|
Obecny czas: 28 Kwi 2024, 19:53
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
taki--jeden |
#507657 Wysłany:
27 Wrz 2011, 06:51; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 26 Cze 2011, Posty: 465 Pomógł: 5
|
i ta kontrolka tak świeci cały czas czy gaśnie?
_________________ Grande Punto 1.4 Active 5D 2007 LPG z dołożonym: - fabrycznym radiem Blaupunkt z podpiętą linią CAN, której fabrycznie nie było - tempomatem - sterowaniem radiem z kierownicy
Mam pełną legalną wersję MULTIECUSCAN 4.5 -służę BEZPŁATNĄ pomocą.
|
|
Góra |
|
|
|
|
mazzik83 |
#507681 Wysłany:
27 Wrz 2011, 09:08; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 23 Wrz 2011, Posty: 212 Pomógł: 11
|
bravoemotionmjet napisał(a): Generalnie jeśli ktoś jest zainteresowany to mam zestaw do Blue Me do Grande. Możliwy montaż. Jaka cena? taki--jeden napisał(a): i ta kontrolka tak świeci cały czas czy gaśnie?
Gaśnie.
|
|
Góra |
|
|
johnyPL |
#509266 Wysłany:
03 Paź 2011, 22:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: marcin
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Śląsk Rejestracja: 03 Paź 2011, Posty: 101
|
mazzik83
zainteresowany, prosze o szczegóły
_________________ GPS 191KM 404nm
|
|
Góra |
|
|
mazzik83 |
#509341 Wysłany:
04 Paź 2011, 13:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 23 Wrz 2011, Posty: 212 Pomógł: 11
|
ale co jest nie jasne?
Przeczytałeś ten wątek? (łącznie z zamieszczonymi do zagranicznych - można użyć translatora - stron)?
Generalnie zaczyna się od sprawdzenia czy masz w swoim aucie kabel pomiędzy body a kierownicą (jak nie ma musisz dołożyć) oraz poszukujesz manetki z CC (w jak najlepszym stanie).
zadaj konkretne pytanie to postaram się pomóc
|
|
Góra |
|
|
glonojad |
#509494 Wysłany:
04 Paź 2011, 22:57; Temat postu: CC |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 29 Lis 2009, Posty: 22
|
Witam. Ja kupiłem na Allegro zegary obsługujące CC za 85 zł - nr 51718552. Według EPER tempomat obsługują jeszcze zegary o numerach: 51718550, 51794840, 51794844 i jeszcze kilka innych. W opisie jest to funkcja E416. Poprzednio miałem zegar 51716454 (bez diody od CC), a ten co kupiłem ma nawet taką samą tarczę (tło).
_________________ Dołożyłem: tempomat, fotel z regulacją lędźwi, gniazdo 12V w bagażniku, schowek na okulary, lampkę 2-punktową z przodu i lampkę z tyłu
|
|
Góra |
|
|
matizk |
#509548 Wysłany:
05 Paź 2011, 11:13; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Paź 2010, Posty: 8
|
Witam,
czytam czytam, podglądam ten temat od kilku dni i z każdym postem nabieram ochoty na dołożenie tego tempomatu.
U mnie w GP na desce mam diodę tempomatu (z lewej strony), ba mam nawet diodę świec żarowych, mimo, że mam benzyne 96km. Czy w takim razie wystarczy wymienić tylko ten panel z "dźwigniami"? Jakieś dodatkowych kostek (sterowników) już się nie dokłada? Ktoś mieszka w Krakowie / okolicach i nawet za opłatą by mi takie coś zamontował. W kierownicy jest poduszka i boje sie, żeby taśmy nie uszkodzić
|
|
Góra |
|
|
CzarnyInside |
#509575 Wysłany:
05 Paź 2011, 15:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 05 Lut 2011, Posty: 1296
|
krzepka napisał(a): Do CC w GP wymienia się cały przełącznik zespolony. Nie ma możliwości tak jak w Bravo dołożenie samej manetki od CC. Przełącznik z CC leży przede mną i będę go montował. Co więcej się robi, napiszę w poniedziałek, po =mam nadzieję= udanym montażu. Nikt tego nie robił do tej pory i nie wiadomo, czy body komputer tak pięknie odczyta nowe urządzenie jak w Bravo.
a ile takie cudo? może pomyślę nad takim czymś.
_________________ Usługi księgowe i ubezpieczenia - zapraszam ----->http://fiatpunto.com.pl/post647320.html#p647320
http://obrazki.elektroda.net/36_1315939518.gif
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#509622 Wysłany:
05 Paź 2011, 18:53; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
matizk napisał(a): U mnie w GP na desce mam diodę tempomatu (z lewej strony), ba mam nawet diodę świec żarowych, mimo, że mam benzyne
Bo praktycznie wszystkie GP (oprócz Sportów i Abarthów) dostawały te same zegary, nieważne jako silnik był pod maską. Po co np. w moim dieslu obrotomierz do 7000? Albo ikonki od systemu kontroli ciśnienia w kołach oraz hill holder skoro ich nie mam?
To, że masz tą ikonkę widoczną na zegarach z zewnątrz, nie oznacza, że wewnątrz, na płytce drukowanej jest dioda/żarówka...
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
Ostatnio edytowany przez Hubik, 05 Paź 2011, 18:56, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
glonojad |
#509623 Wysłany:
05 Paź 2011, 18:55; Temat postu: CC |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 29 Lis 2009, Posty: 22
|
matizk - to, że na pulpicie pod zegarami masz narysowany piktogram tempomatu nie znaczy, że pod tym piktogramem masz fizycznie diodę na płytce drukowanej - u mnie tak było. Jak nie masz zamontowanego CC to nie sprawdzisz czy tam jest dioda, chyba że wymontujesz zegary i sprawdzisz to naocznie na płytce. Zresztą nie tylko o tą diodę chodzi, lecz również o komunikaty wyświetlane przez komputer o włączonym i wyłączonym Cruise Control - a to idzie w parze z tą nieszczęsną diodą. Wiem to, bo sam przerobiłem to u siebie i jak podłączyłem zegar z diodą od CC to i komunikaty się pojawiały. Zobacz sobie chyba na 3 stronie zdjęcia zrobione przez kolegę bravoemotionmjet.
_________________ Dołożyłem: tempomat, fotel z regulacją lędźwi, gniazdo 12V w bagażniku, schowek na okulary, lampkę 2-punktową z przodu i lampkę z tyłu
|
|
Góra |
|
|
Radoslav |
#509728 Wysłany:
06 Paź 2011, 09:45; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Radosław
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 20 Lip 2011, Posty: 23
|
Nieprawda, można spróbować zapalić lampkę CC poprzez FESa, ja nie mam u siebie CC ale lampkę w ten sposób zapaliłem.
_________________ GP 1.3 ( 90 ) MJ SPORT
|
|
Góra |
|
|
bravoemotionmjet |
#509729 Wysłany:
06 Paź 2011, 09:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Między Łodzią a Warszawą :) Rejestracja: 03 Cze 2008, Posty: 186
|
Najgorsze jest to, że używasz oprogramowania i pojęcia nie masz jak ono działa i co robi, a przy okazji innych w błąd wprowadzasz... Porażka.
_________________ Fiat Bravo Emotion 1.9 MultiJet 120 KM, 17", dołożyłem: tempomat, ESP/ASR, nagrzewnica elektryczna, Blue Me, przyciemniane szyby elektryczne z tyłu, MP3, czujniki cofania P/T Valeo, elektrycznie składane lusterka, podgrzewanie foteli przód.
Poszedł w świat: Fiat Grande Punto Sport 1.3 MultiJet 90 KM, 17", dołożyłem tempomat, nagrzewnica elektryczna, Blue Me, czujniki cofania, podłokietnik, podgrzewanie foteli przód.
@Manetka tempomatu do GP z montażem@
|
|
Góra |
|
|
taki--jeden |
#509731 Wysłany:
06 Paź 2011, 10:04; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 26 Cze 2011, Posty: 465 Pomógł: 5
|
nie da się zapalić lampki FESem jeśli fizycznie nie ma diody!
Sam miałem licznik nie przystosowany do CC i nie dało się zapalić lampki CC tak jak innych, ponadto przy osiowaniu proxi wywalało błąd właśnie licznika.
Dopiero po zmianie licznika na taki z CC osiowanie poszło bez problemu.
Przy okazji mam pytanie odnośnie funkcji zapisywania przebiegu licznika.
Na swoim miałem ponad 75000, po zmianie licznika nowy ma 28 tysięcy kilka i wszędzie FES pokazuje ten przebieg - w poduchach, ABS, etc.
Jak zapiszę w liczniku mój oryginalny przebieg to gdzieś to jeszcze się zapisuje?
_________________ Grande Punto 1.4 Active 5D 2007 LPG z dołożonym: - fabrycznym radiem Blaupunkt z podpiętą linią CAN, której fabrycznie nie było - tempomatem - sterowaniem radiem z kierownicy
Mam pełną legalną wersję MULTIECUSCAN 4.5 -służę BEZPŁATNĄ pomocą.
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#509738 Wysłany:
06 Paź 2011, 11:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
Radoslav napisał(a): ja nie mam u siebie CC ale lampkę w ten sposób zapaliłem.
Skoro jest u Ciebie dioda, to używając modułu testowania w FESie można zapalić każdy wskaźnik ale nie wiem czy musi to oznaczać, że licznik obsługuje CC...
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
Ostatnio edytowany przez Hubik, 06 Paź 2011, 14:43, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
taki--jeden |
#509742 Wysłany:
06 Paź 2011, 11:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 26 Cze 2011, Posty: 465 Pomógł: 5
|
tylko ciekawe jak sprawdził, że ma diodę.
_________________ Grande Punto 1.4 Active 5D 2007 LPG z dołożonym: - fabrycznym radiem Blaupunkt z podpiętą linią CAN, której fabrycznie nie było - tempomatem - sterowaniem radiem z kierownicy
Mam pełną legalną wersję MULTIECUSCAN 4.5 -służę BEZPŁATNĄ pomocą.
|
|
Góra |
|
|
matizk |
#509756 Wysłany:
06 Paź 2011, 12:55; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Paź 2010, Posty: 8
|
Hmm to jest jakiś sposób na sprawdzenie czy tą diodę posiadam czy nie? W sumie 4 lata jeżdże bez tempomatu i jakoś żyje. Nie wiem czy to coś da, ale w aucie w sumie nie mam tempomatu, ESP, tylnich szyb el i lusterek, B&M. Coś kolega Radoslav wspominał o FES'ie. Jeśli znakiem rozpoznawczym, że deska obsługuje CC jest dioda, zawsze można spróbować zapalić. Jeśli się nie zapali - jasna sprawa - nie ma diody:)
|
|
Góra |
|
|
alba |
#509763 Wysłany:
06 Paź 2011, 14:42; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 26 Kwi 2009, Posty: 96
|
Fesem zrobić test zegarów i zobaczyć czy jest dioda.
Jesli jest po uruchomieniu tempomatu i proxy alignment ecu wskaźników dostaje po CAN-ie info co ma robić i zapala diodę i wyświetla komunikat.
Obstawiałbym równiez że komunikat powinien się wyświetlić niezależnie czy jest dioda jeśli wyświetlacz ma matrycę pozwalającą na "składanie" liter nie tylko segmenty cyfr i piktogramy
To chyba tak w skrócie
_________________ Alfa Romeo Mito 1,4 MPI
|
|
Góra |
|
|
taki--jeden |
#509768 Wysłany:
06 Paź 2011, 14:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 26 Cze 2011, Posty: 465 Pomógł: 5
|
nie do konca, u mnie licznik nie mial CC a ma mozliwosc skladania liter a komunikat sie nie pokazuje nawet po proxi
_________________ Grande Punto 1.4 Active 5D 2007 LPG z dołożonym: - fabrycznym radiem Blaupunkt z podpiętą linią CAN, której fabrycznie nie było - tempomatem - sterowaniem radiem z kierownicy
Mam pełną legalną wersję MULTIECUSCAN 4.5 -służę BEZPŁATNĄ pomocą.
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#509788 Wysłany:
06 Paź 2011, 16:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
taki--jeden napisał(a): nie do konca, u mnie licznik nie mial CC a ma mozliwosc skladania liter a komunikat sie nie pokazuje nawet po proxi
Bo do szczęścia potrzebna jest i dioda i odpowiedni wyświetlacz
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
Radoslav |
#509919 Wysłany:
07 Paź 2011, 08:45; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Radosław
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 20 Lip 2011, Posty: 23
|
bravoemotionmjet napisał(a): Najgorsze jest to, że używasz oprogramowania i pojęcia nie masz jak ono działa i co robi, a przy okazji innych w błąd wprowadzasz... Porażka.
Kolega Glonojad napisał że do sprawdzenia czy jest dioda czy nie ma trzeba rozebrać zegary, więc ja twierdze że nie trzeba i można to zrobić w ten sposób. Mylę się?
_________________ GP 1.3 ( 90 ) MJ SPORT
|
|
Góra |
|
|
matizk |
#509987 Wysłany:
07 Paź 2011, 19:53; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Paź 2010, Posty: 8
|
Ja mam podobne podejście do kolegi Radoslava. Po co wywarzać otwarte drzwi. Teraz tylko może mi ktoś powiedzieć jaki kabel do tego. Mam znajomego - super mechanika, ale z elektroniką i podłączaniem do komputera Fiatów miał mało doczynienia i chciałem może mu lekko podpowiedzieć [ Dodano: 07 Paź 2011 19:53 ]Lekko czytnałem o kablach i na stronie FES'a piszą o kupnie kabla VAG i zwarciu pinów. Czy takie kabel się nada http://allegro.pl/vag-kkl-obd2-usb-skod ... 78412.html ?
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#510023 Wysłany:
07 Paź 2011, 20:40; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
W Grande to kablem VAG KKL nic nie zrobisz...
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
Radoslav |
#510031 Wysłany:
07 Paź 2011, 21:03; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Radosław
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 20 Lip 2011, Posty: 23
|
|
Góra |
|
|
Dzióbel |
#510059 Wysłany:
07 Paź 2011, 23:06; Temat postu: |
|
|
Admin |
|
Imię: Zbyszek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chełm/Sławno/Słupsk Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 3301
|
W Bravo w niektórych modelach jest kostka i wystarczy tylko podpiąć zwyczajnie tempomat i jest
Sądzę, że w GP jest podobnie Jeśli zdejmiecie plastikową osłonę pod kierownicą - W Bravo wystarczy odkręcić 2 śrubki i natkniecie się na białą kostkę to znaczy, ze zakładacie manetkę i działa
_________________ Pilot RC KDS450 SV + Flymentor 3D & Tarot 450 PRO + Flymentor 3D & DJI Phantom 3
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#510063 Wysłany:
07 Paź 2011, 23:40; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
bym miał gp to manual step-by-step dawno by już był
A ludzie co zrobili to tylko potrafią się pochwalić ze zrobili.
A małym druczkiem przyjedź do mnie i mi zapłać
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#511513 Wysłany:
15 Paź 2011, 22:29; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
No to i u mnie wylądował tempomat. Co prawda licznik go nie obsługuje ale nie będę go zmieniał tylko po to żeby świeciła się jedna kontrolka więcej - działanie tempomatu jest i tak wyczuwalne więc dioda nie musi mnie o tym informować
A jazda z nim w trasie to bajka, powinni go montować fabrycznie
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|