You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 29 Mar 2024, 08:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #123646 Wysłany: 09 Maj 2008, 20:32; 
 Temat postu: turbo czy moza cos pokombinowac przy komputerze??
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Maj 2008,
Posty: 18
czytam tak o tych turbo i tak sobie mysle czy moza cos pokombinowac przy komputerze???


Góra
 Profil  
 

 
 Post #123649 Wysłany: 09 Maj 2008, 20:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Robert
Samochód: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna-Strumień
Rejestracja: 29 Mar 2007,
Posty: 499
A co to jest "koputer" hehe :wink:

_________________
Było>>>1.9 JTD<<<
Było>>>GP 1.4 <<<
Była>>>CROMA 1.9 mJTD 150 KM 2008<<<
Jest Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #123651 Wysłany: 09 Maj 2008, 20:46; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Maj 2008,
Posty: 18
hehe klawiatura mi co nie dziala chodzilo o komputer


Góra
 Profil  
 
 
 Post #123656 Wysłany: 09 Maj 2008, 21:08; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Eee... ale co masz na myśli? Turbo przy dieslu, czy zamontowanie turbo do benzyniaka?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #123657 Wysłany: 09 Maj 2008, 21:17; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Maj 2008,
Posty: 18
mysle o tuningu komputera w 1.2 8v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #123658 Wysłany: 09 Maj 2008, 21:20; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
A co to ma wspólnego z turbo?
Co do komputera - rozumiem, że chodzi ci o chiptunning, ale z tego co mi wiadomo, to góra 3-5km z tego osiągniesz...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #123663 Wysłany: 09 Maj 2008, 21:25; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Maj 2008,
Posty: 18
nie o turbo tak tylko czytlem

[ Dodano: 09 Maj 2008 21:25 ]
a jaki koszt jest takiego chiptunningu


Góra
 Profil  
 
 
 Post #123666 Wysłany: 09 Maj 2008, 21:31; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
To zależy...
Profesjonalny od 1000zł w górę, chip z allegro za 100zł (ale nie opornik, tylko kość do podmiany w komputerze) podobno czasem też coś daje.

[ Dodano: 09 Maj 2008 20:31 ]
Generalnie gra niewarta świeczki.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #123672 Wysłany: 09 Maj 2008, 21:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Mar 2007,
Posty: 710
Pomógł: 4
STax ostatanio w ramach przedmiotu Elektronika w pojazdach samochodowych pojechaliśmy na stację diagnostyczną Automacher w Rzeszowie. No i tak się zastanawiam czy to możliwe aby po profesjonalnym chiptuningu w samochodzie Seat Ibiza moment obrotowy silnika tak wzrósł że na drugim biegu samochód tracił przyczepność podczas ruszania. Gostek mówił że najbezpieczniej było ruszać z trójki. Cena chipowania wyniosła około 7000 zł. Możliwe to jest?? :wink: Bo dla mnie to brzmi jak bajka :lol:

_________________
MOJA KROPA :)
http://fiatpunto.com.pl/topic907.html
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #123689 Wysłany: 09 Maj 2008, 22:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cracovia
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 495
Czemu nie?
Jeżeli Passat 1.9 TDI 105KM zrywa na dwójce...

_________________
Fiat Punto 1.2 ELX @ 60KM - napędzany Shell VPower Racing


Góra
 Profil  
 
 
 Post #123694 Wysłany: 09 Maj 2008, 22:35; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
DaRoN: mój 1.1 55km zrywa przy zmianie z I na II jak się postaram i to na asfalcie :E
RzLukas: możliwe, w dieslu jeszcze bardziej możliwe, ale cena zdecydowanie zbyt wygórowana... w www.44tuning.pl chip do punto kosztuje ok. 1500 zł.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #123703 Wysłany: 09 Maj 2008, 22:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cracovia
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 495
Jeśli chodzi o chipy to z całego serca polecam ludzi z VTech.

STax - ja mam niestety za bardzo wyrąbane sprzęgło do tego... :/

_________________
Fiat Punto 1.2 ELX @ 60KM - napędzany Shell VPower Racing


Góra
 Profil  
 
 
 Post #123705 Wysłany: 09 Maj 2008, 22:39; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Ja mam niedawno wymienione :E
Ale na starym też się zdarzało, zwłaszcza na zimówkach (gorsza przyczepność) :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #124321 Wysłany: 11 Maj 2008, 15:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
STax napisał(a):
DaRoN: mój 1.1 55km zrywa przy zmianie z I na II jak się postaram i to na asfalcie :E
RzLukas: możliwe, w dieslu jeszcze bardziej możliwe, ale cena zdecydowanie zbyt wygórowana... w www.44tuning.pl chip do punto kosztuje ok. 1500 zł.


przeciez wyraznie pisal ze zrywa podczas ruszania , prosze Cie.... przy zmianie na II bieg to nawet sc 900 mi piszczalo ,a w punciaku na III bieg zapiszczy ,ale to i tak nie ma nic wspolnego z ruszaniem !

[ Dodano: 11 Maj 2008 15:41 ]
tzm napisał(a):
nie o turbo tak tylko czytlem

[ Dodano: 09 Maj 2008 21:25 ]
a jaki koszt jest takiego chiptunningu


od 800 do 1000 , ale w n/a to nie ma wiekszego sensu , chyba ze zadlubiesz glowice , dasz ostry walek , wydech to witedy elektornika pomoze , chociaz znam przypadki co 1.2 8v 90 kucy byl na seryjnej elektronice i smigal ladnie

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #126500 Wysłany: 18 Maj 2008, 21:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Naas
Rejestracja: 14 Lut 2008,
Posty: 65
STax napisał(a):
To zależy...
Profesjonalny od 1000zł w górę, chip z allegro za 100zł (ale nie opornik, tylko kość do podmiany w komputerze) podobno czasem też coś daje.

[ Dodano: 09 Maj 2008 20:31 ]
Generalnie gra niewarta świeczki.


Do seicento 900 i 1100fire są cały czas jakieś kości na allegro napewno pomagają. Skoro założony stożek poprawia samopoczucie kierowcy to napewno chip też wprowadzi małą korektę ale do punto chipa nie widziałem bo jesli go trzeba włożyć w modół wtrysków przy silniku(1.2 8v) to jest to technicznie nie możliwe poprostu wszystko na płytce jest wlutowane powierzchniowo i zaklejone w obudowie na amen.

Inna bajka mój znajomy irol ma Skodę Fabię VRS 1.9TD 130hp, miał okazję testować przystawkę do OBD2, którą kupuje się wysyłkowo, zgrywa się oryginalny soft ecu, następnie wysyła materiał do firmy tuningowej w UK, a oni odsyłają zmodyfikowany program. 160hp podobno gwarantowane. Właściwie fabryka wali ten sam program do wszystkich silników, a każdy moze mieć odchylenia od normy , więc czemu lepiej wygenerowany soft miałby nie działać jeśli mieści się powiedzmy w granicach rozsądku dla seryjnego silnika. W polsce tunerzy zawsze twierdzą, że niewysilone motory lepiej się podkręca, ja myślę że łatwiej idzie się wtedy na łatwiznę i stosunkowo proste przeróbki poprawiają dynamikę.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO