|
Obecny czas: 04 Maj 2024, 07:52
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
STax |
#173792 Wysłany:
25 Wrz 2008, 23:33; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
|
|
bogoosch |
#173793 Wysłany:
25 Wrz 2008, 23:35; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Warszawa - Reguły Rejestracja: 20 Cze 2007, Posty: 32
|
polosie to i tak customowe bedąmusialy wejsc, jeszcze nie wiem co z reszta, ma wpasc znajomy i rzucic na to okiem, wtedy zobacze co dalej
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#173795 Wysłany:
25 Wrz 2008, 23:36; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Niekoniecznie. Ale już by trzeba było kombinować z dystansami pod zaciski.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
STax |
#173800 Wysłany:
25 Wrz 2008, 23:38; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
bogoosch: no bo jak chcesz np tarcze 280 czy jakieś tam większe, to po prostu najłatwiej bedzie przenieść całość zawieszenia z auta z takimi tarczami, wtedy nie będzie problemów z pasowaniem zacisków itd
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#173813 Wysłany:
26 Wrz 2008, 00:05; Temat postu: |
|
|
Przy silniku 20vt głupotą byłoby nie przenosić skrzyni biegów. Jest silnik ze skrzynią, to są również półośki i tutaj mogą się pojawić pierwsze schody. Najlepszy byłby swap zawiasu od Coupe itp. Z tyłu tarcze to konieczność, najprościej wsadzając tylny zawias od GT.
|
|
Góra |
|
|
STax |
#173843 Wysłany:
26 Wrz 2008, 07:35; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Cytuj: najprościej wsadzając tylny zawias od GT.
Właśnie ostatnio na forum pojawiło się punto z tarczami z tyłu i kolega pisał, że ma całą belkę tylną z GT'ka przeniesioną, więc to chyba faktycznie najprostszy sposób.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
mirek-s27 |
#173929 Wysłany:
26 Wrz 2008, 15:01; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Bielsko-Biała Rejestracja: 16 Gru 2007, Posty: 63
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#173938 Wysłany:
26 Wrz 2008, 15:23; Temat postu: |
|
|
mirek-s27 zawieszenie z tej Alfy nie pasuje P&P do PI to po pierwsze, a po drugie to same zaciski do czego przykręcisz? W belce z GT jest trochę inaczej rozwiązane mocowanie. Przednie zaciski pasują z wersji np. 1.4TS, a co do tylnych to dopiero napiszę jak przyjedzie zawias tylny od GT.
|
|
Góra |
|
|
mirek-s27 |
#173943 Wysłany:
26 Wrz 2008, 15:54; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Bielsko-Biała Rejestracja: 16 Gru 2007, Posty: 63
|
mirder zaciski mam zalozone od alfy 146 co do zawieszenia to npisalem ze moze pasuje.
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#174112 Wysłany:
27 Wrz 2008, 00:23; Temat postu: |
|
|
mirek-s27 no to w takim wypadku wyeliminowałeś mi ostatnią wątpliwość gdyż posiadam zawias tylny od 145/146 i on nie podchodzi do kropka, ale za to pasują zaciski do belki z GT więc mogę spać spokojnie bo belkę nabyłem bez zacisków (jest w drodze do mnie). W moim przypadku pozostanie tylko zabawa z ABS...
|
|
Góra |
|
|
STax |
#174155 Wysłany:
27 Wrz 2008, 10:20; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
kuan911 |
#174185 Wysłany:
27 Wrz 2008, 11:07; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tczew Rejestracja: 12 Lip 2008, Posty: 28
|
hehe, nadal te hamulce? To jak z tym turbo a spalaniem?? Wiecie co, wydaje mi się, że jak silnik jest bardziej wydajny, czyli porządnie stuningowany, między innymi jak ma turbo, to pobiera mniej paliwa jeśli się jedzie z taką samą prędkością. Bo spalanie tak na prawdę od czego zależy? Od pojemności silnika, jego obrotów i oporów, prawda? A rezultatem tuningu jest (chyba) obniżenie tych oporów, czy to w silniku czy innych podzespołach samochodu. Zatem po stuningowaniu silnika aby osiągnąć podobne obroty/prędkość/moc (niepotrzebne skreślić), to potrzebna jest mniejsza dawka paliwa.
Jeśli się mylę, to napiszcie, bo trwam w tym poglądzie od dobrych kilku lat. Być może nie każdy rodzaj tuningu działa w wyżej podany sposób?
_________________ Mój Punciak: 1.1 55S '96 z ziemi włoskiej
|
|
Góra |
|
|
STax |
#174187 Wysłany:
27 Wrz 2008, 11:10; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
kuan911: z tym turbo i spalaniem to się spotkałem ale odnośnie diesli. Że tam turbo zwiększa wydajnośc i zmniejsza spalanie. Natomiast w benzynie to niestety nie działa. Silnik jest bardziej wysilony i więcej pali.
kuan911 napisał(a): A rezultatem tuningu jest (chyba) obniżenie tych oporów
Owszem, jest taki tuning, polegajacy na szlifie wszystkich kanałów w silniku itd, i to faktycznie może trochę obniżyć zużycie paliwa, ale turbo to jest zupełnie inna rzecz. Zresztą wiadomo, że każdy kto zakłada turbo liczy się z większym spalaniem.
Przykład z punto - 1.4 Turbo mk I pali mniej więcej tyle co sporo większy 1.8 HGT ale bez turbo i dużo więcej niż 1.6 mkI bez turbo...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#174408 Wysłany:
27 Wrz 2008, 23:08; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
kuan911, twoj tok myślenia jest poprawny w przypadku diesli gdzie dawka paliwa jest stała w stosunku co do wciśniętego pedału gazy. W przypadku benzyniaków dawka paliwa jest zależna od ilości powietrza w ukłądzie dolotowym. Im więcej powietrza tym więcej paliwa. Tak więc Twoje rozumowanie jest nie dokońca prawidłowe.
STax, 1.4T może spalać zaledwie 5-6l/100km jak i 20l. Wszystko zależy od kierującego. W przypadku 1.8 z HGT ciężko jest zejść poniżej 8l. Zresztą co z tego że jest większy jak mają podobną moc? Tak więc Twoje przykłądy są nie trafione.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#174416 Wysłany:
27 Wrz 2008, 23:50; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
STax napisał(a): Przykład z punto - 1.4 Turbo mk I pali mniej więcej tyle co sporo większy 1.8 HGT
g... prawda
Tym silnikiem jak jedziesz delikatnie to zejdziesz poniżej 6, a hgt ciężko zejść ponizej 8.
Jak HGTą będziesz grzać do dechy to spali z 12-15 a GTek myślę że max 11-13
Turbo poprawia sprawność silnika. Różnica pomiędzy większym silnikiem wolnossącym a mniejszym i zaturbionym jest taka, że większy siłą rzeczy będzie palić dużo, a mniejszy będzie palić duzo jak będziesz go trzymac na wyższych obrotach. Zaletą wolnossącego jest to że rownomiernie rozwija moc, a silnik z T zaczyna pokazywac pazur jak turbinka zaczyna dmuchać i dopiero wtedy zaczyna więcej palić...
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
STax |
#174465 Wysłany:
28 Wrz 2008, 09:02; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
STax napisał(a): mniej więcej tyle ipIV napisał(a): Jak HGTą będziesz grzać do dechy to spali z 12-15 a GTek myślę że max 11-13 Właśnie takie spalanie rozumiem jako "mnie więcej tyle"... dzikidaniel napisał(a): Zresztą co z tego że jest większy jak mają podobną moc? No właśnie to, że większy, ma tą samą moc bez turbo i pali podobnie. A to znaczy, że turbo podnosi zarówno moc jak i spalanie... dzikidaniel napisał(a): 1.4T może spalać zaledwie 5-6l/100km
Wątpię... W te 7l/100km w trasie to mogę uwierzyć, ale to by trzeba było jechać poniżej obrotów, przy których włącza się turbo...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#174476 Wysłany:
28 Wrz 2008, 09:19; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
A ty myślisz że turbo włańcza się przy konkretnych obrotach?
Jakieś dziwne rozumowanie masz. Albo jeździsz w podciśnieniu alpo w nadciśnieniu. W podciśnieniu jest wolno i tanio, nadciśnienie to i moment i większe spalanie. I jak mi nie wierzysz w to spalanie to se kup 1.4T i sprawdź...
STax napisał(a): No właśnie to, że większy, ma tą samą moc bez turbo i pali podobnie. A to znaczy, że turbo podnosi zarówno moc jak i spalanie...
Zacznijmy od tego że nie porównuje się dwóch typów silników bo to nie ma kompletnie sensu. Lepszym porównaniem było hondowskie 1.4 o mocy 130KM i właśnie 1.8 z HGT...
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
STax |
#174478 Wysłany:
28 Wrz 2008, 09:22; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
dzikidaniel napisał(a): Zacznijmy od tego że nie porównuje się dwóch typów silników bo to nie ma kompletnie sensu
dzikidaniel: o ile mi wiadomo, to temat jest "turbo a spalanie" więc ja widzę sens. Porównać spalanie 2 silników o takiej samej mocy, ale w jednym spalanie wynika z dużej pojemności a w drugim z turbo...
Skąd tak dokładnie wiesz ile pali GT? Miałeś?
A turbina w pewnym sensie włącza się przy pewnych obrotach, bo przy niskich ładuje mało, albo praktycznie wcale...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#174485 Wysłany:
28 Wrz 2008, 09:30; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Turbo nie włańcza się. To nie kompresor gdzie można ustalić przy jakich obrotach włańcza się. Nie ma sensu z Tobą gadać na ten temat bo masz własne teorie.
Dobrze że wreszcie zauważyłeś jaki jest temat...
I jak już mówiłem nie porównuje się silników turbo i wolnossących o podobnych mocach i kompletnie innych konstrukcjach. W temacie można napisać jaki wpływ na spalanie ma doładowanie, a nie porónywać silników które mają ze sobą mało wspólnych cech...
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
STax |
#174489 Wysłany:
28 Wrz 2008, 09:35; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Z mojej strony koniec rozmowy, gość tak święcie zapatrzony w sieibe jak ty, nie nadaje sie do rozmowy. Czytanie ze zrozumieniem też cię przerasta, bo nie widzę, zebym napisał gdzieś, że
dzikidaniel napisał(a): można ustalić przy jakich obrotach włańcza się tylko napisałem STax napisał(a): przy niskich (obrotach) ładuje mało, albo praktycznie wcale
Jak nie widzisz różnicy, to faktycznie, po co przepłacać...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#174494 Wysłany:
28 Wrz 2008, 09:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
dzikidaniel napisał(a): można ustalić przy jakich obrotach włańcza się
Powiem tyle że to jest również nieprawda. Powinno stać zaczyna ładować zamiast włącza sie.
Z mojej stony koniec tematu. Nie mam ochoty się kłucić. Tym bardziej że jest osoba nieomylna na forum.
|
|
Góra |
|
|
Czarton |
#189562 Wysłany:
14 Lis 2008, 18:08; Temat postu: spalanie |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 09 Sie 2008, Posty: 2
|
Post troszke stary ale sie wypowiem> mam punto 1.4 gt turbo spalanie na maxa 15.7 w trasie
|
|
Góra |
|
|
ZoLtaR |
#189794 Wysłany:
15 Lis 2008, 00:49; Temat postu: |
|
|
Ekstremista |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 28 Sie 2007, Posty: 921
|
ipIV napisał(a): STax napisał(a): Przykład z punto - 1.4 Turbo mk I pali mniej więcej tyle co sporo większy 1.8 HGT g... prawda Tym silnikiem jak jedziesz delikatnie to zejdziesz poniżej 6, a hgt ciężko zejść ponizej 8. Jak HGTą będziesz grzać do dechy to spali z 12-15 a GTek myślę że max 11-13 Turbo poprawia sprawność silnika. Różnica pomiędzy większym silnikiem wolnossącym a mniejszym i zaturbionym jest taka, że większy siłą rzeczy będzie palić dużo, a mniejszy będzie palić duzo jak będziesz go trzymac na wyższych obrotach. Zaletą wolnossącego jest to że rownomiernie rozwija moc, a silnik z T zaczyna pokazywac pazur jak turbinka zaczyna dmuchać i dopiero wtedy zaczyna więcej palić...
gt max 13 litrow? chlopie... 20 potrafi wciagnac bez problemu . hgt przy max bucie z 16 wciagnie. to nie sa oszczedne auta... a hgt jeszcze mniej oszczedne niz gt jest...
_________________ Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
|
|
Góra |
|
|
bartekgt |
#189815 Wysłany:
15 Lis 2008, 02:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Inowrocław Rejestracja: 12 Maj 2008, Posty: 202
|
mi przy delikatnej jezdzie najmniej 8 wezmie a przy butowaniu spokojnie 20 a ght przy butowaniu jednak mniej spali
_________________ 1.4T <<<<<<InoRacing>>>>>>
|
|
Góra |
|
|
ZoLtaR |
#189886 Wysłany:
15 Lis 2008, 13:18; Temat postu: |
|
|
Ekstremista |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 28 Sie 2007, Posty: 921
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|