Witam.
przymierzam sie do popsikania wałka od silniczka wspamagania preparatem WD 40. poniewaz wynikiem "naprawy" jakiej sie podjąłem ostatnio jest słyszlna praca silniczka wspomagania. przed grzebnaniem przy wspomaganiu silniczek pracował cicho teraz natomiast jest wyraznie GŁOŚNY
Che dzis znowu zajrzeć tam i popsikac wałek silniczka zarówno od strony płytki z układem elektronicznym jak i od spodu gdzie podczas pracy widac obracające sie kółeczko
Planuje tez zmniejszyc doscik silnika do kolumny, bo jak go odkręcałem to srubki byly lekko dokrecone a jak składalem to dociągnąłem "na maxa"
nie zwróciłem, uwagi przed odkreceniem silniczka czy jego sruby mocujące wystawały z drugiej strony, teraz wystają jakies 8mm bo dociągnąłem je mocniej. Jedyne co przychodzi mi do głowy to te własnie zabiegi w zwiazku z czym pam pare pytan:
1 - jaki jest wpływ WD 40 na elektronikę? - bo moze niece wypłynąc na płytke silniczka
2 - czy zmniejszenie doscisku moze mniec wpływ na skutecznosc wspomagania?
pozdrawaim i zapraszam do dyskusji:)