Hm :] Nie no, muszę zabrać głos, bo zauważyłem coś na co nikt jeszcze nie wpadł :]
Na aukcji są inne dane niż na głośniku - juz po lekturze aukcji wynika że ten glosnik nie nadaje się do samochodu (mimo samochodowej oporności), a potem jest jeszcze gorzej i już Ci
wilku mówię dlaczego :]
na aukcji koleś napisał(a):
Pasmo przenoszenia 40Hz - 5,000Hz
5k Hz to juz samo w sobie dużo - głośniki niskotonowe sięgają 500 Hz i to powinien być max :] A tymczasem na glosniku jest naklejka z pasmem do 20.000 Hz, co znaczy, że to jest już szerokopasmowiec jak w mordę strzelił
Mój pierwszy subik jeszcze w maluchu był zbudowany na podobnym głośniku - przy regulacji wzmacniacza - obcięciu wysokich tonów miało to sens. Takze jesli upierasz się przy tym przetworniku to nie mozesz juz oszczędzać NA MAXA (chociaż całość to wciąż tzw. zabudowa budżetowa
) przy wzmacniaczu - musisz kupic taki z regulacją, odcięciem tonów itp
Piszę o tym bo podejrzewam że chodzą Ci po glowie różne firmy krzaki, a wynalazki tych firm nawet czasem podstawowych regulacji nie mają
Dopóki nie założysz wzmacniacza (i nie wysterujsz głośnika! ) będzie Ci to grało tym samym pasmem co glosniki w drzwiach - co z założeniem dodania trochę "mięska" (bo obstawiam że taki był cel
) niewiele ma wspólnego
W ostateczności możnaby odpuścić regulację i polecieć juz całkiem po bandzie kupując wzmaka typu "golas" i ratować się dodatkowym filtrem dolnoprzepustowym, ale w tym momencie tracisz mozliwosc plynnej regulacji :]
Z ciekawosci - jak ma to podłączone ten Twoj kumpel w matizie? :] Pod radio, podejrzewam? :]
_________________
15.11.07 adi.degora napisał(a):
znacie sie lepiej, to pierd*le, koniec z moimi radami w temacie CA
Scooby-dooby-doobywóz &Wheeler 800 |Podstawy CA wg Adiego - Kompendium & Ranking kosmetyków samochodowych | Polska Jazda & YouTube
***Ty ze spaloną gumą, patrz jak się toczę z dumą... ***