You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 17 Wrz 2019, 23:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 121 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #453213 Wysłany: 16 Mar 2011, 16:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: 3miasto/ Elbląg
Rejestracja: 25 Sie 2010,
Posty: 953
Pomógł: 2
Mam pytanie, czy w Dieslu (dokładnie 1.3) również warto taki zabieg przeprowadzić ? Nie wiem jak z zapowietrzeniem układu, wolałbym uniknąć problemów :) z góry dzięki za odpowiedź ;)

_________________
Zapraszam do oglądania grafitowej strzały:
Punto 2FL 1.3 Multijet "Meragviliosa Creatura"
oraz Peugeot 307 kombi 1.6
:)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #481919 Wysłany: 15 Cze 2011, 10:48; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 15 Cze 2011,
Posty: 8
Czy Punto II FL ma taką samą pompę w tym miejscu i filtr? Siostra kupiła fiata, przejechane około 90 tyś. i problem z jazda na benzynie. Pali jakby na 3 gary. Odpala normalnie, na gazie też jeździ dobrze, tylko na benzynie nie ma mocy, potrafi zgasnąć itp. Świece i przewody wymienione. Do tego zapala się i mruga kontrolka check engine.

Byłem z tym w ASO to jedyną radę jaką dali to zatankować lepsze paliwo. Wtedy nie myślałem, że to może być problem z pompką i nie zwróciłem im na to uwagi.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #481933 Wysłany: 15 Cze 2011, 11:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
W tym samym. A jaki jest powód włączania się kontrolki? Bo ja bym zaczął od sprawdzenia właśnie tego...

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #481941 Wysłany: 15 Cze 2011, 12:10; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 15 Cze 2011,
Posty: 8
Nie wiem jaki jest powód. Jak byliśmy kilka dni temu w serwisie to kontrolka akurat zgasła i ciemniaki w ASO nie sprawdzili tego.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #482123 Wysłany: 16 Cze 2011, 01:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
A podłączali pod interfejs w ogóle? Przecież błąd powinien się zapisać w pamięci...

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #482195 Wysłany: 22 Cze 2011, 01:36; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 15 Cze 2011,
Posty: 8
Siostra pojechała do lokalnego mechanika a ten kazał jej wymienić filtr paliwa. Kiedy powiedziała mu, że ten samochód nie ma filtra zaśmiał się głupio ale nie był w stanie powiedzieć gdzie się znajduje. Poszedł do swojego komputera sprawdzić, jak wrócił to nie był już taki uśmiechnięty :). Zaproponował mi, że za 100zł sprawdzi mi wtryski :). Jak się domyślacie nie odkręcił mi tej nakrętki.

Sam próbowałem walić w nią przecinakiem ale nie dało rady, ułamałem jeden ząbek. Wiecie jak ten klucz mniej więcej wygląda. Można sobie taki dorobić?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #483796 Wysłany: 22 Cze 2011, 11:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Przemysław
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: ELE / WN
Rejestracja: 21 Lut 2011,
Posty: 103
Pomógł: 6
można dobobić, mi posłużył do tego drążek skrzyni biegów od trabanta :E poszło elegancko,we dwóch. Przecinakiem szkoda roboty, nerwów, ran na dłoniach.... po prostu wygląda to następująco: do rurki,dość solidnej by się nie wyginała dospawałem prostopadle w odległości równej średnicy tej nakrętki dwa płaskowniki. Po udoskonaleniu i spasowaniu się odkręciło :D Zakładasz i odkręcasz.

_________________
Punto II 1.2 8V
zieleń 351/A - Verde Olimpo ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #484038 Wysłany: 23 Cze 2011, 12:13; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 15 Cze 2011,
Posty: 8
Byłem u trzech innych mechaników, żaden nie miał klucza. Próbowałem jeszcze raz to odkręcić. Chyba z godzinę sam i drugą ze szwagrem. Nawet nie drgnęło.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #484063 Wysłany: 23 Cze 2011, 14:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Mi takim czymś odkręcili:
http://allegro.pl/s348-sciagacz-klucz-p ... 84699.html

Trochę inwencji i można samemu zrobić ;)

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #500929 Wysłany: 27 Sie 2011, 13:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Niepołomice
Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 96
Ja trochę przesadziłem z przecinakiem...pękła mi nakrętka. skleiłem ją i do puki nie kupie drugiej to boje się tak jeździć nie wiem czy to będzie trzymać.
Mam takie pytanie nie wiem czy dobrze zamontowałem uszczelkę, czy w odpowiednim miejscu bo nie pamiętam gdzie była....Na szyjce zbiornika baku? i na niej wspiera się pompa a potem całość skręcam nakrętką?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #524622 Wysłany: 28 Lis 2011, 12:56; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 15 Cze 2011,
Posty: 8
Pompka okazała się być czysta. Problem nadal jest. Teraz doszła dziura w tłumiku. Nierówną pracą silnika zajmę się po naprawie tłumika. Na benzynie chodzi coraz gorzej. A na gazie jest OK. Czy taki spadek mocy może być spowodowany np. uszkodzonym katalizatorem, wtryskiem lub cewką zapłonową? Najgorsze jest to, że na gazie wszystko działa jak należy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #524876 Wysłany: 29 Lis 2011, 13:36; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
To dokładnie tak jak u mnie :E

Pompa pompuje samo paliwo czy razem z bąbelkami powietrza?

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #525299 Wysłany: 30 Lis 2011, 23:12; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Sonda lambda jak pada to na paliwie jest źle, na gazie ok. Ale to może być problem pompa paliwa > listwa wtryskowa wtryskiwacze. A może czujnik w kolektorze ssącym. Ciężko powiedzieć. U mnie byłą zła sonda lambda.

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #525389 Wysłany: 01 Gru 2011, 12:46; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 15 Cze 2011,
Posty: 8
Czy błąd, który się pokazuje i znika na desce rozdzielczej pokazałby mi na komputerze co to może być? (migająca dioda) - Pojawia się i znika. Nie chce wydawać 60zł za podpięcie do kompa jeśli to nic nie da. Wiem, że nieraz jeden błąd może oznaczać kilka różnych rzeczy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #529672 Wysłany: 17 Gru 2011, 00:50; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr

Imię: andrzej
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: sosnowiec
Rejestracja: 19 Kwi 2010,
Posty: 185
witam!
mam takie pytanko gdzie odpowietrza się pompe paliwa .
piszecie o jakiejś listwie O JAKĄ LISTWĘ CHODZI I GDZIE ONA JEST I JAKIŚ ZAWOREK.
dzięki za odpowiedz!

[ Dodano: 16 Gru 2011 23:50 ]



[ Dodano: 16 Gru 2011 23:50 ]


_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic25194.html-> Punto ll 1.2 5d
Zapraszam do odwiedzin
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #531557 Wysłany: 22 Gru 2011, 22:16; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Pod Filtrem powietrza jak patrzysz na silnik to po lewej stronie, na listwie gdzie są wtryskiwacze.

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #532186 Wysłany: 25 Gru 2011, 20:39; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Wersja: EL
Województwo: lubuskie [F]
Miejscowość: Sława
Rejestracja: 25 Gru 2011,
Posty: 20
Mam takie pytanie. W dieslu jest tak samo czy troche inaczej wykonuje sie tę czynność i czy w ogóle powinno sie to robić w dieslu?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #549405 Wysłany: 16 Lut 2012, 18:28; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 28 Kwi 2008,
Posty: 295
To ja odkopię ... może wyjdę na głupka ale skoro ktoś wyżej pisał że tą nakrętkę tak ciężko odkręcić z powodu zassanej przez ciśnienie uszczelki. To może przed waleniem tym młotkiem, zmniejszyć ciśnienie w baku odkręcając i zakręcając korek od paliwa. Potem tym zaworkiem na listwie wtryskowej spuścić trochę paliwa i ciśnienie powinno zejść :) ? Tak pytam bo na wiosnę również planuje zajrzeć :)

_________________
Przygarnij KROPKA :P
topic8320.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #557801 Wysłany: 11 Mar 2012, 14:18; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Go!
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 27 Mar 2011,
Posty: 386
Ja wczoraj próbowałem to ustrojstwo odkręcić i poddałem się po 1,5 godziny, próbowałem wszystkiego i tak dziadostwo siedzi :? dorobiłem z płaskowników "klucz" ale mimo że założyłem dłuższe ramię to ułamałem tylko dwa noski i ani drgnęło, drewienka wiadomo, że można sobie podarować :lol: , biłem dwoma młotkami i nic, korek z baku odkręcony, ale mimo to zassane na maxa. Jutro w robocie spróbuję coś z tym powalczyć jeszcze, jak to nie pomoże to wyjeżdżam z bakiem i pacjenta na stół :E

_________________
Fiat Punto GO! topic28147.html
Fiat Punto MY2012 Twinair topic42387.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #557836 Wysłany: 11 Mar 2012, 15:22; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
smutny, Takie coś trzeba użyć: http://allegro.pl/klucz-do-wykrecania-p ... 87341.html

Mi jak odkręcali to właśnie takim kluczem... + ponad półmetrowa przedłużka w górę, a do tego rurka tak długa, że kończyła się w okolicach deski rozdzielczej pasażera. I tak musiał się gościu zaprzeć.

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #558039 Wysłany: 11 Mar 2012, 23:01; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Go!
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 27 Mar 2011,
Posty: 386
Dzięki :P kurcze wiedziałem że będzie ciężko ale nie że aż tak :D

_________________
Fiat Punto GO! topic28147.html
Fiat Punto MY2012 Twinair topic42387.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #558094 Wysłany: 12 Mar 2012, 00:05; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
A co do wyrównywania ciśnień w baku to bym dla pewności włożył wąż do baku przez wlew, chociaż moim skromnym zdaniem to w ogóle nie ma nic do rzeczy.

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #562428 Wysłany: 22 Mar 2012, 22:28; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Go!
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 27 Mar 2011,
Posty: 386
Ja już po operacji czyszczenia, pompę wyjąłem dopiero po rozłupaniu nakrętki, była tak mocno zassana że nawet w ASO nie dali rady jej popuścić, toteż zamówiłem nową uszczelkę i nakrętkę za łączną kwotę 98zł i za pomocą radzieckich metod wydobyłem co wydobyć chciałem :E Generalnie misja się udała, syfu praktycznie bylo bardzo mało, bak w środku czyściutki, spuściłem około 5 litrów paliwa i wymyłem bak i pompę wraz z sitkiem, poskładałem i śmiga :wink:

_________________
Fiat Punto GO! topic28147.html
Fiat Punto MY2012 Twinair topic42387.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #568279 Wysłany: 07 Kwi 2012, 11:21; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
A ja mam do wymiany filtr paliwa niestety...

Ale rozwiąże to po swojemu!

Manual przewidziany.

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #583567 Wysłany: 23 Maj 2012, 22:47; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011,
Posty: 1063
Pomógł: 33
tez zabieram sie za czyszczenie pompy paliwa, bardzo interesujacy watek. Dzisiaj czyscilem przeplywomierz, bo mulilo strasznie puntolota..... MARIUZ dokonales juz wymiany filtra paliwa? Mozna prosic o poradnik? Moj punciak czesto jezdzil na rezerwie u poprzednika, wiec spodziewam sie dosc duzo syfu... A zeszla zima mialem "atrakcje" i musze wyczyscic bak dla pewnosci i filtr paliwa.

_________________
"Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 121 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO