Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Silniki MultiAir / TwinAir - wymiana oleju
http://fiatpunto.com.pl/topic43537-25.html
Strona 2 z 2

Autor:  Alice [ 08 Mar 2017, 15:03 ]
Temat postu:  Re: Silniki MultiAir / TwinAir - wymiana oleju

Hugo86 napisał(a):
Dzięki za odpowiedzi :)

Od 17.02 2015 wprowadzono zamiennik aktywatora rozrządu.


Pozdrawiam,
Andrzej Sobczak"[/i]


czyli że dotyczy to egzemplarzy wyprodukowanych po lutym 2015.... tak teraz doczytałam

Autor:  BartekP [ 12 Mar 2017, 19:37 ]
Temat postu:  Re: Silniki MultiAir / TwinAir - wymiana oleju

To jeszcze napisz do pana z Pol-Caru dlaczego nigdzie tego qoorwa nie robią :D. A jak im się o tym mówi to robią wielkie oczy i kompletnie nie mają pojęcia o czym się mówi.

Autor:  Hugo86 [ 07 Kwi 2017, 12:15 ]
Temat postu:  Re: Silniki MultiAir / TwinAir - wymiana oleju

wymieniałem olej, nic nie kalibrowałem i wszystko gra. Byłem u 3 niezależnych mechaników i też powiedzieli, że nic nie trzeba robić.

czym grozi brak kalibracji?

Autor:  Alice [ 08 Kwi 2017, 10:29 ]
Temat postu:  Re: Silniki MultiAir / TwinAir - wymiana oleju

Alice napisał(a):
Z tego co ja się dowiedziałam, to ustawia się w kompie zmianę olej bo on podobno....próbkuje ten olej i reguluje ciśnienie oleju i otwarcia zaworów, względem jakości i ilości oleju. Czy jest to prawda...niewiem. Ale brzmi dobrze :E



Hugo - ja robie. Modul MA nie jest tani. Skad wiesz ze wszystko gra? Chyba nie siedzisz w silniku :E

Autor:  krowka [ 10 Kwi 2017, 13:18 ]
Temat postu:  Re: Silniki MultiAir / TwinAir - wymiana oleju

W jednych kalibrację się robi, w jednych nie (nowszych, w tym moim, opcji kalibracji nie ma - tylko ustawienie flagi wymiany oleju). We wszystkich należy ustawić flagę wymiany oleju.

Autor:  adamd [ 23 Wrz 2023, 18:43 ]
Temat postu:  Re: Silniki MultiAir / TwinAir - wymiana oleju

Ja od mojej wymiany oleju borykam się z nierówną pracą silnika, mówili mi już o nietrzymaniu ciśnienia na cylindrach, jego remoncie, uszkodzonym ECU i wymianie MultiAir. Jednak ostatnio mnie tknęło i kupiłem OBD, podpiąłem i obserwowałem różne parametry. Coś co mi się mocno rzuciło w oczy to temperatura oleju, 121C w ruchu miejskim (jak dla mnie zdecydowanie za dużo), no i tak czytam Panowie teraz i dam sobie paznokcie obciąć, że nie robili mi żadnych potwierdzeń wymiany oleju w sofcie, ale skłaniam się jeszcze do wymiany chłodnicy oleju, przed tymi większymi "naprawami". Co o tym Myślicie?

Autor:  MarcinF1983 [ 24 Mar 2024, 12:47 ]
Temat postu:  Re: Silniki MultiAir / TwinAir - wymiana oleju

Witam majstry właśnie kupiłem 2 dni temu tego fiata 1.4 t muli er , no i mnie przeraziła do z tym olejem że po mymianie oleju i filterka w tym mutierze trzeba robić adaptacje i kasować serwis olejowy .
Ale pytanko czy tym sprzętem da rade to zrobić ? https://allegro.pl/oferta/interfejs-mul ... 0493502125
czy trzeba coś innego pomóżcie , bo chce się zabezpieczyć na przyszłość , bo jak nie to będzie trza bulić za tą adaptacje w moim serwisie fiata 490zł przy każdej wymianie oleju a to cena samej adaptacji bez materiałów . , Pozdrawiam .

Autor:  pmxoo7pI [ 24 Mar 2024, 15:45 ]
Temat postu:  Re: Silniki MultiAir / TwinAir - wymiana oleju

Tradycyjnie: https://allegro.pl/oferta/elm-327-adapter-fiat-alfa-lancia-multiecuscan-12352159089
Nowocześniej: http://fiatpunto.com.pl/post861224.html#p861224

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/