|
Obecny czas: 15 Maj 2024, 05:30
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 23 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
DeviLL |
#687135 Wysłany:
23 Sie 2013, 20:28; Temat postu: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Od około miesiąca posiadam czarnego Abartha GP 155 z 2009r , przelot ~74 tyś km. Autko było troszkę zaniedbane zapewne na myjniach automatycznych , czyli zmatowienie lakieru czy też nawet kloszy lamp ,ale kolega zajmujący się detailingiem ogarnął sprawę. (czekam na fotki od niego gdyż moje są zrobione dupnym telefonem i jest spore ziarno czy inne abberacje) Dodatkowo do naprawy był alternator (zrobione w PZMot kraków , szybko i sprawnie) , a przy okazji zmieniłem koło pasowe dayco , pasek klinowy dayco oraz napinacz paska klinowego dayco (czyli to co szło na 1 montaż czy też do pudełek OEM FIAT - sprawdzałem) by mieć spokój. tutaj przy robieniu fotki był błąd , pasujące koło pasowe ma oznaczenie DPV1021 (to jest do wersji bez klimy) Jako iż przednich klocków praktycznie już nie było , do zmiany były hamulce (to samo co OEM FIAT , klocki seryjne mają na górnym dynksie napis ferodo , czyli oni robią dla brembo , które robi dla fiata heh). Co prawda tarcze przednie by jeszcze pożyły ,ale poszły do zmiany wraz z klockami i co ważne warto pamiętać o zawleczkach nowych , te wybijane (~1 godzina na 1 zacisk by zbytnio nie zmasakrować zacisku) potrafią się pogiąć więc są na śmietnik. Z tyłu zmienione tylko klocki + czyszczenie zacisku. Całość zalana płynem ate super blue racing. Fajny płyn , bo widać kiedy płynie (kolor) , a i jak zaczyna się odbarwiać to znak iż czas na zmianę (wtedy zalewa się odpowiednikiem żółtym) W między czasie zmieniło się jeszcze filtry : - powietrza K&N - zmienił brzmienie silnika (może nagram kiedyś filmik jak syczy) - oleju Knecht Oraz olej , zalałem dedykowaną Selenią K pure energy 5w40 (zakup u kolegi ABM -> biuro@selenia.pl" target="_blank" target="_blank" target="_blank - ma super ceny bo importuje bezpośrednio) , a do baku trafił dodatek millers petrol eco max (też od ABM-a) , który czyści układ i teoretycznie dodaje 2 oktany. A dziś zajechałem na hamownię http://www.autotestserwis.pl/hamownia.html <-- tutaj , bardzo miła i fachowa obsługa Pana Adama , który przy okazji popatrzył na korekty , oraz doładowanie , afr-u już nie chciałem Na zwykłym modzie więcej mocy aniżeli sporcie , być może IC-ek się przygrzał ,a być może tak jest ustawione bo widziałem u kogoś podobne zjawisko , zastanawia mnie tylko tak mała różnica max Nm dla obu trybów szczególnie ,że overboost jest na ~1,3 bara ,a na normal modzie max boost to 0,8b. Plany : - wsadzić moje oldschool głośniki dls-a (ciekawe czy wejdą) - wsadzić wydajniejszy fmic - wsadzić wydajniejszy wydech - strojenie ?
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
|
|
el_ |
#687168 Wysłany:
23 Sie 2013, 22:17; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kuba
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 19 Lip 2009, Posty: 109
|
Gratki 'czarnulca' z Krk kojarzę dotychczas 1 egz taki jak Twój, jeździł nim facet chyba ok 50-tki, to od niego kupowałeś? W kwestii wymiany klocków z przodu, to musiałeś mieć jakieś zapieczone te zawleczki - właśnie ich główną ideą jest możliwość wymiany w ciągu kilku sekund na torze: wybijasz, wyciągasz, wsadzać, zabijasz, śmigasz dalej ;-) Ja swoje wymieniłem chyba z 10 min Co do mniejszej mocy bez Sport, to tak nasze auta mają, pojeździj sobie trochę ostrzej w górnej partii obrotów "z" i "bez" sport i zobaczysz, że "bez" idzie tam trochę lepiej. Generalnie w kwestii modów, to jeśli miałbym wybrać tylko jeden, to na początek bym Ci polecał strojenie - daje najwięcej. Np sam wydech albo IC bez strojenia jest trochę bez sensu wg mnie. Pzdr i może się kiedyś złapiemy na ulicy
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#687172 Wysłany:
23 Sie 2013, 22:50; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
No dobrze kojarzysz poprzedniego właściciela ,ale raczej po 60-ce , a ja jestem w stanie uwierzyć ,że hamulce były w tym aucie od nowości czyli 74tyś km przelotu na ori PS: mody typu fmic,wydech poprzedziłyby strojenie ,a dzięki tym modom można trochę więcej niekiedy ustawić aniżeli bez tego.
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
el_ |
#687177 Wysłany:
23 Sie 2013, 22:56; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kuba
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 19 Lip 2009, Posty: 109
|
No to pewnie ten sam ex-właściciel, śmignął mi kilka raz i trudno było jednoznacznie ocenić wiek 74 tys na klockach to naprawdę sporo, ja doszedłem do 45, stawiam że do 50 bym jeszcze dobił, ale już mnie denerwowała dużo gorsza skuteczność
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#687188 Wysłany:
23 Sie 2013, 23:54; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
No i witamy witamy Bardzo dobrze wygląda Kurcze w czarnym też robi robotę, ja bym go posadził niżej i wrzucił czarne 18"
|
|
Góra |
|
|
kornat |
#687197 Wysłany:
24 Sie 2013, 00:59; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk Rejestracja: 12 Gru 2007, Posty: 621
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#693467 Wysłany:
01 Paź 2013, 18:23; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#693494 Wysłany:
01 Paź 2013, 20:49; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
Nie za szybko ten rozrzad? 75tys przelotu to jeszcze dosc malo. Chyba ze auto z poczatku 2009 Jak wogole w agp zaleca fiat? [ Dodano: 01 Paź 2013 20:49 ]Nie za szybko ten rozrzad? 75tys przelotu to jeszcze dosc malo. Chyba ze auto z poczatku 2009 Jak wogole w agp zaleca fiat?
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#693512 Wysłany:
20 Cze 2014, 18:10; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Wg manuala 4 lata jeśli auto użytkowane w trudnych warunkach , a śmigało głównie w mieście + ja lubię przycisnąć więc po co ryzykować. Auto z kwietnia 2009r , cena części jak i robocizny w aso fiat (mam zniżkę) nie jest masakrująca [ Dodano: 19 Mar 2014 19:05 ]Mały updejt Wlazło ~2,35L , praca skrzyni stała się natychmiastowo lżejsza , biegi wchodzą precyzyjniej. Kiedyś był problem wbijać 1 , wstekę , nieraz 1->2 , 2->3 , teraz problem mniejszy czy też w ogóle go nie ma. Sądziłem ,że placebo ale postronna osoba testowała jazdę parkingową przed i po (nie wiedząc o zmianie oleju) i stwierdzono poprawę pracy skrzyni. Tłumik ulter dedykowany do AGP - super mruczy , super podpierduje jak się odpowiednio gazem operuje Nowe letnie gumki Bridgestone potenza adrenalin re002 215/45/r17 91W XL - na razie nie ma co oceniać , ale prezentują się godnie i jakoś tak cięższe się wydają aniżeli pzero nero 225/40/18 (porównwywałem) [ Dodano: 20 Mar 2014 23:32 ]http://youtu.be/akXQVx_jxos <-- filmik z dźwiękiem nowego tłumika. [ Dodano: 12 Kwi 2014 12:25 ]Dzisiaj zmienione świece (ori były ngk fpt 55210685 - ikr9f8) Tak więc na ori świecach wozik przejechał ~75k km , po zmianie znikły lekkie drgania na wolnych , tak więc jak komuś kiera lekko drga to świece najprawdopodobniej do wymiany Nie wiem czy to placebo ale reakcja na gaz też jakby lepsza. [ Dodano: 20 Cze 2014 18:10 ]Ostatnio zalany olejem amsoil 5w40 european , zmieniona śruba dopływu oleju do turbo itd. A z ciekawszych spraw : Takie tam FMIC.PL 550x180x65 (we/wy 57mm) z redukcjami 45st. 51/57mm (ori rurki mają 50mm) - dolny stelaż boczne mocowania pod ori mocowanie ori IC-ka , w środku mocowania do fmic-a , na górze by nie stukało 2 przyspawane do belki zderzakowej tegesiki. Wszystko na 1cm gumkach odbojowych. Czas montażu ~5godz by TRS-racing.pl <-- polecam profi robota , fiaty ogarniają od wielu lat A tu takie cosik na stage 6 PS: taki sam fmic można zasadzić bodajże do GP 1,4 tjet czy 1,9jtd
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
kornat |
#734535 Wysłany:
22 Cze 2014, 11:36; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk Rejestracja: 12 Gru 2007, Posty: 621
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#736621 Wysłany:
17 Kwi 2015, 19:10; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 132&type=1 <-- bezpieczny mod w cinsofcie. Można było dorzucić jeszcze z ~5km i ~20nm , ale nie mam w planach zmiany turbo (w najbliższej przyszłości). W ogóle zwiększanie boosta też tu niewiele daje , jedynie generuje więcej tempy i nic więcej Boost 1,45b max , 0,75b na końcu , afr ~11,8 na końcu , nic nie stuka , egt nie problemuje itd. Ori turbo jest tak małe ,że naprawdę trudno jest tu cokolwiek ugrać , a wierzcie mi chciałem więcej (tzn. mam brandzlowe wykresy jak ktoś by chciał - zrobiliśmy takie na moje życzenie ) Poniżej gdzie dawaliśmy czujnik zasysanego powietrza (przed rurką zasysającą powietrze) - z obd nie da się tempy zassać do korekty , bo tam pokazuje jak fmic pracuje jedynie Tutaj taki lepszy pomiar mocy jak auto było lepiej schłodzone - ogólnie gdyby w zimie hamować to byłoby troszkę więcej , i nie chodzi o korektę ale o sprawność auta. Tutaj taki fake1 (ciepamy hamulec i już straty rosną ole ole ole) Fake2 - czujnik zasysanego wsadzony do komory , lekka przesada , jak ktoś ma donga to sobie może w sofcie hamowni zmieniać każdy parametr korekty Jak widać , jakby połączyć obydwa fake-i to by było ze 190km i 300nm jedyne co się nie zmienia to moc na kołach , którą tak naprawdę mierzymy na hamowni :ugeek: FMIC dał realnie jakieś ~5km i mniej muli w upały , wydech z przelotowym katem czy bez dałby pewnie też cosik , z uwagi na obniżenie egt itd. Jakie są efekty z jazdy , 1-2 masakra , 6-ka na autobahnie i reakcja natychmiastowa nawet przy 170-ciu , tryb normal jest przekozak , klepnięcie prawie jak w starej hundzie 1,6 vti. Na odjezdnym mocarny strzał z wydechu , który Marcin usłyszał z ~150m Ogólnie wozik jedzie sporo lepiej górą , teraz można spokojnie do 6500 zakręcić [ Dodano: 17 Kwi 2015 18:10 ]Od ponad roku zbierałem się z tematem wymiany głośników , dziś wszystko elegancko i profesjonalnie zrobione w firmie http://automm.pl/ <-- pod M1 - POLECAM profi podejście , szybko i sprawnie + dokumentacja prac (foto) Oryginalne głośniki midbass 20W (znaczki fiat-lancia) , tweetery made in china , ogólnie na 1 stronę waży to z 100g może , cienki syf - padaka. Założony został zestaw DLS-a MS6 , w tej wersji już nie produkowany. Midbass 100W rms , 160W max , 92dB skuteczności - masuje plecy + tweeter 28mm 50W rms + zwrotnica , wszystko wygłuszone dynamatem extreme + odpowiednie dystanse. Zakres pracy głośników 35-20000Hz , czyli przyjemnie.
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
kombo1985 |
#772138 Wysłany:
17 Kwi 2015, 19:24; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Rafał
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 14 Maj 2013, Posty: 870 Pomógł: 4
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#773888 Wysłany:
30 Kwi 2015, 19:21; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Zawieszenie zmienione , już nie buja przy ruszaniu , hamowaniu , wozik przyjemnie się prowadzi , nie jest twardo , ale trzyma na zakrętach Zmienione : - amorki kayaba - sprężyny eibach prokit (wydaje mi się ,że tył jest niżej niż na seryjnych sprężynach) - osłony/odboje monroe - mocowania amorka przód ori fiat - mocowania amorka tył snr - łączniki stabilizatora delphi - gumy na sprężyny tył (górna/dolna) ori fiat - wahacze magneti marelli
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
dewew |
#773932 Wysłany:
01 Maj 2015, 00:54; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
CentoCinque |
|
Imię: Adam
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 16V 105KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia/Warszawa Rejestracja: 14 Paź 2010, Posty: 2422 Pomógł: 1
|
z pro kita będziesz zadowolony, najlepsze połączenie komfortu z prowadzeniem
_________________
|
|
Góra |
|
|
quong |
#780759 Wysłany:
15 Lip 2015, 15:31; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Birdkiller |
|
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Esseesse
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory Rejestracja: 01 Maj 2009, Posty: 951
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#780760 Wysłany:
15 Lip 2015, 15:38; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
quong napisał(a): Nie planujesz tak przypadkiem zmieniać koła w przyszłości ? Nie
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
quong |
#780762 Wysłany:
15 Lip 2015, 15:47; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Birdkiller |
|
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Esseesse
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory Rejestracja: 01 Maj 2009, Posty: 951
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#780764 Wysłany:
15 Lip 2015, 15:49; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
quong napisał(a): Bu. Jak byś kiedyś zmienił zdanie albo widziałem gdzieś, że ktoś się oferuje - daj znać. Z lampami tylnymi tak samo Będę wdzięczny. Szukaj na abarthforum.pl , po za tym te felgi się "utleniają" ze zużycia i są po rantach ściachane. Utlenione elementy wyglądają jak ptasia kupa (taki biały kolor) Parę osób wkładało jakieś "tuning" lampy więc szukaj abarthowiczów i mi nie spamuj tematu
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
Bytuś |
#780781 Wysłany:
15 Lip 2015, 20:54; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bytom Rejestracja: 15 Lut 2008, Posty: 1029 Pomógł: 11
|
quong, w sprawie lamp zagadaj do Sebooo
_________________
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#823758 Wysłany:
30 Kwi 2018, 17:31; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Auto odebrane - turbo garrett gt1446 zakupione u kolegi Wooyek84 - nowy kolektor (stary pękł) zakupiony u Cinka - przewód dolotowy z AGP SS (z mocowaniem specjalnym , co śmieszne jest tam pod to uchwyt seryjnie przygotowany) - bierze zza lampy - zestaw montażowy ajusy (udało się załapać w PL) - jest tam fajny oring pod vband , pod spływ oleju itp. - uszczelka kolektora wydechowego victor reinz - końcówki do tłumika custom od ULTERA , fajnie spasowane , lepiej wystają i ogólnie jesz kameralnie - zestaw do czyszczenia filtra k&n Więcej zdjęć będzie jak mechesi mi podeślą , wtedy napiszę więcej , ale bez dostrojenia czuć ,że garrett masywniej dmucha , efekty dźwiękowe są kozackie , słychać na wydechu turbo , przy odjęciu gazu na niskich obrotach pyrka. Na postoju 80-83dB @3500obr (na starym wydechu było 77dB) , jest trochę głośno szczególnie powyżej 4000obr gdzie robi się odgłos odrzutowca Jak będzie uciążliwe to dam na zwiększenie pojemności tłumika środkowego. Kiedyś wspominałem ,że coś mi brzęczy w okolicach 2-2500obr , teraz tak jakby magicznie zniknęło , być może był to fmic , który został obniżony o ~1,5cm bo tak tam lekko drgał jakby o belkę ... https://www.facebook.com/pg/motocyklekr ... 7994966259 <-- więcej fotek , jak widać całość prac w firmie moto-race.pl Kraków , ul. Półłanki 30, profi robota by Marcin & Dominik , spawanie jak widać top jakość Wydech na custom v-band z dotoczonym p&p wyjściem (płynny przepływ) pod 3" down-pipe , potem 2,5" do końca , łącznie odpowiednim fmic v-bandem. Tłumik środkowy będzie raczej do powiększenia bo mimo iż nie jest aż tak głośno to wg mnie można by urwać te 3-5dB. Jak by ktoś potrzebował taki profi v-band mechesi mają wzorzec i materiał (wyjdzie lepiej i taniej niż kombinowanie z 3" vbandem fmica który krzywo siedział). Rura dolotowa filtr-tubo 3" z wyjściami , silikony fmic.pl Jakby ktoś potrzebował z Krakowa (małopolski) pomodzić auto/motor to szczerze polecam moto-race , w temacie motorów mają pełny ogar (komp,hamownia,itd.) [ Dodano: 11 Cze 2017 17:24 ]https://www.youtube.com/watch?v=mhTHAxsLAzU7.06 była wizyta u Marcina @cinsoft.pl , taki bezpieczny mod : 1,4 bara max , 1 bar przy 6tyś obrotów , afr na bogato na końcu - wykres lepszej jakości się później wrzuci. Jak widać : 280Nm+ w zakresie 2600-5200obr 200KM+ w zakresie 5000-6825obr Pewnie można było testowo zrobić 215km i pod 300nm tylko po co Przez to iż moment jest płasko nie czuć aż tak jebnięcia , ale na autostradzie 130-180/200 jest różnica względem ihi Różnice w przyspieszeniach 175km/261nm na ihi vs 209km/289nm na gt1446 0-100km/h - 0,7s - 20 metrów 0-150km/h - 2,7s - 86 metrów 50-150km/h - 2,9s - 86 metrów 80-120km/h - 1,8s - 47 metrów [ Dodano: 10 Wrz 2017 14:52 ]https://youtu.be/f8aqi74HmAAtakie tam słabe nagranie , ale nie ma kiedy zrobić lepszego [ Dodano: 13 Kwi 2018 19:34 ]11.04.18 auto oddane do moto-race.pl w Krakowie na parę tematów : - montaż katalizatora sportowego awg 100cpsi http://allegro.pl/katalizator-sportowy- ... 57648.html (zakupiony taniej by moto-race) - rozrząd conti (pasek + rolka litens jak wszędzie) + pompa wody graf (poprzednia ruville-a puściła po około 4 latach , ubywało mi 1cm zbiorniczka na pół roku i nie wiedziałem czemu) + 6L płynu PARAFLU UP - wymiana oleju : amsoil 5w40 + filtr oleju knecht - wymiana lewego wahacza (delphi) - 2 lata wytrzymują moją jazdę - wymiana filtra kabinowego (meyle węglowy) + ustawienie schowka - podklejenie owiewek (~2 lata i klej lekko popuszcza) - poprawienie wiązki przy tylnej klapie (wariowanie wycieraczki przy podniesionej klapie , a ostatnio częste objawianie się by sprawdzić światła stopu) - nowy separator odmy ori fiatowski - z lewej strony za drzwiami kierowcy 2 pkt. zrobione zaprawką motipa (nawet dobrze pokryło , chociaż widać iż ori lakier już lekko spłowiał) Jaka różnica po zastosowaniu katalizatora ? - zniknęła "mocarna" fala dźwiękowa , tak więc narastanie dźwięku jest spokojniejsze , 15 lat temu jakby kolega rzekł ów fala wyrwała by każdego "chwasta" pod remizą , niemniej była lekka wiocha i mi pasażerki narzekały - pojawiło się więcej "pop-cornu" przy odpuszczaniu gazu + wg mnie dźwięk ogólny stał się przyjemniejszy do jazdy na co dzień. - na zimno głośniej słychać turbo - trudniej polecieć kanonadą wystrzałów , ale jak już pierdnie to jak grzmot błyskawicy - nie ma smrodu = nie ma wstydu w korku - wolne chyba są lekko stabilniejsze + nie wiem czy się szybciej nie napompowuje po zmianach biegów ... - minusem o ile to nie fatamorgana to lekkie przymulenie wozidła , na me oko -10/15Nm ,ale to może zweryfikuje wizyta u Cinkosława (jak będzie czas) Ogólnie jak ktoś się zastanawia to wg mnie warto zapodać taki mocno przelotowy katalizator Wszystko szybko i rozsądnie cenowo ogarnięte w moto-race.pl [ Dodano: 30 Kwi 2018 17:31 ]szybkie mycie z lekkim nabłyszczaniem
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
abovePL |
#837416 Wysłany:
08 Maj 2018, 14:33; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
Imię: tomek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 180KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 07 Sie 2017, Posty: 710
|
Kierunki sobie walnij czarne. Dużo lepiej będzie wyglądał
_________________ IHI VL38 + DP 2.5 + TIP by Baq Garage + IC 550x180x65 + nierezonowany Catback by Baq Garage+ K&N + Cinsoft= 182 KM @ 272 Nm
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#837603 Wysłany:
22 Lis 2018, 14:40; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Auto ma być w miarę oryginalne ,bez festynu Dziś cosik pokręcone , dron mi nad autem latał do czerwca film pewnie się gdzieś pojawi btw. mógłby ktoś kuknąć jak działają u Was sondy ? U mnie zimne 0,45V , po nagrzaniu pierwsza na wolnych 0,05V i płasko , a chyba powinno latać sinusoidalnie ? Jak macie wtyczkę wifi / bluetooth icar czy jakąś inną elm327 to progs car scanner elegancko pokazuje wszystkie czujniki , ew. novascan. Podczas jazdy obie sondy pokazuje niekiedy to samo napięcie ,a chyba też powinno być lekko inaczej , niekiedy druga pokazuje 0,05V - niby 95tyś km , auto softowo "lekko" przelane ale zastanawiam się czy któraś sonda padła. Testowo sprawdziłem w volvie turbo i tam 2 sonda 0,45V na zimno i ~0,5V stałe jak się zagrzała i na postoju dodawałem gazu PS: https://www.youtube.com/watch?v=rbjD-4E ... ture=share <-- Cinkosław [ Dodano: 23 Maj 2018 20:23 ]coś sondy dziwnie działały ,tak więc wymianka (przy drugiej wykręcona tulejka) , Bosch robi na 1-szy montaż i takie same były ori , po zmianie napięcia eleganckie , spalanie też jakby mniejsze. Wczoraj przy dynamicznej zmianie pasa zapaliło p0340 , tak więc czujnik położenia wałka także prewencyjnie zmieniony (po resecie ecu , nie wyskakiwał ,ale ponoć te czujniki jak raz zaświeci to potem może ponawiać coraz częściej) [ Dodano: 10 Cze 2018 15:02 ]Po założeniu 100 cpsi sport kata oraz wtrysków z opla opc (+15%) wybrałem się do Cinka na małe korekty , dorzuciliśmy 0,1-0,15bara , oraz ustawiliśmy fajniejszy pop corn przy puszczaniu gazu (taki efekt jak w autach wrc , w sumie zabawnie) Wracając trafiło się nowe bmw x5 m50d (380km / 740nm) 130-150km/h lekko odchodził , przy 160km/h przestał , przy 180km/h dosyć szybko dogoniłem , tak więc jest kameralne przyspieszenie na 6ce (pewnie na 5ce to by nie odszedł) Wykresu nie wrzucam , bo cyferki wyszły delikatnie mniejsze z uwagi na pogodę (żar pod maską , a korekta brana jest jedynie wg termometru) , dupohamownia mówi ,że wóz jedzie lepiej i nawet delikatny gniot jest odczuwalny przy 4000obr [ Dodano: 14 Lip 2018 16:08 ]2x piasta tył dziś wymienione [ Dodano: 22 Lis 2018 13:40 ]nowe zimówki na pokładzie , miętkie , ciche , raczej nie do upalania ,ale też zimno więc po co jak za swą cenę dobry produkt made in korea / czechy
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
robafini |
#846724 Wysłany:
20 Mar 2019, 15:49; Temat postu: Re: Black Abarth GP |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 10 Paź 2015, Posty: 64
|
Możesz wrzucić foto wykresu?
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 23 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|