Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Pochwal się co chowasz pod maską ;)
http://fiatpunto.com.pl/topic26882.html
Strona 1 z 1

Autor:  divers88 [ 18 Lut 2011, 10:02 ]
Temat postu:  Pochwal się co chowasz pod maską ;)

Myślę że może się przydać tym którzy zastanawiają się jaka instalacja będzie najmniej kłopotliwa :)
żeby nie robić bałaganu , proponuje schemat
- model (PI, PII, PFL, classic ,GP ,GP evo )
- rocznik
- pojemność silnik i moc
- podzespoły z których składa się instalacja
- miejsce instalacji korka wlewu gazu
- dotychczasowy przebieg na LPG (jeżeli jest znany)
- uwagi


-Punto classic
-2007
-1,2 8v 60KM
Sterowanie : stag4
Zbiornik : Stako
Reduktor:Tomasetto AT09
Wtryskiwacze Magic Jet
- przy wlewie benzyny
- ok7 tys km
Po zamontowaniu LPG pojawiły się problemy z falującymi obrotami i gaśnięciem silnika po puszczeniu gazu przy wysokiej prędkości (powyżej 140km/h).Po ostatniej wizycie w warsztacie wydaje się że problem został rozwiązany.
Nie ma odczuwalnej różnicy po przełączeniu z Pb na LPG . Silnik nie stracił na "dynamice" i elastyczności.

Autor:  2rotor [ 18 Lut 2011, 13:38 ]
Temat postu: 

U mnie w Marea 1,6 16V 103HP (przejściówka przed FL, kolektor plastikowy):

- STAG4 - brak korekt po obrotach i temperaturze "z ręki", musimy ufać temu co wprowadził producent, lepiej kupić STAG 300-4
- Magic Jet dysze 2mm - wkrótce zmiana na Hana H2000 Typ B (czerwone)
- zbiornik Bormech 600x200 44l (wchodzi po lekkim tjunie pływaka ok 36l)
- reduktor Zavoli Zeta N @ 1 bar
- przebieg na LPG - 17 000km

Wtryski Magic Jet są dobre jak są nowe, szybko się rozkalibrowują i są strasznie czułe na syf z gazu - lepiej kupić od razu Hana.

Autor:  buladag [ 06 Mar 2011, 13:30 ]
Temat postu: 

Niby forum Fiat, ale dział ogólnie o moto., więc i ja się "pochwalę" :E

Instalacja BRC Sequent 24 w Nissanie Almera N16 1.8 114KM 2001r

Sterownik BRC Sq24, wtryskiwacze BRC Pomarańczowe, Reduktor BRC 1200MB, butla 43L firmy Irene, w koło, korek wlewu podwieszany pod zderzakiem, dość głęboko schowany, przebieg na instalacji około 7500km. Do tej pory jeździło się fajnie, miesiąc temu auto miało "małą" (:E ) awarię i stało praktycznie miesiąc na polu bez akumulatora, po podpięciu instalacja niby działała, przełączała się na gaz i odwrotnie płynnie, ale auto wydawało się trochę słabsze i po przegazowaniu schodziło bardzo nisko z obrotami (~450obr.min), po regulacji w gazowni i wyczyszczeniu przepustnicy instalacja znów działa jak dawniej.

Przed: Image

Po:
Image

Korek: Image

Image

Autor:  divers88 [ 21 Cze 2012, 17:57 ]
Temat postu:  Re: Pochwal się co chowasz pod maską ;)

mała zmiana
magic jety po 40 tys km padły i zostały wymienione na rail IG3

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/