Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
1,9jtd vs HGT http://fiatpunto.com.pl/topic20598.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | posti [ 07 Lut 2010, 18:57 ] |
Temat postu: | 1,9jtd vs HGT |
Witam mam pytanko zakladajac ze stawiamy obok siebie 2 fabryczne kropki z wyzej wymienionymi silnikami. ktory bedzie prowadzil w wysigu do np 1 100km/h 2 130km/h 3 170km/h nie patrze na danie podane przez producenta chce wiedziec jak jest w warunkach drogowych ??? |
Autor: | greg505 [ 07 Lut 2010, 19:03 ] |
Temat postu: | |
w wiekszosci przypadkow w klekocie masz silnik 80-85KM wiec w kazdych warunkach HGTka bedzzie szybsza |
Autor: | STax [ 07 Lut 2010, 21:38 ] |
Temat postu: | |
greg505 napisał(a): w wiekszosci przypadkow w klekocie masz silnik 80-85KM
wiec w kazdych warunkach HGTka bedzzie szybsza Dokładnie, jakieś tam szanse mogło by mieć 1.9 JTD 100km (bardzo rzadkie) ale imo i tak hgt byłby szybszy przy czystym przyspieszaniu. Przy pomiarach elastyczności na poszczególnych biegach myslę, że było by dość porównywalnie. |
Autor: | greg505 [ 07 Lut 2010, 22:50 ] |
Temat postu: | |
od 0-170 HGTka spokojnie wygra ciekawie byl by start lotny z powiedzmy 100km/h, mysle ze klekot moglby sie wysunac troszke do przodu, ale przy predkosci maksymalnej znowu szans nie ma z 1,8 |
Autor: | STax [ 08 Lut 2010, 09:29 ] |
Temat postu: | |
greg505 napisał(a): ale przy predkosci maksymalnej znowu szans nie ma z 1,8
Przede wszystkim dlatego, że v-max dla hgt to 205km/h (a niby osiąga więcej ) a dla jtd (80-85km) to coś koło 170km/h. |
Autor: | pingwin12 [ 19 Lut 2010, 18:37 ] |
Temat postu: | |
ja lecialem 200 km/h jTD |
Autor: | grzechu18 [ 20 Lut 2010, 11:33 ] |
Temat postu: | |
tez lecialem 200km/h jtd... |
Autor: | MatiGP [ 20 Lut 2010, 11:44 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: Przy pomiarach elastyczności na poszczególnych biegach myslę, że było by dość porównywalnie.
Myślę, że jednak JTD ma nieco lepszą elastyczność na najwyższym biegu |
Autor: | 2rotor [ 20 Lut 2010, 14:53 ] |
Temat postu: | |
Zamiast gdybać niech ktoś policzy, mnie się nie kce: E( współczynnik elastyczności) = eM eN = (Momax/MN) (nN/nMomax) gdzie: eM – rozpiętość (elastyczność) momentu obrotowego; eN – rozpiętość prędkości obrotowej; Momax – maksymalny moment obrotowy silnika; Mn – moment obrotowy odpowiadający mocy znamionowej; nMomax – prędkość obrotowa maksymalnego momentu obrotowego; nN – znamionowa prędkość obrotowa. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |