Fiat Punto :: Forum
http://fiatpunto.com.pl/

OSTROwiec...
http://fiatpunto.com.pl/topic19385.html
Strona 1 z 5

Autor:  Leble99 [ 01 Gru 2009, 22:04 ]
Temat postu:  OSTROwiec...

swietokszyskie...swietokrzyskim,ale ciekaw jestem jak jest z punciakami w OSTROWCU SW.. jest ktos...??? bo tak to moze i zlocik mozna by bylo zrobic:))

Autor:  PrzemyslawOstr [ 02 Gru 2009, 17:09 ]
Temat postu: 

No nas z Ostrowca jest AŻ 2 :E. A spocik czemu nie :)

Autor:  Leble99 [ 02 Gru 2009, 21:00 ]
Temat postu: 

no to trzeba sie zgadac i cos zorganizowac... wkoncu :) i mam nadzieje ze bd wiecej...

zajze na twoj profil i lukne na punciaka.

Autor:  BARTEKcoupe [ 02 Gru 2009, 23:19 ]
Temat postu: 

jak coś zorganizujecie to dajcie znać, może dam rade podjechać :wink:

Autor:  Leble99 [ 02 Gru 2009, 23:44 ]
Temat postu: 

no fajnie by bylo cos w ostrowcu zorganizowac.trzeba rozreklamowac troche bo do tej pory z ostrowca jakos malo kto sie udzielal,wiec mosze wziasc sprawy wswoje spracowane rece :D :D

Autor:  PrzemyslawOstr [ 03 Gru 2009, 17:14 ]
Temat postu: 

No można coś popróbować ;) Ja się piszę, i ja oczywiście zabieram aparat :D. A właśnie Leble99 masz na swoim punciaku lepę ?? Bo jak byś miał to teraz będę bardziej zwracał uwagę, na TOS-y :)

Autor:  Leble99 [ 03 Gru 2009, 18:11 ]
Temat postu: 

PrzemyslawOstr powiem ci ze mam lepe samorobke:) i dodam ze moj jest na starych czarnych blachach. dodam ze po miescie smigam prawie non stop to szukaj,wypatruj punciaka a moze go ustrzelisz :D

Autor:  PrzemyslawOstr [ 03 Gru 2009, 23:01 ]
Temat postu: 

Leble99 no to postaram się go ustrzelić :). I ja po Ostrowcu też śmigam codziennie, no to może szybciej Ty mnie złapiesz :). A nawet jeżeli już byśmy mieli robić spota ;). Kiedy i gdzie :) ?

Autor:  Leble99 [ 03 Gru 2009, 23:29 ]
Temat postu: 

tesco, gutwin, ZOZ ... do ugadania. A kiedy, to najlepiej jak nas bd wiecej.bo narazie szukam i wychaczam kto z ostrowca mog by byc jeszcze... bo taki pierwszy zlocik to w swoim gronie mozna zrobic :D

Autor:  PrzemyslawOstr [ 04 Gru 2009, 15:47 ]
Temat postu: 

Najbliższy termin mógł bym mieć ale chyba przed samymi świętami... Albo ew. po nowym roku :). Na forum to prawdopodobnie nas 2 jest, może ewentualnie znalazło by się tam 3,4 osoby, a wielka szkoda bo po Ostrowcu jeździ bardzo dużo punt zarówno 1,2, 2Fl jak i GP :).

Autor:  Leble99 [ 04 Gru 2009, 19:41 ]
Temat postu: 

no po nowym roku najlepiej. a co do tego ze w ostr.pelno punciakow to masz racje. ja to zrobie akcje ze bd zostawial jakies ulotki za wycieraczkami...hehe zeby sie odezwali na forum.

Autor:  PrzemyslawOstr [ 04 Gru 2009, 21:37 ]
Temat postu: 

Postaram się także coś pokombinować z tymi ulotkami :). Ale nie można liczyć na jakieś fikuśne :P. I miło by było jak by chociaż te 10 osób z Ostrowca by było ;). A jak byś miał jakiś projekt tych ulotek to mógł byś podrzucić tutaj na forum :P. Ze swojej strony obiecuję to samo :).

Autor:  Leble99 [ 05 Gru 2009, 00:24 ]
Temat postu: 

cos pokombinuje z tymi ulotkami... bo punciakow mnostwo u nas a za ich kierownicami mlodzi ludzie:) wiec trzeba ich zwerbowac...

Autor:  PrzemyslawOstr [ 13 Gru 2009, 18:39 ]
Temat postu: 

Jeszcze wracając do tematu :D. Może jakiś spot, połączony z wypadem na narty ??:D. Ktoś się piszę na coś takiego ??. Stok byle gdzie mi pasuje (Krajno, Telegraf, Bałtów - w świętokrzyskim jeszcze wiem że jest kilka ale nie jeżdżę na nie). Więc jak ?? :P

Autor:  lakikwap [ 03 Kwi 2010, 16:23 ]
Temat postu: 

panowie a ja mam pytanie z innej beczki.. gdzie w ostrowcu można zrobić DOBRZE zbieżności? słyszałem że gdzieś koło zamku w częstocicach? ma ktoś tam nr?

Autor:  Leble99 [ 17 Kwi 2010, 14:57 ]
Temat postu: 

pierwsze slysze...ze tam mozna zrobic DOBRZE zbierznosc.
A najlepiej to w szkole tzw.- Samochodówce na Mickiewicza.Ja tam zawsze ustawiam i jestem zadowolony :D

Autor:  orzechowy90 [ 08 Cze 2010, 22:08 ]
Temat postu: 

Oj oj ja jestem z ostrowca,hehe ; :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

Autor:  Leble99 [ 08 Cze 2010, 22:50 ]
Temat postu: 

orzechowy90
witamy witamy... teraz sie musze rozgladac zeby i ciebie namierzyc na miescie ... bo jest nas juz 3:) a punciakuw duzo duzo wiecej ...

Autor:  dantefu [ 10 Cze 2010, 00:05 ]
Temat postu: 

punciaków jest w gnat w kazdym miescie, ale jak widać mało zainteresowani :?

Autor:  Leble99 [ 10 Cze 2010, 11:13 ]
Temat postu: 

dantefu napisał(a):
punciaków jest w gnat w kazdym miescie

to wiadomo ale ja mialem na mysli mlodych smigajacych po moim/naszym miescie a nawet nie wiedzacyh co to FFP... ktorzy tez dopieszczaja swoje punciaki. a komu mam okazje powiedziec o FFP to mowi ze zajrzy TU :D

Autor:  PrzemyslawOstr [ 14 Cze 2010, 22:26 ]
Temat postu: 

orzechowy90 - no mam nadzieje że będziesz odwiedzał nas :E

Panowie a może w najbliższym czasie jakiś spocik :D?

Autor:  Leble99 [ 15 Cze 2010, 12:30 ]
Temat postu: 

PrzemyslawOstr napisał(a):
a może w najbliższym czasie jakiś spocik


no mozna by :D

Autor:  PrzemyslawOstr [ 15 Cze 2010, 23:33 ]
Temat postu: 

Ok to trzeba jeszcze powiedzieć Lakiemu, może orzechowy90 przyjedzie :D. Tylko gdzie, kiedy i o której :D. Teraz to tylko tak na weekend mniej czasu. Tak najlepiej mi pasował by piątek wieczór i sobota wieczór :). A gdzie ? Jakieś pomysły ?

Btw. Spoty prawie jak śląskie :E. 4 Osoby :E

To na razie zróbmy listę kto chętny, potem razem się ustali kiedy i gdzie komu pasuje, żeby przyjechali wszyscy :D.

1.PrzemyslawOstr

[ Dodano: 15 Cze 2010 21:33 ]
A mam jeszcze pytanie :E. Czy ktoś prócz mnie rozdaje wizytówki :E?

Autor:  Leble99 [ 16 Cze 2010, 10:31 ]
Temat postu: 

1.PrzemyslawOstr
2.LEBLE99

a miejsce... to proponuje stare suwnice na 11listopada(na wprost myjki)... mozna poszalec troche.. polecam :E

a co do wizytówek to ja rozdawalem ale obecnie mi sie skonczyly i musze dodrukowac... :D
aaa i data... hm to mi pasuje sobota 19(jak narazie)

Autor:  PrzemyslawOstr [ 16 Cze 2010, 15:28 ]
Temat postu: 

19 pasuje mi, i raczej nic nie wypadnie :).
O i dobry pomysł z tym miejscem, tam przynajmniej nawet fajne zdjęcia się porobi :E.
No ok to jest nas 2 :E.

Strona 1 z 5 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/