnik rezystencyjny od poloneza I silnik 1.5 <nowy 17 zł >

i dużo chęci

jakieś rady dla niedoświadczonego mechanika ale zapaleńca
będę korzystał z tego manuala
http://punto.org.pl/zrobtosam/model176czylimk1/24

jakieś rady czy uwagi ??
bardzo chętnie rozważę wszystkie


Góra
 Profil  
 
 
 Post #500998 Wysłany: 27 Sie 2011, 19:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 06 Mar 2011,
Posty: 315
Pomógł: 1
Hmm z własnej wymiany co pamiętam - kabel sygnałowy przylutowałem po prostu do zegarów ze względu na to, że wsuwka robiła by zwracie do pinu obok. Kabel sygnałowy poprowadziłem od komputera, łatwiejszy dostęp i wgl. Rób wszystko zgodnie z poradnikiem i będzie ok ;)

_________________
Punto Mk I, 55 S 1997r. Moje Funto :E
Czerwony metalik ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #501002 Wysłany: 27 Sie 2011, 20:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łapy
Rejestracja: 01 Lip 2010,
Posty: 116
w manualu jest napisane ze mam dolutować do kabla co wchodzi w koste pin23 dodatkowy kabel ale tam ida 2 żyły w tym kablu co kupiłem wiec obie dolutowac do tamtego starego co wchodzi w ta kostke do pinu23 ??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #501008 Wysłany: 27 Sie 2011, 20:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 06 Mar 2011,
Posty: 315
Pomógł: 1
Kupiłeś kabel 2 żyłowy tak? Dobrze rozumiem? Jeżeli nie to popraw mnie ew. wstaw fotkę ;)
Jeżeli tak to niepotrzebnie kupiłeś 2 żyłowy. Wystarczy jak 1 żyłę podepniesz.
Po prostu odepnij minusową klemę od akumulatora, odepnij ten duży wtyk przy body, rozbierz obudowę (musisz ją podważyć, wysunąć), potem zeskrob izolację z kabla na pinie 23 (tylko nie uszkodź przewodu) potem obkręc kilka razy ten nowy kabel co kupiłeś, ładnie to zalej cyną z kalafonią zaizoluj złóż a potem podepnij wtyczkę do licznika, podłącz te 1 żyłę do zegarów i będzie działało ;) Pamiętaj, że czujnik temp. też musisz zmienić na tzw. rezystancyjny po to by ruszyła Ci wskazówka od temp.
Ps. Z tego co czytałem forum, czasem zdarzało się, że kabel od obrotomierza był już fabrycznie poprowadzony - sprawdź może jesteś farciarzem ;)
Się rozpisałem... heh :E

_________________
Punto Mk I, 55 S 1997r. Moje Funto :E
Czerwony metalik ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #501014 Wysłany: 27 Sie 2011, 21:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łapy
Rejestracja: 01 Lip 2010,
Posty: 116
a jak mam to sprawdzić czy jest już poprowadzony kabel do obrotomierza ?? tylko przez podłaczenie nowych zegarow??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #501020 Wysłany: 27 Sie 2011, 21:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 06 Mar 2011,
Posty: 315
Pomógł: 1
No będziesz miał we wtyczce już zajęty ten pin który odpowiada sygnał z body. Jest to z tego co pamiętam patrząc na wtyczki na wprost jak siedzisz dolny prawy wtyk od zegarów a w tym wtyk po lewej. Sprawdź w tym poradniku bo nie pamiętam dokładnie.

_________________
Punto Mk I, 55 S 1997r. Moje Funto :E
Czerwony metalik ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #501083 Wysłany: 28 Sie 2011, 11:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łapy
Rejestracja: 01 Lip 2010,
Posty: 116
no panowie zrobiłem dziś rozpoznanie i nie mam podciągniętego kabla pod obrotomierz :(
jak na razie sprawdziłem też jak podłączyć kabel i będzie ciężko/ ponieważ chciałem rozebrać dziś komputer żeby podłączyć sie pod kabel nr23 ale nie udało mi się rozebrać jakoś tego komputera ?
http://punto.org.pl/sites/default/files ... etto_2.jpg
jak to zrobić ?
czy chodzi tutaj o zdjęcie izolacji z wtyczki co wchodzi do kompa?? i tam podpięcie się pod pin23??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #501084 Wysłany: 28 Sie 2011, 11:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011,
Posty: 2377
Pomógł: 124
michal1086 napisał(a):
czy chodzi tutaj o zdjęcie izolacji z wtyczki co wchodzi do kompa?? i tam podpięcie się pod pin23??


oczywiście że podpinasz się do wtyki, a nie do samego kompa :mrgreen:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #501325 Wysłany: 29 Sie 2011, 16:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łapy
Rejestracja: 01 Lip 2010,
Posty: 116
dziś odebrałem nowy czujnik rezystencyjny <Polonez I 1.5 > mam nadzieje ze będzie dobry i bedzie działało wszystko w porządku
ten czujnik zakładam na zasadzie Plug & Play??
aha a płyn chłodniczy który wyleci mogę wlać z powrotem ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #501329 Wysłany: 29 Sie 2011, 16:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
michal1086 napisał(a):
ten czujnik zakładam na zasadzie Plug & Play??

tak

michal1086 napisał(a):
aha a płyn chłodniczy który wyleci mogę wlać z powrotem ?

jeśli uda się go złapać to tak ale to będzie max 0,5 litra.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #501391 Wysłany: 29 Sie 2011, 20:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łapy
Rejestracja: 01 Lip 2010,
Posty: 116
a ile powinno wejść płynu Borygo do Punciaka??
bo chce kupić w takim razie odpowiednią ilość płynu :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #501429 Wysłany: 29 Sie 2011, 21:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 06 Mar 2011,
Posty: 315
Pomógł: 1
Ja to zrobiłem we 2 osoby, tzn wymianę czujnika. Ulało się z 50ml. Tak więc to prawie żaden ubytek i nie dolewałem bo stan był ok.

_________________
Punto Mk I, 55 S 1997r. Moje Funto :E
Czerwony metalik ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #501566 Wysłany: 30 Sie 2011, 11:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Seroki-Village DownTown
Rejestracja: 20 Sie 2008,
Posty: 495
Pomógł: 19
Cały układ chłodniczy ma pojemność ok. 3-3,5l. Ostatnio robiłem pompę wody i musiałem wszystko zlać z układu ;) Po zakończeniu tyle mi weszło (z odpowietrzeniem układu).


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 254 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO