You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 04 Maj 2024, 07:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 79 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #173792 Wysłany: 25 Wrz 2008, 23:33; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
bogoosch: jak coś większego niż 257 to już chyba z całymi półosiami i zawieszeniem byś musiał swapować...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 

 
 Post #173793 Wysłany: 25 Wrz 2008, 23:35; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Warszawa - Reguły
Rejestracja: 20 Cze 2007,
Posty: 32
polosie to i tak customowe bedąmusialy wejsc, jeszcze nie wiem co z reszta, ma wpasc znajomy i rzucic na to okiem, wtedy zobacze co dalej


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173795 Wysłany: 25 Wrz 2008, 23:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Niekoniecznie. Ale już by trzeba było kombinować z dystansami pod zaciski.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173800 Wysłany: 25 Wrz 2008, 23:38; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
bogoosch: no bo jak chcesz np tarcze 280 czy jakieś tam większe, to po prostu najłatwiej bedzie przenieść całość zawieszenia z auta z takimi tarczami, wtedy nie będzie problemów z pasowaniem zacisków itd

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173813 Wysłany: 26 Wrz 2008, 00:05; 
 Temat postu:
Przy silniku 20vt głupotą byłoby nie przenosić skrzyni biegów. Jest silnik ze skrzynią, to są również półośki i tutaj mogą się pojawić pierwsze schody. Najlepszy byłby swap zawiasu od Coupe itp. Z tyłu tarcze to konieczność, najprościej wsadzając tylny zawias od GT.


Góra
  
 
 
 Post #173843 Wysłany: 26 Wrz 2008, 07:35; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Cytuj:
najprościej wsadzając tylny zawias od GT.

Właśnie ostatnio na forum pojawiło się punto z tarczami z tyłu i kolega pisał, że ma całą belkę tylną z GT'ka przeniesioną, więc to chyba faktycznie najprostszy sposób.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173929 Wysłany: 26 Wrz 2008, 15:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 16 Gru 2007,
Posty: 63
szybciej jednak bedzie znalez zaciski i niz caly tylny zawias z gt
http://moto.allegro.pl/item445936089_za ... 5_146.html
lub kupic cale tylne zawieszenie z alfy z tarczami takie jak tu
http://moto.allegro.pl/item439955523_za ... 5_146.html
i wziasc wykrecic zaciski, oslony i blachy ktore przykrecamy do wahacza.
a moze spasuje cale zawieszenie bo wyglada bardzo podobnie do tego z punto


Góra
 Profil  
 
 
 Post #173938 Wysłany: 26 Wrz 2008, 15:23; 
 Temat postu:
mirek-s27 zawieszenie z tej Alfy nie pasuje P&P do PI to po pierwsze, a po drugie to same zaciski do czego przykręcisz? W belce z GT jest trochę inaczej rozwiązane mocowanie. Przednie zaciski pasują z wersji np. 1.4TS, a co do tylnych to dopiero napiszę jak przyjedzie zawias tylny od GT.


Góra
  
 
 
 Post #173943 Wysłany: 26 Wrz 2008, 15:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Bielsko-Biała
Rejestracja: 16 Gru 2007,
Posty: 63
mirder zaciski mam zalozone od alfy 146 co do zawieszenia to npisalem ze moze pasuje.
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174112 Wysłany: 27 Wrz 2008, 00:23; 
 Temat postu:
mirek-s27 no to w takim wypadku wyeliminowałeś mi ostatnią wątpliwość gdyż posiadam zawias tylny od 145/146 i on nie podchodzi do kropka, ale za to pasują zaciski do belki z GT więc mogę spać spokojnie bo belkę nabyłem bez zacisków (jest w drodze do mnie). W moim przypadku pozostanie tylko zabawa z ABS...


Góra
  
 
 
 Post #174155 Wysłany: 27 Wrz 2008, 10:20; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Dobra mili państwo, kończymy temat hamulców, bo jak widać u góry ten wątek ma temat TURBO A SPALANIE

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174185 Wysłany: 27 Wrz 2008, 11:07; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Tczew
Rejestracja: 12 Lip 2008,
Posty: 28
hehe, nadal te hamulce? :P To jak z tym turbo a spalaniem?? Wiecie co, wydaje mi się, że jak silnik jest bardziej wydajny, czyli porządnie stuningowany, między innymi jak ma turbo, to pobiera mniej paliwa jeśli się jedzie z taką samą prędkością. Bo spalanie tak na prawdę od czego zależy? Od pojemności silnika, jego obrotów i oporów, prawda? A rezultatem tuningu jest (chyba) obniżenie tych oporów, czy to w silniku czy innych podzespołach samochodu. Zatem po stuningowaniu silnika aby osiągnąć podobne obroty/prędkość/moc (niepotrzebne skreślić), to potrzebna jest mniejsza dawka paliwa.

Jeśli się mylę, to napiszcie, bo trwam w tym poglądzie od dobrych kilku lat. Być może nie każdy rodzaj tuningu działa w wyżej podany sposób?

_________________
Mój Punciak: 1.1 55S '96 z ziemi włoskiej


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174187 Wysłany: 27 Wrz 2008, 11:10; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
kuan911: z tym turbo i spalaniem to się spotkałem ale odnośnie diesli. Że tam turbo zwiększa wydajnośc i zmniejsza spalanie. Natomiast w benzynie to niestety nie działa. Silnik jest bardziej wysilony i więcej pali.
kuan911 napisał(a):
A rezultatem tuningu jest (chyba) obniżenie tych oporów

Owszem, jest taki tuning, polegajacy na szlifie wszystkich kanałów w silniku itd, i to faktycznie może trochę obniżyć zużycie paliwa, ale turbo to jest zupełnie inna rzecz. Zresztą wiadomo, że każdy kto zakłada turbo liczy się z większym spalaniem.
Przykład z punto - 1.4 Turbo mk I pali mniej więcej tyle co sporo większy 1.8 HGT ale bez turbo i dużo więcej niż 1.6 mkI bez turbo...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174408 Wysłany: 27 Wrz 2008, 23:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
kuan911, twoj tok myślenia jest poprawny w przypadku diesli gdzie dawka paliwa jest stała w stosunku co do wciśniętego pedału gazy. W przypadku benzyniaków dawka paliwa jest zależna od ilości powietrza w ukłądzie dolotowym. Im więcej powietrza tym więcej paliwa. Tak więc Twoje rozumowanie jest nie dokońca prawidłowe.
STax, 1.4T może spalać zaledwie 5-6l/100km jak i 20l. Wszystko zależy od kierującego. W przypadku 1.8 z HGT ciężko jest zejść poniżej 8l. Zresztą co z tego że jest większy jak mają podobną moc? Tak więc Twoje przykłądy są nie trafione.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174416 Wysłany: 27 Wrz 2008, 23:50; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13055
Pomógł: 54
STax napisał(a):
Przykład z punto - 1.4 Turbo mk I pali mniej więcej tyle co sporo większy 1.8 HGT

g... prawda ;D
Tym silnikiem jak jedziesz delikatnie to zejdziesz poniżej 6, a hgt ciężko zejść ponizej 8.
Jak HGTą będziesz grzać do dechy to spali z 12-15 a GTek myślę że max 11-13

Turbo poprawia sprawność silnika. Różnica pomiędzy większym silnikiem wolnossącym a mniejszym i zaturbionym jest taka, że większy siłą rzeczy będzie palić dużo, a mniejszy będzie palić duzo jak będziesz go trzymac na wyższych obrotach. Zaletą wolnossącego jest to że rownomiernie rozwija moc, a silnik z T zaczyna pokazywac pazur jak turbinka zaczyna dmuchać i dopiero wtedy zaczyna więcej palić...

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174465 Wysłany: 28 Wrz 2008, 09:02; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
STax napisał(a):
mniej więcej tyle


ipIV napisał(a):
Jak HGTą będziesz grzać do dechy to spali z 12-15 a GTek myślę że max 11-13

Właśnie takie spalanie rozumiem jako "mnie więcej tyle"...

dzikidaniel napisał(a):
Zresztą co z tego że jest większy jak mają podobną moc?

No właśnie to, że większy, ma tą samą moc bez turbo i pali podobnie. A to znaczy, że turbo podnosi zarówno moc jak i spalanie...

dzikidaniel napisał(a):
1.4T może spalać zaledwie 5-6l/100km

Wątpię... W te 7l/100km w trasie to mogę uwierzyć, ale to by trzeba było jechać poniżej obrotów, przy których włącza się turbo...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174476 Wysłany: 28 Wrz 2008, 09:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
A ty myślisz że turbo włańcza się przy konkretnych obrotach? :roll:
Jakieś dziwne rozumowanie masz. Albo jeździsz w podciśnieniu alpo w nadciśnieniu. W podciśnieniu jest wolno i tanio, nadciśnienie to i moment i większe spalanie. I jak mi nie wierzysz w to spalanie to se kup 1.4T i sprawdź...
STax napisał(a):
No właśnie to, że większy, ma tą samą moc bez turbo i pali podobnie. A to znaczy, że turbo podnosi zarówno moc jak i spalanie...

Zacznijmy od tego że nie porównuje się dwóch typów silników bo to nie ma kompletnie sensu. Lepszym porównaniem było hondowskie 1.4 o mocy 130KM i właśnie 1.8 z HGT...

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174478 Wysłany: 28 Wrz 2008, 09:22; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
dzikidaniel napisał(a):
Zacznijmy od tego że nie porównuje się dwóch typów silników bo to nie ma kompletnie sensu


dzikidaniel: o ile mi wiadomo, to temat jest "turbo a spalanie" więc ja widzę sens. Porównać spalanie 2 silników o takiej samej mocy, ale w jednym spalanie wynika z dużej pojemności a w drugim z turbo...

Skąd tak dokładnie wiesz ile pali GT? Miałeś?
A turbina w pewnym sensie włącza się przy pewnych obrotach, bo przy niskich ładuje mało, albo praktycznie wcale...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174485 Wysłany: 28 Wrz 2008, 09:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Turbo nie włańcza się. To nie kompresor gdzie można ustalić przy jakich obrotach włańcza się. Nie ma sensu z Tobą gadać na ten temat bo masz własne teorie.
Dobrze że wreszcie zauważyłeś jaki jest temat...
I jak już mówiłem nie porównuje się silników turbo i wolnossących o podobnych mocach i kompletnie innych konstrukcjach. W temacie można napisać jaki wpływ na spalanie ma doładowanie, a nie porónywać silników które mają ze sobą mało wspólnych cech...

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174489 Wysłany: 28 Wrz 2008, 09:35; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Z mojej strony koniec rozmowy, gość tak święcie zapatrzony w sieibe jak ty, nie nadaje sie do rozmowy. Czytanie ze zrozumieniem też cię przerasta, bo nie widzę, zebym napisał gdzieś, że
dzikidaniel napisał(a):
można ustalić przy jakich obrotach włańcza się

tylko napisałem
STax napisał(a):
przy niskich (obrotach) ładuje mało, albo praktycznie wcale

Jak nie widzisz różnicy, to faktycznie, po co przepłacać...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174494 Wysłany: 28 Wrz 2008, 09:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
dzikidaniel napisał(a):
można ustalić przy jakich obrotach włańcza się

Powiem tyle że to jest również nieprawda. Powinno stać zaczyna ładować zamiast włącza sie.
Z mojej stony koniec tematu. Nie mam ochoty się kłucić. Tym bardziej że jest osoba nieomylna na forum.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #189562 Wysłany: 14 Lis 2008, 18:08; 
 Temat postu: spalanie
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 09 Sie 2008,
Posty: 2
Post troszke stary ale sie wypowiem> mam punto 1.4 gt turbo spalanie na maxa 15.7 w trasie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #189794 Wysłany: 15 Lis 2008, 00:49; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
ipIV napisał(a):
STax napisał(a):
Przykład z punto - 1.4 Turbo mk I pali mniej więcej tyle co sporo większy 1.8 HGT

g... prawda ;D
Tym silnikiem jak jedziesz delikatnie to zejdziesz poniżej 6, a hgt ciężko zejść ponizej 8.
Jak HGTą będziesz grzać do dechy to spali z 12-15 a GTek myślę że max 11-13

Turbo poprawia sprawność silnika. Różnica pomiędzy większym silnikiem wolnossącym a mniejszym i zaturbionym jest taka, że większy siłą rzeczy będzie palić dużo, a mniejszy będzie palić duzo jak będziesz go trzymac na wyższych obrotach. Zaletą wolnossącego jest to że rownomiernie rozwija moc, a silnik z T zaczyna pokazywac pazur jak turbinka zaczyna dmuchać i dopiero wtedy zaczyna więcej palić...


gt max 13 litrow? chlopie... 20 potrafi wciagnac bez problemu . hgt przy max bucie z 16 wciagnie. to nie sa oszczedne auta... a hgt jeszcze mniej oszczedne niz gt jest...

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #189815 Wysłany: 15 Lis 2008, 02:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Inowrocław
Rejestracja: 12 Maj 2008,
Posty: 202
mi przy delikatnej jezdzie najmniej 8 wezmie a przy butowaniu spokojnie 20 a ght przy butowaniu jednak mniej spali

_________________
1.4T <<<<<<InoRacing>>>>>>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #189886 Wysłany: 15 Lis 2008, 13:18; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
niestety hgt pali duzo za duzo jak na swoje osiagi i tak naprawde nie wiadomo za co sie placi w tym aucie.... dlatego 1747 idzie out :wink: :D

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 79 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO