You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Kwi 2024, 02:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 79 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #152739 Wysłany: 04 Sie 2008, 17:18; 
 Temat postu: Turbo a spalanie
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jaworzno
Rejestracja: 17 Lip 2007,
Posty: 66
Witam szanowne grono. Mam pytanie odnośnie turbo doładowania. Słyszałem, że po zainstalowaniu turbiny kropek może mniej palić. Czy to prawda? Obecnie posiadam MK1 1.1 55 wersja S rocznik 95.

_________________
Image

Kropek 1.1 55KM - '95 - UPG wymieniona teraz test jak to działa.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #152824 Wysłany: 04 Sie 2008, 21:13; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Cadavra: Ś M I E C H U_____W A R T E... Nie wiem kto ci takich rzeczy naopowiadał, ale to po prostu nierealne. Większa moc z takiej samej pojemności = większe spalanie. Ew. przy bardzo zachowawczym stylu jazdy można utrzymać je na podobnym poziomie. Ale samo zamontowanie turbo generalnie podnosi spalanie a nie obniża.
Poza tym profesjonalne turbo do tego silnika robione w jakiejś firmie to koszt ca. 10000zł...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #152832 Wysłany: 04 Sie 2008, 21:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 1148
Pomógł: 5
STax napisał(a):
koszt ca. 10000zł...


2 x PUNTO :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #152835 Wysłany: 04 Sie 2008, 21:19; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Tacowski: no cóż, turbo to generalnie "sport dla ludzi z pasją" (i sporym portfelem)...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #169130 Wysłany: 14 Wrz 2008, 22:01; 
 Temat postu: Nic za darmo
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Milan
Rejestracja: 14 Wrz 2008,
Posty: 17
Niestety Cadavra, zainstalowanie turbo oznacza większe spalanie.
Aby zwiększyć moc silnika potrzeba nie wylko więcej powietrza (turbo), ale i paliwa. Inaczej powsatnie zbyt uboga mieszana a co za tym idzie spalanie stukowe i zniszczenie tloków i głowicy (znaczne zwiększenie temperatury spalania).
Zgadzam sie również ze STax-em. Zainstalowanie i wysterowanie na hamowni turbo to koszt od 10-12tys. :|
Można rownież poexperymentowac samemu, jeśli mamy troche pojęcia o mechanice i pracy silnika. Dużo łatwiej wyregulować sklad mieszanki przy instalacji gazowej. Zrobił to mój kolega. Pierwsze turbo zainstalował w polonezie, potem cinquecento i obecnie w punto;)
Należy również pamiętać o odprężeniu silnika, mozna to zrobić w dwojaki sposób:
1. zebranie materiału z denka tłoka
2. Instalacja głowicy i większej komorze spalania
W punto napewno zebrany był materiał z tłoka.
Pozatym warto zainwestowac w dobry blow-off.
Całość "domowymsposobem" łącznie z turbosprężarką wyniosła go ok 2-3 tys.
Podstawą był mk2 1.2 60KM
Po przeróbe jeżdzil jak pocisk, jednak spalanie :shock: grubo ponad 10 lpg:)
pozdrawiam

_________________
176 A.8000


Góra
 Profil  
 
 
 Post #169162 Wysłany: 14 Wrz 2008, 22:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
darban odpuść sobie LPG i turbo. Owszem może to jeździć ale jak długo?
A co do samej instalacji turbo i spalania to jest to nawet realne w przypadku diesli ale jeśli chodzi o benzyniaki to niestety nierealne. Można jeździć z T powoli i mieć spalanie na poziomie wolnossących (wtedy ciągła jazda w podciśnieniu) ale co z tego że np GTkiem można jechać palac 6l/100km ale jaki to ma sens? Do takiej jazdy to diesle sie nadają...

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #169168 Wysłany: 14 Wrz 2008, 23:16; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Milan
Rejestracja: 14 Wrz 2008,
Posty: 17
dzikidaniel napisał(a):
darban odpuść sobie LPG i turbo. Owszem może to jeździć ale jak długo?


Owszem zgadzam się z Tobą, ale to jest jedyny sposób na zrobienie turbo tanim kosztem (domowym). A przy okazji u mojego kropek mojego kumpla zrobil na turbo ~40 tys. i dalej jeżdzący został sprzedany:)
Niestety Marcina zdradził marke i zakupił nowiutka Hondę Civic Type R.
Ja rownież nie jestem zwolennikiem LPG.
Nie zarzekam się, że nigdy nie założę, ale napewno nie do kropka:)
Musiałbym mieć naprawdę duży silnik i bardzo duze spalanie.
I ten smród lpg -bleeeeee

_________________
176 A.8000


Góra
 Profil  
 
 
 Post #169169 Wysłany: 14 Wrz 2008, 23:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Ja wiem czy tanio? Zamiast instalacji LPG kupisz swinie i też wyregulujesz wszystko. A podsespoły (choćby sama turbina) będą miały lżej. Jak dla mnie LPG to wcale nie jest oszczędność...

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #169404 Wysłany: 15 Wrz 2008, 17:46; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Milan
Rejestracja: 14 Wrz 2008,
Posty: 17
No może masz rację, ale o piggy trzeba mieć trochę pojęcia.
Chociaż dla chącego .... :)

_________________
176 A.8000


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171739 Wysłany: 21 Wrz 2008, 20:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Szczecin
Rejestracja: 04 Lut 2008,
Posty: 64
darban a masz jakies namiary na tego kolesia co uturbił punto 1.2 60KM bo mam takie samo i wlasnie mysle nad uturbieniem swojego badz tez zmianie na 1.4gt.zawieszenie jest przygotowane pod wieksze moce zostaly hamulce no i jednostka napedowa..jakbys mogl to podaj do niego jakiegos emaila gg albo cos.pozdrawiam i sory z OFF


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171742 Wysłany: 21 Wrz 2008, 20:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
lukaszflis, za koszt uturbiania wmontujesz silnik 1.4T i zrobisz mu konkretny remont. A moc bedzie na pewno większa a i rozwojowość również.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171887 Wysłany: 22 Wrz 2008, 01:03; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
Cytuj:
lukaszflis, za koszt uturbiania wmontujesz silnik 1.4T i zrobisz mu konkretny remont. A moc bedzie na pewno większa a i rozwojowość również.

a jeszcze lepiej to kupic od razu GT a to dlatego ze jest najmniej klopotu ze wszystkim... a w zwyklym po przekladce na 1.4T to jeszcze instalacja sie troche rozni i pare innych rzeczy wiec jest troche zabawy...

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171945 Wysłany: 22 Wrz 2008, 09:53; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Warszawa - Reguły
Rejestracja: 20 Cze 2007,
Posty: 32
moim zdaniem problem z turbo jest taki ze kupujac silnik albo auto tak jak wspomnial tomas trzeba sie liczyc z tym ze dostal juz od poprzedniego wlasciciela.
ja wczoraj kupilem coupe turbo i bede ten silnik szczepil do swojego kropka
niestety, kolega ktory zna sie na temacie uswiadomil mnie o kosztach ktore mnie czekaj i moga czekac: niewykluczona regeneracja turbiny
komplet czujnikow do jej obslugi, egt, temp oleju, cisnienie oleju...
juz widze ze dojdzie mi z 5 tysi dodatkowych kosztow ktorych wczesniej nie planowalem
jesli tyczy sie samego swapa 1.4T do "cywilnej" kropki to na pwno są inne zegary inny komputer, osprzet silnika tez, wiec goly silnik nic nie da, musie miec pelen osprzet, kompletne kolektory itd. hamulce minimum od GT albo od HGT
u mnie np po swapie bedzie 220KM wyjsciowo wiec ja rozglądam sie za jeszcze wiekszymi zaciskami, np od barchetty albo nowego bravo, musze sie rozejrzec jak to sie uda spiac z zawiasem od kropka


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171948 Wysłany: 22 Wrz 2008, 09:57; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
bogoosch: a może zamiast jakiś zacisków to po prostu obniż masę auta? Zadziała podobnie. Wywalisz wygłuszenia, cały tył i juz ze 200kg zrzucisz.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171967 Wysłany: 22 Wrz 2008, 10:55; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
STax napisał(a):
Wywalisz wygłuszenia, cały tył i juz ze 200kg zrzucisz.

mysle ze to tyle nie wazy ...

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171973 Wysłany: 22 Wrz 2008, 11:12; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Thomas: heh, też tak kiedyś myślałem, ale jak zobaczyłem to uwierzyłem. Kompletne wygłuszenie samochodu, tak, że zostaje tylko goła blacha, wywalenie siedzeń (poza fotelem kierowcy), deski rozdzielczej itd to ok 200-250 kg balastu :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171976 Wysłany: 22 Wrz 2008, 11:16; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
ale bez deski tylko sam tyl chociazby :E siedzenie z tylu,polka,itp z zostawieniem przodu aby to jakos jeszcze wygladalo to nie wynioslo by tyle :E z przodem moze i tak ale w koncu to nie samochod wyczynowy zeby takie cos robic ....

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171979 Wysłany: 22 Wrz 2008, 11:22; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Thomas: siedzenie z tyłu, zawartość bagażnika, półka, zapas itd. Myślę, że z 50kg się uzbiera. Ale jak się bawić to na całego. 50kg nie wpłynie na hamowanie tak jak 200kg :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171984 Wysłany: 22 Wrz 2008, 11:34; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
to ja bym wtedy juz wstawil klatke jak wszystko bym usunal... sztywnosc karoserii o wiele wieksza by byla wtedy ....

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171985 Wysłany: 22 Wrz 2008, 11:41; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Thomas: pół-klatkę, tak coby można było po drogach jeździć. Do tego rozpórka na tył i już. Zresztą http://pl.youtube.com/watch?v=8sNuNKkKu9s w pewnym momencie widać wnętrze :E

[ Dodano: 22 Wrz 2008 10:41 ]
na filmiku ok 1:30 widać tył wnętrza. Bo przód normalny jest :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171987 Wysłany: 22 Wrz 2008, 11:50; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
STax napisał(a):
na filmiku ok 1:30 widać tył wnętrza. Bo przód normalny jest Szczerbol

i ja tez bym przodu nie ruszal :E

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #171989 Wysłany: 22 Wrz 2008, 11:54; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Thomas: no wiadomo, jak auto ma byc na codzień to przód się przyda :E
Ale jakby takie drugie autko mieć tylko do poszalenia...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #172033 Wysłany: 22 Wrz 2008, 14:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
STax, a wychamujesz kropka z 250km/h i nie spalisz seryjnych hamulców? Powodzenia...
bogoosch, jeśli myslisz że 5kzł Ci starczy to pomnóż to jeszcze conajmniej razy 2. Jak wtedy Ci styknie kasy to powiem że było mega tanio...

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #172046 Wysłany: 22 Wrz 2008, 14:59; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
dzikidaniel: po odchudzeniu do masy powiedzmy 700kg spokojnie wyhamujesz. Ja wiem, że czasem człowiekowi coś wydaje się niemożliwe, ale akurat tu to tylko kwestia masy i pędu samochodu. Standardowego punciaka o wyjściowej masie 900kg też myślę, że by się dało wyhamować nawet z tych 250km/h tylko trzeba by to robić ostrożnie. A po odjęciu choćby 200kg masy będzie jeszcze lepiej.
Spójrz na to tak - zatrzymasz ręką auto jadące 40km/h? Nie, bo ma dużą masę. Ale już owada lecącego z taką prędkością zatrzymasz...

A i jeszcze coś z mojego doświadczenia - na A4 jak biłem rekord musiałem wyhamować ze 180km/h na jakieś 50-60 (wyprzedzające się ciężarówki na horyzoncie). I hamulce żyją i mają się dobrze...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #172065 Wysłany: 22 Wrz 2008, 15:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Dobrze że Ty nie masz tak mocnej fury bo by było starch.
Człowieku zastanów się jaka jest różnica między 250 a 180km/h? Jak dla mnie ogromna. Zresztą po co GT ma 257mm wentylowane skoro by 240mm starczyły? Dlaczego choćby sporting który waży minimalnie więcej od 1.1 ma już 257mm? Kompletnie się nie znasz więc swoje teorie zachowaj dla siebie.
I chciałbym zobaczyć jakbyś otrożnie wyhamował z 250km/h przed taką ciężarówką. Może jedno takie hamowanie wytrzymają. Przy drugim wypier... w coś i już wtedy będziesz wiedział że zabawe w tuning zaczyna się od zapewnienia sobie hamulców które będa w stanie wytracać duze prędkośći.
A co do teori o wyhamowaniu ręką auta przy 40 to nie wiem co to ma do rzeczy.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 79 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO