|
Obecny czas: 13 Maj 2024, 04:01
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
devon58 |
#147390 Wysłany:
20 Lip 2008, 16:26; Temat postu: Lakierowanie klapy tylnej - jak się do tego zabrać |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 04 Maj 2008, Posty: 215
|
Witam, chciałbym się was poradzić odnośnie malowania górnego odcinka tylniej klapy.
Wiem ze najlepiej oddac do lakiernika ale za bardzo nie mam teraz funduszy a czeka mnie jeszcze malowanie calej maski. Jestem laikiem jeśli chodzi o lakierowanie auta ale chciałbym sprobowac bo gorzej chyba nie bedzie
Zamieszczam zdjęcia ale wyglada to tak jakby osoba która malowala ta klape za wczesnie albo moze za pozno polozyla klar.
Pytanie jak to teraz zrobic zeby jakos to wygladalo, dodam ze lakier mam zamowiony w mieszalni i jutro odbieram. (element nie ma sladu rdzy).
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
|
|
|
Thomas |
#147400 Wysłany:
20 Lip 2008, 16:33; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
devon58 |
#147456 Wysłany:
20 Lip 2008, 17:34; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 04 Maj 2008, Posty: 215
|
Ok to sciagne papierkiem wodnym stary lakier i potem odtłuścić benzyna ekstrakcyjną...co dalej na to....poprosiłbym ewentualnie o jakieś konkretne nazwy środków bo sposobów naczytałem się różnych
|
|
Góra |
|
|
cuspis |
#147478 Wysłany:
20 Lip 2008, 19:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chwaszczyno Rejestracja: 01 Lip 2007, Posty: 489
|
Thomas napisał(a): ja bym sciagnal ta uszczelke od szyny a najlepiej ( bo szyba ta nie jest klejona) wyjal cala szybe
tak pzry okazji to jak wyjąc tylną szybę, bo mam pod uszczelką trochę rdzy i chciałbym to jakoś zabezpieczyć
_________________ Jarosław --> Szczecin --> Gdynia --> Gdańsk -->Chwaszczyno
Wcześniej MK1 1.7 TD 1994
Obecnie GP 1.9 MJ 2008
|
|
Góra |
|
|
devon58 |
#147992 Wysłany:
21 Lip 2008, 22:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 04 Maj 2008, Posty: 215
|
Dzis odebrałem lakier i dodatkowo zaopatrzylem sie w klar i podklad szary.
Wstępnie plan jest taki:
1. Papierkiem pozbywam się lakieru na tym odcinku
2. Czyszczę i odtłuszczam (beznyna ekstrakcyjna) malowana powierzchnie
3. Daje podkład http://www.motipdupli.pl/index.php?next ... &m2=2&m3=4
4. na to lakier, kilka warstw (nie wiem za bardzo w jakich odstepach czasowych)
5. Lakier akrylowy (tu tez nie bardzo wiem jak szybko go polozyc)
6. polerka TEMPO po tygodniu
Jak myslicie bedzie ok? szlifować ten podklad przed malowaniem? Proszę o poprawki jeśli cos jest nie tak
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#148023 Wysłany:
22 Lip 2008, 01:26; Temat postu: |
|
|
Podkład - matowienie - lakier - matowienie - akryl - polerka.
Co do ilości warstw bazowego lakieru to zależy od tego czym go nanosisz.
|
|
Góra |
|
|
devon58 |
#148112 Wysłany:
22 Lip 2008, 09:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 04 Maj 2008, Posty: 215
|
Nanoszony będzie niestety sprayem. Matowienie najlepiej papierkiem jakiej gradacji?
|
|
Góra |
|
|
Xyś |
#148347 Wysłany:
22 Lip 2008, 22:29; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 613
|
80 >180 > 400 >500 na gąbce
_________________ Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#148404 Wysłany:
23 Lip 2008, 01:12; Temat postu: |
|
|
Xyś napisał(a): 80 >180 > 400 >500 na gąbce
Ja polecam papier od 1000 w górę do 2000 i oczywiście na mokro. Trochę roboty jest ale efekt bardzo dobry. 80 to trochę przegięcie nawet w przypadku pierwszego szlifowania po szpachli
|
|
Góra |
|
|
Xyś |
#148460 Wysłany:
23 Lip 2008, 09:53; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 613
|
źle doczytałem sory mój bład ... myślałem ze jedziesz do blachy ... a jak tylko lakier kładziesz to tak jak mrider pisze wodny od 1000 w góre
[ Dodano: Sro Lip 23, 2008 9:53 am ] a dwa że można kupić specjalna paste do usuwania lakieru i do tego szary hamat i na mokro ładnie schodzi
_________________ Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|