KarolGt napisał(a):
Nie wliczam spadku wartości samochodu, tylko paliwo, części, naprawa itp
(...)Jestem Ciekaw jak wypadną relację ropa/benzyna/gaz

Uwazam ze temat jest za szeroki, lub inaczej - malo obiektywny. Dlaczego? Gdyz jeden bedzie lac do baku i jezdzic, nic nie robic, nic nie inwestowac, a inny bedzie wymieniac co chwile cos, bo bedzie miec awaryjny samochod, lub tez bedzie chcial miec wszystko na tip-top, profilaktycznie bedzie wymieniac czesci jak mu finanse na to pozwola, a nie czekac az "zdechnie i przestanie jezdzic". I wg Twoich slow nalezy podzielic koszty przez kilometry. Tak wiec z zasady awaryjne/serwisowane/inwestowane auta beda drozsze, i nie ma znaczenia benzyna/ropa/gaz. Po drugie jak liczyc koszty serwisowe? Jak juz mamy sie "bawic" to ustalmy zasady, np. w koszty serwisowe wliczamy wymiane oleju/filtrow/swiec. I kolejne pytanie, kto i co ile km/czas wymienia swiece/filtry. Jak widzisz nie jest to takie proste jak Ci sie wydaje. Moim zdaniem dopoki nie ustali sie zasad, to zgodnie z regulami statystyki, kazdy wynik bedzie zafalszowany, co najwyzej jedne mniej lub inne bardziej prawdziwe

Uwazam rowniez, ze lepszym rozwiazaniem bedzie ARKUSZ KALKULACYJNY, gdzie mozna w prosty i latwy sposob robic obliczenia "online", oraz pracowac w grupie. Kazdy mialby swoja strone w arkuszu, mozna podgladac jak komu idzie rywalizacja. Do tego celu mozna wykorzystac GOOGLE DOCS -
http://www.docs.google.com Pomysl dobry, ale ustalmy zasady konkursu/rankingu, aby w zgodzie ze statystyka wyniki byly rzetelne i prawdziwe
