|
Obecny czas: 14 Maj 2025, 06:45
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
domin45670 |
#310710 Wysłany:
22 Lis 2009, 22:51; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Przegościu napisał(a): Teraz to już się pogubiłem trochę http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/subwoofer/13-5.jpg Na tym zdjęciu jest dobrze wszystko oznaczone ?
Napisałem jakiś czas temu pw do gości z AK, ponieważ na wtyczce jest odwrotne oznaczenie w stosunku do oznaczenia w gniazdku. Powyżej zamieściłem odpowiedź daną mi przez nich jak powinno być 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Adas |
#310725 Wysłany:
22 Lis 2009, 23:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
 |
Endrju |
#311181 Wysłany:
24 Lis 2009, 19:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Osiek/Oświęcim Rejestracja: 17 Wrz 2009, Posty: 147
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#313121 Wysłany:
30 Lis 2009, 21:24; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Adas napisał(a): Ich odpowiedź skorygujemy tą z moją... Ja swój rozkład wziołem od ziomala co ma seryjnie wsatwiony sub.
I jak... jest różnica, czy się pokrywa? 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#320838 Wysłany:
27 Gru 2009, 18:06; Temat postu: |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
Gasiu |
#320849 Wysłany:
27 Gru 2009, 18:55; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Panda
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz Rejestracja: 15 Paź 2007, Posty: 3936
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#320850 Wysłany:
27 Gru 2009, 18:57; Temat postu: |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#326718 Wysłany:
16 Sty 2010, 20:27; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Adas napisał(a): Ich odpowiedź skorygujemy tą z moją... Ja swój rozkład wziołem od ziomala co ma seryjnie wsatwiony sub.
No i Adasia wcięło...
Może ktoś ostatecznie potwierdzić, czy jest to prawidłowo opisane ("+" i "-")?
http://punto.org.pl/sites/default/files ... ier_19.jpg
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#326744 Wysłany:
16 Sty 2010, 22:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#326812 Wysłany:
17 Sty 2010, 10:29; Temat postu: |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#327162 Wysłany:
18 Sty 2010, 18:37; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
marcin186 napisał(a): Jak już mówiłem domin45670 ja podłączyłem tak: 
marcin186, masz rację, tak też powinno być. W końcu napisałem do FAP'u i mi tak samo opisali pin'y. Było 99% pewności po "zrób to sam" kolegów z sąsiedniego forum, zostaliśmy zupełnie zmieszani opisem na elektrodzie, ale powyższy rysunek jest jednak w 100% dobry 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
Ostatnio edytowany przez domin45670 18 Sty 2010, 20:17, edytowano w sumie 2 razy
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#327186 Wysłany:
18 Sty 2010, 19:50; Temat postu: |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
Cytuj: marcin186, masz rację, tak też powinno być. W końcu napisałem do FAP'u i mi tak samo opisali pin'y. Było 99% pewności po "zrób to sam" kolegów z sąsiedniego forum zostaliśmy zupełnie zmieszani opisem na elektrodzie, ale powyższy rysunek jest jednak w 100% dobry thumleft
Całe szczęście bo już widziałem podłączanie tego wszystkiego od nowa  I jak widać elektroda też się myli  Powodzenia w instalacji suba 
_________________ Kto szybko jeździ... tego wolno niosą. FFP Assistance Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014 Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019 Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...
<Fiat Punto Evo 1,4 8v
<Fiat Tipo Sedan 1,4 16v
|
|
Góra |
|
 |
oska89 |
#327188 Wysłany:
18 Sty 2010, 19:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jasło Rejestracja: 20 Mar 2008, Posty: 334
|
|
Góra |
|
 |
michal84 |
#337998 Wysłany:
23 Lut 2010, 09:05; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 10 Lis 2009, Posty: 11
|
Witajcie po małej przerwie:)
Zastanawiam się nad zamontowaniem fabrycznego suba do mojej FL 3d. Chciałem zaczerpnąć waszej opinii czy odczuje dużą różnice, obecnie mój system audio opiera się na głośnikach helix DB 62.1. Głośniki zamontowane są w przednich drzwiach i napędzane przez radio.
Dodam, że zależy mi na jakości dźwięku, nie chcę żeby słyszało mnie pół województwa;) Warto kupić fabrycznego suba za 150 zł i zamontować go samemu czy lepiej pójść inną drogą, np. skrzynia + wzmak.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
rybus |
#349406 Wysłany:
28 Mar 2010, 14:48; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: glowno Rejestracja: 12 Cze 2008, Posty: 11
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#349440 Wysłany:
28 Mar 2010, 17:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
No raczej nie... ale za 40 zł, mogę ci sprzedać , oryginalny głośnik z Logitech X-230. 13 cm basowy, idealnie tu pasuje i ideanie będzie grał. Oczywiście głośnik nowy, wyjęty z fabrycznie uszkodzonego zestawu x-230.
Fotki jak on wyglada w subie punto. W moim, też taki siedzi, gra dobrze, mocow też jest dobrze dobrany, tego nie posadzi się tak łatwo  . Cena duża, ale sam szukałem, i lepszego nie kupisz, wogóle ciężko jest kupić dobry co by pasował. Mam dwa takie nowe.
Idealnie przylega, gra super.
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM 
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
 |
polowanie |
#359931 Wysłany:
26 Kwi 2010, 23:36; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 26 Kwi 2010, Posty: 10
|
witam serdecznie
mam pytanie odnosnie tego subworfera
otoz dokuplem sobie tego suba i w bagazniku jest nawet wtyczka ale po wlaczeniu jej nic nie dziala wyciagnolem orginalnego blaupunkta i okazalo si ze sa tam tylko dwie wtyczki i dwa odciete kable o klorze niebieskim i zielonym czy ma ktos opis jak powinna wygladac poprawnie uzbrojona wtyczka bo kurde juz mi rece opadaja
bardzo prosze o odpowiedz
polones
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#359943 Wysłany:
27 Kwi 2010, 00:43; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Zapoznaj się ze schematem wtyczki do sub'a, a następnie sprawdź wszystko po kolei:
- sygnał z obu głośników,
- "plus" (zasilanie) - możliwe, że od radia masz pociągnięte,
- "plus" (sygnał) - wyjście z radia, po którego włączeniu na kablu pojawia się prąd dający sygnał, że radio jest włączone i sub może się włączyć,
- masa
Całkiem możliwe, że te 2 niepodłączone kable za radiem to zasilanie i sygnał (+).
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
polowanie |
#360363 Wysłany:
29 Kwi 2010, 22:51; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 26 Kwi 2010, Posty: 10
|
witam ,
sprawdzilem : na wtyczce od suba jest sygnal od obu glosnikow
spawdzalem malym glosniczkiem i gral (oba kanaly)
jest tez masa ale to tylko po czarnym kolorze kabla moglem sprawdzic natomiast jak patrze na zdiecia to wydaje mi sie ze ze jest zamieniony sygnal z masa jezeli sygnal to pomaranczowy kolor , lewa strona wtyczki to sa kabelki glosnikow (graja )prawa to plusy minus i sygnal 
Problem w tym ze niemam schematu wtyczki od radia (blaupunkt kiel cd 36) i nie wiem co z tym sygnalem jak to posprawdzac jestem troch cienki w elektrýce [ Dodano: 29 Kwi 2010 22:51 ]Witam
walczylem do dzisiaj i wywalczylem nareszcie otoz wziolem sobie kabel dosc dlugi i podlaczylem sygnal bezposrednio z radia do wlozonej do suba wtyczki w miejsce impuls czyli tego drugiego plusa i nareszcie uslyszalem to cacko ale teraz ma problem bo te kable z radia sa calkiem inne niz te idace do subfoofea I teraz moje pytanie gdzie ida te kabe z radia dlaczego nie dchodza do suba , kurde nie moge tego wyczaic prosze o oswiecenie
polones
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#360891 Wysłany:
01 Maj 2010, 22:12; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
polowanie, jak patrzę na Twoją wtyczkę, to dochodzę do wniosku, że masz ją kompletnie źle "zmajstrowaną" i w ogóle jakby nieco inną. Zobacz na opis gniazda (w pierwszym rzędzie jest 5 konektorów (z czego podłącza się 4), a w Twojej wtyczce w pierwszym rzędzie są 4 miejsca na konektory. Chyba, że wrzuciłeś zdjęcie jakiejś wewnętrznej wtyczki (wewnątrz suba), a nie zewnętrznej
-------
Manual opisowy podpięcia sub'a w wersji 3D (proszę przeczytać całość przed przystąpieniem do prac):
Wykaz części
- Subwoofer - nr wg ePER'a: 735362960
- wtyczka do subwoofera - 12485180
- konektorki do wtyczki subwoofera (potrzebne 7 + jakiś zapas) - 12483444
- wtyczka do skrzynki bezpieczników - 10149786
- konektor (szt. 1) do powyższej wtyczki - 19206094
- tzw. klamra, do której przykręcamy subwoofer, a która jest montowana przy bębenku tylnego pasa bezp. - 46743953
- nitonakrętki, które nitujemy do karoserii i do których potem przykręcamy powyższą klamrę (szt. 2) - 15624411
- śruby, którymi przykręcamy klamrę do nitonakrętek (szt. 2) - 18750221
- dolne mocowanie subwoofera - taki mały, śmieszny plastik (1szt.) - 7754387
- wkręt, który wkręcamy w powyższy plasticzek (1szt.) - 15783477
- końcówka kabla (blaszka z otworem)
- "uchwyt" na bezpiecznik oraz bezpiecznik 15A, który wmontujemy tuż za wtyczką, którą "pobierzemy" prąd ze skrzynki bezpieczników,
- kabel - sygnał z radia - 5m,
- kabel - zasilanie subwoofera - 5m
- kabel - masa - 1m
- kabel głośnikowy (podwójny rzecz jasna) - 4m.
Kabli grubszych niż 1,5mm^2 nie da się wsunąć z konektorkiem do kostki. To powinny być wszystkie części. Ciągnięcie kabli (owijamy je taśma parcianą aby nigdzie nam się nie obijały)Zasilanie i sygnał z radia - wyciągamy radio
- wpinamy się w kabel, z którego wychodzi zasilanie (z radia) podczas włączenia radia (najlepiej na konektorkach męskim i żeńskim, aby połączenie było rozłączne - wypada to zaizolować),
- w głębi wnęki na radio, po lewej stronie jest "dziura" tamtędy należy puścić podpięty kabel i ma on biec w dół przy nawiewach (jest z tym trochę zabawy, bo trzeba mieć szczęście aby trafić). Wyciągamy go przy środkowym panelu na wysokości pedałów,
 - przypinamy go do wiązki, która biegnie od pedału gazu. Uwaga: należy więcej przewodu ściągnąć w dół, aby kabel nie ocierał o drążek układu kierowniczego,
- dalej zgodnie z kablami prowadzimy nasz przewód do skrzynki z bezpiecznikami (od przodu), a następnie w lewo tam, gdzie wszystkie kable wychodzą ze skrzynki i chowają się pod wykładzinę,
- od tego momentu razem z powyższym przewodem ciągniemy kabel, który będzie zasilał nasz subwoofer,
 - zdejmujemy plastik przy progu (2 wkręty: jeden z przodu i drugi z tyłu przy pasie, następnie z wyczuciem (nie na siłę) odciągamy go ku górze i powinny puścić zaczepy),
- ja jeszcze odkręciłem 2 nakrętki uchwytu do podnoszenia maski, ale wydaje mi się, że dało by radę bez jego odkręcania,
- następnie nasze 2 kable wprowadzamy pod wykładzinę (którą sobie odginamy od uszczelki przy drzwiach) i prowadzimy za "grzybkiem" mocującym wykładzinę do blachy (da się to zrobić, mnie się udało) - jego ewentualny demontaż może się zakończyć w aso zakupem nowego, bo one mają to do siebie, że prędzej się rozpadną niż wyjdą bez uszkodzenia,
 - teraz puszczamy nasze 2 przewody przy wiązce, która biegnie pod plastikiem progowym,
- podnosimy siedzisko kanapy i od strony oparcia pod plastikiem przy pasie kierowcy wprowadzamy jakiś drut tak, aby nam wyszedł przy naszych przewodach. Przyczepiamy te 2 przewody do druta i przeciągamy pod plastikiem, dalej ręką przepuszczamy 2 kable przez oczka, przez które przechodzi reszta kabli i pilnujemy aby zostały one ZA linką do otwierania tylnej klapy (szczególnie na wysokości oparcia kanapy jest to ważne),
 - zachodzimy teraz od strony bagażnika, wyjmujemy podłogę (tą płytę ją stanowiącą) odginamy wykładzinę przy tylnej ściance (po lewej i prawej stronie są znów "grzybki" ją trzymające, ale da się ją z nich zsunąć), a następnie lekko odginamy wykładzinę przy lewym tylnym nadkolu, tam gdzie ona się kończy i puszczamy tamtędy kable dalej się trzymając wiązki, aż dojdziemy do tylnej płaszczyzny samochodu, gdzie jest podpięcie wielu przewodów do masy,
- w lewym słupku są nacięcia w wykładzinie pozwalające dostać się pod nią. Wprowadzamy od góry umiejętnie drut i podobnie jak wcześniej staramy się go ręką złapać na dole przy podłodze. Do niego przyczepiamy 2 przewody i wyciągamy do góry (ja się pokusiłem o wyprowadzenie przewodów tam, gdzie wychodzą 2 kable do głośników).
 czerwony - zasilanie subwoofera niebieski - sygnał z radia, który włącza subwoofer po włączeniu radia brązowy - masa żółty i pomarańczowy - "+" i "-" z prawego głośnika jasno- i ciemnozielony - "+" i "-" z lewego głośnika
Sygnał z głośników - odkręcamy prawy pas (bębenek) kluczem do kół oraz gaśnicę,
- wprowadzamy przewody do "dziury" w wykładzinie, gdzie wchodzą przewody z głośnika i przepychamy je aż na dół (trochę przeszkadzają jakieś gąbeczki, które są pod wykładziną, ale nie jest to niemożliwe),
- wyciągamy dołem przewody głośnikowe i ciągniemy je wraz z wiązką przy tylnej płaszczyźnie bagażnika (pod wykładziną), tuż za kołem zapasowym, aż do kostki z masą,
 - analogicznie jak wcześniej lewym słupkiem puszczamy od góry drut, który łapiemy z dołu i po przypięciu do niego naszych kabli głośnikowych pociągamy w górę,
- dlaczego nie wciągnąć do góry wszystkich kabli za jednym razem? Moim zdaniem nie da się, albo jest to dużo trudniejsze niż takie "porcjowanie",
- pociągnięcia lewego kabla nie będę opisywał, bo właściwie nie ma czego opisywać

- podpinając się do seryjnej wtyczki, którą wtykamy do gniazda w seryjnym głośniku bardzo łatwo jest określić, który przewód to "+", a który to "-": na ów wtyczce jako "1" oznaczony jest "+", a jako "2" - "-".
Wtyczki, podpięcia itp.Wtyczka subwoofera - schemat podpięcia pod gniazdo subwoofera (po konsultacji z FAP'em):

Zasilanie - końcówkę kabla zasilającego, którą zaczęliśmy ciągnąć od gniazda bezpieczników (tych na lewo od kierownicy) należy zaopatrzyć we wtyczkę i konektorek (dostępne we Fiacie: 10149786 (kostka), 19206094 (konektorek - 1szt.) - łączny koszt to ok. 24zł),
- wtyczka ta ma taki "garb" z boku i nalezy go zeszlifować, zdrapać lub uciąć (jak kto woli), bo nie wejdzie nam do gniazda,
- po przygotowaniu końcówki kabla (odcięcie izolacji na ok 5mm, wyczyszczeniu drutów, pobieleniu cyną) oraz po przygotowaniu konektorka (pobieleniu cyną) należy kabel przylutować do konektorka, a następnie włożyć go w prawą "wnękę" we wtyczce,
- zasilanie podpinamy w wolne gniazdo tuż nad zasilaniem skrzynki bezpieczników,
- tuż za tą wtyczką wypada zamontować uchwyt na bezpiecznik i zamieścić w nim bezpiecznik 15A,
- masę ciągniemy od wtyczki subwoofera do jego mocowania do karoserii (wystarczy).
UWAGA: wszędzie (z wyjątkiem odcinka przy wtyczce w bagażniku) kable są poprowadzone pod czymś (pod deską, pod wykładziną, pod plastikami). Linie oznaczające kable powinny być przerywane, jednak aby zwiększyć czytelność są ciągłe. Na powyższych zdjęciach widać, że jeszcze nie mam podpiętej wtyczki w bagażniku. Mocowanie subwoofera: - odkręcamy mocowanie "bębenka" lewego tylnego pasa,
- szpilką "namierzamy" otwory na nitonakrętki poprzez przebijanie się przez wykładzinę - w miejscu, w którym szpilka wbije się na maksymalną głębokość, tam jest otwór sześciokątny na nitonakrętkę (szukamy obydwa otwory),
- w tych miejscach nacinamy od trzech stron wykładzinę (tak jakbyśmy w miejscu otworów chcieli wyciąć kwadrat, ale niepełny - z trzema krawędziami). Takie rozwiązanie umożliwi nam dostęp do otworów, a zarazem po zamontowaniu subwoofera będzie maskowało śruby, którymi zostanie sub przykręcony. W przypadku całkowitego demontażu "klamry", którą się tam przykręca nie mamy uszczerbków wykładziny i dzięki temu możemy elegancko zamaskować wszelkie czynności tam wykonywane (patrz poniższe zdjęcia)
 - klamrę w miarę możliwości wkładamy pod wykładzinę (po ówczesnym przykręceniu bębenka od pasa).
Efekt końcowy:
Nie ponoszę odpowiedzialności za żadne szkody wyrządzone błędnym podpięciem czegokolwiek. Powyższy manual przedstawia jedynie jak ja podpiąłem subwoofer.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
Ostatnio edytowany przez domin45670 12 Cze 2010, 18:26, edytowano w sumie 9 razy
|
|
Góra |
|
 |
polowanie |
#362330 Wysłany:
05 Maj 2010, 22:02; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 26 Kwi 2010, Posty: 10
|
super praca wielkie dzieki!!!!!!
|
|
Góra |
|
 |
Knodr |
#363453 Wysłany:
09 Maj 2010, 22:01; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 29 Wrz 2009, Posty: 67
|
Mam pytanie ile mogło by kosztować podłączenie Suba u jakiegoś elektryka samochodowego . Gdzie najlepiej mógł bym to zrobić w poznaniu .
Ponieważ jestem laikiem nie odwaze sie rozkręcać samochodu bo sam to zrobić. Czy do tego Suba potrzebny jest jakis wzmacniacz ?
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#363458 Wysłany:
09 Maj 2010, 22:12; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Knodr napisał(a): Czy do tego Suba potrzebny jest jakis wzmacniacz ?
Jest to subwoofer aktywny, czyli ma wbudowany wzmacniacz. Kto to może zrobić? Dosłownie każdy, ja nie jestem elektrykiem i dałem radę. Jedyne co trzeba rozkręcić to próg i wyjąć radio.
P.S. Za chwilę jeszcze kilka zdjęć dorzucę do mojego opisu.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
Knodr |
#363469 Wysłany:
09 Maj 2010, 22:25; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 29 Wrz 2009, Posty: 67
|
Wiesz ogólnie nie wiem co kupić jakie kable , i co jest dokładnie potrzebne .
Musiał bym mieć wszystko opisane dokładnie bym mógł w sklepie elektrycznym lub car audio pokazać .
A jezeli chodzi o podłączenie takiego suba u jakiego fachowa to lepiej gdzie z tym sie udać . Elektryka , do Norauto . Ile moga skasować za taka zabawe
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#363476 Wysłany:
09 Maj 2010, 22:34; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
W ASO ponoć chcą 200zł za tą czynność.
Co do kabli: jak chcesz kupić grube, to do samej wtyczki i tak będziesz musiał wprowadzić cienkie 1-1,5mm^2 (z tymi 1,5mm miałem już problem), bo grubsze nie wejdą (nawet gdybyś na siłę je wpychał).
Za chwilę dodam długości kabli i jedną część. Poza tym wszystkie części zostały opisane (te z numerami kupisz w ASO, a pozostałe w sklepie z częściami elektrycznymi).
Co do miejsca podłączania: nie lepiej z jakimś kolega to zrobić tak samo jakby w jakimś serwisie zrobili, ale dużo taniej? 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|