Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

[S] Abarth Grande Punto by robo
http://fiatpunto.com.pl/topic19841-25.html
Strona 2 z 4

Autor:  bbanditoss [ 28 Gru 2009, 21:45 ]
Temat postu: 

wiem, że potrafi :E

Autor:  G360 [ 28 Gru 2009, 21:54 ]
Temat postu: 

Wiem ze wiesz ;). Ja strasznie polubiłem ta jednostkę. W lekkim twardym i głośnym gpa wrażenia pewnie jeszcze bardziej intensywne :)

Autor:  koss [ 28 Gru 2009, 22:12 ]
Temat postu: 

Pięknie chłopie, pięknie :) Moje gratulacje, świetny wybór!!

Autor:  robo [ 28 Gru 2009, 22:21 ]
Temat postu: 

G360 napisał(a):
A ten silnik potrafi oj potrafi Wink

bbanditoss napisał(a):
wiem, że potrafi Szczerbol


oj silniczek potrafi bardzo dużo, rwie do przodu jak rakieta tym bardziej, że ja miałem wcześniej 1.2 8V to różnicę bardzo odczuwam hehe :D

Autor:  Thomas [ 28 Gru 2009, 22:21 ]
Temat postu: 

G360 pamiętaj tylko,że taka moc z takiego silnika wiąże się z jego mniejszą trwałością :) lepiej mieć 2.0 wolnossącego z taką mocą :)
no,ale mimo wszystko w takim aucie ponad 150 kucy juz potrafi zaszaleć :E

Autor:  G360 [ 28 Gru 2009, 22:33 ]
Temat postu: 

Thomas teoretycznie tak, ale z drugiej strony na codzien nie ciśniesz tego turbo na maksa. Ja wlasciwie malo co używam turbiny ale jak jest potrzeba to ogień. Wiec mysle ze z trwałością nie bedzie jakiegos specjalnego problemu. No i spalanie mniejsze niz 2.0. Tak czy siak ja osobiście silniczkiem jestem zachwycony ;)

Autor:  Thomas [ 28 Gru 2009, 22:41 ]
Temat postu: 

Cytuj:
z drugiej strony na codzien nie ciśniesz tego turbo na maksa. Ja wlasciwie malo co używam turbiny ale jak jest potrzeba to ogień. Wiec mysle ze z trwałością nie bedzie jakiegos specjalnego problemu. No i spalanie mniejsze niz 2.0. Tak czy siak ja osobiście silniczkiem jestem zachwycony Wink

ale jak go nie ciśniesz to on raczej życia nie ma ;) co innego takie wolnossące 2.0 :) gdzie ma większą elastyczność i nawet na większych biegach przy niskich prędkościach lepiej reaguje na gaz :) nie dusi się :) co do spalania :) takie 1.4 T wcale nie musi spalić mniej niż takie 2.0 ;)

Autor:  hgt131 [ 28 Gru 2009, 22:46 ]
Temat postu: 

Thomas nie uważasz że robicie koledze ot?

Autor:  Thomas [ 28 Gru 2009, 22:48 ]
Temat postu: 

hgt131 może mały ,ale wszystko się kręci wokół silnika :E

Autor:  G360 [ 28 Gru 2009, 22:48 ]
Temat postu: 

Ale pali mniej i raczej sie nie dusi ;) przynajmniej ja nie zauwazylem :). Zreszta nie bede udowadniał wyższości jednego nad drugim bo kazdy ma wady i zalety - opisuje tylko wrażenia jazdy z tym silniczkiem i przypuszczenia na temat sprawowania sie tej jednostki w gpa ;).

Autor:  Thomas [ 28 Gru 2009, 22:48 ]
Temat postu: 

hgt131 a o czym mówić , o tym co na NK :E

Autor:  hgt131 [ 28 Gru 2009, 22:50 ]
Temat postu: 

ale mija sie to z celem tego działu :E

[ Dodano: 28 Gru 2009 21:50 ]
Thomas a czy ktoś ci kazał się wypowiadać? jak nie masz nic do powiedzenia to nie pisz

Autor:  G360 [ 28 Gru 2009, 22:59 ]
Temat postu: 

hgt131 wiem ze z tym dziale według przepisów powinny byc same ochy i achy ale czasem dygresja na temat właściwości silnika nomen omen z kolegi gpa nadaje kolorytu dyskusji. Jak nie mam racji to niech mod wykasuje moja rozmowe z tomkiem a pozostawi pozostałe 153 posty w stylu 'lal jaki on piekny'.

Autor:  Thomas [ 28 Gru 2009, 23:04 ]
Temat postu: 

G360 napisał(a):
hgt131 wiem ze z tym dziale według przepisów powinny byc same ochy i achy ale czasem dygresja na temat właściwości silnika nomen omen z kolegi gpa nadaje kolorytu dyskusji. Jak nie mam racji to niech mod wykasuje moja rozmowe z tomkiem a pozostawi pozostałe 153 posty w stylu 'lal jaki on piekny'.

w 100% się zgadzam :)
hgt131 sam zobacz co TY sam narobiłeś ...
hgt131 napisał(a):
Thomas a czy ktoś ci kazał się wypowiadać? jak nie masz nic do powiedzenia to nie pisz

właśnie sam zrobiłeś to co sam napisałeś ... nic nie miałeś do powiedzenie,ale się wtrąciłeś i co wniosłeś ?? nic,a raczej zamęt ...
a to co pisałem z G360 jest jak najbardziej związane z tematem, mianowicie ze sprzętem, z silnikiem ...

czego więc chcesz ,mam napisać jak niejedni na tym forum komentarz w stylu NK czy fotka.pl ??


G360
co do silnika, nie twierdzę,że jest on zły :) wyrażam tylko swoją opinię :) aczkolwiek chętnie bym takim pojeździł :)

Autor:  G360 [ 28 Gru 2009, 23:10 ]
Temat postu: 

Z reszta powiedzmy sobie szczerze, w gpa to wlasnie silnik jest kwintesencją. Reszta to po prostu zwykle grande z kosmetycznymi zmianami i legalnymi znaczkami skorpiona. Wiec dyskusja o silniku właściwościach jezdnych jest duzo bardziej na miejscu niz dyskusja o dobrze znanej i juz opatrzonej na rynku budzie ;)

Autor:  Thomas [ 28 Gru 2009, 23:13 ]
Temat postu: 

a co do samego zawiasu ... to szczerze mówiąc nie wiem jaka jest różnica pomiędzy zwykłą wersją,a GPA ... może ktoś coś powie ?? bo to,że springi inne to na pewno, amory pewnie też ... coś jeszcze ?? pytam z ciekawości :)

Autor:  robo [ 28 Gru 2009, 23:51 ]
Temat postu: 

dla mnie ten silnik jest OK, zobaczymy jak będzie w przyszłości bo większe ilości przejechanych kilometrów

zawieszenie jest dużo twardsze niż w zwykłym GP, Abarth trzyma się drogi jak przyklejony - wygryza się w asfalt! :)

Autor:  quong [ 28 Gru 2009, 23:54 ]
Temat postu: 

Piękny. To kiedy się ścigamy :>?

Autor:  STax [ 29 Gru 2009, 00:08 ]
Temat postu: 

Thomas napisał(a):
lepiej mieć 2.0 wolnossącego z taką mocą

2.0 może będzie miał porównywalną moc, ale już moment i jego przebieg nie za bardzo...

Autor:  ipIV [ 29 Gru 2009, 00:12 ]
Temat postu: 

Dajcie na luz ludki :E tu i w dziale spoty delikatny :E spam jest dopuszczalny ;)

Co to T i n/a to lepsze T imho :) Ogień jest wtedy kiedy trzeba a nie tak jak w duuużym silniku to samo plus przy delikatnej jeździe spalanie hektoltrów.

Jak chcę uzyskać duze przyspieszenie to redukcja i rura a co mi z tego że silnik 6.0 jest elastyczny jak pali 1000 500 100 900 litrów/100. Czy lenistwo z powodu 1 ruchu ręką do zmiany biegu jest warte spalania na poziomie hektolitrów przy ekodrajwingu? imho NIE.

[ Dodano: 28 Gru 2009 23:12 ]
G360 napisał(a):
Reszta to po prostu zwykle grande

oj nie hample co ledwo mieszczą się w 17" to nie dot, zwykłego gp. :lol:

[ Dodano: 28 Gru 2009 23:12 ]
sory ale ja jestem zboczony na punkcie hamulców :lol: hamulce mnie kręcą jak kobiece eeeee nieważne ;)

Autor:  G360 [ 29 Gru 2009, 00:24 ]
Temat postu: 

ipIV pisząc ze silnik jest kwintesencja poczyniłem pewien skrót myślowy. Wiadomo ze do tego dochodzi inny osprzęt jak hamulce, koła, zawieszenie fotele itd. W zamyśle mialem to ze gpa wizualnie tak na prawde niewiele sie różni od takiego gp sporta natomiast diabeł siedzi w tym co wyżej napisalem :), wiec oprocz ochów jaki on śliczny to dyskusja o tym co istotne jest calkiem na miejscu i nie jest strasznym ot

Autor:  ipIV [ 29 Gru 2009, 00:33 ]
Temat postu: 

G360 napisał(a):
zamyśle mialem to ze gpa wizualnie tak na prawde niewiele sie różni od takiego gp sporta natomiast diabeł siedzi w tym co wyżej napisalem

Zgadzam się gdyż jak zobaczyłem gp na własne oczy to poza zdesiami, znaczkami i HAMULCAMI :E Nie różni się od gp takiego np. limeta :D
I nie dał bym 70kzł za GPA. Bym kupił za 18kzł gp '06 i dał zoltarowi 60kzł i Zoltar by zrobił mi z niego taki sprzęt, ze GPA może się schować ;) I naprawdę byłby jedyny w swoim rodzaju.

[ Dodano: 28 Gru 2009 23:33 ]
GPA jest ok jak ktoś hmmm chce mieć przyzwoity sprzęt z gwarancją :) Poza tym imho sie nie opłaca.

Autor:  ZoLtaR [ 29 Gru 2009, 00:43 ]
Temat postu: 

ipIV zgadzam sie w całej rozciągłości wypowiedzi :)

Autor:  Limet [ 29 Gru 2009, 00:44 ]
Temat postu: 

pozwólcie ze tez wtrace swoje 5 groszy, i powiem szczerze ze popieram w pełniipIV.Nie szktuka jest miec moc z duzej pojemnosci tylko duzą stadnine wykrzesana z małego pizdzika i mnie osobisci ebardzo imponuje. chociaz nie ukrywam ze chyba jednak takie mody wolał bym z pojemnosci 1.6 która w fiacie niestety nie wystepuje . a co do trwałosci to w mojej opini to raczej stara obiegowa opinia i nawet gdyby zywotnosc miała spac do jakis 300 tys bo tyle napewno producent przewidział to watpie ze którys z nas tyle z nim doczeka takze jak dla mnie abarth to w tej chwili jedyny rozsadny zakup jaki bym poczynił zmieniajac samochód :E:E no moze jeszcze focus st...::D

Autor:  G360 [ 29 Gru 2009, 00:47 ]
Temat postu: 

Gpa to nie jest auto na 'opłacanie sie' ;). Jakby sie opłacało to miałaby je co drugi i co 3 nauka jazdy byłaby abarthem ;). Sila w tym aucie drzemie tez w jego rzadkości :). Pomysl jakie do tej pory zainteresowanie wzbudzają punto gt, pII hgt. Abarth poprzez stworzenie własnej marki staje sie jeszcze bardziej elitarny i o to chodzi w tym wszystkim. I nawet najbardziej dłubane gp z milionem koni mu w tym nie dorówna ;).

Strona 2 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/