Fiat Punto :: Forum :: Zobacz temat - usterki punto evo
Fiat Punto :: Forum
http://fiatpunto.com.pl/

usterki punto evo
http://fiatpunto.com.pl/topic28469-175.html
Strona 8 z 8

Autor:  mzichip [ 13 Lut 2017, 20:32 ]
Temat postu:  Re: usterki punto evo

1. Wypadła tkanina pomiędzy zegarami a kolumną kierownicy, rozciąga się, gdy reguluje się położenie kierownicy - naprawa na gwarancji.
2. Wyczepiła się listwa pod szybą przednią (popękały plastikowe zaczepy) - naprawa na gwarancji.
3. Parujące lamy z tyłu. Jeszcze nic z tym nie zrobiłem.
4. Problemy z kierunkowskazem - nie zawsze działa funkcja zmiany pasa. Szukam przyczyny.
5. Trzaski elementów plastikowych wewnątrz. Nic pewnie się z tym nie zrobi.
6. Ostatnio zauważyłem, że biegi ciężej wchodzą, jakiś opór jest, ale nie wiem co to jest jeszcze.

Podsumowanie: diler zapewniał, że po tylu latach produkcji to już dopracowany samochód. Oj chyba jednak nie :)

Autor:  BartekP [ 13 Lut 2017, 21:46 ]
Temat postu:  Re: usterki punto evo

Hehehe wyjątkowo dużo. Parowanie lamp norma, nie daj sobie wmówić ( jak m.in. ja, że tak jest). Kierunkowskaz może to kwestia ujemnych temperatur. Mi np. odpala kierunkowskaz po jakiejś sekundzie od włączenia ale tylko w prawo. Biegi ciężej wchodzą??? Może kamień :E

Autor:  yacek _b [ 14 Lut 2017, 06:39 ]
Temat postu:  Re: usterki punto evo

mzichip napisał(a):
2. Wyczepiła się listwa pod szybą przednią (popękały plastikowe zaczepy) - naprawa na gwarancji.
3. Parujące lamy z tyłu. Jeszcze nic z tym nie zrobiłem.
4. Problemy z kierunkowskazem - nie zawsze działa funkcja zmiany pasa. Szukam przyczyny.



Ad2. Też tak miałem , pękł jeden z zaczepów , naprawa na gwarancji .
Ad3. Też tak miałem , olałem sprawę , wyszedłem z założenia TTTM ( ten typ tak ma ) - okres jesienno zimowy , szybkie zmiany temperatur , np myjnia .
Ad4. Prawdopodobnie szwankuje przełącznik zespolony , u mnie jadąc na mijania i jak chciałem zmienić pas i jak sygnalizowałem zmianę to światła czasem się wyłączyły lub było i mignięcie . Coś padło w przełączniku lewej dźwigni . Wymiana na gwarancji i całe szczęście bo przełącznik zespolony kosztuje 500 zł .

Autor:  buladag [ 14 Lut 2017, 10:25 ]
Temat postu:  Re: usterki punto evo

Oni na koniec produkcji dalej klepią GP we Włoszech?

Autor:  MATROJ [ 14 Maj 2017, 16:02 ]
Temat postu:  Re: usterki punto evo

Witam! To i ja się dopiszę do poważniejszych usterek, bo o drobnostkach czy o rzeczach eksploatacyjnych nie ma co pisać.

Za 1 właściciela od 2011 - 2014
- skrzypiące drzwi tylne - wymiana ograniczników
- utrudnione otwieranie drzwi tylnych - naprawa klamek zewnętrznych
- wyciek z wybieraka skrzyni biegów - wymiana uszczelniacza

Za "moich czasów" od 2014 - nadal
- wyciek z półosi strona lewa - wymiana uszczelniacza
- uszkodzona plecionka złącza układu wydechowego - wymiana
- wyciek z uszczelki pokrywy głowicy - wymiana uszczelki
- wyciek ze skrzyni biegów - kompletna wymiana wszystkich uszczelniaczy
- brak reakcji podnośnika tylnej szyby prawej - wymiana podnośnika

Odpukać na razie to tyle. :mrgreen:

Autor:  EVO12 [ 10 Cze 2018, 16:35 ]
Temat postu:  Re: usterki punto evo

Witajcie, dorzucę kilka poważniejszych napraw od siebie.

Wymiana akumulatora
Wymiana rozrządu z osprzętem
Pęknięty alternator-> regeneracja
Nieszczelna chłodnica -> wymiana na nową
Przerwana taśma przy kierownicy- odpowiada za przekazywanie sygnałów z kierownicy do samochodu (radio, klason etc.) -wymiana na nową
Zerwana linka zmiany biegów
Wymiana żarówek oświetlenia konsoli nawiewów i elektryki
Start Stop nie działa
Spryskiwacze lubią tracić ciśnienie strumienia

Samochod od nowości, 1szy właściciel.
Wiekszość tych wad pojawila sie po przekroczeniu 100tys. W przeciagu 1,5 roku!
Całość inwestycji w naprawy wyniosła mnie ponad 3k. :(

Autor:  Caesar [ 10 Cze 2018, 18:54 ]
Temat postu:  Re: usterki punto evo

To i ja się "pożalę" na mojego. Kupiony jako nowy w styczniu 2012, produkcja październik 2011
Po 30 tys km, uszczelniona skrzynia biegów na gwarancji.
Obecny przebieg to niecałe 117 tys km
Hamulce - klocki, tarcze, szczęki, bębny - fabryczne, klocki maja jeszcze ok 4 mm
zawieszenie - sprawne, przeglądy przechodzi z marszu, nic nie wymieniane
Oleje, filtry, świece - 1 wymiana 30 tys, 2 wymiana 60 tys, później co 20 tys( 2 razy ), a teraz co 15 tys ( 1 raz )
rozrząd po 80 tys km wymieniony
Auto jeździ codziennie, zarówno kominy jak i trasy.
Był głośny to go wygłuszyłem.
Start- stop działa tylko po dłuższych trasach, akumulator fabryczny.
A z wad:
od nowości miał krzywo spasowane drzwi, czuć to pod palcami, przy sprzedaży będę się tłumaczył, że nie był między 2 czołgami i helikopter na niego nie spadł, nie hałasowały, więc nie dałem ich popsuć w ASO
urwany zaczep w filtrze kabinowym - naprawiłem to sam, wtapiając spinacz biurowy
Opony fabryczne, bieżnik prawie 5mm, wiem nie hamuje tylko migam światłami to opony i hamulce się nie zużywają, tak maja 8 rok, będą nowe w następnym sezonie.
Kupiłem go świadomie jako 4 punto i kilkunaste auto i nie żałuje.

Strona 8 z 8 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/