You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 10:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 1325 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 53  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #179832 Wysłany: 14 Paź 2008, 23:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 06 Wrz 2008,
Posty: 578
Pomógł: 3
"Wątek ciężko chodzącego drążka biegów i tego smaru" -> http://fiatpunto.com.pl/topic10334.html :)

_________________
Image
Image Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Profil  
 

 
 Post #180016 Wysłany: 15 Paź 2008, 18:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
mentor_13 napisał(a):
@remind mógłbyś rozwinąć wątek ciężko chodzącego drążka biegów i tego smaru? a poza tym jak zmieściłeś do punciaka akumulator 63Ah?


Akumulator o długości 242mm spokojnie wszedł , wystarczyło wyciąć jedną ściankę w koszyku akumulatora. Akumulator opiera sie trochę na filtrze powietrza ale mu to nie przeszkadza. Odnośnie wajchy to popsikałem smarem miedziowym w aerozolu w komorze silnika tam gdzie się kończą linki do zmiany biegów.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #180070 Wysłany: 15 Paź 2008, 21:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
Jutro bede miał przepływomierz:) (359zł)
bede go sam motował.
czy trzeba to robic na odpiętym akumulatorze?
mam też pytanie odnosnie tej rurki co wychodzi od przepływki od spodu i łączy się potem z układem hamulcowym (jak mniemam) czy ma ona wchodzić na ścisło? jak wyciągałem ostatnio tego starego dziada (co z reszta jest nie kompletny) to ta rurka tak lekko wchodziła.
czy wewnątrz ruru dolotowej tez cos trzeba podpinac/podłączać czy wystarczy wsadzic przepływke na miejsce i przykrecic 3 srubkami i gotowe??
przypuszczam ze szarpanie nie zniknie skoro u toma83 nie znikło po wymienie przepływki,ale moze dzieki temu bedzie troche zwinnijeszy :E
wiem ze to wolnossacy ale mógłby byc troche bardziej dynamiczny, na co zreszta licze:)
skoro wyskoczył mi błąd EGR ktorego mam zatkanego czy to zonacza ze musze tez go wymienic? i potem znowu zaslepic? czy mozna smigac z takim co błędy wywala ale zaslepionym?
czy po tym zabiegu wymiany przepływki rzeba jechac na kompa?
pozdroo :E

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #180181 Wysłany: 16 Paź 2008, 11:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
@mentor_13

Tak wygląda rozwiązanie większego akumulatora w kropku:
Image

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #180835 Wysłany: 18 Paź 2008, 07:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
moje Punto wróciło do zdrowia:)
wymiana przepływki opłacila sie. przyniosła nieoczekiwany przyrost mocy i przyspieszenia:)
w 3 osoby na IV biegu do 120 bardzo fajnie ciągnie na V do 145 i mozna było wiecej ale zwezenie drogi bylo i olalem testy :E
nie wiem jak bedzie ze spalaniem po tej wymianie ale zrobie dokładne pomiary jak wyjezdza do konca bak ropy z STP do wtrysków.
szarpanie jak bylo tak jest dalej ale olewam to bo zbyt duzy koszt a poza tym wystrczy opanowac odpowiednia technike jazdy:)
we wtorek jade jeszcze raz na kompa zobaczyc czy bledy od przepustnicy modyfikowanego przepływu (przepływki) po skasowaniu sie nie pojawily na nowo ale raczej chyba nie bo autko żwawe jak nigdy:)

ps teraz troche z innej beczki: jak klasują sie ceny ON w Waszych miastach? u mnie znalazlem najtansze na lotosie po 4.13zł a najdrozsze na Shellu 4.23 zł
nie mowie tu o stacjach typu Makro albo Auchan bo widomo ze ponizej 4 zł mozna znalezc ale nie warto :E



pozdroo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #180837 Wysłany: 18 Paź 2008, 08:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
639 napisał(a):
moje Punto wróciło do zdrowia:)
wymiana przepływki opłacila sie. przyniosła nieoczekiwany przyrost mocy i przyspieszenia:)
w 3 osoby na IV biegu do 120 bardzo fajnie ciągnie na V do 145 i mozna było wiecej ale zwezenie drogi bylo i olalem testy :E
nie wiem jak bedzie ze spalaniem po tej wymianie ale zrobie dokładne pomiary jak wyjezdza do konca bak ropy z STP do wtrysków.
szarpanie jak bylo tak jest dalej ale olewam to bo zbyt duzy koszt a poza tym wystrczy opanowac odpowiednia technike jazdy:)
we wtorek jade jeszcze raz na kompa zobaczyc czy bledy od przepustnicy modyfikowanego przepływu (przepływki) po skasowaniu sie nie pojawily na nowo ale raczej chyba nie bo autko żwawe jak nigdy:)

ps teraz troche z innej beczki: jak klasują sie ceny ON w Waszych miastach? u mnie znalazlem najtansze na lotosie po 4.13zł a najdrozsze na Shellu 4.23 zł
nie mowie tu o stacjach typu Makro albo Auchan bo widomo ze ponizej 4 zł mozna znalezc ale nie warto :E



pozdroo


Sprawne autko powinno do 170 ciągnąć w 2 osoby ale to tylko można w Niemczech na autostradzie sprawdzić bo u nas niestety nie. Generalnie sprawne autko mniej pali , bez balastu , na letnich oponach i odpowiednim ciśnieniu w/g książki a nie tego co nam pompują 2.0 przy wymianie opon nie cisnąc ok 4 spalanie. Co objawia się na komputerze wynikami 20-22km/L. U mnie z uszkodzonymi wtryskami spalanie było 15-16km/L a realne ok 5.5L. Opla cało się je zrobić. Nie tylko dla szarpania ale także dla mniejszego dymienia , spalania. Ropa przecież na dzień dzisiejszy 3.95 :/

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #180873 Wysłany: 18 Paź 2008, 11:01; 
 Temat postu: Fiat Punto II 1.9 DS 3D 44KW
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 18 Paź 2008,
Posty: 2
Witam.

Od tygodnia jestem posiadaczem takiego klekota i mam identyczny problem z szarpaniem samochodu na IV i V biegu przy około 50/60 km/h. Punto jest bardzo żwawe i bez większego problemu osiąga 120/130 km/h <więcej nie próbowałem, dzisiaj sprawdzę> nie daje czarnej chmury jak da się więcej gazu i nie klekocze jakoś nadzwyczajnie <wiadomo jak zimny to klekot idzie fest >. Pierwszą myślą jest przeczyszczenie baku, ale z tego co czytałem na forum już to przerabialiście. Te szarpanie jest na maxa denerwujące.....ktoś je w końcu wyeliminował czy jest to kwestia nowych wtrysków?????????


Góra
 Profil  
 
 
 Post #180913 Wysłany: 18 Paź 2008, 13:30; 
 Temat postu: Re: Fiat Punto II 1.9 DS 3D 44KW
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
PAGER6 napisał(a):
Witam.

Od tygodnia jestem posiadaczem takiego klekota i mam identyczny problem z szarpaniem samochodu na IV i V biegu przy około 50/60 km/h. Punto jest bardzo żwawe i bez większego problemu osiąga 120/130 km/h <więcej nie próbowałem, dzisiaj sprawdzę> nie daje czarnej chmury jak da się więcej gazu i nie klekocze jakoś nadzwyczajnie <wiadomo jak zimny to klekot idzie fest >. Pierwszą myślą jest przeczyszczenie baku, ale z tego co czytałem na forum już to przerabialiście. Te szarpanie jest na maxa denerwujące.....ktoś je w końcu wyeliminował czy jest to kwestia nowych wtrysków?????????


oprawkę wtryskiwacza zostaw w spokoju, końcówki niedrogie można wymienić. ktoś tam jeszcze na forum wymieniał bo lały itp.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #180921 Wysłany: 18 Paź 2008, 14:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
remind jak byłem w ASO to pytałem o szarpanie i koles mi wmawial ze wtrysków sie nie czysci tylko wymienia i ze całe a nie tylko końcówki. dupki są w ASO i tyle. po zamontowaniu przepływki byłem na kompie u takiego typa co za 40 zł podpiął i kazał pojeździc i przyjechac na "kontrole" we wtorek i we wtorkowe podpięcie jest juz gratis :E
czyszczenie wtrysków zleciłem płynowi STP ale i dało to niewiele a może wcale i tylko efekt placebo wystapił u mnie w głowie :?
w serwisie BOSCHA owszem czyszczą wtryski ale najpierw podpinąją do kompa za co krzyknęli 240zł :shock: i potem jeszcze cena czyszczenia.
na innym forum wyczytalem ze mozna dolac do paliwka taki srodek ktory jest dostępny tylko w marketach i jego cena tez jest "marketowa" (kilka srebrników za flakonik 250ml) ale ponoc działa cuda i leje sie go na resztki paliwa by bylo jak największe stęzenia a nie jak te wszystkie STP czy Xeramic na cały bak.
Poszukam jeszcze tańszego naprawiacza/czyściciela wtrysków jak ten cały BOSCH i pewnie sie skusze:)
co do ciśnienia w oponach to mam o jakieś 0,2 wiecej zarówno z przodu jak i z tyłu.
a ceny paliwka (3,95zł/L) tylko pozazdrościc

pozdroo

[ Dodano: 18 Paź 2008 14:22 ]
remind czy Ty miałes u siebie licznik z obrotomierzem?
gdzies na forum wyczytałem ze w dieslach były liczniki od benzynowców.
prawda to?

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #180960 Wysłany: 18 Paź 2008, 16:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Xeramic to jest do oleju do silnika czy do ropy się dodaje bo różne chodzą opinie :) Ja licznik mam od diesla, wszędzie jest do 7000rpm, nawet w JTD. STP słyszałem że nic nie daje, ja tam kiedyś swój bak czyściłem to po używaniu TDA nie było ani grama wody na dnie... ( mam gdzieś jeszcze zdjęcia to później wrzucę ) Najlepiej wymienić końcówki i się nie bawić w czyszczenie, koszt podobny a efekt ...

Image

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181002 Wysłany: 18 Paź 2008, 18:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
szukam i szukam na necie warsztatów u mnie w miescie ale nie moge znalezc, poza tym BOSCHEM co duzo kroją to nie ma chyba :?
jaki jest orientacyjny koszt wymiany koncówek? i jaki jest ich nr katalogowy to sobie kupie:)
ps tam sa 4 sztuki co nie? :E

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181010 Wysłany: 18 Paź 2008, 18:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Tak właśnie wygląda czyszczenie baku, ech.. i pomyśleć, ze ja to robiłem u Siebie pod blokiem!!. I nie powiem co zrobiłem z brudną benzyną.. :E

Ech obserwuję..Wasz temat, i szkoda, że nie mam 1.9D 60KM, może bym to rozpracował :P

Może:) (jedno pewne, pośmigałbym po szrotach i wyrwał parę interesujących mnie części :twisted: )

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181016 Wysłany: 18 Paź 2008, 18:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
Adas Ty to masz pomysły :E
a ja na eperze szukałem końcówek wtryskiwaczy i nie ma ich :shock:
czyżbym musiał nabyc całe wtryskiwacze?

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181022 Wysłany: 18 Paź 2008, 18:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
A może na allegro poszukaj ci co sprzedają kropy na części..ja znalazłem takiego jednego i u niego się non stop zaopatruję..

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181026 Wysłany: 18 Paź 2008, 18:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
patrzyłem teraz na allegro i cosik nie ma albo zle szukam. ale skoro w eparze nie ma koncówek to chyba cały wtrysk trzeba wymienic :?

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181031 Wysłany: 18 Paź 2008, 19:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
@Adas
Ja swojego kropa czyściłem pod blokiem. Gdzieś z 3h roboty. Do pustego zbiornika można wlać 50L paliwa. Generalnie wszystko robię pod blokiem, zalewam też paliwo pod blokiem :) Już swojego rozgryzłem, na razie jeździ ok i nic w nim nie robię. Tylko zalewam...

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181041 Wysłany: 18 Paź 2008, 19:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Ja dziś swoim pojeździłem trochę po podlasiu(150km, na wieś, po lasku i wogóle :))), i niom.. Lubię kropka, generalnie to mój się nie psuję, ale generalnie jest tak, że u mnie nie ma kompromisów, musi być igła. I taki jest :)). Kiedyś myślałem o 1.9D, ale.. Jakoś nie pasował mi klekot do maluszka..:D. Wybrałem 1.2 8V, silnik praktycznie nie sprawia problemów, dbać o świece i śmiga jak należy. Ostatnie tygodnie, jak miałem wolne to przygotowałem kropa do zimy, by nic w tedy się w nim nie psuło.. :mrgreen:

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181221 Wysłany: 19 Paź 2008, 11:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Adas napisał(a):
Ja dziś swoim pojeździłem trochę po podlasiu(150km, na wieś, po lasku i wogóle :))), i niom.. Lubię kropka, generalnie to mój się nie psuję, ale generalnie jest tak, że u mnie nie ma kompromisów, musi być igła. I taki jest :)). Kiedyś myślałem o 1.9D, ale.. Jakoś nie pasował mi klekot do maluszka..:D. Wybrałem 1.2 8V, silnik praktycznie nie sprawia problemów, dbać o świece i śmiga jak należy. Ostatnie tygodnie, jak miałem wolne to przygotowałem kropa do zimy, by nic w tedy się w nim nie psuło.. :mrgreen:



W dobie kryzysu 4L/100 to się bardziej opłaca klekocika. Poza tym to w dieslu zawsze masz większy moment a to się przydaje przy wyprzedzaniu w trasie.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181229 Wysłany: 19 Paź 2008, 11:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Mam gaz.. I drożej mi nie wychodzi:D. średnio 8L gazu na setkę. A co do momentu to fakt, tu tego trochę brakuję..ale nie wyprzedzam jak ktoś jedzie 100, a poniżej tego progu to jeszcze jakoś idzie :E

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181469 Wysłany: 19 Paź 2008, 23:17; 
 Temat postu: Da się z tym jeździć....
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 18 Paź 2008,
Posty: 2
Pojeździłem trochę przez weekend i już rozklimiłem technikę jazdy klekocikiem. Nie wnikam na razie w to szarpanie. Z tego co naczytałem się na forum to tak naprawdę nikt nie postawił jeszcze trafnej diagnozy hehe. Do 150 mój punciak rozpędza się bez problemu <więcej nie ciągnąłem bo przed Olsztynkiem z laserówką stali...>i żeby nie szarpał po prostu wrzucam mu 5 bieg przy wyższych obrotach albo odejmuje trochę gazu, po czym znowu dodaję i idzie płynnie, z 4 biegiem to samo.... 138000 tyś. km przebiegu cholerka to nic jak na diesla i myślę że jeszcze troszkę kilometrów da się nim na stukać....Gadałem z kolesiem który wpierniczył około 4 tysi w silnik 1.9 d bo mu szarpał. Kase utopił na wtryski, przepływomierz i coś tam jeszcze, a jak szarpał tak szarpie dalej. Powiem wam jedno nie jeździjcie na światłach i nie słuchajcie radia przez 2 tygodnie, nie używajcie dużo nawiewu itp.<jednym słowem oszczędzajcie energię w punciaku> podobno szarpania nie będzie <teraz jest to nie do sprawdzenia bo cały rok jeździmy na światłach>. Nie ściemniam i nie wiem czego to kwestia ale jest to sprawdzone przez mojego znajomego...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181525 Wysłany: 20 Paź 2008, 11:14; 
 Temat postu: Re: Da się z tym jeździć....
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
PAGER6 napisał(a):
Pojeździłem trochę przez weekend i już rozklimiłem technikę jazdy klekocikiem. Nie wnikam na razie w to szarpanie. Z tego co naczytałem się na forum to tak naprawdę nikt nie postawił jeszcze trafnej diagnozy hehe. Do 150 mój punciak rozpędza się bez problemu <więcej nie ciągnąłem bo przed Olsztynkiem z laserówką stali...>i żeby nie szarpał po prostu wrzucam mu 5 bieg przy wyższych obrotach albo odejmuje trochę gazu, po czym znowu dodaję i idzie płynnie, z 4 biegiem to samo.... 138000 tyś. km przebiegu cholerka to nic jak na diesla i myślę że jeszcze troszkę kilometrów da się nim na stukać....Gadałem z kolesiem który wpierniczył około 4 tysi w silnik 1.9 d bo mu szarpał. Kase utopił na wtryski, przepływomierz i coś tam jeszcze, a jak szarpał tak szarpie dalej. Powiem wam jedno nie jeździjcie na światłach i nie słuchajcie radia przez 2 tygodnie, nie używajcie dużo nawiewu itp.<jednym słowem oszczędzajcie energię w punciaku> podobno szarpania nie będzie <teraz jest to nie do sprawdzenia bo cały rok jeździmy na światłach>. Nie ściemniam i nie wiem czego to kwestia ale jest to sprawdzone przez mojego znajomego...


4 tyś PLN to by wyszło równo pompa wtryskowa z aso, przepływomierz i 4 końcówki wtryskiwaczy z robocizną. Po takich zabiegach to już by pewnie przestał szarpać. U mnie na razie ok. Winne były wtryskiwacze jeśli chodzi o szarpanie. Wystarczyło właśnie końcówki. Koszt minimalny a nic nie dymi po wymianie.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181617 Wysłany: 20 Paź 2008, 18:34; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 10 Sie 2008,
Posty: 27
----639---
chyba skonczyly sie moje problemy ze szarpaniem. tydzien temu kupiłem pompe wtryskowa na znanym portalu aukcyjnym--jest to chyba ta sama pompa o ktorej pisales bo opis i cena sie zgadza... :) zaplacilem 450 pln. założyłem i jest dobrze... auto nie szarpie ciszej chodzi i lepiej ciągnie... w ogóle to inne auto. dodatkowo zdjąłem zaślepkę z EGR i troche przyspieszylem zapłon. poza tym przepływka jest nadal stara. komputer stwierdził ze uszkodzona, ale membrana jest cała bo sprawdzałem...

[ Dodano: 20 Paź 2008 18:34 ]
jak na razie bede próbował sprzedac mojego fiata...niech ktos inny sie cieszy...ja wracam do tdi...droższa ale solidniejsza konstrukcja...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181778 Wysłany: 20 Paź 2008, 23:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
tom83 zadziwiasz mnie i to negatymnie :(
jak mozesz po tych wszystkich perypetiach ktore przeszedles wypiąc sie teraz na punto? wycyckales je sobie na glanc. pewnie jest w lepszym stanie niz jak zjechalo z fabryki wiec ciesz sie teraz nim. TDI? dobre ale ciezko trafic fajny egzemplaz bo wiekszosc to uzytkowane bylo przez amatorow sportow samochodowych wystawiali oni lokcie przez okna i sluchali techniawki. ja bym zostal przy punto na Twym miejscu ale to twoj wybor. dzieki z rady i 3maj sie

moje cos duzo pali :? dzis po jezdzie po miesci i po expresowce pol na pol łacznie 35km zeszla jedna kreska na wskazniku :? owszem gnalo sie 120-150 ale bez przesady. po wyplacie zaleje go dobrym paliwkiem z shella i wtedy dokonam dokladniejszych pomiarow. teraz mam w baku lotosa i STP.
wie ktos ile na ile litrow przypada jedna kreska na wskazniku?

pozdroo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181860 Wysłany: 21 Paź 2008, 12:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
639 napisał(a):
tom83 zadziwiasz mnie i to negatymnie :(
jak mozesz po tych wszystkich perypetiach ktore przeszedles wypiąc sie teraz na punto? wycyckales je sobie na glanc. pewnie jest w lepszym stanie niz jak zjechalo z fabryki wiec ciesz sie teraz nim. TDI? dobre ale ciezko trafic fajny egzemplaz bo wiekszosc to uzytkowane bylo przez amatorow sportow samochodowych wystawiali oni lokcie przez okna i sluchali techniawki. ja bym zostal przy punto na Twym miejscu ale to twoj wybor. dzieki z rady i 3maj sie

moje cos duzo pali :? dzis po jezdzie po miesci i po expresowce pol na pol łacznie 35km zeszla jedna kreska na wskazniku :? owszem gnalo sie 120-150 ale bez przesady. po wyplacie zaleje go dobrym paliwkiem z shella i wtedy dokonam dokladniejszych pomiarow. teraz mam w baku lotosa i STP.
wie ktos ile na ile litrow przypada jedna kreska na wskazniku?

pozdroo


Zależnie ile masz kresek, jak się oprze wskaźnik o kołek to zostaje ok 5L paliwa. Bak ma 49L wiec można policzyć.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181877 Wysłany: 21 Paź 2008, 17:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
mam identyczny licznik ja ten

Image

wiec z tego co mówisz jedna kreska to około 5,5 litra

to chyba cos za duzo mi łyknęło :?
Ty czesto smigasz po 160-170km/h ile wowczas Ci zasysa ropki?
ale z drugiej stony to ta wskazówa wcale nie jest taka dokładna, bo wysarczy lekki prechyl i pływak w baku juz innaczej wskazuje.
ale bede mial to na uwadze.
pozdroo

[ Dodano: 21 Paź 2008 17:21 ]
no i d*** :?
wróciłem z kompa. wciąz jest bład EGR ale i pojawil sie bład przepływki. w zeszlym tygodniu koles mi go kasowal ale widac pojawil sie na nowo. nie wiem czemu przecierz zmienialem przepływke (360zł)
mimo tych bladow samochod jest żwawy i w 4 osoby spokojnie sie do 120 buja, dalej nie testowalem ale tez by poszedl. wczesniej bylo to marzeniem z takim obciazeniem.
koles od kompa mowil ze przyczyna pojawiania sie błędu od przepływki moze byc EGR.
teraz pytanie do Was: czy EGR i Przepływka sa ze soba sciśle związane i jedno wpływa na drugie?
jesli tak to musze zając sie czyszczeniem egru choc na kompie wychodzilo ze jak nie dosiskal gazu i otwarcie bylo 0% a jak dodał to dochodzilo do 88% co moze rokowac na sprawna przepływke ale skad ten bład?
szarpaniem narazie sie nie przejmuje bo umowilem sie juz na wymiane koncówek wtryskiwaczy na poczatku grudnia. moze cos to pomoże jak u Reminda a jak nie to zosatwiam to szarpanie i olewam. bo pompa to zbyt duzy koszt.

wychodzi na to ze nic mi nie dalo wymiana przepływki poza wzrostem mocy :roll:
pozdroo :E

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 1325 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 53  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO