Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Jak kręcicie swoje kropki
http://fiatpunto.com.pl/topic30588-25.html
Strona 2 z 3

Autor:  MSMar [ 26 Wrz 2011, 16:56 ]
Temat postu: 

Jazda do odcięcia nie jest korzystna dla silnika, elementy zużywają się daw razy szybciej , co może przyspieszyć remont silnika, wiem że kropek nie jest demonem prędkości ale lepiej nie przeginać nad jego siły , ale jak ktoś lubi :D

Autor:  nickoo [ 26 Wrz 2011, 17:42 ]
Temat postu: 

tak do 3500, a czasem sie zdarzy więcej :E

Autor:  STax [ 27 Wrz 2011, 12:32 ]
Temat postu: 

MSMar napisał(a):
Jazda do odcięcia nie jest korzystna dla silnika, elementy zużywają się daw razy szybciej

:wink:

Autor:  Angry_Us3r [ 27 Wrz 2011, 19:17 ]
Temat postu: 

2200-2800 max... ekonomia :P Raz-dwa razy dziennie przepalam do 4000, na światłach jeśli już ciepły.

Autor:  FUFU [ 28 Wrz 2011, 21:54 ]
Temat postu: 

STax napisał(a):
doodack napisał(a):
No chyba ze chcę mocniej poczuć fotel na plecach, to 5500 Wink Ale do końca skali nigdy nie doszedłem

Koniec skali... => http://www.youtube.com/watch?v=E5d4YcnM4Ew :E:E:E


u mnie w 1.2 mpi jest prawie 7 tyś a tu 7.4 no ładnie

u mnie jest tak jak mi się śpieszy czy nie jak jadę spokojnie to do max 3 tyś a jak zasuwam to ponad 6 tyś

Autor:  buladag [ 28 Wrz 2011, 22:45 ]
Temat postu: 

FUFU napisał(a):

STax Masz cos zmodzone w tej kwestii, czy te 1.1 tak mają? 1.2 8v kręci się do 6400 jak ktoś tam wczesniej napisał? Bo ja tam w kropce nie miałem obrotomierza to nie wiem. :E

Autor:  STax [ 29 Wrz 2011, 07:13 ]
Temat postu: 

buladag: zmodzone chipem, oryginalnie do 6500rpm się kręciło. (przecież jest w opisie filmiku :P)

Autor:  FUFU [ 30 Wrz 2011, 19:22 ]
Temat postu: 

ale tak od 7 tys już nie chce przyspieszać bo widać po obrotku że go muli

Autor:  STax [ 30 Wrz 2011, 19:32 ]
Temat postu: 

W sumie fakt, ale przy przyspieszaniu na 1. i 2. warto go odpowiednio do 7/6,8k rpm podciągnąć.

Autor:  FUFU [ 30 Wrz 2011, 19:41 ]
Temat postu: 

po założeniu tego chipa jest jakiś efekt czy tylko przeniesiona odcinka ??

[ Dodano: 30 Wrz 2011 19:41 ]
może go mulić bo paliwa ma mało

Autor:  STax [ 30 Wrz 2011, 19:52 ]
Temat postu: 

FUFU napisał(a):
może go mulić bo paliwa ma mało

To też możliwe.
Efekt jest, może nie powalający ale czuć lekką poprawę. (tyle że przed chipem już na hamowni było 67KM ;)

Autor:  FUFU [ 30 Wrz 2011, 19:58 ]
Temat postu: 

czyli w puncie nie opłacalne

Autor:  STax [ 30 Wrz 2011, 20:47 ]
Temat postu: 

FUFU napisał(a):
czyli w puncie nie opłacalne

Tego bym nie powiedział. Za chip dałem 100zł. Mocy ciut doszło, bo tak jak mówiłem lekką zmianę czuć. Przeniesienie odcinki też coś daje, bo przy seryjnym odcięciu hamowani pokazywała jeszcze sporo mocy i po prostu się to marnowało.

Autor:  FUFU [ 30 Wrz 2011, 21:19 ]
Temat postu: 

za tą kwotę to się opłacało ja tego w okolicy nie ogarnę za ta kasę

Autor:  zuko [ 05 Paź 2011, 21:09 ]
Temat postu: 

Jak to eco driving :D
2500 RPM i następny bieg, natomiast przy ruszaniu to tylko żeby podjechać te parę metrów (do 10 km/h i dwójka). Tak najlepiej dla silnika.

Autor:  pieta [ 05 Paź 2011, 21:20 ]
Temat postu: 

zuko

to ja jestem bardziej eco, 2000 obrotow i zmiana biegu na wyzszy :P

Autor:  Angry_Us3r [ 05 Paź 2011, 21:27 ]
Temat postu: 

2000? Toć to zmuł wtedy straszny i wcale nie tak eco... 2K obr. mam tylko, gdy jadę przez zabudowany 60 km/h na piątce i w ostrych zakrętach.
Silnik zmulony (na przykład pod górę) pali więcej niż w przedziale 2300-2500.

Autor:  domin45670 [ 05 Paź 2011, 22:04 ]
Temat postu: 

Angry_Us3r napisał(a):
2000? Toć to zmuł wtedy straszny i wcale nie tak eco... 2K obr. mam tylko, gdy jadę przez zabudowany 60 km/h na piątce i w ostrych zakrętach.
Silnik zmulony (na przykład pod górę) pali więcej niż w przedziale 2300-2500.

60km/h, 5 bieg i 2000 obr.? :>

Autor:  STax [ 05 Paź 2011, 22:21 ]
Temat postu: 

domin45670 napisał(a):
60km/h, 5 bieg i 2000 obr.?

W 1.1 też, nie wiem co cie tak dziwi?

[ Dodano: 05 Paź 2011 21:21 ]
Heh, teraz spojrzałem i nawet ciut mniej jest, bo przy 60km/h na 4. jest niewiele ponad 2000rpm http://www.youtube.com/watch?v=_P2B5nBp5N4

Autor:  zuko [ 06 Paź 2011, 08:10 ]
Temat postu: 

Ja jadę 60 km/h to mam równe 2500 rpm/min i nie wiem czy wrzucać tę 5tkę i go mulić czy jechać na tych 2500 na 4ce :D

Autor:  STax [ 06 Paź 2011, 08:20 ]
Temat postu: 

Jak jedziesz ze stałą prędkością to wrzuć 5., wcale go nie zamulisz. A jak masz przyspieszać to 4.

Autor:  Bytuś [ 06 Paź 2011, 15:28 ]
Temat postu: 

zuko napisał(a):
Ja jadę 60 km/h to mam równe 2500 rpm/min i nie wiem czy wrzucać tę 5tkę i go mulić czy jechać na tych 2500 na 4ce :D

60 km/h i 2500rpm :> ja przy tych obrotach mam ok 72km/h

Autor:  STax [ 06 Paź 2011, 15:30 ]
Temat postu: 

Cytuj:
60 km/h i 2500rpm Smile ja przy tych obrotach mam ok 72km/h

Bytuś: mk II ma inne przełożenia skrzyni.

Autor:  Bytuś [ 06 Paź 2011, 18:44 ]
Temat postu: 

dzięki to wszystko wyjaśnia :E

Autor:  Angry_Us3r [ 06 Paź 2011, 19:19 ]
Temat postu: 

Tak - 2K i 60 km/h - ktoś miał wątpliwość. Na 4 jest powyżej 3K, prędkość mniejsza niż 60 km/h na piątce u mnie powoduje już znaczące osłabienie reakcji na gaz - jakieś wzniesienie, czy szybka chęć rozpędzenia się to oczywiście czas na redukcję i podciągnięcie trochę auta.

Strona 2 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/