Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Problemy z instalacją LPG http://fiatpunto.com.pl/topic1708-75.html |
Strona 4 z 5 |
Autor: | SedesRambo [ 27 Gru 2010, 01:33 ] |
Temat postu: | |
Może pompa nie wtryskuje gazu... i przez to automatycznie wtryski podają benzynę |
Autor: | masterracuch [ 30 Gru 2010, 13:20 ] |
Temat postu: | |
Anzel Sprawdź czy przewody idące od przełącznika się po prostu gdzieś nie poprzecierały i nie ma zwarcia pomiędzy nimi. Następnie sprawdziłbym jak styki wyglądają przy samym przełączniku oraz na elektrozaworach przy LPG ( może są zaśniedziałe/zerdzewiałe). Sprawdź, czy po podaniu na nie 12 V z aku słychać "pyknięcie". Jak to wszystko na nic to pozostaje sam przełącznik do wymiany/ naprawy. SedesRambo W przypadku instalacji II generacji nie ma wstryskiwania gazu (takie rzeczy to w instalacji sekwencyjnej). Wtryskiwacze benzyny i często samą pompkę paliwa się odcina przy zasilaniu LPG w instalacji mieszalnikowej |
Autor: | kejmilek [ 06 Lut 2011, 20:58 ] |
Temat postu: | |
Panowie ile może kosztować założenie sekwencji do mojego kropka którego odziedziczyłem po mamie . Chodzi mi bardziej o używaną instalację. Kropek 94r. 1.1 S. Wiem że może to głupota go gazować jednak uważam że on i tak za dużo pali benzyny a na gazie to co innego. Dziennie robię nim 30km. Z góry dziękuję za porady i gorąco pozdrawiam posiadaczy kropków |
Autor: | yacub [ 06 Lut 2011, 21:41 ] |
Temat postu: | |
ten silnik 1,1 s (Punto 55 - 1108 cm³ Fire, SPI, 8v - 54 KM, 86 Nm) to ma SPI cyli jeden wtryskiwacz wiec nie wiem czy jest sens zakładac wtrysk gazy gdzie wyniesie to ~2k, ale musi sie ktoś wypowiedziec kto ma gaz w takim punto, moze ktoś ma wtrysk |
Autor: | masterracuch [ 06 Lut 2011, 21:52 ] |
Temat postu: | |
kejmilek wszystko się da.. tylko to będzie przerost treści nad formą. Zastanawiam się dlaczego nie chcesz inst. II generacji tym bardziej, że jest tańsza i silnik też będzie dobrze na niej chodził. |
Autor: | kejmilek [ 07 Lut 2011, 13:05 ] |
Temat postu: | |
masterr a co to jest instalacja II generacji możesz powiedzieć o niej coś więcej. Z góry dzięki |
Autor: | nickoo [ 07 Lut 2011, 13:16 ] |
Temat postu: | |
inst I generacji to ta co ręcznie trzeba było przełączać na gaz inst II generacji to ta co sama automatycznie przełącza na gaz po przygazowaniu ponad 2300 obrotów i osiągnięciu przez silnik temp. minimalnej. [ Dodano: 07 Lut 2011 12:16 ] http://www.instalacje-gazowe.endi.pl/Ge ... _I,95.html I gen http://www.instalacje-gazowe.endi.pl/Ge ... II,96.html II gen |
Autor: | kejmilek [ 07 Lut 2011, 16:12 ] |
Temat postu: | |
Dzięki Nickoo. A orientujecie się może jakie są koszta tak "pi razy drzwi". Dokładnie będę się dowiadywał u mnie w mieście bądź w województwie na początku następnego miesiąca. |
Autor: | yacub [ 12 Lut 2011, 10:58 ] |
Temat postu: | |
kejmilek popatrz na allegro koszt instalacji 2 generacji mieszalnikowej - moim zdaniem za mixer z montażem pewnie bedą chcieli 1400-1600 zł |
Autor: | Anzel [ 12 Lut 2011, 11:10 ] |
Temat postu: | |
U mnie problem był banalny,kabel dający impuls do przełączenia po prostu poszedł na urlop |
Autor: | Longer [ 12 Lut 2011, 12:02 ] |
Temat postu: | |
powiem tak ja mam instalacje gazowa ta drugiej generacji i chodzi bezproblemowo gaz i pali mi delikatnie ponad 7 litrow, tylko zawory niestety w punto trzeba regulować żeby gaz chodził jak najlepiej i mało kto o tym wie ze na benzynie się reguluje zawory co 40 tys km a na gazie max co 20 tys km |
Autor: | 2rotor [ 13 Lut 2011, 11:17 ] |
Temat postu: | |
SedesRambo napisał(a): Może pompa nie wtryskuje gazu... i przez to automatycznie wtryski podają benzynę
A gdzie ty masz w instalacjach pompę do gazu? Pomijam V generację bo tam faktycznie jest. |
Autor: | piter123321 [ 23 Cze 2011, 17:55 ] |
Temat postu: | |
Witam. mam pytanie. kurcze dzisiaj bylem zatankowac lpg. wszystko ładnie działało jak wrocilem zgasilem auto po 30 min wszedlem toprzestała działac ta centralka co sie przerzuca: gaz- benzyna, gaz, benzyna. sprawdzałem napięcie - jest równiotkie 12v. czyli co upaliła sie? prosze o rady. |
Autor: | Anzel [ 24 Cze 2011, 08:54 ] |
Temat postu: | |
Nie przełącza Ci z benzyny na gaz? Sprawdź czy kabel pod maską nie został przerwany.U mnie po zerwaniu wogole się nie przełączało,ale wystarczyło nawinąć go na kabel WN i od razu wróciło do normy |
Autor: | piter123321 [ 24 Cze 2011, 10:04 ] |
Temat postu: | |
kurcze wogole przekaznik sie nie swieci.podmienialem z kolega na taki sam i nic:( jest tam jakis bezpiecznik czy cos? |
Autor: | nickoo [ 24 Cze 2011, 11:36 ] |
Temat postu: | |
powinieneś mieć 2 bezpieczniki więc szukaj, u mnie są niedaleko elektrozaworu. |
Autor: | piter123321 [ 24 Cze 2011, 12:20 ] |
Temat postu: | |
nickoo problem znaleziony:) padł bezpiecznik. tylko byl schowany nieźle;) hehe;) ale czemu mogl pasc zwarcie czy cus? |
Autor: | nickoo [ 24 Cze 2011, 12:44 ] |
Temat postu: | |
czasami tak bywa nawet przez strzał większego napięcia,i właśnie po to jest bezpiecznik aby siadł on a nie jakaś część |
Autor: | piter123321 [ 25 Cze 2011, 11:52 ] |
Temat postu: | |
chyba nie.załozyłem nowy i znów padł.. cos jest nie tak. zauwazyłem nadgryzione kable w aucie (myszy piii****y;P) mozliwe ze to przez to?:( musze na paliwie smigac.. |
Autor: | nickoo [ 25 Cze 2011, 12:10 ] |
Temat postu: | |
tak może robi Ci zwarcie. |
Autor: | piter123321 [ 07 Lip 2011, 21:03 ] |
Temat postu: | |
sprawdzilem kazdy kabel od lpg. znalazłem dwa pęknięte wiec zaizolowałem i nic. wkladalem bezpiecznik 7.5A taki jak mialem i zakazdym razem po przerzuceniu na lpg wypadły zapłony 2x i bezpiecznik poszedł. na koncu cos poszło w centralce tej od przerzucania. prawdopodobnie ten przekaźnik. jutro bede mial taki sam. ale powiedzcie czy moze to byc przez te centralke? mogla ona cos chrzanic? w aucie napiecie nie przekracZa 12v. wydaje mi sie ze jest ok.. [ Dodano: 27 Cze 2011 13:11 ] kurcze i to nie centralka.mam inną taką samą i to samo.dobrze nieprzerzuce na lpg i bezpiecznik trzask. ;/ sprawdziłem kable i znalazłem jedynie w pancerzyku kawałek zółtego tzn on idzie od centralki pod maske i tam sie konczy. a drugiej czesci nie ma. macie jakies propozycje? [ Dodano: 07 Lip 2011 20:03 ] Witam. Znalazłem problem przepalania bezpiecznika. otóz winna najprawdopodobniej jest cewka na reduktorze. sprawdzałem z tyłu i robi tyk tzn ze przełącza,z przodu na elektrozaworze tez tyk tylko na reduktorze raz robi tyk a raz nie. jaki powinien byc opor? jak to zmierzyc? odpiałem tę cewke jest pęknięta obudowa i pordzewiała troche. |
Autor: | killjoy [ 23 Sie 2013, 09:40 ] |
Temat postu: | Re: Problemy z instalacją LPG |
Panowie czy to normalne że mój grande kropek 1,4 77km pali przy spokojnej jeździe mieszanej( w sumie większość w trasie) 9L gazu? |
Autor: | bunczu [ 23 Sie 2013, 11:38 ] |
Temat postu: | Re: Problemy z instalacją LPG |
killjoy napisał(a): Panowie czy to normalne że mój grande kropek 1,4 77km pali przy spokojnej jeździe mieszanej( w sumie większość w trasie) 9L gazu? Problemy niektórych po prostu porażają. Przelicz 9x2.2, a przelicz to samo 9x5.6 i nie szukaj dziury w aucie. Moja Astra 1.4 ecotec 90km pali w jeździe mieszanej 11.7 (głównie miasto, korki, dojazdy do pracy)i to nie bawiąc się w ekologiczną jazdę...nie będę płakać nad tym litrem, gdy móje Punto palilo 12 ale benzyny... |
Autor: | albert7575 [ 19 Sie 2014, 19:32 ] |
Temat postu: | Re: Problemy z instalacją LPG |
mam problem z przelaczaniem z benzyny na gaz,przelacza dopiero gdy obrotomierz wskaze 2700 obr i z reguly takie obroty osiagam na pierwszym biegu,samo przelaczanie tez nie jest plynnne,najpierw go przydusi a potem dostake "kopa",druga sprawa to taka ze nawet przy wolnej jezdzie i jakichs dojazdach musze utrzymywac go na w miare wysokich obrotach innaczej gasnie,a czasami tylko przelaczy go z powrotem na benzyne,jazda troche ryzykowana,dzisiaj bylem odnowic homologacje na butle i mieli mi z tym wszystkim zrobic,jak sie okazalo nie zrobili,nie wiem jaki to typ instalacji,czy nie da sie go naprawde wyregulowac jakos aby tego silnika tak nie katowal??? z gory dziekuje z odpowiedz |
Autor: | wilczur [ 31 Sie 2014, 20:20 ] |
Temat postu: | Re: Problemy z instalacją LPG |
Po pierwsze ustalić jaką masz instalację, choć zakładam z opisu że sekwencja. Potem ustalić jaki sterownik gazu tam zamontowany: stag/zenit/lovato/brc/inny A potem strojenie gazu +ew. wymiana wtrysków bo pewnie już zużyte. |
Strona 4 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |