|
Obecny czas: 28 Kwi 2024, 00:22
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
639 |
#184993 Wysłany:
31 Paź 2008, 17:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
teraz wrocilem od mechaniora i z 40km trasy po gorskich drogach.
puntolot dzialal normalnie i nie zawiodl podczas wyprzedzania i wszystko bylo ok.
mechanior powiedzial ze nie wie o co chodzi. pytalem o UPG ale po ogledzinach stwierdzil ze to nie realne. powiedzial ze to jakis jednorazowy błąd kompa. co do grzania sie mam przyjechac po swietach do niego. wymieni przy okazji plyn do chlodnicy i uszczelni tam gdzie ucieka.
teraz tylko czekam na przesylke z licznikiem tylko aby on mi spasił ...
w aso powiedzieli ze powinien dzialac ale nie dali jednoznacznej 100% gwarancji. umowilem sie z panem Heniem z ASO na osiowanie i wytedy zobacze co i jak:) najwyzej go oddam.
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
|
|
Adas |
#184995 Wysłany:
31 Paź 2008, 17:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
639 |
#184997 Wysłany:
31 Paź 2008, 18:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
no zebys wiedzial ze uff na maxa:)
juz myslelem ze sie roz...bał na dobre a tu dziala i mam nadzieje ze sie to nie powtorzy. do kompa podepne dopiero jak bede miec licznik i wtedy wyczaje co mu sie dzis w korku stalo.
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
remind |
#185205 Wysłany:
01 Lis 2008, 14:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
A tutaj dla ciekawskich wykresy sprężania na poszczególnych cylindrach w fiacie punto 1.9D po przebiegu ~200kkm. Może ktoś ma swoje żeby się pochwalić ?
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
|
639 |
#185398 Wysłany:
02 Lis 2008, 10:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
remind tez zrobie taki tescik z wykresem ale dopiero na wiosne bo jak narazie tylko dokładam do kropa i dokladam
jak go wynynam na cacy (około wiosny dopiero) to tez zapodam taki wykres
teraz to musze sie skupic na temacie prawa jazdy bo smigam bez prawka. egzamin mam we wtorek 4 listopda i niby wszystko ok ale koles z ktorym sie umówiłem na 4h dodatkowych jazd dzwonil do mnie wczoraj ze nie da razy pojezdzic bo w szpitalu wyladowal na wyrostek
a mialo byc tak pieknie tzn jutro w poniedzialek mialem miec 2h i we wtorek tuz przez egzaminem tez 2h a teraz d*** blada bo nikogo nie zalatwie
mam nadzieje ze jakos pojdzie a jak nie to koncem roku 2 podejscie
przypominam ze kropa nabylem juz 17 lipca ale chcialem se go wynynać na cacy do momentu na otrzymania prawka.
człowiek był glupi ze wczesniej nie robił a mialem okazje w 2001 roku to mi sie wtedy nie chcialo potem nie myslelem wcale o jezdzeniu bo bylem pochloniety wojaczką (5 lat i 4 miesiace na okręcie ORP Kaszub hehe) i teraz mam za swoje
a tak nawiasem mój nick czyli 639 to mój nr bojowy jeszcze z woja. ciekawe czy ktos wie jak go rozszyfrowac?
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
mentor_13 |
#185599 Wysłany:
02 Lis 2008, 19:21; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 08 Paź 2008, Posty: 67
|
@ remind jak wcisnąłeś do punciaka Akumulator 63Ah / 610A
u mnie jest skrzynka na aku. i więcej jak 54Ah nie wchodzi gabarytowo
|
|
Góra |
|
|
remind |
#185606 Wysłany:
02 Lis 2008, 20:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
Nic trudnego, zdjęcie poniżej, jakoś samochód nie ma problemu z tytułu że jest dużo za duży akumulator. Pali od strzału, nawet na mrozie. Jeżdżę ostatnio na bardzo krótkich dystansach 1-2km i niestety muszę często gasić / zapalać autko. Taki duży akumulator spisuje się idealnie. Nie trzeba nic doładowywać.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
|
639 |
#185919 Wysłany:
03 Lis 2008, 15:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
płyn do chłodnicy kupiony w czwartek jade do mechaniora na wymiane
kupiłem PRESTONE 4L i butle 1L na ewentualne dolewki, oraz płukanke o chlodnic tego samego producenta. na forach ten płyn zbiera pozytywne noty. Łączny koszt 48zł
remind patrzylem w sklepie na ten olej co Ty go zalewasz ten Neste LXE 10 W 40 do diesla i faktycznie jest to syntetyk
przy następnej wymianie zapodam go do punta:)
4Litry 86 zł wiec nie tak najgorzej
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
remind |
#186196 Wysłany:
04 Lis 2008, 15:14; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
639 napisał(a): płyn do chłodnicy kupiony w czwartek jade do mechaniora na wymiane kupiłem PRESTONE 4L i butle 1L na ewentualne dolewki, oraz płukanke o chlodnic tego samego producenta. na forach ten płyn zbiera pozytywne noty. Łączny koszt 48zł remind patrzylem w sklepie na ten olej co Ty go zalewasz ten Neste LXE 10 W 40 do diesla i faktycznie jest to syntetyk przy następnej wymianie zapodam go do punta:) 4Litry 86 zł wiec nie tak najgorzej pozdroo
ostatnio sam nie wymieniam. w cenie oleju mechanik mi wymienia. dobry olej ale bardzo drogi. dla porównania GM 10w40 to ok 45zł/5L a ja muszę 4.5L lać.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
|
639 |
#186221 Wysłany:
04 Lis 2008, 17:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
czy ja wiem czy taki drogi?
ok 100zł sam olej bez filtra i 20 zł wymiana to nie az tak żle
własnie wróciłem w WORD-u i humor mam dobry bo juz za ok 3 tyg bede mógł legalnie śmigać puntolotem:)
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
dziq78 |
#186465 Wysłany:
05 Lis 2008, 09:04; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Kielce Rejestracja: 16 Paź 2007, Posty: 55
|
639 Gratulacje
_________________ Fiat Punto II 1.9D 60KM 2001
190950km (2.02.2009 r.) - ostatnia wizyta na forum
~212000km (02.12.2010 r.) - w ogóle mało jeżdżę
|
|
Góra |
|
|
639 |
#186624 Wysłany:
07 Lis 2008, 19:15; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
dzieki dziq78
własnie wróciłem z pracy z zaraz jade do ASO osiowac licznik
mam nadzieje ze spasuje.
jak zamontuje to zapodam foty.
pozdroo
[ Dodano: 05 Lis 2008 23:13 ]
wróciłem z ASO własnie (w sumie to byłem zaskoczony ze pracują do 22)
licznik mi spasował
jest zajebisty i tyle.
pare drobnych rysek jak sie przyjrzec ale to nic w porównaniem jakie doznania daje jazda z obrotomierzem, wskazaniem temperatury, spaleniem itd itp etc.
największą wartośc jaka udało mi się uzyskac w ilosci km na 1 litrze ropy to 27,8km ale było to z gorki na V biegu bez gazu hehe.
a tak średnia z jazdy na dystansie 11.6km po mieście z ASO do domu wyszła 14km/l ze srednią prędkością 26,5km/h
mój stry licznik miał 108973km
a nowy 146515km
więc różnica wynosi 37542km
polecam każdemu taki zakup bo warty jest tej ceny.
a skoro o cenie mowa to:
licznik - 109.99zł
przesyłka 15zl
wizyta w ASo 109.8 zł (zdziercy )
pozdro:) [ Dodano: 07 Lis 2008 19:15 ]jak nie urok to sraczka
byłem wczoraj wymienic płyn chlodniczy.
koles mi odpiał wąż od chlodnicy, zlal paraflu, poczym załozyl węza i wlal prestone. nicby wszytsko ok, układ odpowietrzony itd.
wracając od niego nie mogłem zagrzac kropa, a jak juz sie to stało to zaraz mi wskazówka opadała do poziomu 1/4 skali
wróciłem tam i powiedział ze to narmalne i musi sie przelac nowy płyn po całym układzie.
dzis znowu to samo. jade po miescie i niby wszytsko ok i tak cos mnie podkusilo aby go troche przygazowac jadac pod gorke ale tocząc sie z niej zpowrotem zapodałem mu 4 bieg i zdjąłem noge z gazu i wskazówka znowu szybko opadła do 1/4 skali.
wyglada to tak jakby termostat otwieral duzy obieg ale nie domykal go gdy jest to konieczne i ped powietrza bijący w chlodnice juz po 40 metrach jazdy tak schladza mi system chlodniczy ze jaja sie dzieją na wskaźku.
mam teraz pytanie:
czy czujnik temperatury jest razem z termostatem czy gdzies osobno?
bo moze mi ten czujnik padl (przed wymiana płynu wszystko bylo ok, tzn jak sie zagrzal to niewazne jak by jechac i tak trzymal temperature a teraz w korku sie zagrzeje ale na prostej jadac juz spada)
ile moze kosztowac taki termostat?
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
remind |
#187338 Wysłany:
08 Lis 2008, 14:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
Możliwe że trzeba odpowietrzyć cały układ. pod pokrywą zaworów obok chłodnicy na silniku jest śrubka na imbus oraz na wężach które idą do nagrzewnicy w środku autka. Odpowietrza się przy nagrzanym silniku (tak +- obok, poniżej filtra paliwa). Ja w swojego też zainwestowałem, wymieniłem gumki wycieraczki tylnej - 3zł.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
|
639 |
#187356 Wysłany:
08 Lis 2008, 16:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
remind te objawy co u mnie wystepują to tak jakby sie termostat zawiesił w pozycji pół otwartej. ale czemu miałby się zawiesic po wymianie płynu? a moze dlatego ze na gorącym silniku plyn był wymieniany? hmmmm
patrzyłem na allegro i najtańszy nowy termostat to 165zł i szczerze powiedziawszy nie uśmiecha mi sie go kupowac bo przez te wymiany (przepływka 360 + ASO 70zł potem licznik razem z ASO 250zł) odwlekam opony zimowe.
zaraz pójde do punta i obczaje mniej więcej gdzie są te węzyki o których mówisz. oby to było to.
mówisz 3zł w gumke wycieraczki? ja nabyłem "niewidzialna wycieraczke" i chyba coś daje bo syf z ulicy tak nie siada i wystarczy raz psiknąc spryskiwaczem i wszystko czyściutko
pozdroo [ Dodano: 08 Lis 2008 16:44 ]własnie wróciłem z samochodu.
zauważyłem ze:
- silnik na parkingu na biegu jałowym szybko sie nagrzewa ale to dlatego ze jest stosunkowo ciepło na dworze.
- wskazówka od temperatury cieczy chlodzącej podeszła do 1/4 na skali po ok 15 minutach.
- po otwarciu maski pomacałem wąż biegnący od termostatu do chlodnicy i był on ciepły a POWINIEN BYC ZIMNY
na innych forach wyczytałem ze taki objaw towarzyszy zawieszonemu termostatowi w pozycji otwartej, wowczas płych chlodzący KRĄŻY CAŁU CZAS PO DUZYM OBIEGU ZAMIAST PO MAŁYM i dlatego podczas jazdy w trasie pęd powietrza chlodzi cały płyn chlodniczy i wskazówka wariuje. tzn po miscie jest to mniej zauważalne ale na trasie gdy predkosc jest duzo wieksza temperatura silnika szybciej spada.
koszt 165 zł za termostat nie cieszy ale muszę to zrobic bo jazda w zimie na niedogrzanym silnuku skróci jego żywotnośc.
remind czy czujnik temperatury cieczy chlodzącej jest w środku w termostacie? chodzi mi o tą zieloną wtyczke dochodząca do niego od strony kabiny. I czy u Ciebie wycieka olej z kolektora dolotowego? u mnie tak jest od początku i chlodnice mam całą ubabraną w oleju, nie są to jakies wielkie wycieki ale bede chcial to zrobic. moze jeszcze w tym roku jesli cena bedzie atrakcyjna w co wątpie bo dojscie do tej usczelki ograniczają różne rury itd (nie wiem nie znam sie co to za rury)
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
remind |
#187436 Wysłany:
08 Lis 2008, 18:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
U mnie nie cieknie. Lepiej zainwestować w gumkę niż w "niewidzialną" ściemę. Tak patrzę ile rzeczy się psuje to może lepiej było wziąć benzynę. za te pieniądze wymieniłbyś cały silnik ze skrzynią.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
|
639 |
#187440 Wysłany:
09 Lis 2008, 18:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
no widzisz. ale jak juz mam punto w dieslu to chce by byl w jak najlepszym stanie i dlatego dokladam. chce nim troche pojezdzic
[ Dodano: 08 Lis 2008 18:54 ] remind a jesli chodzi o usterkowosc fiata to jak czytam rózne fora to wcale nie jest na 1 miejscu. niemcy tez sie sypia.
teraz ja poprostu naprawiam to co poprzedni wlasciciele olali i mam nadzije ze punciak sie za to odwdzięczy:)
[ Dodano: 09 Lis 2008 18:41 ] remind wiesz może jak uszczelnic kolektor ssacy? nie chce placic znowu mechaniorowi a wkurza mnie ten wyciek. ktore sróby musze zdjąć?
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
remind |
#188113 Wysłany:
10 Lis 2008, 18:23; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
|
639 |
#188142 Wysłany:
10 Lis 2008, 19:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
dzis zamówiłem uszczelke pod kolektor tę prostokątną, tych na otwory do kolektora nie zamawialem. w tym tygodniu zajade jeszcze do mechaniora i porobie z tym punciakiem i oby to byly juz ostatnie wydatki bo mnie juz trafia
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
remind |
#188239 Wysłany:
10 Lis 2008, 21:27; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
To nie musi być uszczelka, może kolektor pękł - plastik. Przy każdym odkręcaniu tej pokrywy nie trzeba zmieniać uszczelki !
A tak poważnie to nie opłaca się z każdym problemem lecieć do mechanika, lepiej jak się nazbiera problemów. Będzie taniej. Ja np. przy ostatniej wymianie oleju wymieniłem o ring w chłodnicy. Zrobili w cenie wymiany oleju i o ringa z opaska.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#188254 Wysłany:
10 Lis 2008, 21:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
639 |
#188277 Wysłany:
10 Lis 2008, 22:27; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
remind ja wiem ze to bez sensu biegac tak z byle pierdołą do naprawiacza ale obiecalem sobie z dopuki nie bede miec prawka to wszystko w nim wynynam na cacy a tu coraz to nowe problemy. ten olej to kapal jak go kupilem a termostat to mi dupnąl (chyba ) po wymianie płyny w chlodnicy choc nie wiem jak to mozliwe. moze caly czas byl dupniety a dopiero teraz to zobaczylem jak licznik zamontowałem i wskazówka zaczela gonic po wymianie bo przed wymiana plyny w chlodnicy utrzymywala sie stale na polowie wiec wychodzi na to ze raz sie zawiesza a raz odwiesza. prawko odbiore za jakies 2 tygodnie wiec wowczas bede kasiore przeznaczal tylko na ropke no i oponki jeszcze zostaly zimowe. znalazlem tanio na necie Barum Polaris 2 za 116 zł od sztuki i chyba sie skusze:)
Adas no jakos trzeba sobie jakos radzic, ale powiem Ci ze nie przeszkadza mi to ze mam zadki motor pod macha punciaka:)
zawsze moge sie czegos nowego sam dowiedziec np pytajac tu i tam wiec nie jest zle.
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
remind |
#188379 Wysłany:
11 Lis 2008, 09:38; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
|
mentor_13 |
#188796 Wysłany:
12 Lis 2008, 13:56; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 08 Paź 2008, Posty: 67
|
@639
z tym wyciekiem z pod pokrywy zaworów też to miałem
auto było jeszcze na gwarancji
w serwisie fiata dokręcili śruby, później wymieniali uszczelkę i znowu to samo
na koniec objechali cały rant aluminiowy z pod pokrywy silikonem wysokotemperaturowym i już 7 lat spokoju
można to zrobić samemu trzeba mieć tylko specjalną końcówkę do śrub
PS @639 wymieniałeś te końcówki wtryskiwaczy?
|
|
Góra |
|
|
639 |
#188804 Wysłany:
12 Lis 2008, 20:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
mentor_13 dzis odbieram uszczelke która zamówilem ostatnio i jak Bog da to jeszcze w tym tygodniu pojade do naprawiacza by mi to wykonał kupię tez silikon K2 do 350 stopni czerwony to odrazu mi sie przyda do uszczelnienia termostatu choc wciąz cicho licze ze sie moze "odwiesi"
co do wtrysków to zostawiam sprawę do wiosny i zrobię razem z rozrządem pompą wody i wszystkim tym co wyjdzie w praniu. narazie muszę kupic oponki i zrobie to w tym tygodniu a poza tym to muszę albo rzucic fajki albo piwo bo z wypłaty nic mi nie zostaje od tego dokładania do punciaka:) ale i tak go lubię:)
wczoraj miałem nocke (robie na Orlenie) i odwiedził mnie dawny kolega. zajmuje sie teraz handlem autami w salonie forda od 4 lat a poza tym na własną ręke z kuzynem ściaga samochody z francji chcial mi pogonic Grandziaka z 2005r za 15tys cena atrakcyjna ale juz mam puntolota wiec odmówiłem:)
co do mojego prawka to dupki w WORDu dopiero dziś przysłali papiery do Um wydział Komunikacji i babka powiedziała ze jeszcze tydzien ehhhhhhhh
a u Ciebie mentor_13 jak sie spisuje puntolot? [ Dodano: 12 Lis 2008 20:03 ]zamówiłem sobie 4 sztuki opon Barum Polaris 2 za łaczną sumę 464zł. co przeważyło? hmmm pewnie cena a poza tym nie zamierzam jezdzic "niebezpiecznie" więc myśle ze oponki mi spasują
mam juz uszczelke i silikon a jutro zamawiam termostat bo dzis po 34 km wskazówka doszła ledwo do połowy a potem spadła jak na trase wyleciałem. oby to był ostatni wydatek w tym roku.
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
mentor_13 |
#188922 Wysłany:
12 Lis 2008, 21:11; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 08 Paź 2008, Posty: 67
|
jeśli chodzi o moją przygodę z punto to bardzo się do niego przyzwyczaiłem
mam go od nowości
z drażniących rzeczy:
-cieknące przegłuby - wymieniane 2 razy na gwarancji
za 3 razem wstawione od sieny działają wyśmielicie
-wycieki z pod pokrywy zaworów - opisane wyżej
-rozładowujący się (czytaj za mało miejsca na aku przewidzieli konstruktorzy nie można wstawić nic ponad 55Ah) akumulator przy jeździe po mieście w zimie
-niezwijające się pasy
-2 miesiące temu padło wspomaganie, po wizycie we fiacie i zaspiewaniu przez nich okrągłej sumki znalazłem to forum i sam naprawiłem
-drogie części tzn. 5mcy temu urwał mi się końcowy tłumik. w najtańszym sklepie 460zł. moim zdaniem lekka przesada
-szarpanie na 4 biegu poniżej 60km/h
auto z 2000r. 160tyś. przebiegu
poza wyżej wymienionymi autko jest kochane
ps
zapomniałem o słabo odbijającym drążku zmiany biegów - z forum wiem, że chodzi o linki - zrobie sobie sam na wiosne
Ostatnio edytowany przez mentor_13, 12 Lis 2008, 22:18, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|