You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 04 Maj 2024, 06:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 209 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #218200 Wysłany: 12 Lut 2009, 01:11; 
 Temat postu:
olos47 napisał(a):
Nie wiem jak ty jezdzisz ale powyzej 120 km/h 1,2 wogole juz nie chce jechac

Teraz pitolisz ;), albo mój 1,2 to jakiś rasowany mutant bo do licznikowych 170 km/h rozbujałem go bez jakichś większych problemów. 1,4 8v w podobnych warunkach dociągnął praktycznie do tej samej prędkości (no może 175 licznikowe) i ni hu hu więcej.
olos47 napisał(a):
O spalaniu nic nie powiem bo nie wiem, ale w instrukcji jest w sumie identyczne.

O to mam największy żal do 1,4 8v. Bo de facto nie jest to zły silnik ale jego spalanie nie przekłada się na dynamikę. Co mam powiedzieć? Jeżdżę srebrnym po katowycach (1,2 8v) i spalanie jakbym go nie kręcił dochodzi do 6,8l/100km a czerwonym średnio 8l i jak 7,5 osiagnę to się cieszę, bo zimą wyniki są jeszcze bardziej zaskakujące (przy dużych mrozach i 10 się pokazało).

[ Dodano: 12 Lut 2009 00:11 ]
olos47 napisał(a):
Inna sprawa jest, ze jak chcesz 1,2 to jestes skazany tylko na podstawowe wersje.

Ale tak jest od niedawna. Półtora roku temu jak kupowałem czerwonego grandasa można było spokojnie kupić 1,2 8v dynamic ze wszelkimi dobrami doczesnymi ;)


Góra
  
 

 
 Post #218202 Wysłany: 12 Lut 2009, 01:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 568
Grzegorz1976, nie chodzi ile ci sie uda rozbujac tylko jak to dlugo trwa!!! Nie myl tego bo to zupelnie co innego znaczy. Ja zanim kupilem jechalem oby dwoma po tej samej trasie. I tak jak mowie, ze przy wiekszych predkosciach 1,4 przyspiesza lepiej. :>

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218206 Wysłany: 12 Lut 2009, 01:22; 
 Temat postu:
olos47 napisał(a):
I tak jak mowie, ze przy wiekszych predkosciach 1,4 przyspiesza lepiej.

Tu się zgodzę. Rzeczywiście powyżej tych 120 -130 1,4 8v przyspiesza ciut lepiej i ja też to odczuwam natomiast jest to okupione żłopaniem paliwa w zastraszajacym tempie. No i rakietowe przyspieszanie to też nie jest. Więc szału ni ma. Dlatego uważam, że jeśli ktoś jeździ głównie w trasie to warto rozejrzeć się za silnikiem 1,4 16v, który jest jednak jeszcze bardziej dynamiczny, przy porównywalnej ekonomii, a jeśli ktoś jeździ tak jak ja głównie po mieście to 1,4 8v może sobie sokojnie darować i wziąć 1,2. Dlatego to co pisałem dla mnie 1,4 8v nie jest trafiony. I ja osobiście w chwili obecnej skłaniałbym się do 16 zaworówki, a 1,2 8v zostawiłbym jako ekonomiczniejszego mieszczucha.


Góra
  
 
 
 Post #218208 Wysłany: 12 Lut 2009, 01:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 568
Grzegorz1976, no to wreszcie doszlismy do consensusu. :lol:
Dla mnie pierwszym silnikiem do jezdzenia tym samochodem i tak jest 1,4 T-Jet 120 KM. Wszystko ponizej to takie wozidelka. :wink:

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218215 Wysłany: 12 Lut 2009, 02:03; 
 Temat postu:
olos47 napisał(a):
Dla mnie pierwszym silnikiem do jezdzenia tym samochodem i tak jest 1,4 T-Jet 120 KM. Wszystko ponizej to takie wozidelka.

Ja nie potrzebuję aż takich doznań i wozidełkowy silnik jest dla mnie jak najbardziej ok. Natomiast jedyne czego nie lubie to niekonsekwencji. Czyli: Jeśli silnik 1,2 8v ma zadanie być może mało dynamiczny ale tani i szczędny i tak jest - to super i coś takiego do mnie przemawia. Natomiast jeśli silnik 1,4 8v na papierze ma być dynamiczniejszy i porównywalnie ekonomiczny do 1,2 a tak naprawdę to jest porównywalnie dynamiczny natomiast nieporównywalnie droższy w użytkowaniu to juz dla mnie jest coś nie tak. Jeśli 1,4 77KM przy takich osiągach paiłby na trasie 5,5/100 w tr mieszanym 6 - 6,5l/100 a w mieście 7l to powiedziałbym że jest to super silniczek. Natomiast przy takim spalaniu jak w rzeczywistości prezentuje, te ciut lepsze osiągi można sobie wsadzić w... kieszeń. ;)


Góra
  
 
 
 Post #218222 Wysłany: 12 Lut 2009, 02:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 568
Za krotko mam ten samochod zeby cos powiedziec o ekonomi.
Mam tez w domu Skode SUperb 2,0 TDI 140 KM, ktora na trasie pali 4,6l/100km przy naprawde dobrej dynamice. Niedawno sprzedalem SAAB'a 9-3 2,0 TURBO benzyne, przy ktorym ABARTH 1,4T nie ma nic do powiedzenia (palil 16l/100km!!!).
Teraz zostalem zmuszony do kupienia jakiegos samochodu na szybko za jakies male pieniadze; stad mam GP. Dlatego tez pisalem, ze ten 1,4 T-Jet 120 KM to jak dla mnie minimum.
A co do 1,2 i 1,4 8v to poruszasz i mieszasz za duzo spraw. Ja pare razy pisalem, ze o ekonomi sie nie wypowiadam bo nie wiem. Mowilem tylko ze jechalem na trasie 1,4 i 1,2 i oba sa mulowate, ale 1,4 jednak przyspiesza lepiej powyzej 120 km/h i to jest fakt!!! Ty do tego dolaczasz spalanie itd. itp. JA PISALEM, ZE NIE WIEM O SPALANIU NIC.
JA TYLKO POROWNYWALEM OSIAGI NA TRASIE!!! NIE POROWNYWALEM SPALANIA!!!
Reszta rzeczy, o ktorych piszesz moze i jest prawda, ale ja ich nie poruszalem. :>

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218327 Wysłany: 12 Lut 2009, 18:24; 
 Temat postu:
olos47 napisał(a):
jednak przyspiesza lepiej powyzej 120 km/h i to jest fakt!!!

Jest to fakt baaaardzo na wyrost. To przyspieszanie jest po prostu kosmetycznie lepsze. Żadna rewelka i płacenie za to watpliwe lepsze samopoczucie przy każdym tankowaniu uważam po prostu za nonsensowne.

olos47 napisał(a):
JA PISALEM, ZE NIE WIEM O SPALANIU NIC.
JA TYLKO POROWNYWALEM OSIAGI NA TRASIE!!! NIE POROWNYWALEM SPALANIA!!!

nie krzycz :E widzę jeszcze dobrze.

Chodziło mi po prostu o fakt że dla mnie niuanse w teoretycznych osiagach pomiędzy 1,2 i 1,4 8v są nic nie warte jeżeli spojrzy się przez pryzmat wszystkich aspektów użytkowania auta i mając możliwość zakupu autka z silnikiem 1,4 16 warto się właśnie tym zaiteresować jeśli chce się mieć więcej dynamiki przy kosztach uzytkowania 1,4 8v.


Góra
  
 
 
 Post #218333 Wysłany: 12 Lut 2009, 18:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 568
Grzegorz1976 napisał(a):
nie krzycz Szczerbol widzę jeszcze dobrze

Grzegorz1976, nie krzyczalem, tylko dobitnie zwrocilem uwage na to o czym mowie... :lol:
Tym 16V akurat nie jechalem, ale sadzac po wykresie momentu i mocy to jak kazda 16to zaworowke trzeba krecic wysoko zeby czuc ta moc, a to sie odbija na spalaniu. Turbinka daje auto jednak kopa juz od "dolu". Polityka cenowa Fiata jest niestety taka w Polsce, ze jak chcesz lepszy silnik to musisz kupic drozsza wersje wyposazenia.

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218341 Wysłany: 12 Lut 2009, 18:59; 
 Temat postu:
olos47 napisał(a):
ale sadzac po wykresie momentu i mocy to jak kazda 16to zaworowke trzeba krecic wysoko zeby czuc ta moc, a to sie odbija na spalaniu.

Niestety ale mimo że 8 mio zaworówka ma może na papierze inne wykresy, to żeby dostała życia tez trzeba ją pokręcić. W moim odczuciu życie zbiera się w niej powyżej 3500 obrotów. I na spalaniu odbija się to jak najbardziej.

I jeszcze jedna moja obserwacja z życia codziennego. Może to moje subiektywne odczucie ale dla mnie 1,2 8v chętniej i szybciej wkręca sie na obroty niz 1,4 8v. Może coś w tym jest a moze tylko moje wrażenie. Ciekawe.


Góra
  
 
 
 Post #218343 Wysłany: 12 Lut 2009, 19:03; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Grzegorz1976: zmierz po prostu elastyczność, np standardowe 60-100 na IV. i 80-120 na V. biegu to będzie jasne, który jest dynamiczniejszy i o ile.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218344 Wysłany: 12 Lut 2009, 19:09; 
 Temat postu:
STax - niezły pomysł ale:

1. Jakiego przyrzadu uzyć, żeby mierzył czas i przyrost prędkości jednocześnie i możliwe by było zastosowanie go w obu samochodach?

2. Czy taki przyrząd ma mozliwośc automatycznego włączenia pomiaru czasu przy osiagnięciu dokładnie np 60 km/h i wyłączenia przy np 100km/h?

3. Skad takie ustrojstwo wziąć

4. Skad wziąć pieniadze na takie ustrojstwo :D ;)


[ Dodano: 12 Lut 2009 18:09 ]
P. S. zakładam że stoper i patrzenie na licznik to mozemy sobie w ramach dobrego zarciku tu przytoczyć :E :E :E


Ostatnio edytowany przez Grzegorz1976, 12 Lut 2009, 19:10, edytowano w sumie 1 raz

Góra
  
 
 
 Post #218346 Wysłany: 12 Lut 2009, 19:09; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Grzegorz1976: nikt tu nie wymaga dokładności 100%, najlepsza jest kamera i filmowanie prędkościomierza, bo wtedy widać w której sekundzie się pomiar zaczyna i w której kończy... A nikt dokładności co do 0,001s ani co do 1km/h nie wymaga.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218347 Wysłany: 12 Lut 2009, 19:13; 
 Temat postu:
STax a jakie przyjąć parametry przyspieszania? To znaczy przyspieszam w obydwu na chama czyli gaz w podłogę czy przyspieszam efektywnie czyli gaz wcisnięty na 2/3? ;)

[ Dodano: 12 Lut 2009 18:13 ]
STax napisał(a):
najlepsza jest kamera i filmowanie prędkościomierza, bo wtedy widać w której sekundzie się pomiar zaczyna i w której kończy...

Co z błędem Paralaksy? Może znacząco sfałszować wynik ;)


Góra
  
 
 
 Post #218348 Wysłany: 12 Lut 2009, 19:14; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Grzegorz1976: i tak i tak ;)

[ Dodano: 12 Lut 2009 18:14 ]
Oj Grzesiu, szukasz dziury w całym...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218352 Wysłany: 12 Lut 2009, 19:17; 
 Temat postu:
STax napisał(a):
Oj Grzesiu, szukasz dziury w całym...

Nie, ustalam metodyke badania i ewentualne zafałszowania które moga wpłynąć na wynik. Jak mamy coś udowadniać to porzadnie. Poza tym według mnie różnice są tak niewielkie że trzeba mieć dość dokładne metody pomiarowe. Ale dałeś mi do myślenia i może rzeczywiście kiedyś to wypróbuję.


Góra
  
 
 
 Post #218354 Wysłany: 12 Lut 2009, 19:19; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Grzegorz1976: ale to właśnie o to chodzi, jeśli różnice są minimalne to przy pomiarze może ich nie być wcale, a jeśli by były duże to i przy mało dokładnym pomiarze będą widoczne...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218355 Wysłany: 12 Lut 2009, 19:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 568
to, ze 1,4 jest szybszy to napewno. pytanie ile :?:

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218359 Wysłany: 12 Lut 2009, 19:24; 
 Temat postu:
olos47 napisał(a):
pytanie ile Question

... i za ile miesięcznie ;) :E


Góra
  
 
 
 Post #218361 Wysłany: 12 Lut 2009, 19:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 568
Ja gdzies widzialem w necie pomiary elastycznosci dla GP z roznymi silnikami, ale nie moge teraz tego znalezc. Napewno od 80-120 km/h 1,4 byl szybszy i to chyba pare sekund nawet. Niestety nie pamietam gdzie to bylo, ale poszukam 8)

[ Dodano: 12 Lut 2009 17:31 ]
Grzegorz1976, z tego co tu pisza to wynika dokladnie cos odwrotnego o czym ty piszesz jesli chodzi o spalanie. Moze ci sie pomylilo, ktorym GP jechales?? Z tego co tu pisza to 1,4 pali w miescie 7,7 a 1,2 - 7,9 l/100 km. Pewnie dlatego zeby 1,2 jak tako jechal to trzeba go krecic.

http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec ... giaro.html

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218366 Wysłany: 12 Lut 2009, 19:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sie 2007,
Posty: 218
wyścig??!! ja też chcę!!... :E

nie ważne ile piszą bo pali tyle ile się naleje... :E :E

_________________
Image

http://fiatpunto.com.pl/topic10306-15.html

.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218381 Wysłany: 12 Lut 2009, 20:03; 
 Temat postu:
olos47 napisał(a):
z tego co tu pisza to wynika dokladnie cos odwrotnego o czym ty piszesz jesli chodzi o spalanie. Moze ci sie pomylilo, ktorym GP jechales?? Z tego co tu pisza to 1,4 pali w miescie 7,7 a 1,2 - 7,9 l/100 km. Pewnie dlatego zeby 1,2 jak tako jechal to trzeba go krecic.

Przeczytaj któryś z moich poprzednich postów. Juz o tym pisałem. Nic mi się nie pomyliło i teoria nijak sie nie ma u mnie do praktyki. 1,2 pali w mieście znacznie mniej. Nawet do 2 lirów mniej.


Góra
  
 
 
 Post #218524 Wysłany: 13 Lut 2009, 00:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Rejestracja: 10 Lip 2008,
Posty: 449
olos47 napisał(a):
Mowilem tylko ze jechalem na trasie 1,4 i 1,2 i oba sa mulowate,


A czego się spodziewałeś? :wink: 1.2 8V i 1.4 8V to z założenia nie są silniki do gwałtownych przyspieszeń, wiec dziwie się, że narzekasz na brak dynamiki powyżej 120-130, pomijam juz brak komfortu przy takich i wyzszych prędkościach, bo auta miejskie maja krótki rozstaw osi. A po drugie jesli przesiadłeś się do GP z saaba turbo czy 2.0 tdi, czyli aut z wysokim momentem obrotowym i turbiną, to zawsze będzie niedosyt.

_________________
,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.

fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html

nie dziękuj , klikaj pomógł :wink:

Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218535 Wysłany: 13 Lut 2009, 01:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 568
No zgadza sie. Ale na szczescie TDI mam razem z Punto. Poza tym Punciak fajne auto, tylko jakbym mial w tej chwili troche wiecej kasy to zdecydowanie T-Jeta 120 KM bym bral. 8)

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218694 Wysłany: 13 Lut 2009, 19:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sie 2007,
Posty: 218
olos47 napisał(a):
tylko jakbym mial w tej chwili troche wiecej kasy to zdecydowanie T-Jeta 120 KM bym bral. Cool


mówią na mieście, że daje rade... ten t-jet :E :D 8)

_________________
Image

http://fiatpunto.com.pl/topic10306-15.html

.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218723 Wysłany: 13 Lut 2009, 20:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 568
Tu znalazlem cos o silnikach do GP
http://www.autocentrum.pl/go/338__Jaki_ ... 116_2.html
:mrgreen:

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 209 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO