Nie ma ich, bo są montowane do dużej osłony pod silnikiem na 2 spinki i z przodu do zderzaka na wkręta + 2 wkręty w nadkole (jeśli mnie pamięć nie myli). Jak masz tylko "osłonę" (bo ciężko to nazwać jakąkolwiek osłoną) alternatora, ewentualnie brak jakiejkolwiek osłony, to masz tylko otwór pod wkręta z przodu i w nadkolu (i przy gołym podwozi i tak w sumie nie spełni żadnej roli, ani zabezpieczającej komorę silnika, ani aerodynamicznej.
Z używki ciężki temat, raczej do dostania tylko w ASO i kosztują około 180zł/sztuka (+wkręty,blaszki pod wkręty,spinki,itp), do tego osłona pod silnik (tu raczej używana, bo są dostępne, ewentualnie jeśli nie przeszkadza ci niższa jakość zamienników, to możesz próbować rzeźbić w zamienniku) i "zastrzały"/osłony boczne na których trzyma się osłona silnika po bokach, przykręcane do podłużnicy. Jeżeli posiadałeś "osłonę" alternatora to mocowania z prawej strony masz, na lewą potrzebowałbyś takich blaszek potrzebnych do mocowania, identycznych jak po prawej stronie (jeśli mnie pamięć nie myli to 2 sztuki)
Jeśli chciałbyś zakładać "kit aero" (komplet osłon silnika + podwozia), to musisz się liczyć z kosztem w okolicach 1000-1200zł, może mniej, zależy po ile kupisz osłony. Sam przód (komplet pod silnik) to okolice 500zł (używana oryginalna osłona pod silnik + nowe "trójkąty" o które pytasz + elementy montażowe ASO)
Autor postu otrzymał pochwałę