You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 29 Mar 2024, 01:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 121 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #256525 Wysłany: 21 Maj 2009, 08:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Bolesławiec
Rejestracja: 06 Sty 2009,
Posty: 411
Pomógł: 2
Adas napisał(a):
odkręcasz kluczyk i pompa pracuje, pracuje cały czas, więc nabije ci ciśnienie i zapali za 1 razem, u mnie tak było. A odpowietrzyłem listę wtryskową, odkręcasz taką nakrętkę i jest normalny zaworek jak w kole:).


ja zanim założyłem wężyk, to przekręciłem kluczykiem, żeby pompa załapała paliwa i dopiero podłączyłem wężyk, tak by powietrza w wężu nie było.

Wyjęcie pompu to nic trudnego, rozebranie też nie, ale odkęcenie tego białego pierścienia - nakrętki to może być już nie lada wyzwanie, ja musiałem do ASO podjechać, mają do tego taki bajerancki klucz, choć i on z początku nie dawał rady.

[ Dodano: 21 Maj 2009 07:21 ]
lakikwap napisał(a):
od kupna auta miałem 2 razy taki problem że przy odpalaniu silniczek jakoś tak dziwnie chodził (jakby nie na wszystkie gary) trzęsło go trochę i gasł sam po chwili, jak go przegazuje to mu wraca do normy wszystko.


a spróbuj najpierw włączyć zapłon i dopiero po 2-3 sec odpalić. Ja podobnie kiedyś miałem i to pomagało. winowajcą było zbyt niskie ciśnienie paliwa, uszczelka w pompie była krzywo włożona i dawało to tylko 1,5 bara, a powinno być 4. Wystarczyło ją poprawnie włożyć. A mnie pompa była sprawna, tylko przeciekała, ale ogólnie to niskie ciśnienie paliwa było przyczyną.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #256579 Wysłany: 21 Maj 2009, 11:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5186
Pomógł: 1
bonku napisał(a):
a spróbuj najpierw włączyć zapłon i dopiero po 2-3 sec odpalić.

zawsze tak robie :)

ale to co piszesz o słabym ciśnieniu to może coś prawdy być bo umnie tak słysze jak co jakiś czas coś syczy jak silnik chodzi w baku czyli pewnie w pompie, ale znów jak by dawała ciśnienie za słabe to cały czas by był zmulony a on raz na kilka miechów sie tak przytka przy odpalaniu :/.
No nic jak świece kable nie pomogą to wyjme tą pompe i obadam ją :P


Góra
 Profil  
 
 
 Post #256652 Wysłany: 21 Maj 2009, 15:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Bolesławiec
Rejestracja: 06 Sty 2009,
Posty: 411
Pomógł: 2
Cytuj:
ale to co piszesz o słabym ciśnieniu to może coś prawdy być bo umnie tak słysze jak co jakiś czas coś syczy jak silnik chodzi w baku czyli pewnie w pompie, ale znów jak by dawała ciśnienie za słabe to cały czas by był zmulony a on raz na kilka miechów sie tak przytka przy odpalaniu :/.
No nic jak świece kable nie pomogą to wyjme tą pompe i obadam ją :P


Mój jeździł normalnie, dopiero w ASO koleś powiedział że zawsze zaczyna od ciśnienia pompy no i wyszło, teraz nie ma już takiego efektu, tzn. nie gaśnie po odpaleniu. i nie ma efektu "turbodziury" - bo taki był przy 2950 obr/min


Góra
 Profil  
 
 
 Post #256657 Wysłany: 21 Maj 2009, 15:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Przy wyjęciu pompy jest tylko jeden problem, odkręcenie tej dużej białej nakrętki. U mnie to była istna rozpacz, to co zobaczyłem na dnie baku. W tą sobotę wymienię w swoim kropku belkę tylną.. Nie podoba mi się prawa strona, jawnie inaczej koło stoi, no i pod obciążeniem obciera na wertepach. Nie wiem co poprzedni właściciel z nim robił, na pewno woził coś ciężkiego :?. Zrobię manual plus dużo fotek :)

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #256693 Wysłany: 21 Maj 2009, 16:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5186
Pomógł: 1
Adas ty to ASO powinieneś otworzyć ! heheh :P

bonku napisał(a):
efektu "turbodziury" - bo taki był przy 2950 obr/min
ty umnie kurde też jest takie coś jak chce na 1 mocno przyśpieczyć, albo mi sie już wydaje samemu :) a ja u ciebie to naprawili ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #257029 Wysłany: 22 Maj 2009, 14:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Bolesławiec
Rejestracja: 06 Sty 2009,
Posty: 411
Pomógł: 2
lakikwap napisał(a):
Adas ty to ASO powinieneś otworzyć ! heheh :P

bonku napisał(a):
efektu "turbodziury" - bo taki był przy 2950 obr/min
ty umnie kurde też jest takie coś jak chce na 1 mocno przyśpieczyć, albo mi sie już wydaje samemu :) a ja u ciebie to naprawili ?


sie okazało że uszczelka w koszu pompy była źle założona i przepuszczała. Założona poprawnie uszczelka działa znacznie lepiej.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274658 Wysłany: 30 Lip 2009, 21:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
A mi ten pierścień po,pękał a nie puścił. Jeśli tylko znajdę pierścień do kupienia to ten potnę...


A dla właścicieli zgazowanych kropków rada: jeśli nie chce się wam przekręcać kluczyka ileś tam razy to odpalcie samochód i przejdźcie na gaz. Potem odpinacie zasilanie pompy, wężyk paliwa, podpinacie swój wężyk i spowrotem zasilanie pompy - leje jak szalona ;) A swoją drogą w wolnej chwili chyba dołożę odcięcie tej pompy jak jadę na gazie - bo po co ma się męczyć :P

Edit:

Pierścień poluzowany, ale w serwisie nieautoryzowanym. W jednym miał taki samozaciskowy przyrząd, to stwierdził po paru minutach, ze albo połamie ten klucz albo ten pierścień. Pojechałem do następnego: klucz z regulacją ręczną, grzechotka około 1m uchwyt miała :hahaha:
5 minut i odkręcili. Nic nie chcieli, ale dałem im 10zł za oderwanie ich od roboty ;)

A w ASO tylko usłyszałem: "Nie świadczymy takiej usługi" Jak zwyklę się popisali :evil:

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #276022 Wysłany: 30 Lip 2009, 22:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 28 Lut 2009,
Posty: 639
lioton napisał(a):
A to paliwo co wyleje to nie może iść z powrotem do autka ?
Np. mogę wlać ponownie to co pompa wypompuje a do kosiarki tylko to co sam wyciągne no i wyrzucic ten szlam i piasek Question


ja zrobilem tak " zlalem kompletnie calutkie paliwo z baku . w srosku wyczyscilem lekko wilgotna szmatka. pojemnik z benzyna zostawilem na noc - zeby ten caly syf opadl przelewasz do czegos i dno znostawiasz. pozniej walisz 100-200ml denaturatu zeby sie zwiazalo z woda i wlewasz spowrotem do baku. Listwa sie nei zapowietrzy bo benzyna sie nie cofa ( od listy wtryskowej do filtra weglowego jedynie ) po zmontowanie autko zapalilo na dotyk. poniewaz pompa podaje cisnienie do listy wtryskowej.

[ Dodano: 30 Lip 2009 21:57 ]
mariuz napisał(a):
A dla właścicieli zgazowanych kropków rada: jeśli nie chce się wam przekręcać kluczyka ileś tam razy to odpalcie samochód i przejdźcie na gaz. Potem odpinacie zasilanie pompy, wężyk paliwa, podpinacie swój wężyk i spowrotem zasilanie pompy - leje jak szalona Wink A swoją drogą w wolnej chwili chyba dołożę odcięcie tej pompy jak jadę na gazie - bo po co ma się męczyć



tak tez robilem, ale lepiej robic to sekwencyjnie bo pompa mysli ze caly czas podaje cisnienie i pracuje na 100% co jej szkodzi. lepiej 2 min wlaczona i 30 sek odpoczynek ( bo sie grzeje i moze sie przepalic )

_________________
"Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson

Moje obecne Punto - topic24359.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #276028 Wysłany: 30 Lip 2009, 23:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
1:Moja i tak jest na wykończeniu - cały czas lecą bąbelki powietrza, na benzynie nie ma mocy, cały czas mruga lub świeci kontrolka check engine.
2: Czy ma ciśnienie czy nie ma to według mnie cały czas pracuje tak samo. Po prostu paliwo nie idzie rurką powrotu do kosza tylko praktycznie cale idzie rurką. Ale jak pompa ma ciśnienie to i tak cały czas pompuje na 100% - nadmiar zostaje wypluty z powrotem do baku.

(przynajmniej tak wydedukowałem :E )

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #276031 Wysłany: 30 Lip 2009, 23:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 28 Lut 2009,
Posty: 639
mariuz nie koniecznie pompa popsuta mogla sie uszkodzic uszczelka - jak bedziesz mial chwile to sprawdz a pompa albo dziala albo nie ( ew dziala i jest zatarta ale to jest glosny dzwiek - jakby mlynek do kawy )

_________________
"Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson

Moje obecne Punto - topic24359.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #276133 Wysłany: 31 Lip 2009, 12:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
pompa działa, ale puszcza powietrze. Uszczelka - jeśli chodzi Ci o tą zieloną przy baku to jest ok. Pompkę słychać, ale nie jest to dźwięk głośniejszy niż w innych autach ;)

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #281325 Wysłany: 22 Sie 2009, 18:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 15 Lis 2008,
Posty: 132
Na swiezo jestem po wyjeciu i ponownym wlozeniu pompki...
1sza godzina, bezustanne stukanie mlotkiem, polamanie jednego zabka w tym pierscieniu
2ga godzina, szukanie coraz to nowych sposobow, nowych przecinakow, ostrych, tepych, chcialem wziasc nawet 2,5kg mlotek (choc patrze, ze tu i 5kilowym ktos probowal...
3ecia godzina, zalanie paliwa, jazda po mechanikach...nie wiem jak oni na chleb zarabiaja jak w sobote maja zamkniete....
4ta godzina, ponowne stukanie... lecz do pomocy przyszedl kolega, ja z jednej, on z drugiej strony tego strzepa fiata... nawet nie trzeba duzej sily, tylko rownomiernie we dwoch, mozna powiedziec delikatnie...
Sukces, zarazem porazka, siateczka byla czysciutka, tak samo ten kosz i paliwo, ktore z pompki wylalem, zadnego szlamu... reka do baku na poczatku wchodzila tylko do lokcia, obstukalem na okolo mlotkiem ta blache weszla do ramion, reka po baku, na okolo, piachu, szlamu nic a nic, ale tak czy siak czlowiek szmate i poleracja...
POMPKE MAM TAKA SAMA JAK Slawcio

Ale wychodzi na to, ze chyba wtryski do wymiany...
Na zimnym pali na benzynie i gasnie, drugi raz odpala albo i nie, 3 raz odpala gasnie, za 4 badz 5 zalapie, no czasami zdarza sie ze za 6stym...
Pozniej szarpie na 2biegu...szarpie albo wogle jedzie i sie dusi...tzw. czkawka...;)

1.2 8wolt + turbo - prawie, ze sekwencja tylko bez sekwencyjnego wtrysku ;)
jakis pajac w warszawie te turbo montowal, pozniej podobno jeszcze unowoczesnial... landi renzo, stag 50... nie wiem, nie znam sie, a gazowiec powiedzial mi, ze reduktor to sie nadaje, moze do poloneza... a moze i nie...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #306299 Wysłany: 08 Lis 2009, 19:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Połomia/Czudec/Rzeszów
Rejestracja: 27 Cze 2009,
Posty: 522
Pomógł: 12
Odkopie temat trochę bo przerabiałem czyszczenie wczoraj u siebie i powiem wam że nakrętkę najlepiej jest odkręcać jakimś kawałkiem drewna. Starszy mi tak zaproponował i po dwóch stuknięciach puściło elegancko.

_________________
Jest
Nowy kijek
Było
Mój "landrynkowy":E kropas


Góra
 Profil  
 
 
 Post #330949 Wysłany: 30 Sty 2010, 22:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
nie znalazłem tego tematu nigdzie wiec pisze, czytając to wszystko nasuwa mi się taka myśl czy nie założyć sobie filtra paliwa pod maska np: od mk 1 z podobnym silnikiem czyli 1,2 8v tylko czy to będzie działało bez problemowo, a może już ktoś coś takiego zrobił????


Góra
 Profil  
 
 
 Post #330993 Wysłany: 31 Sty 2010, 00:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5186
Pomógł: 1
a po cóż ci ten filtr?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #331007 Wysłany: 31 Sty 2010, 00:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
żeby paliwko było czyściejsze :) z reszta tak mi pod wpływem chwili ten pomysł się zrodził :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #336708 Wysłany: 19 Lut 2010, 13:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Paź 2008,
Posty: 71
mam pytanko, bo jak odłączyłem wężyk od benzyny to tak jak by zaczeło lecieć powietrze czy to normalne ?? bo podłączyłem z powrotem żeby coś nie zepsuć ;p

[ Dodano: 19 Lut 2010 13:12 ]
i dlaczego najpierw trzeba poluzować nakrętkę a dopiero po tym nałożyć wężyk na pompę i spuścić byne ?? i ost. pytanie czy po całym zabiegu ciśnienie będzie w porządku ?? :|

_________________
Fiat Punto 2 1.2 8v Czarny Diabel :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #338179 Wysłany: 23 Lut 2010, 19:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
na początku może lecieć trochę...powietrze, ale zaraz później paliwo musi iść, pompka ma całkiem niezłą wydajność,

najpierw odkręcić, bo nie wiadomo czy w ogóle odkręcisz, a jak nie to po co spuszczać paliwo skoro i tak nie wyjmiesz i nie wyczyścisz, nie tak łatwo odkręcić tą nakrętkę:/.

Ciśnienie będzie ok, ale wskazane odpowietrzenie listwy wtryskiwaczy, pod kapturkiem jest zaworek, identyk jak wentyle w kołach :). Uwaga ostro pryśnie benzyną do góry, robić na zgaszonym silniku, wystarczy włączyć zapłon, wyłączyć i iść wcisnąć na chwilkę, i tak ze dwa razy. Robimy to z dala od ognia, fajek itp :D

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #338327 Wysłany: 24 Lut 2010, 00:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Paź 2008,
Posty: 71
oki dzięki wielkie za odpowiedzi :) wezmę się w któryś dzień za to bo niestety jutro już ostatni dzień wolnego będę miał :x

_________________
Fiat Punto 2 1.2 8v Czarny Diabel :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #344007 Wysłany: 12 Mar 2010, 11:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Małe 3miasto
Rejestracja: 18 Sie 2008,
Posty: 58
Witam!!
Wczoraj męczyłem się cały dzień z tą nakrętką na tej pompie :evil: i nic nawet nie drgneła :( przecinaki kawałki drewienka jak tu ktoś proponował nawet wziołem kątownik w wygiołem go w litere C i z góry nakładając i łomem waliłem i nic :evil:
Dzwoniłem do fiata !!! pan powiedział z bulem że może mi to odkręcić ale paliwo bedzie lecieć i wogule czułem po głosie że nie był zadowolony z tego że chce podjechac i zaśpiewał mi 20 zł za to odkręcenie !!!!
Narazie nie pojechałem !!! Może ktoś odkrył jakiś patent na to odkręcenie :(
pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #344260 Wysłany: 13 Mar 2010, 08:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 15 Lis 2008,
Posty: 132
ziomal2005 napisał(a):
Witam!!
Wczoraj męczyłem się cały dzień z tą nakrętką na tej pompie :evil: i nic nawet nie drgneła :( przecinaki kawałki drewienka jak tu ktoś proponował nawet wziołem kątownik w wygiołem go w litere C i z góry nakładając i łomem waliłem i nic :evil:
Dzwoniłem do fiata !!! pan powiedział z bulem że może mi to odkręcić ale paliwo bedzie lecieć i wogule czułem po głosie że nie był zadowolony z tego że chce podjechac i zaśpiewał mi 20 zł za to odkręcenie !!!!
Narazie nie pojechałem !!! Może ktoś odkrył jakiś patent na to odkręcenie :(
pozdrawiam


wez kogos do pomocy, we dwoch rownomiernie, nawet nie trzeba duzej sily...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #344528 Wysłany: 13 Mar 2010, 23:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Małe 3miasto
Rejestracja: 18 Sie 2008,
Posty: 58
W sumie nie napisałem od razu że po kilku godzinach męczarni przjechał szwagier z pracy i pomógł mi napi...... :? a tu nic !!! :cry:
Jechaliśmy na dwa tępe przecinaki, równomiernie każdy ze swojej strony :salut: :scratch: i nic :(


Góra
 Profil  
 
 
 Post #344533 Wysłany: 13 Mar 2010, 23:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Powtórzę się:
Jak nie chce zleźć, to nie walić na tępaka jak przecinaki, tylko jechać do jakiegoś serwisu (byle nie ASO) i poprosić o poluzowanie. Do takich nakrętek są specjalne narzędzia.
Jak widziałem jak we dwóch mi luzowali tą nakrętkę (jeden dociskał klucz, a drugi siłował się z metrowym ramieniem), to się nie dziwię, że nie mogłem sam tego zdjąć...
Za usługę wcisnąłem chłopakom 20zł, bo przerwałem im inną robotę. Nie chcieli, ale im wcisnąłem :roll:
Aha.. Jakby w serwisie nie dali rady, to próbować w następnym. Bo zanim tami mi odkręcili to byłem jeszcze w innych, ale inni bali się, że połamią swoje klucze na tej nakrętce :E

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #344591 Wysłany: 14 Mar 2010, 09:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Małe 3miasto
Rejestracja: 18 Sie 2008,
Posty: 58
Ok :) postaram się podjechać do jakiegoś mechaniora :roll: mam nadzieje że sobie poradzi z tym :>
pozdro


Góra
 Profil  
 
 
 Post #453088 Wysłany: 16 Mar 2011, 00:48; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 16 Mar 2011,
Posty: 1
Witam serdecznie, podłącze się do tematu.Mam kropa już 3 lata.
W gazie już 3 rok. Jadę sobie raz i nagle zgasł. Patrzę mało paliwa.
Do tankowałem pełen gaz i benzynę. Odpaliłem szybko na LPG i dojechałem.W domu nie chciał zapalić na benzynie, po czym załapał jak tralala.

Po kolejnym miesiącu, bez jakichkolwiek oznak zaczął mieć objaw gaśnięcia. Musiałem trzymać cały czas na gazie by nie zgasł. Wymieniłem baterię na nową, świece, przewody, rozrząd. Na komputerze pojawił się błąd map sensora. Został wymieniony. Międzyczasie pojawiła się awaria termostatu, został wymieniony. Niestety auto dalej zapala dopiero 5 - 6 raz. Na zimno. Na lpg pracuje ok. Podczas jazdy zimą auto na benzynie czy na gazie czasami szarpało jakby ktoś go popychał i była dziura przy naciśnięciu gazu, po czym ciągnął szkubał. Wyczyściłem cała przepustnicę. Wziąłem się za pompę paliwa. Najprościej odkręcić, to klępnąć we dwie osoby jakimś płaskim pobijakiem, po czym dwie osoby muszą ciśnąć, nie klepać. W baku pusto, czysto, pompa też ładna.

Ogólnie pompa nie do końca dokładnie wskazuje poziom paliwa ale to nie jest problem.

Nasuwa się teraz pytanie: po zamontowaniu pompy nie podawała paliwa.
Sprawdziłem dając inny wężyk.Musiałem mocno ciągnąć paliwo ustami by paliwo się pojawi, międzyczasie druga osoba przekręcała stacyjkę.
Jak pompa zaczęła podawać paliwo, ale to było za 15, 20 razem? Niestety auto wciąż mam problem z zapaleniem na benzynie, dodam gazu gaśnie.
Po paru razach automat włącza LPG. Ok, jadę parę km. Podczas jazdy przełączam nagle na PB i auto jedzie ale ciut lżej. Zatrzymuje się. Auto na jałowym biegu LPG idzie, znów PB. Spadek obrotów do 500 szkubie wraca do 900 i jakoś idzie. Gaszę. Znów problem z zapaleniem na benzynie. Jak zapali to po sekundzie gaśnie. Niestety komputer wykazuje zero błędów. Był podłączony tester, lecz Lambda dawała objaw jakby jej nie było. Mechanicy twierdzą, że nie Lambda więc może ktoś coś doradzi?? Wróżka nie pomoże.
Dziękuję. Może mój post się komuś przyda .
Pozdrawiam Punto maniaków.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 121 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO