Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
[S] Abarth GP http://fiatpunto.com.pl/topic24811-200.html |
Strona 9 z 17 |
Autor: | adams9600 [ 14 Sty 2013, 17:08 ] |
Temat postu: | Re: Abarth GP |
AAAAA jaki wypas! Samochodzik od firmy gratis |
Autor: | Limet [ 14 Sty 2013, 21:50 ] |
Temat postu: | Re: Abarth GP |
gdzie taki olej kupowałes?? ciekawe czy dfo mojego tez taki pakiecik by był ?? |
Autor: | CzarnyInside [ 14 Sty 2013, 22:01 ] |
Temat postu: | Re: Abarth GP |
Limet napisał(a): gdzie taki olej kupowałes?? ciekawe czy dfo mojego tez taki pakiecik by był ?? Najarałeś się na olej czy samochodzik? |
Autor: | adams9600 [ 14 Sty 2013, 22:06 ] |
Temat postu: | Re: Abarth GP |
Oryginalnie zapakowane, 3 buteleczki + gratis od firmy |
Autor: | srbenda [ 01 Lut 2013, 13:24 ] |
Temat postu: | Re: Abarth GP |
Limet napisał(a): gdzie taki olej kupowałes?? ciekawe czy dfo mojego tez taki pakiecik by był ?? Jest to olej przeznaczony do Abarth 695 Tributo Ferrari, czyli tak naprawde Selenia Abarth 10w50 w szpanerskim opakowaniu Teoretycznie, dostępna tylko w ASO w chorych pieniądzach (powyżej 300zł). Trafiłem w necie za 100zł Na Allegro widziałem za 150zł - sprzedaje ktoś za Katowic [ Dodano: 01 Lut 2013 12:24 ] Zeszły wtorek siadam do auta a tu taka niespodzianka: Sama z siebie, że tak powiem... Było to w czasie jak padały marznące deszcze i nie wiem czy ją nie załatwiły różnice temperatury przy włączaniu gorącego nawiewu Po dwóch dniach już miałem nową przez AC Taka ciekawostka - facet na warsztacie mi powiedział że w GP szyby czołowe dość często pękają bez konkretnej przyczyny... |
Autor: | Angry_Us3r [ 01 Lut 2013, 13:28 ] |
Temat postu: | Re: Abarth GP |
Woda dostała się gdzieś między blachę, a szybę, zamarzła i ta daaa. |
Autor: | CzarnyInside [ 01 Lut 2013, 13:31 ] |
Temat postu: | Re: Abarth GP |
srbenda napisał(a): nie wiem czy ją nie załatwiły różnice temperatury przy włączaniu gorącego nawiewu Tata mój ostatnio naprawiał niewielką rysę na szybie u gościa, który zajmuje się tym od 20 lat. I tak mu mówił, że najgorszym wynalazkiem dla szyby przedniej były wymyślenie nawiewu na nią ciepłego powietrza, poza tym też przyczyną pękania na brzegach szyb, z doświadczenia obarcza skrobanie skrobaczką na brzegach szyby, szczególnie tam, gdzie nie ma uszczelek Ale jak z AC zrobione to spokojna głowa. |
Autor: | quong [ 01 Lut 2013, 15:31 ] |
Temat postu: | Re: Abarth GP |
Dziwne. Przecież nie robimy szybie szoku termicznego, bo kiedy odpalamy samochód po postoju na zimnym to zanim się zagrzeje, to dmucha najpierw zimnym powietrzem a potem powoli się zagrzewa. Nie ma tak, że od razu wali gorącem. Bardziej obstawiałbym same napięcie szyby, dostanie się wody w szczelinę, zamarznięcie i bum - pękła. |
Autor: | CzarnyInside [ 01 Lut 2013, 15:45 ] |
Temat postu: | Re: Abarth GP |
quong napisał(a): Bardziej obstawiałbym same napięcie szyby, dostanie się wody w szczelinę, zamarznięcie i bum - pękła. Ja tylko powtarzam Taki obrót sprawy jak Ty piszesz też jest możliwy |
Autor: | srbenda [ 14 Kwi 2013, 16:21 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
Komplet świec irydowych ("Ricambi Originali") - 60zł Internet to potęga [ Dodano: 14 Kwi 2013 16:21 ] |
Autor: | CzarnyInside [ 14 Kwi 2013, 20:25 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
Niezłe towarzystwo |
Autor: | Limet [ 14 Kwi 2013, 22:07 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
ahh focus st.... <mniam> |
Autor: | lakikwap [ 15 Kwi 2013, 20:27 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
Zazdroszczę wycieczek na tor! Mam do Ciebie prośbę. Czy możesz jakoś zmierzyć ile masz na Eibachu od ziemi do błotnika, jak teraz już sprężyny się uklepały jak powinny? Bo na zdjęciach widać tylko czarną dziurę |
Autor: | srbenda [ 16 Kwi 2013, 09:55 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
Od asfaltu do czarnej listwy na błotniku w najwyższym punkcie ~65cm na wszystkich kołach (opony 215/45R17). Ile jest fabrycznie? |
Autor: | Limet [ 16 Kwi 2013, 15:48 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
srbenda, a ty nie masz przypadkiem przednich spezyn od 1.2.1.4 ,1.4 16v?? bo cos mi si etak kojazy ze ten zestawik był własnie taki |
Autor: | srbenda [ 16 Kwi 2013, 16:16 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
Nope > http://www.eibach.pl/eibach-fiat-grande ... -1176.html |
Autor: | lakikwap [ 16 Kwi 2013, 18:41 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
Dzięki wielkie. Jak będe miał okazję zmierzę u siebie i napiszę. Hymm a nie zastanawiałeś się nad sportline'm ? Teoretycznie są do lepszych "sportowych" amorów, ale może agp właśnie takie ma? Szkoda że eibach nie robi do abartha, chociaż wiem że sporo osób ze sportowych modeli aut ma z tym problem. Podobnie jak np. Leon Cupra, obniża się też delikatnie bardzo bo już w serii jest delikatnie niżej od zwykłego 2.0tsi (a tylko do takiego są sprężyny). Pozdr. |
Autor: | Liam [ 16 Kwi 2013, 19:50 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
Cytuj: eibach nie robi do abartha A czym jest Konrad Twój Abarth, jak nie 1.4 T-Jet? Bo nie rozumiem. Musisz mieć przy każdej nazwie części dopisane ''Abarth'' bo inaczej nie kupisz? Numer się zgadza i do Abartha jakoś pasuje, co możesz sprawdzić tutaj: http://web2.carparts-cat.com/default.as ... 4=4&12=102 |
Autor: | srbenda [ 16 Kwi 2013, 20:55 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
Te sprężyny są przewidziane do AGP - mają TuV itp. Pisałem do Eibach-a w tej sprawie i mi potwierdzili Sportline obniża ~50mm - dla mnie za dużo. Nie zależało mi na glebie a prowadzeniu. |
Autor: | lakikwap [ 16 Kwi 2013, 21:46 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
Liam napisał(a): Cytuj: eibach nie robi do abartha A czym jest Konrad Twój Abarth, jak nie 1.4 T-Jet? Bo nie rozumiem. Musisz mieć przy każdej nazwie części dopisane ''Abarth'' bo inaczej nie kupisz? Nie bądz w szoku. Już ci wszyystko wytłumacze jak nie rozumiesz. Ano dlatego iż, abarth jest niższy troszke od zwykłego 1.4tjet. Wynika z tego, iż. Kupując sprężyny do 1.4t mamy -3cm, wkładając je do abartha już obniżonego o ok.1,5cm, mamy tylko -1,5cm Już jaśniej? I wolał bym żeby było napisane że są -3cm od abartha, wtedy jestem pewny że będzie -3cm od tego co mam A może i na nich pisać że są od trabanta. srbenda napisał(a): Nie zależało mi na glebie a prowadzeniu. Noo to racja, obniżenie obniżeniem, ale jeździłem dużą ilością aut przed i po prokicie i jest spora różnica w jeździe. Naawet bym powiedział że komfort rośnie bo auto lepiej wybiera dziury. No i zdecydowanie mniej przechyla się. Pozdr. |
Autor: | Liam [ 16 Kwi 2013, 22:23 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
lakikwap, jak zmierzyłeś te -1,5 więcej w Abarcie i to, że sprężyna jest inna niż w zwykłym T-Jet. Wytłumacz. Mierzyłeś linijką, czytałeś, są jakieś dane, tabele? Idąc Twoim tokiem myślenia sprężyna -50/40 Eibacha do T-Jeta, który stoi wyżej niż Abarth będzie paswać. 1,5 cm + 3 cm żeby siadł Abarth będzie idealna. No jak Konradzie to jest? |
Autor: | srbenda [ 29 Kwi 2013, 22:55 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
Autor: | BladeRunner [ 29 Kwi 2013, 23:09 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
Kielce? Ja jeżdżę w przyszły weekend... |
Autor: | srbenda [ 29 Kwi 2013, 23:29 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
Zalužani, BiH |
Autor: | lakikwap [ 18 Maj 2013, 15:27 ] |
Temat postu: | Re: [S] Abarth GP |
srbenda, dziś mierzyłem umnie jakoś 66cm. |
Strona 9 z 17 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |